Új hozzászólás Aktív témák
-
ludsimon
veterán
Az a legjobb rész amikor bejön a 450-700 Lóerős Porsche GT2 a képbe, de rengeteg percig a seggébe van a Z32S, mert nem tud elfordulni olyan sebességgel a Porsche.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
Drughi
addikt
Ha minden alap dolgot cserélne az ember ( amit "illene")használt autó vásárlás után, egy 1M-es kocsira zokszó nélkül ráköltenél még 200 ezret.
Olaj mindenhol, hűtőfolyadék, gyertyák, ablaktörlő lapát, szűrők, klímatisztítás stb
Én is úgy vettem a kocsit, hogy friss olajjal adták ( még a 4 literes flakon alján lévő 1dl olajat is adták), mégis a szerelőm rögtön lecserélte mert szar volt...
Én pl nem engedgettem meg rögtön mindent, a gyertyákról még szó sem esett nálunk. Apránként..
[ Szerkesztve ]
-
Zoleee83
addikt
Köszi mindenkinek, tényleg élmény vezetni csaptam egy 100km-es utat, tényleg jobban húz, kanyarokban stabil.
Ide:
A gyertyát miért is kellene cserélni vásárlás után? Ennek is csereperiódusa van, felesleges pénzkidobás intervallumon belül cserélni, ez nem olaj... Attól tekintsünk el hogy én blfsz voltam és túlmentem 13k km-rel.* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *
-
ludsimon
veterán
Amikor ilyen fenntartási költségeket olvasok a Swiftrol, mindig elgondolkodok rajta, ha egy 2012 es Swift Sportot akarok venni, akkor lehet erdemesebb lenne beinvesztalni egy 0km es 2019 es Swift Sportba, hosszu tavon ha egy tarsgephez hasonlítjuk visszahozza pl 10 ev alatt az arat. Ha meg bmw hez hasonlítjuk, sztem az első 5 ev alatt visszahozza azt a +3M ft kulonbseget amit egy bmw re koltene az ember.
Persze nem mindegy mihez hasonlítjuk.
Bkv hoz kepest tényleg gazdagság akinek autója van, de most ne arról beszeljunk.
A fenntarthatosagban ezek a Suzukik elegge verhetetlenek ar ertek aranyban.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Engem a 3+7 ev gari elegge megyőzőnek tunik. Vagy majd próbálják a felelősséget a tulajdonosa hárítani?
Na es ha minden szervizt szepen megcsinaltattam?
Amugy nem hiszem a Suzukinal lenne pont baj a boosterjet turbositott kis motorokkal.Raadasul nem is tobbgeometriaju a turbo, egy iszonyatosan egyszeru szerkezet. Ha meg 0 km és en veszi vki akkor lehet ra figyelni, hogyha meghajtotta az ember akkor visszahutse egy 3-5 percig.
undefined
-
Pickit3
aktív tag
Persze nyilván jó ha sötét, mert magában tartja a koszt ami leeresztéskor távozik etc., de a szinte új az így néz ki nálam és csak 5000km van benne, a swifté meg már korom fekete. Ráadásul aszfalton megy míg én gyakran terepezek az ignisszel ahol kapja a port rendesen, ezért állok értetlenül a dolog előtt, hogy mégis világosabb a motorolaja. Nem, nincs a motorban lerakódva a kosz.
-
addikt
Nem valószínű, hogy ülök Golfba, de így már értem. Meg ültem én vagy 10 évig 2001-es Swift 1.3-ban, azzal sem volt szörnyű Bp - Kaposvár, persze nem rendszeresen. Mai napig megkönnyezem az érdi emelkedőt, ha arra járok a Vitarával. Ugyanakkor szerintem 2,5 óra egy s***el bármin kikészíti az embert.
German_TD: azt én tudom. Azt gondoltam, az 5 sebesség miatt nem alkalmas tartós pályázásra, mert akkor a Vitara sem.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
batai15
félisten
Egyrészt nem lett túl jól pozícionálva másrészt árban sem éppen .
Nem egy kizahsi kell felső kategóriában ,hanem kompakt méretű Szedán vagy kombi .
Kb mint a Vitara lenne vagy SX4 scross csak nem suv ,mert ezek nem azért mennek annyira jól mert mindenki suv őrületbe van hanem ez a normális családi méretű autó a suzuki kínálatában ,és mert bő 1 millióval olcsóbb és többet ad mint egy kia,hyundai stb stb -
eami
addikt
tavaly júliustól már simán ér, és eljárást is indítanak ha belebotlanak egy megfelelő felvételbe (pl 3 méterre mögöttem jössz és nem tartod a követési távot megy a csekk... ehhez még hitelesített sebesség mérés sem kell). és nem wamzerek országa, hanem a töke tele van a normális embernek a sok idiótával esete.... de tessék magyarázd meg, hogy miért van igazad hogy tojsz nagy ívbe a szabályokra...
[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
Bocsi, nem szeretnék beleugatni, de ezügyben leszúrnám az ásót, még ha hülyének fogsz titulálni, akkor is:
Milyen károd származik abból, hogyha a kamionról levétel közben meghúzták az ajtót például és azt egy vadi új gyári ajtóval helyettesítették, majd újrafényezték? Mit von le ez egy autó értékéből?
