Új hozzászólás Aktív témák
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz dethroner #52307 üzenetére
Na az a feature pont nincs használva benne...
Amúgy előre 1080p@60, hátra 640x480@60. Nem nyomja le a drágákat, de működik. Ha nem esne le a hátsó még ki is jelentenem hogy tűrhető...
A következő nem ilyen lesz az biztos, két külön lamax c3 lesz vagy egy S7 Dual, a C7 is esélyes de majd ha aktuális lesz jobban utána járok."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz dethroner #52309 üzenetére
A tolatókamera funkcióhoz "rá kell kötni a vezetékét (piros) a tolatólámpa izzójára", hát nincsen rákötve (tudod ki fogja megbontani a gyári vezetékezést ), mivel a Vitara gyárilag fel van szerelve (GL+ esetén facelift óta) egy egészen faja tolatókamerával (na nem mintha használnám, 20 éve tükörből tolatok ), így okafogyott ez a feature benne.
Azért kínlódom vele, mert a rendes kamerát folyton le kell venni és feltenni, ám utállok a két éves autóban indulás előtt gépészkedni... Mert nincsen annál idegesítőbb, mint amikor beül mindenki a kocsiba (gyerekeket, feleséget, kutyát rögzítem) és a sofőr még 10 percig tökörészik, miközben mindenki üll az autóban bekötve arra várva hogy induljunk már... A tükör kamera alig látszik, szinte észrevétlen a gyári napfény védelem miatt, a hátsó sem igazán látszik (lásd első kép), így okoztam már egy-két tahónak meglepetést vele (büntetőfékeztek előttem, ott maradtam mint szemtanú, majd a kiérkező járőrt meghívtam egy mozira ). Ellenben egy 70mai eléggé észrevehető és nem szeretnék egy 30ezres kamera miatt 200k-ért szélvédőt is cseréltetni (fényeztettem már ajtót egy 5ezerforintos kínai rádió miatt), plusz addig nem állhat az utcán ugye, tehát ez mind plusz költség, ha meg felviszem mindig akkor gépészkedni kell, amitől agylobbot tudok kapni egy kétéves autóban, aminek az Infotainment System-ét akár hangvezérelni is lehetne (ha együttműködőbb lenne a robotasszony)... kicsit olyan mintha egy Tesla-ban savszintet kellene ellenőrizni minden indulás előtt...
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Moleman
addikt
válasz dethroner #52314 üzenetére
Pesten én is fostam, mikor épp utcán/bevásárlóközpontban kellett parkolnom, acélfelnin is kerékőr, kamera mindig leszerel (legalábbis az elsőt, a csavaros 70mai-t hagytam). Sopronban már nem foglalkozom vele.
Nem is a beszerelt kamera az érték, hanem a benne lévő 128 gigás SD kártya, az elszállt magyar árak miatt. Ha lopni akarnék, én amiatt lopnám el.
[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz dethroner #52314 üzenetére
Káprázik a szemed:
Az ott a hátsó kamera, annak a képe is rögzítve van, ezeket így árulják (az egy szett ami a képen látszik a kártya nélkül). Két külön fájlt készít a memkártyára, az egyik FullHD, a másik sima VGA. Ha be lenne kötve, akkor rükvercbe téve a váltót a tükörbe épített TFT kijelző full screenben a hátsó kamera képét mutatná, de ez nálam ugye nem működik. Most úgy van, hogy a TFT a tükörben osztottképben (PIP ) mutatja az első és hátsó kamera képét és mindkettőt rögzíti folyamatosan.Itt BP-en mint írtam kevesebbért is képesek rongálni... és nem a kamera ellopás idegesíene, hanem hogy ő szerez vele 10ezer forint hasznot nekem meg csinál több százezer kárt, míg ha nem látszik a kamera akkor ugye nincsen miért kárt csinálni. Tudom nyakatekert a logika, de hidd el, tapasztalatból beszélek sajnos...
Van a gyári alufelnihez kerékőröm, de hidd el, Pécset/Sopronban én sem lennék ilyen óvatos, de itt a fővárosban bármit megdurrantanak ezek a tetves buckalók ami nincsen lebetonozva... és nem szokták nézni mekkora kárt okoznak vele... Haveromnak a jobb tükrét lopták le az Arénában a bömbiről, de olyan vandál módon, hogy az ajtót és a sárvédőt is fényezni kellett... meg kellett egy új üveg az ajtóba, mert azt is beverte, persze biztonsági kamera felvétel meg van, de a yardok csak a kezüket tárogatják...
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
válasz dethroner #52327 üzenetére
Lehet elcserelték a számlákat, és valaki meg kap egy 150ezres olajcserét.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz dethroner #52590 üzenetére
Hogy is van az a mondás? Nem gombhoz vesszük a kabátot, hanem fordítva.
