Új hozzászólás Aktív témák
-
szivacs1987
aktív tag
válasz SyMbioTe #47293 üzenetére
Igen, az probléma.
(#47297) 2ozzmexy
Nekem volt ilyen probléma azt hiszem a 1860-al. Nekem úgy működött újra, hogy leállítottam az autót, kivettem a kulcsot, vártam 15 percet és újból jó lett. Valamenyi ideig a fejegység csak ilyen készenlti módba mehet el a kocsi leállítása, kulcs kivétele után(ugye ekkor pillanat alatt elindul, ha újra bekapcsoljuk).Gigabyte B450 Aorus Pro ● R5 3600 allcore 4,2GHz 1,31V ● Asus ROG Strix RTX 3080 V2 White OC Edition
-
-
blakey
titán
válasz SyMbioTe #47335 üzenetére
USB üres? SD-ről frissítesz? Oda van írva, hogy kéri a frissítő mappát. Jó anyagot másoltál át? 1870-ről 1880-ra kb. 25 perc a frissítés és minden információt kiír, tehát tőled kért egy frissítő anyagot és megkért, hogy távolíts el minden eszközt. Elméletileg ilyet nem kér, 1x újraindul és kész.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
M_AND_Ms
addikt
válasz SyMbioTe #47337 üzenetére
"le volt töltve egy a bosch oldaláról is,"
Nincs semmi olyan, a Bosch gyári oldalon, amivel frissíteni lehetne a fejegységet!Tessék ezt megérteni! Nincs publikusan kiadva a frissítés, csak kiszivárgott anyag van, amit magánúton terjesztenek. Ezt kell beszerezni!
Vagy el lehet menni a márkaszervizbe, ahol megcsinálják. (jobb szervizekben ingyen, esetleg az éves szerviz részeként).
A cucc tartalmát ki kell bontani a pendrive, vagy az sd kártya gyökerébe. Nem baj, ha van rajta más is. Az adathordozót bedugva egy percen belül el kell kezdődnie a frissítésnek, ami 20-50 percen belül be szokott fejeződni.
Az alap, 850-től kezdve kiadott 3 vagy 4 verziót végigfissítettem. Volt, hogy visszafelé, volt, hogy pendriveról, volt hogy sd kártyáról, volt, hogy véletlenül egymás után kétszer is. Soha semmi gond nem volt. És a motort se járattam.
Az egész úgy van kitalálva, hogy a félbeazakadt művelet esetén is a régi verzióval marad a rendszer. De annyira minimum műkődőképes marad, hogy egy újabb frissítés el tudjon indulni (az a rész nem a futó, frissítendő rendszer része, az a rutin egy olyan részen tárolódik, amit így nem lehet módosítani, tehát elrontani sem).
Kvázi, hülyebiztos a réndszerAki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz SyMbioTe #47341 üzenetére
Nah, akkor sikerült... fura mert nekem ez pendrive-al ment ugyanígy, csak lassabb volt.
Én nem akartam kivenni a fedkamból a kártyát csak ezért, otthon meg csak 2GB-os SD kártyák vannak, mert a digit képkeretbe bőven elég, a melóhelyem meg nem rendel nagyobbakat...Viszont nem értem nálad miért nem működött.
Lassan lehet csinálok egy magyar tutorial videót róla és fellövöm youtube-ra... (csak kellene még néhány autó hozzá... )
Én arra tippelek hogy összekeveredtek a fájlok valahogyan és ez okozhatta a problémát.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz SyMbioTe #47571 üzenetére
Nem is kell, olvastam véleményedet a youtube-on a comment szekcióban a Vitara és S-Cross tesztek alatt.
Nyugat kellett? Megkaptuk. Demokrácia kellett? Megkaptuk. Szólásszabadság kellett? Megkaptuk. Kapitalizmus kellett fogyasztói társadalommal meg nyugati autóval? Megkaptuk. Tisztelt bíróság, hol itt a probléma!? (irónia)
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
tboldi
nagyúr
válasz SyMbioTe #47584 üzenetére
Ez ezüst nem puha fém?
