Új hozzászólás Aktív témák
-
blakey
titán
válasz csaba1203 #43350 üzenetére
Mennyire szoktad felfújni? Nem kéne, hogy ennyire leeresszen, lehet, hogy csak a szelepet kéne meghúzni, nem biztos, hogy defekt, de nem árt ellenőrizni.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Motion_Blur
félisten
válasz csaba1203 #43350 üzenetére
Nekem tavasz óta 2.3-ról 1.5 barra ment le mind a 4 kerék. Igaz nem Suzuki, de lényegtelen.
Hanyag voltam és nem ellenőriztem, illik legalább 2 havonta.De most már veszek egy rendes kompit, mert a szivargyújtós semmire nem való
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz csaba1203 #43624 üzenetére
Én kértem, mert a könyvben azt írja hogy "ajánlott olaj és olajszűrő csere". Nem bántam meg, mert mint kiderült, félretekerték a gyárban az olajszűrőt...
Bővebben picit: A motorból kilóg egy menetes cső, amire fel kell tekerni az olajszűrőt. Na ezt a kis csövet a motorba szintén egy menet rögzíti és mivel félretekerték a szűrőt így ez a csövecske beleszorult a szűrőbe és azzal együtt kijött a motorból. A szűrőből persze nem jött ki a kicsi menetes cső, így azt is kicserélték."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
veterán
válasz csaba1203 #43819 üzenetére
Kijavíthatod nyugodtan.
Tudsz venni gyári javítófestéket is, tippre 3 e. Ft környéke. Kell hozzá egy nullás (0-ás) ecset, 100-200 Ft, vagy egy hegyes fogpiszkáló, és nyugodt kéz. (A gyári javítófestékhez mellékelt ecset általában felejtős, mert túl nagy.)
Ha az alapozó nem sérült, akkor zsírtalanítás után egyből festheted. Pici pötty esetén az átlátszó lakkot (metál fényezés) nem szükséges használod.
Én időről időre ki szoktam javítani. -
blakey
titán
válasz csaba1203 #43838 üzenetére
Ebből a boltból mindent megtudsz venni és pontos, színkód alapján megkapod a festéket is 3-ad áron. Ha pöttyözni kell akkor a legjobb a fogpiszkáló, annál pontosabban nem tudod megcsainálni egyéb módszerrel. Felviszed, hagyod 10 percet majd finoman, kézzel polírozod, ha kell akkor megint felviszed, stb.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz csaba1203 #43844 üzenetére
Passz, egy "körömlakknyit" is vehetsz, szerintem az a legkisebb. De szórófejes (spray) változatban is veheted. Futárt nem tudom, személyesen vettem.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
AMD Power
titán
válasz csaba1203 #44359 üzenetére
Én is ettől félek. Nehogy mellé nyúljak! A mostani Astra 6 éve van meg. Szinte soha semmi baja nem volt. Most azon agyaltunk az asszonnyal ,hogy vagy egy új vagy ha használt max 1 milláig valami aránylag megbízható. Nah ebből nem sok ilyen van. Talán Suzukiből a leg esélyesebb ilyet venni.
bb71 Ez a gép még szimpatikus is. Az Astra sem eszik kevesebbet ,cserébe nem megy és lomha. Nyáron 6.5l - télen már majdnem 8l.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
nagyúr
-
SirKero
őstag
válasz csaba1203 #44497 üzenetére
A Vitaránál elfogadta a hozott anyagot ennél már nem.
De annál is bele írta a szervizfüzetbe ,hogy nem a szerviz által forgalmazott anyagot használták. Ez egy kiskapu neki a garancia kikerülésére ha valami lesz a kocsival.
De a haver azt mondja ne rugózzam túl a dolgot. Ha lesz vele valami ott a pecsétes garancia övék a felelőség.[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
Montesantos
senior tag
válasz csaba1203 #44542 üzenetére
Sokan elfelejtik hogy az olajnak nem csak a kenés szerepe van hanem összegyüjti a motorban keletkező káros lerakódásokat is (ettől lesz fekete egy idő után) Az olaj és olajszűrő telítődése után lerakódik belül, nem véletlenül van olajcsere periódus.
A jelenleg gyártott turbós motorokra hatványozottabban illik az olaj elhasználódás.....ja és nem beszélve jelenleg 3-4 liter között van az-az olajmennyiség amit bele lehet önteni egy átlag autóba. (20 éve meg 5-7 liter)[ Szerkesztve ]
Gabi
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz csaba1203 #44542 üzenetére
Az utolsó mondatodra +1.
Mi ezért döntöttünk annó az új autó mellett, még akkoris ha turbós benzines.
