Új hozzászólás Aktív témák
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz SyMbioTe #53608 üzenetére
Tippre ez a jobbos volt, akkor a balos sanszosan ugyanez csak R helyett L van a végén?
Voila csak kiokumultátok, gondoltam lemegyek lefotozni neked a Vitaraban lévő gyárit, de közben beugrott hogy más a csomagtere... Az S-Cross kB 1 órára van itthonról, 1 óra múlva meg tudom nézni egy 2020-asét."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Zolás
addikt
válasz SyMbioTe #53652 üzenetére
Pont azért, mert a közvelten hajtásba nem segít. Ennyi erővel berakok egy villanymotort a kocsimba, és rátehetem a hibrid matricát? Sőt az se kell, az egyik ventillátor motorjára ráfogom, hogy besegít, és kész is.
Rühellem a marketing hülyéneknézést. Ez annak a magasiskolája.Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz SyMbioTe #53657 üzenetére
Alapvetően mindegyikőtöknek igaza van.
Zolás problémáját nem értitek, az a gondja hogy a Prius hátán is azt írja Hybrid meg a Suzukin is, csak hát ugye a kettő nem ugyanaz a foci...
Viszont a hajtásba besegit mert a vezermulancra ad hajtást az önindítón keresztül ami ugye a főtengelyre hajt, tehát a váltón és a kuplungon keresztül a kerekekre. A többi hybrid esetében agymotor van a kerekeknél, ezért automata a többi, a kézi váltós az mind mild-hybrid...
De ezen a ponton én is elengedtem...
Ez a zöld rendszam esete...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
válasz SyMbioTe #53608 üzenetére
Update:
Na, végül tudnak rendelni szervizben is, ~9k-ért, szóval ott veszem meg majd, csütörtökön úgyis viszem. (nem olcsó egy műanyag kacatért, dehát ez van, így meg elég hülyén néz ki. )
Sumonál 8-ért lenne, de ott van szállítás is, azzal meg drágábbra jön ki.#53659 2ozzmexy
Értem, hogy magával a megnevezéssel van a gond, de akármennyire is egy gyenge hibrid, attól még az, jogosan írják rá. Nyilván autóra is odanyomhatnák, hogy mild, csak az már nem néz ki jól. De mindenhol úgy van nevezve, plusz zöld rendszám sincs, és kézi váltós is. Aki ebből azt gondolja, hogy rendes hibrid, mint pl a Toyota féle, azzal nem tudok mit csinálni.„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
őstag
válasz SyMbioTe #53679 üzenetére
mikor elkezdték az adást már nekem is rémlett, hogy legalább egy évvel ezelőtt ment, hogy gyárilag 160+, aztán valaki megmérte egy másik cégnél is, és kiderült, hogy nem
szóval az a 180 jó lesz 140-nek, akkor az a 210 legyen 170-180.. ami egyenesben-autópályán biztos fasza.
a lefújó viszont adja nagyon (26:19)"... and I hope you have a great day!"
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz SyMbioTe #53937 üzenetére
Érdekes, mert a Vitara kevésbé felszerelt volt mindig a vele egykorú S-Crosshoz képest...
A 2019-es GL+ Vitaramban van hátul kettő. (mondjuk a hajamra kenhetem mert a nagyobbik kölök üléssel együtt nincs 30kg ) de van és indulaskor ha felnőtt üll ott akkor bizony villogtatja a muszerfalon hogy melyik nincs bekötve."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
SirKero
őstag
válasz SyMbioTe #53981 üzenetére
Nekem meg most pont jól jönne ( Szerbia - Macedónia ) az offline is működő IGO ha ki tudnám tükrözni.
Tudom a google maps is megy offline de nekem még nem sikerült működésre bírnom net nélkül.Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
Dvix
senior tag
válasz SyMbioTe #54000 üzenetére
40 fokba is kényelmesen bele tudsz szállni, mivel a közepén hatalmas az az alcantara bőr rész. Ha teljes sima felületű műbőr lenne 3x is meggondolnám h beleüljek! Melegben vezetni kényelmes nem csúszol rajta és többet izzadtam a gyári üléshuzattól mint ettől. De nem süt, ami nagyon fontos! Nekem bejött!
[ Szerkesztve ]
-
Tomeeka28
aktív tag
válasz SyMbioTe #54032 üzenetére
Ugyan én CarPalay-t használok, de az is teszi hibátlanul a dolgát.