(#47585) Vignea: Szerezz egy Scangauge 2-t.
-
Zolás
addikt
válasz SyMbioTe #47634 üzenetére
Android 10, benne is van, de a listában nem szerepel, csak a rendszeralkalmazások között. Tehát úgy, mint chrome böngésző, nem tudom futtatni.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
Zolás
addikt
válasz SyMbioTe #47640 üzenetére
Igen, még a 0850 volt rajta, most települ a friss változat sd kártyáról.
Fura, majdnem végig vitte, és elkezdte előlről...
[ Szerkesztve ]
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz SyMbioTe #47648 üzenetére
Az igen, viszont az AA nem tartalmaz olyan zene/média lejátszót, aminek be tudok adni egy mappát a telefonon és onnan lejátsza a zenéket, videókat és még a kormányról is tudom vezérelni. Pedig nem lenne egy nagy wasistdas... és talán az egyik legjobb megoldás is lenne dethroner problémájának orvoslására is.
Én deezer-t szoktam használni, az is szépen megy kormányról, csak az album váltások macerásak és nehezen kezeli a 150+ elemű kedvencek listámat..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Zolás
addikt
válasz SyMbioTe #47688 üzenetére
Van egy peugeot 407, ahhoz külön kellett az alufelnis csavar, meg a lemezfelnis. Ford fusion ugyanez. Meglepődtem hogy már nem kell.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz SyMbioTe #47758 üzenetére
Zolás kezdte el ezt a témát, de hangsúlyozom hogy nem az ő hibája, csak jöttek a vélemények! Nem ő a felelős, hanem az a két díszkócsag... akik mindezért még fizetést is kapnak... én is ilyet akarok, hogy mondhatok következmények nélkül baromságokat és még fizetnek is érte... Az offos részét csak erős idegzetűeknek.
Igazából ez ugyanaz a helyzet amiért megutáltam a totalcar-t, mert van a fénynél gyorsabb dolog: a f@szság... és ők még terjesztik is: [link] és mindenki csodálkozik h a Zách Dánielt meg ezt a Sturcz Anti gyereket legszivesebben végighúznám a nagykörúton a villamos után kötve... az egyik megmutatja hogyan kell Prius alól részecskeszűrőt lopni (600k+ kár), a másik meg megállította az óratekerést (2006-tól!), csak nem tudjuk melyik országban (mert az import autóról ugye nem tudunk semmit, a többit meg csak műszakinál nézik...), és mindkettő felelősségteljes felnőtt ember... csak olvasóik/nézőik 99%-a két vérző agysejttel rendelkezik, amik 30+ éve szélmalomharcot vívnak az alkohol káros agysejtpusztító hatásával szemben...
Úgyhogy a lényeg átment mindenkinek: "a vezérműlánc megnyúlik ha nem húzunk kéziféket"
Ezt esküszöm leírni is fájt, amikor ezt meghallottam erősen gondolkoztam rajta hogy tényleg megkeresem őket és az olvasóik 99%-ának intelligencia szintjén egy baseballütővel elbeszélgetünk arról hogy miket beszélnek... az nem vezérműlánc, a 3 éves fiam biciklijén komolyabb lánc van, az a motor egy vödör csavar, azt legyártani is kár volt... ha működik is sz@r, egy K12C bármikor laposra veri, de egy M13A is, ha meg javítani kell akkor pénznyelő... ezt hívják felénk egy talicska trágyának, egy vakvágány. Pont az ilyen terjedő hülyeség áradat miatt szoktak üres autók kigurulni elém a hipermarket parkolóban, mert az egyik guru azt mondta nem szabad sebességben hagyni a másik meg h nem szabad télen kéziféket húzni... Én meg nézem h a bólogató kutya meg a plüss dobókocka hogyan fogja aláírni a betétlapomat...Te egy tisztán, logikusan és realistán gondolkodó ember vagy, áruld már el nekem hogy milyen anyagból lehet szerinted az az egysoros (bicikli)lánc, ami a jármű súlyát (<1T) nem tudja megnyúlás nélkül megtartani lejtőn, amikor erre a 30 éves malacorrú dízel passat szíjjas vezérlése is képes volt!? Az egy ipari hulladék, lassan kezd a VW oda jutni, h megérné lerombolni és sóval beszántani a HQ-t, mert ott tuti dillettánsok üllnek...