Meg tele van leharcolt dízelekkel (nem a jobbik fajtákkal) meg benzinesből is az anyagi csőd kategóriásokkal. Persze ki lehet fogni jó vételeket, de nagyon ritka és bőven áron felül árulják, arról nem is beszélve, hogy egyre inkább azt érzem a hazai használtauótpiacon hogy:
1. Beszennyezték az import bontószökevények tekert órával zéró karbantartással
2. Egyre igazabb az a mondat "hogyha jó, miért adná el, ha meg eladja, akkor az már nem jó..."Inkább megtartják az emberek a 10+ éves szívóbenzines "fapadosabb" autóikat és hordják hűségesen a szerelőhöz, minthogy megbízzanak a modern töltött motorokban.
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Hadrianus
csendes tag
válasz csaba1203 #44560 üzenetére
Akkor ez fake news?
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz csaba1203 #44604 üzenetére
Fontos, hogy az "all season" gumik mellett vannak már "all weather" gumik is, pontosabban az utóbbi amolyan továbbfejlesztése az előzőnek. Olyat érdemes venni - ha havas utakkal is kell számolni - amin rajta van a 3 hegycsúcsos hópelyhes ikon is, nem csak az M+S.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz csaba1203 #44717 üzenetére
Az én két centem a témához: Én úgy tudom, hogy mindenhol összeszerelő cég van. A motor-váltó egységet elvileg csak japánban gyártják mindegyik modelbe, meg gondolom van még pár egység ami nem a célországban készül.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
nagyúr
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz csaba1203 #44865 üzenetére
Hűha mi volt itt tegnap...
@csaba1203: Két apróságra rávilágítanék: 1. A Totalcar számomra halott már vagy 5 éve, ez a kis nyikhaj meg azt sem tudja eszik vagy isszák az autózást, még a műanyag ifát tologatta az oviban, mikor az itteniek többsége már füllre állította a karburátort... szal ne magyarázza meg nekem milyen állapotban is van egy autó, majd én eldöntöm. Mindenki azt hiszi h mekkora csávó, mert megállította az óratekerést, csak nem tudom melyik országban... Az utolsó értelemes figura ott a kopaszPista, bár pont ezeknek a mazdáknak a fellendülését neki köszönhetjük, nézzél mesterkurzust és a dátumokat is...
2. Ez a mazda teljesen rendben van, annyi baja van mint az összes harmadik-negyedik tulajos autónak ami az útjainkat rójja, a harmadik tulajnak kellene kifizetni amit az első kettő megspórolt, ezért vagy használja amíg szét nem hullik vagy eladja, így negyedik tulajos lesz...
Ezek a fickók mindig találnak hibát, nem tudom ha a 4 hónapos Vitarámat betolnám, akkor mennyit hozna ki rá az "avalon szakszervíz"...
Tudsz követni? Emberek, az autóval fizetnivaló is jár ám!
Én ha tehetném kivonatnék a forgalomból minden olyan autót amit évente egyszer nem néztek át (és a gyári előírásnak megfelelően nincsenek kicserélve benne a dolgok) és nem ilyen levelzős tagozatos témával, hanem rendesen, mint ahogyan azokat is amiket elkapok hóban nyárigumival és végleg vonatnám ki, volt verda nincs verda... mikor a negyediket kobzom el talán rájön h érdemesebb költeni rá...@ncc1701: Persze, V8 Bigblokk 576cu, hadd pusztuljon a bolygó, majd megyünk tovább a Marsra... jah nem.
@PNP,beef, yanna: Az EU nem hülye, ott sem debilek ülnek csak politikusok és már mondtam, a bálnák nem szavazhatnak...Nem ezzel van a baj, hanem azzal h az autósokon vernek le mindent, holott a többi gáz legalább akkora szennyezés. Gondoljatok csak arra a bizonyos egyezményre amit éppen az a két ország nem írt alá, akik ellen készült... ez nettó politika, és ne menjünk bele (mert kishazánkban ehhez is mindenki ért), mert ez az ország az elmúlt 150évben külpolitikából egyes, szóval lehet jobb lenne ha itthon mindenki kussolna, mert épkézláb politikust az elmúlt 200évben nem tudott az országunk felböfögni magából, a cipész maradjon a kaptafánál. Hogy hülye rendeleteket hoznak? Igen, ez tény, mint az is hogy a pokolba vezető is jószándékkal van kikövezve. Értem én h toljuk az e-autó témát, csak ez pont ugyanolyan mint a szállópor, lokálisan környezetbarátabb, de az előállítása? Mi lesz az akkupakk-al ha elérte a végét? Kilőjjük a Napba!? Áh nem, majd a "fejlődő országok gondoskodnak a szakszerű megsemmisításről"... blaahhh, persze Pityu, én meg hülye vagyok.