Amúgy a gyárban a minőség ellenrőzés során a galvanizálás után is van egy "utójavító részleg", ahol biza szórópisztollyal javítják ahol nem lett olyan egyenletes..De no offense, csak kérdezem.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
a_tesz
Korrektor
Én egyszer pályanapon otthon hagytam a kerékőr kulcsát, hasonló volt, mint amit a kolléga linkelt. Kértem segítséget, egy dugót kaptam, tényleg 5 ütés volt rákalapálni, aztán csak kattant lefelé a racsni, és már lent is volt, azóta nem annyira bízom az ilyenekben...
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
2ozzmexy
aktív tag
A merciben nem volt pajzs, csak vmi extra motortérzár amit a riasztó aktivált, de ugye ha a riasztó belső telepe is lemerült... na akkor jött a koszban fetrengés, de szerencsére az autószerelőm megoldotta melóba menet, csak kellett egy pozitív kábelt találnunk h kapjon tápot a riasztó és kicserélhessük az akkut. Az idő nagy része azzal ment el h találjunk egy olyan vezetéket ami egy biztin keresztül megy az akku pozitív sarkára, utána az ő autójáról töltöttünk bele "szuflát" és már nyílt is az autó...
@M_AND_Ms: Igen, láttam ezt én is, de a szalonban drágább mint a fentebb linkelt McGuard... De amit most kaptam hozzá az jó, belement, csak nem tudom lesz e para belőle... [ilyen] most csak ideiglenesen, aztán benevezek egy általad linkelt gyárira... minden faja, meg is szorítja a kereket, de az a plusz 3mm engem aggaszt... nem lesz vmi hosszúéletű, szeritnem a második szezonális átszerelésénél el fogom törni, vagy vihetem lefúratni... majd meglátom, de többet ilyet nem veszek az biztos...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
Ne is foglalkozz vele, majd a gumis eltöri neked a harmadik szezonális átszerelésnél...
Pár nyomorult műanyag füllecske tartja a helyén, szerintem rekord idő alatt el fog törni mindenkinek, főleg akinek tartón pihen a pincében a nyári szett télen...
Hamarosan fogyóeszköz lesz, úgyhogy készüljünk, mert lopkodni fogják.[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
Tudom, említetted már, én is, ezért mondom hogy azok a műanyag "pöckök" amik befeszítik a helyére a felni középfuratába, rekord idő alatt (az idő vasfogának köszöhetően is) el fognak gyengülni, ridegek lesznek és eltörnek fel/leszerelés során, mint minden műanyag elem.
Nekem ugye az állvány miatt ki kell mindig vennem, úgyhogy már keresem a secondhand/made in china megoldásokat rá, mert pár év múlva úgy kell majd sakkoznom h melyik oldalra tegyem a megmaradt 2 db-ot, vagy jó oldaról kell majd fotózni eladáshoz.
A gyári márkaszervíz alkatrészellátós ára decemberben volt 2190HUF/db vagy 4db-os készlet 7680HUF-ért. A sumo-sat linkeltem de ugye onnan még plusz 2000 a postaköltség, tehát nem érdemes egyesével rendelni... volt náluk is 4db-os készlet de az árára már nem emlékszem..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
tboldi
nagyúr
Gyanítom, a centrírozásra gondolt, ehhez rendszerint ki kell venni a kupakot.
[ Szerkesztve ]
-
-
Najo.
Nem, nem róla lett mintázva„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
Zolás
addikt
Kollégám tükörnélküli Merci kamiont vezet, imádja a ledes személyautókat. A kamera nem tudja rendesen követni, és villog a kijelző, ha mellette van egy ledes autó. Ezt sem gondolták végig a gyárban, és azért egy 40 tonnás szerelvénnyel vakon vezetni, nem egy okos dolog. Főleg éjjel jó, mikor az arcodba villog a stroboszkóp baloldalról, és nem lehet kikapcsolni sem.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
AMD Power
titán
Lett volna létjogosultsága.
SyMbioTe Westendben dolgozok több mint 14 éve egy nagy multinál. Egyértelműen sokkal jobban élünk mint 10 éve.[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
2ozzmexy
aktív tag
Arra céloztam h nem ismered az arányokat, okés h bejelöli h város, de nem mindegy 20km kuplungteszt a hungin vagy Kecskemét külváros éjjeli cruise-olás... meg az hogy autópálya megint vicces, mert van aki ott sem megy 100-nál többet (vagy áll az M1-M7 bevezetőn minden reggel), de van aki óraszerint 130-nél is még szédül... az országút dettó, h átmegyek Bugyiból Sáriba 6-osban 70-el nem azonos, mint amikor Hatvanból végiggangolom magamat hétfő reggel Kerepesig. Érdemes a legnagyobbat is megnézni meg a legkissebbet és azt nézni mennyire van messze az "átlagtól" és esetleg ehhez képest belőni a mi használatunkat. Ennél sokkal több tényezős ez a sztori szerintem, utasok, klíma, SS, vezetési stílus, stb.
@tboldi: Nem racse, normál közlekedés (bár néha nincsen egymástól messze a kettő ), elforralod az gáz szerintem, én Svájcban nem tudtam a rakott Ducato-ban elforralni, de az A0-n Salzburg felől érkezve a "vesztőhelyen" sem sikerült, pedig ott ereszkedsz vagy 60km-t és végig tiporni kell a féket két lábbal, mert az alján éles jobbos, különben jön a töltés, ezért is hívják vesztőhelynek, ha túl vagy rakva kamionnal és nem váltasz vissza, az alján lesz fejfád a többi mellett... teli van román, bolgár meg török kamionosok fényképeivel, akik megcsúsztak a drótgumival és drifteltek egyet... vagy csak tettek magasról a táblára, ami a tetején van és azt ábrázolja hogy válts vissza 5-ből 2-be...
Kézifékhez: Neked sem fagyott még be ugye?
@Zolás: Nyugodtan behúzhatod a kéziféket, főleg télen ha nem szeretnél tavaszig sehova menni... Ne haragudj, én is láttam azt a videót, de az csak annál az elfuserált motornál lép fel... aki azzal vett autót meg is érdemelte, 3 hengeres szívóbenzin 12 szeleppel kettőstömegűvel, közvetlenbefecsi... (1,2 HTP-ről van szó ha valaki nem látta volna) Az nem vezérműlánc hanem vicc basszus:
1,2 HTP: [link]
M16A: [link]
Meg van a különbség? visszafordítom kőmagyarra: Tesa, ha ez megnyúlik akkor már a kéziféket is feleslegesen rángatod...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
Igen, én néztem a legtöbbet, haaaat... Ha azt az EU látná...
Amúgy a BC nem akar csalni, csak a km-t nehéz mérni ugye, mert picit laposabb a gumi vagy sok a kanyar akkor már el mászik a mérés, inkább az a trükk h a sok bizonytalan összeadodik...
A böngészős tudja, a mobilos appot meg kell néznem de van olyan rublika a tankolás felvitelenel h BC, gondolom oda azt várja h az mit ír ki. De ez csak tipp, mert nekem néha termeli a benzint állva... Hatotav 68km,leallitom, másnap beindit és láss csodát, hatotav 93km. Biztosan az asszony elmegy vele pasizni amíg dolgozok és h ne tűnjön fel ratankol."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
Nem lenne akkora baj hogy kötelező, ha mindkét irányba világítana... mert ez így a félig megevett pizza esete, nem tudod eldönteni, hogy csak ennyire volt éhes, vagy még nem fejezte be... De ha belegondolsz volt ilyen automata biztonsági öv bekötő rendszer is, azzal mi lett? Fejlesztési zsákutca? Ha jól emlékszem annál az autónál is úgy volt, hogy az első kettő automata volt, de a hátsók már nem... Nem lenne rossz ha nem kapcsolná fel hozzá a műszerfal világítást, de a hátsó helyzetjelzőket igen...
Igen, lenne létjogosultsága, mert némelyik "birka" olyan undercover-ben tudja nyomni hogy öröm nézni... nekem az M2-n volt ilyen esetem, az exem apukájának Zafiráját vezettem (abban radaros a távtartó tempomat, hátul alszik a két öccse) és a néni a Holdfogyatkozásos éjjelen egy szem világítás nélkül küzdött az ezüst Yaris-al vagy 40-el, én meg nyomtam a 2,2DTI-nek vagy 150-el, amikor elkezdett veszettül fékezni a ráfutásgátló, de kb annyi érkezésem volt, hogy a távolságit levegyem róla, mert rá is estünk azonnal mamára... ha kicsit ijjedősebb lennék ki kellett volna állni egy gatyacserére... de az exem mellettem még Vácon is remegett, ő elkönyvelte hogy mind itt halunk meg, mert nem fogok tudni megállni. A vicces az, hogyha akkor avatkozok be amikor megcsillan a prizma a hátsólámpájában, akkor tényleg meghalunk, ha a radar nem veszi észre hogy ott van egy autó és nem kezd el vészfékezni, akkor esélyem sem lett volna... Villogtam dudáltam, de le sem sz@rta, úgyhogy az első egyenes szakaszon záróvonal nem betonfal és menekülés... minél messzebbre, mert a néni nem volt a helyzet magaslatán... csak nem értem miért vezet az ilyen, nem kötelező mindenkinek, aki ennyire dezorientált, az bízza ezt profikra és menjen busszal mielőtt megöl valakit.
@AMD Power: Az F Astra jó autó, mert nincsen ami tönkremenjen benne...
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
Remélem megtalálom a gyári stekkereket és tudok valahonnan rendelni, akkor készíteni fogok egy olyan plug-in (hogy ily' mainstream legyek ) vezetéket, ami felkapcsolja a hátsó helyzetjelzőket is... aztán max bemegyek a Mozaikba némi kézpénzzel és meg van oldva a probléma... De ali-ra tuti gyártok pár ezret, vinnék mint a cukrot szerintem...
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."