Új hozzászólás Aktív témák
-
anonymus89
addikt
válasz Siriusb #10412 üzenetére
Még nem cseréltem csak fényszórót de a helyzetjelzőket tényleg csak ki kell húzni, mert kis sophita izzók ha jól tudom valószínűleg erősen fogja.
Ha még nem égett ki akkor kapcsol fel előtte hagy melegedjen picit és hátha könnyebb utána.
Ha kiégett akkor nem tudok mást javasolni ki kell jönnie.Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
-
Kornel
veterán
-
-
meroly
veterán
válasz Siriusb #12584 üzenetére
Sebaj, szerencsémre hogy volt ez a nem ismert ismerős és megnézte.
Viszont van két új kiszemelt: [link]
Valamiért ez a fehér három ajtós nagyon bejön, de most ez csak véletlen, árban és "felszereltségben" szerintem nagyon jó.A másik: [link]
Érdemes elektromos ablak és légzsák miatt ennyivel többet kiadni érte? Ablak nem zavar, ha tekerős, de a légzsák azért más kategória. Bár szerintem ebben a kategóriában nem sokat véd, vagy igen?
Impossible is nothing
-
Kornel
veterán
válasz Siriusb #13587 üzenetére
persze műszaki problémája volt mindkettőnek, az ignis-nek is, meg az sx4-nek is
aztán amikor beértünk a lakott területe, ott is 60-al ment, mint előtte kint.
az ilyen az igazi kalapos sofőr, akinek se jogsi, se kocsi nem kéne, csak itt boldog boldogtalannak adnak jogsit, az a baj. -
Cheesy
őstag
válasz Siriusb #13598 üzenetére
Idén kora tavasszal mentem Szolnok-->Szántód útvonalon autópályán végig. 140-145 körül. A kis ezres libakergetőmnek ez vége amit tud, érdekes volt milyen kevesen előznek meg
Eső is esett, mikor megérkeztem szállok ki, a motorblokk pattogásán kívül sziszegés, sistergés, kicsit felehevült a motorja, bár nem tudom hol folyhat be víz a motortérbe, amikor alul is van védőlemez.
Jövőre jó lenne venni valami jobb vasatwww.vakbelmutet.hu
-
giigz
veterán
válasz Siriusb #14017 üzenetére
Ugy torol, mint egy vadi uj lapatnak torolnie kell... Csak az a kerdes, hogy mennyire lesz tartos De igy elsore nagyon minoseginek tunik
Nem tudom mennyi a kereted ra, 2-3k-bol kijon a sima Valeo vagy Hella, vagy ha nagyobb a keret, akkor egyertelmuen a Bosch Aerotwin egy jo valasztas
En pl. kovetkezo alkalommal Hella-t fogok venni, csak azert h kiprobaljam az egyes markakat, tehat nem veszek egymas utan ugyanolyat... Ja igen, ami meg olcso es jonak mondjak az a Bosoko
-
-
Siriusb
veterán
válasz Siriusb #14117 üzenetére
Kíváncsiságból felhívtam a suzuki ügyfélszolgálatot, gondoltam egy ablaktörlő méretet kapásból be tudnak mondani. Hát nem. Még a rendszámot, évjáratot is elkérték, s ígértek egy visszahívást. Remélem valami osztályvezető mérnöknek kell ennek az adatnak utána járnia.
Szeretem ezt az országot, de ami itt megy... -
Siriusb
veterán
válasz Siriusb #14140 üzenetére
Biztonsági öveket bekapcsolni, csak utána olvasd tovább...
Visszahívtak másnap a Suzukitól. Tudom én, hogy Suzuki nem egy prémium kategória, hanem alsó, de azért mégis-nehogymár-de ennyire. Egy kedves úrral beszéltem, interneten rákerestek a webshopokban az ablaktörlő méretére, mert nem hogy a kézikönyvben, a szervízkönyvben, de még náluk sincs feljegyezve, akárcsak a kéménybe füsttel is. Egy nap elmúltával sem tudom eldönteni, hogy ezen nevessek vagy sírjak. Jajjjjjj.
Viszont találtam 2440-ért gyári ablaktörlő szettet (első), az utókor számára, WagonR+ esetén ezek 530/450 mm hosszan nyújtózkodnak.
Bosokóval kapcsolatban: eladóval beszélgettem, neki is volt az autóján, azt mondta, jó, kb. fél évig. Kíváncsi vagyok, a gyári mit tud. Mikor leszedtem a régit, akkor láttam, az Valeo volt, na, ilyet még egyszer nem. -
Kornel
veterán
válasz Siriusb #14166 üzenetére
suzukinál miért csodálkozol ezen?
a gyárban tudják, hogy a splash első szériájánál gyári hibásak az első rúgók, és el is törnek, ennek ellenére nem csinálnak visszahívást, de még csak a szervizeket se figyelmeztetik, mert fogalmuk se volt róla, hogy miről beszélek, amikor gyári rúgót kerestem, ők még ilyenről nem is hallottak. aztán vagy igaz, vagy csak letagadták, de ez gáz! -
Kornel
veterán
válasz Siriusb #14171 üzenetére
egy szerencséjük van, hogy a japánok hozzák a know how-t, a motort kompletten, az ECU-t, stb... ezek jók is
de hogy egy magyar beszállító ne tudjon legyártani egy rúgót, mert eltörik, vagy csörög zörög az műanyag, mert a tűrés fogalmát még hírből se ismerik, az vicc.