Start Stop: én mindig használom, de soha nem tapasztaltam a korábban leírtakat, szépen és észrevétlenül teszi dolgát.HTC 8X / Lumia 1020 / Lumia 930 / HTC One M8 / Lumia 950 / iPhone 6 / LG G4 / iPhone 7 / MacBook Air / iPhone Xs Silver / iPhone Xs Space Gray / iPhone 13 Mini
-
Chereiose
addikt
-
2ozzmexy
aktív tag
-
AMD Power
titán
válasz SyMbioTe #54093 üzenetére
Hát igen. Amúgy azt néztem,hogy a S-Cross GLX , panoráma nélkül, manuális váltóval még ezekhez képest még mindig "csak. 6.7 millió ft lenne.
Szépen elszaladtak az árak..... De ami meglepő volt a Renault meg az Opel ennyiért.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz SyMbioTe #54100 üzenetére
Nem tudok tippet adni sajna, nekem a '19-es Vitarában Comfortra van állítva és a saját kompresszorával fújtam 2,6-ra mind a négyet (téli-nyári egyre megy), ez szokott segíteni neki. Azt is szokták még mondani hogy hagyd rajta a gyújtást amikor fújod, nem tudom hogy ez mennyiben befolyásolja a helyzetet, hiszen csak akkor ad jelet amikor forog, tudtommal.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
csaba1203
addikt
válasz SyMbioTe #54089 üzenetére
Tegnap nekem is bejelzett az Ignisbe....
Ma délelőtt körbe fújtam mind a 4 kereket a szivargyújtós kompresszorral és mikor indultam már nem jelzett a műszerfalon a figyelmeztető sárgaság.
Mindegyik gumiból hiányzott 0.2-0.3 bar de fél évig nem kellett hozzá nyúlnom előtte. -
2ozzmexy
aktív tag
válasz SyMbioTe #54111 üzenetére
Mostmár tudod mi a teendő.
Ez az egyik oka hogy csilingel hátul a kompresszor, a másik oka hogy nincs hova tenni a lakásban, a harmadik pedig a lustaságom, nem nézegetek pótkerék nyomást, ha fel kell tenni és lapos, akkor fújok bele ott az út szélén. Régen lábpumpám volt a kocsiban, de sajnos győzött az oxid a kínai lemezen és reccs.
Ha TPMS-nek kínja van, többnyire túl kell fújni picit és elhallgat."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
addikt
-
addikt
válasz SyMbioTe #54233 üzenetére
Pontosan. Így ha később berakatnál valamit, szét kell barmolni az egész autót, a költségekről nem is beszélve.... Örülök, hogy még időben beszereztem a kicsikémet...
más...
Mikor az autót átvettem, szólt az értékesítő, hogy jóval korábban szóljak a szervízbe az első, 1000Km/hó átvizsgáláskor. Most 800 km-nél szóltam be és három hétre kaptam időpontot...[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
-
tboldi
nagyúr
válasz SyMbioTe #55214 üzenetére
Bármennyire is hihetetlen, de igen.
Az elektromos gázpedálos, Bosch ECU-s Jazzek - ilyen az enyém is - tudnak mit kezdeni a 95-nél nagyobb oktánnal. A korábbi bowdenesek, illetve a Keihin ECU-val szereltek nem, viszont az utóbbiak meg írhatók, valszeg akár erre is.De igazából az E5 és az ETBE, ami nekem fontos.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz SyMbioTe #55216 üzenetére
Azt mondanám, hogy igen, érezni ennél az autónál. Pontosabban visszaváltva 95-re tűnik fel, hogy kissé lagymatagabb lesz azzal, majd megint vissza 100-asra, és minden olyan, mint a 95 előtt. Az viszont mindegy tapasztalataim szerint, hogy Shell, Mol, vagy OMV 100, diszkont kutakon meg nem tankolok.
Habár a legnagyobb előrelépést a hagyományos gyertyák irídiumra cserélése hozta (össz. 8 db van, egy vagyon volt ), erősebb nem lett ugyan tőlük, de így már 4000 után vígabban pörög el a revlimitig, előtte olyan kelletlenül viselkedett, alig akart gyorsulni, mikor kamiont előztem az autópályán, pedig a simákból is tök új NGK-kat raktam be a váltás előtt.
[ Szerkesztve ]
-
Chereiose
addikt
válasz SyMbioTe #55351 üzenetére
Így van, ami megmaradt már pl. Toyota Aygo az is eszetlen árban lett. Gondolom amúgy ez is a titkolt cél, túl sok az autó, luxussá teszik a megvételüket aztán talán csökken a számuk, bár ezzel meg azt érik el, hogy nem hogy javul majd a kibocsátás meg a levegő minőség, majd romlik a 10+ éves használtakkal.