Én tudtam mekkora autó kell nekünk, ezért választottam a Vitarát (az S-Cross az árcédula miatt kiesett, erős +1M lett volna), ez a Jimny meg már akkor is kihalási sorrendben volt, a többiek meg rendelhető se...
Bár legutóbbi Katalán út óta tetszik a K14D motoros Vitara is... kár hogy itthon olyan nincs."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz dethroner #52632 üzenetére
Azért egy bugyi rózsaszín Smart-ba szempillás fényszórókkal nem üllnél bele Te sem...
Amúgy sokat, én szeretem ha egy autó autónak néz ki és nem békának, űrhajónak, cápának, vagy csattogóslepkének. "A krumpli leves legyen krumpli leves, elvtársak..."
Ráaádsul ha valamire elkölt az ember ennyi pénzt, az legalább legyen már olyan amilyen neki tetszik."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
hemaka
nagyúr
válasz dethroner #52645 üzenetére
Akinek tetszik az autójának a formája, vagy valamelyik részlete, az megnézi. Nyilván aki egy G-s astrával* jár az nem igazán nézegeti, mert ronda minden részlete, mint a bűn.
A ferkát se azért nézik meg sokan az utcán, mert felismerik, hogy az egy Ferrari, hanem mert szépek a vonalai.*más is lehetne, csak ez jutott eszembe.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz dethroner #52652 üzenetére
JDM LED-es hátsó lámpák, OZ Superturismo GT felnik, H&R ültetőrugók, EBC Yellowstuff fékek, gyári spoiler, stb.
Illetve belül is van néhány ritka gyári kiegészítő, mint pl. küszöbdíszléc, könyöklő, fém váltógomb, bőrkormány.szerk.: Még van egy szintén gyári CD váltóm is, ami beszerelésre vár, csak nem tudom, hova tegyem. Eredetileg a kesztyűtartóba rakták, de nem akarom feláldozni a tárolóhelyet.
[ Szerkesztve ]
-
válasz dethroner #52655 üzenetére
Neked az autó egy közlekedőedény (semmi rossz szándék, ez jött le az írásodból), másnak meg hobbi is.
Én is szeretem, azért vagyok képes ilyen hülyeségekkel foglalkozni, hogy fóliázgatom a zongoralakkot.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
2ozzmexy
aktív tag
-
simonjoe
senior tag
válasz dethroner #52943 üzenetére
Szerintem azért lehet kapni ennyiért, nem azt mondom, h csont nélkülit, de vállalhatót. Az is igaz, h nem lesz 1xű és gyors. Ha meg ennyi a keret akkor ennyiből kell gazdálkodnia. Az meg teljesen más kérdés, h még lassan a vételárat is rá kell költenie. Én a 16 szelepeset ajánlanám, bár sportos beütésről meg ebben az esetben sem beszélhetünk Szívből kívánok sok szerencsét a leendő márkatársnak!!
Joe
-
csaba1203
addikt
-
Moleman
addikt
válasz dethroner #52947 üzenetére
+1.
Mikor azt hittem, hogy vonatozni fogok, és eldobós/állomásra járós autót kerestem, a Swift mellett a régi Colt volt a befutó, de régi Almerát is ki lehet fogni egész jót ennyiért.
Aztán rájöttem, hogy inkább ülök a saját kocsimban a dugóban, mint hogy tömegközlekedjek.
-
IMIIKE1998
őstag
válasz dethroner #52947 üzenetére
Értem, de teljes átvizsgálása elvinném először. A többit én is nézegettem, de ennyiért nem láttam japánból rohadásmenteset, a francia Mégane-ra mindenki mondja, hogy havi szinten van vele elektromos baj. A Swift azért is került szóba, mert bontókban filléres tétel az alkatrész, ami nem utolsó szempont, rengeteget dob az olcsó fenntarthatósághoz. Esetleg ha ez nem olyan jó, van jobb alternatíva ennyiért? Cordoba, Toledo?
A sportos beütést a keret függvényében várom el. Nálam ez azt jelenti, hogy az autó sulyához képest legyen benne egy nagyobb motor, ami városon belül viszi is rendesen.2ozzmexy: Értem, hát ebben is van valami. De ha nem Swift, akkor mi ennyiért? Nem muszáj japán, csak annyi a lényeg, hogy olcsó legyen a fenntartása és mondjuk valamennyi gyorsulása legyen városon belül. Pl. A Swift súlyához egy 80-90 Le már bőven jó szerintem.(Ha belefér.)
[ Szerkesztve ]
-
Zolás
addikt
válasz dethroner #52984 üzenetére
Mindenki akar egy szeletet a tortából. Ha bejön, a semmiért egy valag lóvét lehet keresni. Tiktok táncika, szexi ruhás gémer lánykák, stb.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
-
válasz dethroner #52984 üzenetére
Tudod hogy van ez, mindenki mindenhez ért. Ki kell szűrni azt a párat, ami tényleg releváns.