Na így hogy kiadtam magamból máris jobban érzem magamat...
@Hadrianus: Persze hogy nem fér el, mert amikor épület ez a tetves város még lovaskocsival jártak... Én személy szeirnt a belváros szűk utcáiban kvóta rendszert vezetnék be, ahány parkolóhely van, annyi autó lehet oda bejegyezve, pont. Az nem környezetszennyező amikor 50 percig körözök parkolóért? jah az nem, az a 10 liter benzin "földanyánk ajándéka" volt szülinapra és CO mentes!
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Dvix
senior tag
válasz csaba1203 #44991 üzenetére
Szomorú hallod, de ez a szuper hybrid hajtás egy üllés alatti akksi ami "besegít" az egyesből való induláskor, meg ha áll az autó akkor arról mennek az elektromos berendezések és az 1.4T motor mostmár részecskeszűrős és 129 LE-re le van korlátozva. Tessék? A toyota meg a Honda, meg mindenki más tud hybrid hajtást fejleszeni, de ez egy vicc! Tud tisztán elektromosan menni az auto? nem! Akkor mire a fél milla? Nevetséges komolyan mondom.
ÉS valóban ahogy mondod ez megy Magyarban...sajnos. De én azért is szólaltam meg fentebb mert szerintem itt valami baj van, hogy régi autót többért adunk új áráért, vagy ennyire jók ezek az autók, vagy gl+ Vitaráért 5,4 millát kicsengetni gyerekjáték. 5 milláról beszélünk indulkó áron... de állítólag 1-1,5 Litert spórolsz a fogyasztásnál.... na és fél milláért mennyi benzint veszel?...áhhh
5 milláért nézed a használt nissan Leaf-eket ha nem akarsz fogyasztást. Nagyon remélem h felébrednek a Suzukinál, hogy ezek az árak nem magyar embernek készültek.[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
-
Dvix
senior tag
válasz csaba1203 #45086 üzenetére
Az én Igniszem nem mai gyere (2006) de amikor komplett féket cseréltem (tárcsa, pofa) akkor vadi új fék szépen nyikorgott nekem is aztán abba maradt, szerintem hallgass a többiekre és vagy vidd el szervizbe ha még garis(ha nagyon aggaszt a dolog), vagy 60-ról fékezzél párat satura, ill hátrameneteben.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz csaba1203 #45173 üzenetére
Akkor ezért látom hogy sokan ki sem cserélik, csak el van emelve a kar a hátsó szélvédőről? (többnyire üresen lapát nélkül)
Vagy az abszolúte olcsójános csak egy nylon zacskót húz rá, az igényesebb kötegelővel is rögzíti...
Hova tart ez a világ... mennyibe is kerül? 3-5 ezer forint?
A corolla sedan volt, de az is reggelire ette, a Champion-t, a Valeo-t, a Bosch-t, aztán bepöccentem és vettem rá aeroblade-t az Auchanban 600HUF/db áron, de vettem 4-4et (2 féle kellett a kocsira), aztán a csomagtartóban keljfeljancsiztak amíg rájuk nem került a sor, így az 51-es út szélén állva is ki tudtam cserélni (sajnos erre is többször volt példa).
Így ha a szomszédot lapátcsere közben káromkodva találtam meg, akkor tudtam hogy eltörte az egyetlen adaptert ami jó a kocsijára, de nekem szerencsére minden típushoz volt egy-egy zacskóval, szóval jól össze is haverkodtunk.
Ha találtok vmi OEM megoldást rá, vagy gyártót, akkor szóljatok, mert ezek szerint a Vitara sem lesz kivétel.[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
válasz csaba1203 #45927 üzenetére
Ugyanígy kaptuk az Scross-t, még jó hogy szalontól kb. 50 méterre van egy kút.
Ha kifogy a tank, akkor most én is tervezem a 100-as kipróbálását, úgyis olcsó most, meg amúgysem olyan nagy a különbség tankolásonként.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz csaba1203 #45927 üzenetére
Nem tudom te merre laksz, de BPen a 100as prémium meg az E10 között sokszor van 60-70huf különbség literenként...
A Vitara 47l-es tankjanal az nem 1500 difi.
Meg én ritkán küldöm tele, olyan negyed tanknal ratankolok 5ezerert mindig.
Amúgy ne aggódj, a régi kocsit amikor vettük még 1996ban Karcagon nem volt benzin kút és ugyanígy kaptuk... Szerinted? Szóltak hogyha megyünk az autoért vigyünk kannaban pár litert... Az első kút 40km-el arrébb volt... A szalon udvarán kannabol töltöttük a vadiúj 5millas kocsit, kicsit csöves érzés volt...
@SymBioTe: forensis kártyával kevesebb a difi"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."