De hogy a kérdésre is válaszoljak azért mert ez a hivatalos gépkönyvi rögzítési módszer téli időjárás esetén. Persze a kutya nem használja, de ha félsz a befagyó kéziféktől meg attól h a gyerek kirugja a váltót a fokozatból, akkor egy ék csókolom, azt csak nem száll ki hogy kipiszkálja. Meg szerintem a biztosítómnak nehezen fogom bemesélni hogy a 3 éves fiam vezette az autómat, amiből ki sem lát és nem éri el a pedálokat, de belerongyolt a szomszéd álló X5-ösébe frontálisan...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
dethroner
veterán
válasz SyMbioTe #47936 üzenetére
Mert a tesztek mindig hitelesek és soha senki kedvéért nem manipulálható? Mintha emlékeznék egy sztorira, amiben egy német gyártóról derült ki, hogy a teszek alatt másképp dolgozott a motorvezérlő szoftver
Szerintem a legtöbbünk szinte észre se nagyon venné ha a nyári kereket nem cserélnénk télire, mert nincs annyira hideg, nem esik hó, stb. De azon az egy téli reggelen, amikor a zebrán átfutó gyalogos előtt csak az a bizonyos 1 méterrel rövidebb fékút hiányzik, akkor majd rájön az ember hogy nem volt érdemes azt a plusz kerék szettet és a tavasz-ősz kerékcserét megspórolni. Mert 364 napon tökéletesen elég bármilyen gumi, de azon az egyen nagyon fog hiányozni a téliA hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz SyMbioTe #48113 üzenetére
8 milla, mint a toyota. Nem értem mitől lenne olcsóbb, hiszen ezt is angliában gyártják, ott meg nem balkáni órabérben dolgoznak.
[Itt] picit bővebben leírják azt a minimális változtatás, amit a suzuki kapott.[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz SyMbioTe #48115 üzenetére
Corolla at Toyota’s UK factory in Burnaston, Derbyshire. Prices are likely to stick closely to that of the Corolla Touring Sports, which begins at £27,000.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz SyMbioTe #48149 üzenetére
Ma reggel olvastam, meg az olvasói levelet is amit Zách mágus rakott ki... úgy felb@tam magamat rajta hogy le kellett mennem elszívni 5 cigit...
Hogy a bánatos pöcsért nem képesek beleírni a KöHÉM rendeletbe még két sort: "a gyártó karbantartási utasításainak elvégzése mellett ellenőrizendőek:"
Nem egy rocket sience, nekem is menne két vérző agysejttel, de ugye a politikus nem szakember, a Közlekedési Miniszter meg agrár mérnök, tehát maximum a búzához ért, ahhoz sem valami jól, különben azt csinálná... "Ugye az író társaság elnöke sem túró..." (Hadházi László)
Mivé lenne ez az ország ha a közlekedésügyi magiszterminipénisz mondjuk közlek mérnök lenne!? Bele sem merek gondolni... de UEFA kupát rendezünk, amikor egy sima hétköznapot sem sikerül...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
[CS]Blade2
addikt
válasz SyMbioTe #48623 üzenetére
És akkor gondolom 3 év után nem csak a motort, váltót nézik át, hanem ugyanúgy mindent, és akkor féket is márkaszervízbe kellene cseréltetni, hogy egy esetleges motor vagy váltó hiba esetén nehogy belekössenek, hogy nem hoztad 4 évnél, 5évnél, stb.