Közben ha már India, ott telibe szarják az egészet, meg Kínában, Usaban, vígan eladják mindenféle hülye szabály nélkül. (Meg a nagy ENSZ csúcs, ahová mindenki magángéppel jár, de te tegyél a környezetedért )
[ Szerkesztve ]
-
burgatshow
veterán
válasz SyMbioTe #55357 üzenetére
Én nem mondtam, hogy ez az ultimate megoldás mindenre, meg tudom, hogy vannak más területek ahol ugyanúgy foglalkozni kéne ezzel és az elektromos hajtást én sem tartom mindenre is megoldásnak, de ha mindig mindenki a másikra vár akkor soha nem lesz semmi. És valóban nem ide tartozik a téma mélyebb kifejtése, pedig lehetne róla szerintem egy jót beszélgetni...
mefistofeles #55358: ugyanazt tudom mondani neked is, mint SyMbioTe-nak....
[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
-
blakey
titán
-
simonjoe
senior tag
válasz SyMbioTe #55516 üzenetére
Én nem nézek le senkit, de a tények közhelyesen makacs dolgok. Azt sem írom, h a kinti szerelők szentek egytől-egyik. De az biztos, h nem jellemző egy osztrák szak vagy márkaszervizre, h "okosba" megoldanak dolgokat, jobban meg vannak fizetve, nem nagyon vannak rászorulva, meg az egész mentalitás más. Csak egy apró momentum, érdekes módon a szalonok szervizek nincsenek bekerítve. Vajon miért??
Nekem és a közvetlen környezetemnek csak pozitív tapasztalatai vannak. A barátomat folyamatosan átba...szták a Pap.....s-nál, a 30millás mercijével, olajcserét nem csinálták meg, eltörtek dolgokat a kocsiban és szó szerint a szőnyeg alá söpörték, berakták a törött alkatrészt az anyósülés előtti szőnyeg alá. Volt olyan, h megkínálták kávéval, majd a szervizszámlán szerepelt a kávé. Sorolhatnám. Neki (is) elege lett és kijár Bécsbe, azóta semmi gondja. Főleg garanciás autók javításánál vannak gondok. Bár a szomszédom ezer éve Skodát hajt és azóta a Szlovák Komáromba jár szervizeltetni garanciás időben és azon túl is. Na, nem győzködni akarok én senkit, mert mindenkinek van tapasztalata és a szerint dönt, nincs ebben semmi kivetni való.Joe
-
Chereiose
addikt
válasz SyMbioTe #55555 üzenetére
Szerintem ezt összekukázták a corolla crossal, de pl a tükör, kerekek meg ajtók ugyanazok, szóval érdekes. Motorra vagyok kíváncsi, de ez sem ér meg +1 millió drágítàst mert gondolom lesz annyival drágább. Szerencse, hogy tavaly még a régebbi áron megvettük készletről az S-Crosst.
-
Moleman
addikt
válasz SyMbioTe #55719 üzenetére
5 évig jártam Ecocontact 3-mal, szörnyű volt, igaz, a végére már 9-10 éves lehetett. Vezetéstechnikai tréningen is sajnáltam, hogy nem télit raktam fel, mert így kb értelmetlen volt minden műgyantás feladat.
A Swiften a pár éves Conti már sokkal jobb, nagy hibákat is jól tolerál, még sose estünk le az útról, pedig többször vártam.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz SyMbioTe #55719 üzenetére
Vizes aszfalton jávorszarvas tesztet próbáld ki vele, utána fel a télit és azzal is, rögtön érteni fogod miről beszélek.
Részemről az összes Eco abroncs egy hitvány szemét és egyenesen a vásárló megtévesztése. Hogy miért? Mert szerintem nem spórol annyi üzemanyagot, hogy megérje a rizikó azt a +40centit féktávban, aki sokat megy annak meg nagyobb az esélye azonos idő alatt a határhelyzetre, amikor meg kellene a jól tapadó abroncs, na azt nem tud az EcoContact5. Le fogom járni, nem dobom ki, de én SOHA senkinek nem fogok Eco abroncsot ajánlani, mint ahogyan Hankook-ot sem.
Nálam az abroncs tapadjon mintha bekentem volna epoxival minden körülmények között, ha ezt teljesíti és nem öregszik el 6 év alatt, akkor utána jöhet a többi feature, de ez a kettő a minimum, máskülönben minek rá gumi?
Én ilyen vagyok, nem tehetek róla, mások meg laktózérzékenyek..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Vírusirtó topic
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- MIUI / HyperOS topik
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- EAFC 24
- Retro teló rajongók OFF topicja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban