Új hozzászólás Aktív témák
-
dethroner
veterán
válasz DarkByte #62040 üzenetére
Vadvédelmi hálót kitenni? Milyen anyagból gondolnád? Betonon kívül mindent átszakít a vaddisznó és a szarvas. Ha fémből lenne, már nem lenne, mert a kolompár klán munkába állna.
A felborult ökoszisztémához meg annyit, hogy ezek a jószágok nem maguk miatt vannak ennyien. Ezek már csak a nevükben vadállatok. Az ember, a vadásztársaság gondoskodik róluk, nyáron vizet ad nekik, télen kaját. Ezek hiányában sokkal kevesebb lenne belőlük, tehát az ember már belenyúlt az életükbe. Tette azt merő önzésből, azért, mert a kilövésükből pénzt kasszíroznak. Tehát mindenféleképp kilövés a sorsuk, ezért kell perkálni a gázolás után, mert a simabőrű már kalkulált a dögök árával, és mivel a gázolás után már a gazdag puskával hadonászó ember nem tud mire pukkantgatni, hát fizess szerencsétlen autós. Mert a hazai vadállománynak kb annyi haszna van, hogy kárt okoznak a gazdálkodóknak. Természetes ellensége nincs az őznek, szarvasnak és a vadbálónak se Így eleségül nem szolgál a ragadozóknak, senkinek se hiányoznának. Aki vadat akar látni, vigye el a pulyát a vadasparkba, vagy üljön be a moziba és sírjon a bambira.
És ne mondja senki hogy az ember tud tenni, el tudja kerülni a vadgázolást. Legfeljebb ha gyalog jársz.[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
addikt
válasz DarkByte #62212 üzenetére
Én igazság szerint ritkán pillantok rá az aksi töltöttség jelzőjére de még sosem láttam rajta mást mint 2 vagy 3 "pálcikát". Hozzá teszem, 90%-ban városban nyomom és elég dinamikusan megyek.
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
dethroner
veterán
válasz DarkByte #62212 üzenetére
Pedig tényleg képes csutkára merülni és megdögleni, márkaszervizben dolgozó haverom mesélt már róla. És tényleg aranyárban megy a csere, nélküli a kocsi nem hajlandó működni, ki lehet iktatni, de ilyenkor ott a hibajelzés a műszerfalon, műszaki vizsgán bukta.
Életben kell tartani, muszáj.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
DarkByte
addikt
válasz DarkByte #62245 üzenetére
Hmm, egyébként az a gondolat jutott még eszembe, hogy mivel lezárni nem tudod nyitott ajtó mellett a kocsit, ez már nyitott motorháztető mellett se fog sikerülni, mert gondolom annak nyitására is riasztana, ugye? Garázsban áll, szóval nem probléma nyitva hagyni töltés idejére, csak hogy ne lepődjek meg.
-
-
KubanitoS
veterán
válasz DarkByte #62497 üzenetére
Írtam, hogy rádiózásra, általános használatra okés. De ha már azzal jön a kérdező, hogy melyikben jobb a hifi és erre alapozza, hogy melyik modellt válassza, akkor szinte borítékolható a csalódás. Én sem cseréltem a hangfalakat, de egy Toyotával és Skodával összehasonlítva érezhetően gyengébb volt a Suzuki hangminősége.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz DarkByte #63278 üzenetére
2019es Vitaraban megy. Hosszan nyomod, megjelenik a "szivárvány ikon" és mondod hogy "hey Google, please navigate home". Működnie kellene.
Ha nem akkor nyelvi beállítás a telón vagy a google asszisztenst nézd meg."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
ncc1701
veterán
válasz DarkByte #63414 üzenetére
Szerintem amikor egyszer a gyárban összeraknak valamit, akkor a legjobb. Utána a márkaszervizekben, itt-ott ezen már csak rontani lehet. Márkaszervízben ugye nem a "legélesebb kés a fiókban" kategória dolgozik, mert aki ügyesebb, az már magának tolja a biznict privátban, jobb pénzekért. Biztosan lehet találni olyan szerelőt, aki maximalista, de az árban horror lesz, és ritka nagyon. A harmadik opció, mikor magadnak csinálod, és addig szenvedsz vele, míg jó nem lesz. Vagy bejön a jóvanazúgy effekt, meg a leszarom tabletta.
-
Qtya123
őstag
válasz DarkByte #63414 üzenetére
Jogos a felvetés. Azt el is felejtettem, hogy neki volt szélvédőcsere.
Egészen biztosan nem kap ilyenkor új szenzorokat, csak a szélvédőt. Szóval lehet meg is van az ok, amiért párásodik neki alatta.
Na én meg erről ugatok régóta. Hogy vannak bizonyos kényelmi extrák, ami jó. És vannak a felesleges hülyeségek, amelyeket szó szerint ráerőltetnek szabályokkal az emberekre.
Lásd nemsokára kötelező lesz a táblafelismerő rendszer. Még egy pillanatra megfordult a fejükben a jogalkotóknak azt is, hogy amint felismeri az adott sebességkorlátozás táblát, akkor az autónak limitálnia kell magát a sebességre, hiába nyomod neki.
Úgy kellett külön felhívni a figyelmüket, hogy ember, ez nem kicsit, hanem überbrutálisan balesetveszélyes, te hülye! Ja jó, akkor csak annyit teszünk kötelezővé, hogy vonyítson, limitálást nem...
És ilyen gondolkodással ülnek emberek és hoznak szabályokat....Na, de visszatérve a technikai oldalára: Tök jó lesz, mikor minden alap autóban ott virít a kötelező táblafelismerő rendszer. Aztán mikor majd szélvédőt kell cserélni, akkor jöhet a felár a kalibrálásra, továbbá az olyan hibák, hogy nem teszik vissza rendesen és párásodik a cucc, stb...
A technika bonyolódik, egyre összetettebb lesz, a szerelők meg egyre kevesebben vannak és azok közül is sok a kókler. Több összetett dolog mellé egyre több tompa kés a fiókban. Jó az irány....
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz DarkByte #63684 üzenetére
Mert az új cross nem az indító akkuról rántja be a start stopot, hanem a li-ion-ról. Csak az első indításért felel a 12v-os akku. Kisebb van benne mint az 1.6 Vitarában volt.
Az önindítózás folyamata is sokkal lighosabb, nem annyira öblös mint egy M16A indulása.[ Szerkesztve ]
-
DarkByte
addikt
válasz DarkByte #62247 üzenetére
Egész véletlen kerestem a régi hozzászólásaim között valamit.
Szóval nyitott motor háztetővel is le lehet zárni a kocsit, a távirányító engedi, csak a riasztó nem lesz aktív. Úgyhogy így tudtam tölteni az ólomsavas akkut a garázsban. A Suzuki Connect app is azt jelzi hogy le van zárva így. (egyébként az az app meg van kergülve most nálam, minden nap kidob hogy lejárt a session, nem tudom másnál is ezt csinálja-e, vagy csak az Android 13 frissítés hozta elő itt).
-
DarkByte
addikt
válasz DarkByte #63734 üzenetére
Ez amúgy azóta is kidobál folyton. Már újratelepítettem és olyat is próbáltam hogy engedtem az energiagazdálkodásnál hogy futhasson a háttérben. Tojik rá, lejár a session folyton.
De az app értékeléseknél úgy látom másnak is ezt csinálja.
Nade igazából mindegy is, nagyon ritkán használom, most is csak inkább kíváncsiságból néztem rá. -
nagyúr
-
félisten
válasz DarkByte #64751 üzenetére
Pontosan. Én a vitarát ha írta 3.-ban, hogy váltsak, az neki 5
.-ig szólt. Nulla nyomaték, erőlködés. Nem az autó érdekeit nézi ez sem, hanem a károsanyag kibocsátást ezzel együtt a legkisebb fogyasztást. Kár h automatában ebbe én annyira már nem tudok beleszólni.Te is mész melóba? kell, drága a lökhárító.
[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
válasz DarkByte #65009 üzenetére
Plusz ha van elektromos állófűtésed, abból van olyan, ami tölti az autó akkuját is...
De ja, szeretem ezt a kis töltőt, valami 8 naponta kondícionálja az akkut, plusz szulfátlanít is. És mikor csepptölt még csak nem is langyos, ergo kb semmit nem fogyaszt. Igyekszem a vasat havonta elővenni télen is, de össze kell jönnie annak, h száraz legyen az út, ne essen a semmi, és mindez hétvégén legyen. Bónusz ha süt a nap.
[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
senior tag
válasz DarkByte #65009 üzenetére
....hagyjátok már ezt az akku kiszereléseses balf@...szkodást! Még sok embernek a zsigulis időszak becsípődése dominál. Igen, abban az időben x@rok voltak a szeléndiódás töltők, áram és feszültségkorlát nélkül. Egyébként meg menetközben sem kell levenni a sarukat amikor a generátor tölt!! Sokkal nagyobb a probléma egy-egy rossz kontaktnál amikor szikráztatják a töltő csipeszeit az akkun.
Joe