Akkor nem sokkal jobb, mint a rozsdára a 12 év, mert ahhoz meg állítólag rendes lyuk kell, hogy legyen. -
pigmeus
tag
válasz SyMbioTe #48639 üzenetére
Voltam vele már kétszer.... Rendszármot ilyesmit ami zörgött megcsináltam magam. Ezzel már nem tudok mit kezdeni. Ez az igazság, sok ilyen autó van és fut az utakon. Én is legyintettem rá, de tény és való, hogy vannak hibás darabok. Próbálkozok a garanciával, de hát nagyon szerelni se akarók/értők vannak. Úgy adták vissza, hogy az ajtónál le van verve a festék.. Ennyit a garanciáról, meg a jótanácsokról, nem ér semmit.
[ Szerkesztve ]
-
[CS]Blade2
addikt
válasz SyMbioTe #48680 üzenetére
Nem használok okostelefont, mert úgy döntöttem, amikor bejöttek, hogy ebből én nem kérek, így nincs mit csatlakoztatni hozzá. Azért meg nem sok értelme lenne töltögetni egyet, hogy onnan játszassam a zenét. Rádiót sem hallgatok soha. Ellenben arról sem lehetett volna szó, ha csak CD-ről vinné az MP3-at. Akkor mindenképp meg kellett volna mókolni egy külső egységgel, hogy vigye, vagy akkor mindenképp a GL+.
Ha GL+t veszek végül, akkor nekem az csak dísz lesz. Jobban néz ki, mint a CD-s rádió. A digi klíma vezérlőpaneljével néz ki a legjobban a műszerfal.
Egyébként klíma kérdésben is egyedi eset vagyok. A mostani vas is klímás, de döglött benne, mert én sem szeretem, és ált. az utasaim sem. Nekem zavarja a szemem. Egy plusz teher lesz életben tartani. Az előzőét nem sikerült. -
Chereiose
addikt
válasz SyMbioTe #48711 üzenetére
Mindenképp GL+ lenne véve, így ahogy összenéztem a felszereltséget szerintem csak azok különbözben amit írtam, gondolom kicsit modernebb az új FL-el a vitara ezen rendszerei, ezért is tetszik nekem jobban. (pl. a 3D-s színes kijelző a műszerfalon, holttérfigyelés, táblafelismerés)
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz SyMbioTe #48946 üzenetére
Akarod mondani Rav4 Plug-in Hybrid ? Én ennyiért kecót vettem...
Középfelszereltségben inkább azt venném 18,5M-ért (hú de meg fognak verni a többiek engem ), abból veszek 3 Vitarát és minden nap másikkal megyek dolgozni, WC-re, szigorúan azért h tudják-lássák-hallják hogy vaaaaan pénz lóvéra.Mert azért nem vagyunk állatok, számít h az ember mit tekerget a kormány közepén, egy kisebb garzon áráért... bár én elcserélném egy belvárosi a garzonra amit RBNB-zek és ami abból befolyik fizetek egy Vitara törlesztőjét... vagy egy Rav4-ét.
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
dethroner
veterán
válasz SyMbioTe #48954 üzenetére
Igen, a hatótáv para viszonylag ritkán jön elő aki városozik. De ha sokkal elterjedtebb lesz az ilyen autó, akkor szinte minden áruházi és közteres parkolót meg kell csináljanak töltősre, különben nem fogja bírni a rendszer kiszolgálni.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
tboldi
nagyúr
válasz SyMbioTe #48959 üzenetére
Ha az 1.2-s váltóját szerelném fel, akkor lehet, hogy én is közelíteném. Érdekes, hogy a Honda pont a gyengébb verzióra tett hosszabb váltót, így mindkettőnek ugyanúgy 170 a vége, csak a kisebb nem bírja leküzdeni már a légellenállást, a nagyobb 1.4-es - amilyen az enyém is - meg leforog.
(#48960) [CS]Blade2: Itt, Mosonmagyaróváron futkározik pár Leaf és i3, kivétel nélkül ilyenek. Tiszta pára az összes ablak, de fűtést inkább nem kapcsolnak, esőben vagy szürkületben sem világítanak, csak amikor már nagyon muszáj, mert ők sem látnak...
Kérdem én, egy olyan városban, ami max. 6-7 km "átmérőjű", nem mindegy, hogy mondjuk 130 helyett 107 km a megtehető táv?[ Szerkesztve ]
-
dethroner
veterán
válasz SyMbioTe #48989 üzenetére
Nekem meg volt a seggem alatt, kezeim között bő fél évig Amikor megy, akkor nagyon vaddisznó, mint az álom. Csak az a fránya főtengely, az meg ne pusztuljon, mert akkor el is égethette volna a vételárat a júzer.
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
ncc1701
veterán
válasz SyMbioTe #49030 üzenetére
Élettartamnál plö oda szokták írni, h kuplung cserénél kell cserélni olajat benne. De aki engedett már le használt, égett, fekete, büdös olajat a váltóból 40-60ekm után, az centire tudja, h ennek nem úgy kell kinéznie. Swiftből is állat ronda olaj jött le 40ekm után.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz SyMbioTe #49030 üzenetére
Változó, általában 10év vagy 180ezer km, mint a Progarinál... papíron ez az élettartama, ami igaz is, ha betartod az évi 1 inspekciót... 18ezrenként, akkor tényleg kukás lesz, ám a dolog nem ennyire egyszerű, ugyanis ők egy motorgenerált is annak tekintenek (tehát csak azt cserélted ami a gépkönyvben CS-vel van megjelölve), tehát ha a márkaszervizes javítási költség gyári alkatrészekkel eléri a pillanatnyi forgalmi értékét, akkor szerintük vége van az élettartamnak. Mert a motrogenerál ugyanannyiba kerül a 3 éves S-Crossodon mint a 15 évesen... Attól nem dolgozik olcsóbban a szerelő mert olcsóbb kocsin dolgozik vagy nem csökkentik az árat az alktrészellátóban mert 10 éves autóba szereled be és nem egy 3 évesbe. Úgyhogy jah, ha sosem cserélsz váltóolajat és 180ezernél megkotlik a váltó, akkor igen, vége az élettartamának, mert munkadíjjal együtt horror a csere, persze gyári újra, nem bontott meg utángyári. Plusz ha ehhez még jön egy kis injektor felújítás, ABS kocka csere és még rozsdás is itt ott, akkor hip-hop márkaszervizes árakon számolva drágább lesz a hús mint a leves. Persze ehhez az is hozzátartozik, hogy mi elfuserált férfiak kötődünk érzelmileg is az autóhoz és a használati értékről még nem is beszéltünk...
Mellesleg ha már szóba került, az S-Cross-od 140LE és 220Nm, a Golfod 72LE, amikor a Suzukit vezeted érzed hogy kétszer annyira menne?
@mefistofeles: Nem tartok fizika órát, üllj bele abba a 100LE-s autóba a Swifted után és próbáld ki melyiket érzed "fickósabbnak"... Vezettem MCV-t pont azzal a csodálatos 0,9TCe motorral, de nemrég volt szerencsém kipróbálni a C4 Grand-ot 1,0 Puretech motorral, egészen élhető, csatahajós futóművel nem is igazán van az embernek ingerenciája szétforgatni, bár a hangja még mindig megmosolyogtat... Nem akarlak meggyőzni, próbáld ki és magad is érezni fogod a különbséget. Hogy hol használom ki? Bárhol, egyszerű, a rugalmasság okán, én még elérem azt a lámpát amit te meg sem próbálsz, el tudom kapni a zöldhullámot ha ügyes vagyok, a 140LE-s Vitarában csak simogatom a pedált, ha hideg szinte gázt sem kell nyomni, gyorsul alapjáraton, hogy a dízel i30-ról ne is beszéljünk, vagy a haverom XC90-éről (2.0 benzin biturbo PEHV) és ha fel van töltve (mert ő tölti otthon is meg a munkahelyén is) városban szinte csak villannyal meg némi levegővel elmegy, cserébe 2,5T és olyan ereje van a téli csúszós utakon, hogy nagyon észnél kell lenni, de a Királyhágó úton is feltolja a kukást ha nem megy neki...