Jó autó a Vitara a saját kategóriájában nagyon ez tény, de nem 7-8 milláért. Az egyszerűen sok érte. Az a 4-5M volt korrekt, dehát minden más autó is drágult ugyanígy, és azok se változtak.„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
Danex
addikt
válasz dethroner #53346 üzenetére
Sebességet tartani az 1500-1700as fordulat megfelelő, a probléma az, hogy mondjuk faluból kijövet, nem visszagangol az ember és gyorsít, hanem mondjuk 5. sebességben 1300as fordulatnál nyomja a gázpedált tökig, hogy legyen tempó.
Ergó nagy nyomatékot kér az ember, alacsony fordulaton, nem feltétlen ideális olajnyomás mellett.
Automata ilyen esetben visszavált, mert érzékeli hogy lenyomod a pedált tehát menni akarsz, a normális gyorsítás pedig nem 1500-as fordulatnál lesz, hanem mondjuk 2500tól felfelé.
Persze automatánál meg a szerpentines utakon érdemes figyelni, mivel ott csinálja azt , hogy emelkedős szerpentinen kanyarból kifelé visszavált, majd a következő kanyarnál fékezésnél, meg felvált mert guruláshoz nem kell mondjuk 4500-as fordulatszám és ez folytatódik. Ilyenkor kell manuálba rakni az automatát lehetőleg.
-------
Amúgy az új hybrideknél ha jól tudom már a liion akksi indít az erőssebb villanymotorral és akkor itt már nem kell feltétlen kikapcsolni a startstop-ot igaz? Úgy néz ki megszületett a döntés és elkezdődött a papírmunka. Viszont ez a hybrid új még a régi 1.0T SCross-hoz képest nekem, mi az ideális neki
-
Moleman
addikt
-
Danex
addikt
válasz dethroner #53352 üzenetére
Nekem most az 1.0T automatával van tapasztalatom, ott ha csak 50-60al krúzol az ember akkor elváltja és olyankor 1500-as fordulaton megy, de mivel csak a sebességet kell tartani így gyakorlatilag semmi terhelés nincs a motoron.
Kigyorsításkor viszont visszakapcsol egyből és akkor 2000+ fordulatról megy a gyorsítás, nem pedig 1500-ról amít mondjuk manuálnál szeretnek az emberek "nyomatékból" gyorsulni mert lusták visszagangolni.
Amúgy szerintem a legtöbb rossz élmény az automata miatt abból fakad, hogy a legtöbb ember beül valami ismerős autójába, vezet 2 kanyart és azt mondja ez hülyeség, nem akkor vált mikor kéne stb. És ez valahol igaz, mivel 2 kanyar után nincs meg a tapasztalat, a fele időt meg azon stresszeli ne kuplungolja ki a fékpedált.
Egy idő után, ha kitapasztalja az ember az autóját, akkor gyakorlatilag a gázpedállal lehet sebességet váltani és ezután már szerintem teljesen más élmény kap az ember.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz dethroner #53364 üzenetére
Urhatnam polgár ex-merkádesze... Szép, na az ilyen embertől nem vennék autót...
Mindezt írom úgy hogy nekem volt 600SEL-em, igen otomata, össze is hányta benne magát, de felújítás után sem volt már olyan mint régen. Ellenben az egy rendben tartott autó volt, az utolsó autókozmetikas számla is benne volt a mappában amit kaptam hozzá, ennek ellenére szólt a tulaj hogy használt nem új szóval akad ami cserés már. Sokat eszik? Hajaj, kevés a forensis kártya hozzá, kétszer tankoltam tele, először meg utoljára, az sem tartott sokáig, de amikor vezettem (vagy az akkori csajom) érezhető volt hogy ez más foci. Az exem azon tanult meg igazán vezetni, mert automata, fekete, fóliás üvegek körben, ültetve 18-as lepőkön erős motorral eléggé tekintélyes gép, kevesen villogták le... Viszont ő nagyon szerette, mert a méretei ellenére fordulekony és pontos a kormányzása, jól lehet látni belőle és még a szűk belvárosi utcákban is simán forgatta, bezzeg a szülei Kangooja idegen volt neki, azt utalta, nem is tanult meg vezetni rajta, de a csillaggal igen.Szóval meg tudom érteni aki ilyenre vágyik, én is vagynek csak sovány az eklezsia a bajaira...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Melyik tápegységet vegyem?
- Sweet.tv - internetes TV
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Politika
- Elemlámpa, zseblámpa
- EAFC 24
- E-roller topik
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Bosch SPI25CS03E, 9 terítékes beépíthető mosogatógép