én a japánok helyébe rég odébb álltam volna, nem magyarnak való ez az "autógyártósdi"más:
senki se szavaz giigz-en kívül, hogy milyen felni legyen nyárra? -
Kornel
veterán
válasz Siriusb #14173 üzenetére
check engine?
rövid városi használat esetén szerintem esélyes, hogy elkormolódott az egr, esetleg lambda hiba is lehet... de egy hibakódolvasást mindenképp megejtenék... elvileg a tied már obd2-es, nekem van egy gagyi adapterem, amivel ki lehet olvasni. (valami hasonló) -
-
Kornel
veterán
válasz Siriusb #14513 üzenetére
azaz.
én most rendeltem meg ezt, mert van rajta kapcsoló, nem kell kiszedegetni minden nap a cuccot, csak kikapcsolod, és kész. ilyen van Doze-nak is, tőle az info. -
Doze
aktív tag
válasz Siriusb #14520 üzenetére
Azért jár körül a témát, mielőtt 60e ftért katalizátort veszel.... nagyon sok dolog közrejátszik hogy kidobja ezt a hibakódot. Elsőként talán azt hogy milyen üzemi körülmények közt jön elő, ha veszel adaptert a "freeze frame" adatokból tudhatod meg...
Ha ezt megtudod és tök véletlenszerű a jelenség, vidd el műhelybe méress rá a káros anyag kibocsájtásra, ha jó akkor már ott valami bibi van mert a katalizátor ha fos minden körülmények közt fos...
Ha ez is megvan akkor érdemes a lambda szonda körül nézelődni, kábeleit ellenőrizni.... az is lehet hogy a lambda fűtése adta be a kulcsot stb... Utána a fojtószelep... nem e kokszos stb.
Egyébként magát a katalizátort szemrevételezéssel is meglehet mondani jó vagy sem... kerámia széttörve stb..
-
-
a_tesz
Korrektor
válasz Siriusb #14524 üzenetére
Nem az adapteren múlik, hogy a motor mennyire "közlékeny". Kornelka szerint működik a G13BB-vel, én hiszek neki, nekem nincs vele tapasztalatom, azt tudom, hogy a G13A-ból nem sok információt lehetett kinyerni. Nem lebeszélni akarlak róla, meg végül is nem olyan egetrengető összeg (bár persze kinek mi az), meg egyébként eladni sem lehet olyan nehéz, ha kiderülne, hogy mégsem jó.
[ Szerkesztve ]
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Kornel
veterán
válasz Siriusb #14528 üzenetére
ph-n valakitól?
gyorsabb és esetleg olcsóbb is egy használt.pl. ez... lealkudod 3000-re, oszt jónapot
ha meg valami oknál fogva mégse működne vele (de mennie kellene), akkor ugyanennyiért eladod.
[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
válasz Siriusb #14524 üzenetére
Mikori évjárat az autó?
Szabvány szerint: 2001 jan 1 kötelező, minden benzines autóba, új modellek esetén 2000 jan 1 volt a dátum.
Ha esetleg nem jó, akkor olvastam valahol hogy a pl a régi swiften ki lehet "villogtatni" a hibakódot, úgy tudom hexában villogja, ahhoz meg van egy táblázat, hogy épp mi tartozik hozzá
A másik dolog, úgy tudom a wagonerben már van digit számlap..... ott ki lehet íratni a hibakódot talán...
Hibakód olvasása
ha gyújtáson nyitott ajtónál háromszor ráadjuk a világítást, és háromszor megnyomjuk a belső lámpát kapcsoló ajtógombot, kiadja a km-számlálóban a hibakódot, meg egy led levillogja. Ugyanez négyszer a törlés.Hibakód törlése SUZUKI vizsgálókészülék használata nélkül
1) Kapcsolja ki a gyújtást.
2) A gyújtáskapcsoló ON helyzetbe fordítása és a
motor leállt helyzetében hajtsa végre az a) - d)
lépéseket 10 másodpercen belül.
a) Fordítsa el a fényszórókapcsolót a “HEAD”
helyzetbe.
b) Fordítsa a fényszórókapcsolót “OFF” helyzetbe.
c) Háromszor ismételje meg az a) és a b) lépést.
d) Nyomja le és engedje el a vezetőoldali
ajtókapcsolót négyszer.
3) A fenti lépések végrehajtása után ellenőrizze, hogy
nincs működési hibát jelző DTC.[ Szerkesztve ]
-
-
trassher
addikt
válasz Siriusb #14854 üzenetére
Összesen 7500. Csak az olaj 7000 lett volna de van kedvezményem az egyik helyi boltban.
Mondjuk meglepő már csak maga az olaj csomagolása is. Ilyet még csak Liqui Moly-nál láttam hogy a kupakot letekerve le van a flakon "szája" fóliázva. A két boltos srác ajánlotta amúgy az olajat + itt is jókat írtatok róla így nem ellenkeztem.AMD Power: Én ha 2 napig nem vezetek már minden bajom van így megértelek.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7