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Chereiose
addikt
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz SyMbioTe #49281 üzenetére
Azért itt reagálok (és nem a yt-on) mert egyrészt megígértem, másrészt meg azért mert így mások nem tudják ki vagyok...
Azért hoztam létre JózsiTheRocket-et, hogy néhány embernek amolyan Csernus doki stílusban értelmet verjek a fejébe, ha csak 100 ember másképpen kezd el gondolkodni akkor már megérte.Persze hogy a hiteles Suzuki 10 év múlva is autó lesz, de ne akarj faberakásos műszerfalat, memóriás masszázs ülést meg hogy mindenki "menőjenő"-nek nézzen... Ami fontosabb egy használtautónál, hogy egyáltalán karban volt e tartva, de általában az ilyen kaliberű autókat nem az atomfizikusok veszik, így már újkorától senki sem tarja karban, csak hajtja, aztán 5 év vagy komolyabb kiadás előtt beadják a neppernek ezáltal lejjebb buktatva a társadalmi táplálékláncban, de költeni egyik tulaj sem költ rá, nem tartja karban, csak mindenki játsza benne az eszét (ami nincs) és végül így végzik 15+ éves korukra.
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz SyMbioTe #49415 üzenetére
"Aki majomra vágyik ne sírjon hogy drága a banán..."
Sajnos az ilyen "leszakadt farzsebeket" megmenteni sem érdemes, ahogyan mondták, ez egy igazi hülyegyerek autó, "1,8T, a váci réme" és ezzel gyönöyrűen el is mondott róla mindent. Itt már nem elég egy szűrők-szíjjak-folyadékok triumvirátus csere vásárlás után, hanem konkrétan mint a régi Dacia, darabjaira szét majd újra össze hogy kiderüljön hol van még meghenkölve...Én Vitarát akartam, nem is vergődök h milyen drága prémiummal felgumizni, de nem is spórolom el az éves karbantartást... sok szomszédomtól hallom (a teljessége igénye nélkül szemezgetek, ezek a best of):
"most kapott új akkut 37ezerért, kussoljon egy évig..." (Capture), "most költöttem el 160ezret a téli-nyári szettre, ki ne találja már magát a kis wolfsburgi..." (Golf VII 1,4T), "múlt héten hoztam haza a szerelőtől mert megkotlott a kuplung, ne villogtassa nekem hogy "oil", kirezeteltem a pi***ba..." (Caddy 2.0 PDTDI)
Estig tudnám még folytatni, az ilyeneknek lovasszekér való, nem autó... bezzeg a vasútmérnök szomszédnak van két Swiftje (2005 előttiek), akárhányszor kinézek az ablakon valamelyikből mindig csak a hátsója lóg ki, hol gyertyát cserél, hol fagyállót, hol egyszerűen csak pucolja a motorteret, na őt még sosem láttam köszörülni reggel, de mindegyik lábon jár haza (és egyik sem rozsdás sehol), bezzeg az okostojásoké, amikor a sarkon befordul az autómentő már tudom hol fog lerakodni... de ugye ők be nem üllnének egy Suzukiba, az milyen prosztó már..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz SyMbioTe #49639 üzenetére
Köszi az infót, emelem amit Te már látom cseréltél...
A cél az lenne, hogy akkor váltson csak éjszakai módba, ha tényleg éjszaka van vagy "csökkent látási viszonyok" ( = nem süt a nap), bár azzal is kiegyeznék ha hátul is lenne LED-es menetfény... Most ott tartok hogy helyzetjelzőre váltok amikor lakott terülten kívül vagyok, a gond csupán az h a sárga halogén helyzetjelző a fehér DRL-el szemből esetlenül mutat, de legalább minden átvált éjszakaiba... Ha felnyomom maxra a fényerőt, akkor meg éjjel nem vált át...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Telekom mobilszolgáltatások
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- GoodSpeed: SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- EAFC 24
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Samsung Galaxy A71 - elég ennyi?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Sorozatok
- További aktív témák...