Új hozzászólás Aktív témák
-
biker
nagyúr
lol vagy nem lol, nem érdekel a gondolatod, a gyári ajánlás szerint 2.8 IS megfelelő nyomás. pont.
A többit beszéld meg a gyárralElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
képzeld, a nyári gumival elég sokat jártam 2.7bar-on (hidegen ennyi, melegen 2.9)
Az agglomerációban lakom, 2km az M0, innen autópálya az életem 80%-a. Tökéletesen elmegy, olaszba nyaralni is így mentünk, tök jó volt.Nyilván, bp szar útjaira, meg alsómucsaröcsögére nem való a 2.8bar, de van amikor megfelelő
Amúgy nagy átlagban 2.5-ön járkálok, jó középút.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
bigdigit
addikt
nekem 2.3 2.1 a comfort, 2.8 2.5 az eco de ott használhatatlan kb az autó.. 2.2 2.0val járok vele, az a legjobb.
Ezeket az értékeket honnan tudtad meg?Most volt időm kicsit nyálazni a swift kézikönyvét de azon kívül,hogy van comfort meg load mód semmi infó róla hány bárra kellene fújni hozzá.Csak az autó ajtajához rakott fémplecsnin látok értékeket ami 2.5 és 2.2.Semmi megkülönböztetés a módozatokról.
-
Sir Pocok
őstag
Azt akartam is kérdezni, hogy teljesen kompatibilis minden alkatrész a normál swifttel?
Illetve a hátsó dobféket simán lehet cserélni tárcsafékre?
A toronymerevítéshez mit szóltok? Van értelme?
Bocsi a láma kérdésekért.
Az erős embernek nincs szüksége hatalomra, a gyönge jelleműt pedig tönkreteszi.
-
tboldi
nagyúr
Mondjuk én is V-Power 100-ast tankolok a Jazz-be.
Német piacos, prémium 95-ös van előírva (érdekes módon a magyaroknál csak a sima, pedig ua. a motor), de érezhetően finomabban jár a 100-assal, mint a V-Power 95-össel. Valószínűleg minőségben, adalékolásban ez felel meg a németnek.[ Szerkesztve ]
-
tomi5244
őstag
Igen, android 8.0
A vas is elég combos 8 magos, 4GB RAM, 32GB tárhely, bár még nem teszteltem annyit, hogy messzemenő következtetéseket vonjak le. De eddig jónak tűnik, 10-15mp a boot idő és abban már a BT párosodás is benne van. Beállítható sleep idő is, akkor csak a képernyő kapcsol ki és egyből életre kell, ha indul a motor.Waze biztos megy, van play áruház. Google térképet már néztem, az megy frankón, még offline térképet is tudok letölteni.
-
tomi5244
őstag
Drága! De pl a CMP média adott árajánlatot, náluk 200 felett állt volna meg beszereléssel és az gyengébb hardver, régebbi droiddal. Én bőven kihoztam a feléből. ebay, UK-ból. Adtak mellé mindent. ISO kábel, GPS antenna, mikrofon, rca stb. Kormányvezérlő müxik, és még programozható is.
-
tomi5244
őstag
Engem meg az bosszant, hogy úgy kell becsapni az ajtókat, ha már egy kicsit le van tekerve az ablak, akkor sokkal könnyebben csukódik. Ergo annyira jól szigetelnek az ajtók, hogy túlnyomás keletkezik az utastérben Meg az ajtók is nagyon könnyűek, és az új swifté még könnyebb. Teszteltem. Durva!
-
őstag
Hát én sajnos biztos nem mert elég ügyetlen vagyok Ha én csinálom ott patent épen nem marad. A hifi biztosan javítható valamennyit, eleve a hangszigetelés segítene rajta. De igazán jó fejegység hangszóró kombinációt még nem láttam sehol ajánlva. De általánosságban igazán jó hifihez jó gyári alapok vagy nagy szaktudás és jelentős anyagi ráfordítás szükséges.
De azt már a facebook csoportban is feszegettem hogy ez egy jó vállalkozás lenne. Pöpec hangszigetelés plusz reálisan kihozható legjobb hifi egyben egy helyen rádobva a tisztes hasznot. De aki hangszigetelt az nem érzett éppen kedvet hozzá újra ilyet csinálni De ha van már ilyen valahol én szívesen befizetnék rá.
-
Johnny198612
tag
Hmm.. Diagnosztikat csinalt laptopot ráköt, figyelget.
A sebességjeladóval senki sem tud beszélgetni, valószínű annak annyi. 25.000 Ft egy uj :/
Az üzemanyagszint orara semmi sírás nincs, ott lehet h az ora sz*r.Kozlekedni tudok vele, tenyleg vazze-rol nezem mennyivel megyek.
2 het mulva nez ra alaposabban, h megvan-e a megfelelo tapfesz. a jeladonal, mielott kicsereli, ott meg esetleg kiderulhetnek dolgok..Ha az uzemanyagora az oracsoport hiba, az javithato, vagy tobbnyire kuka es csere az egesz?
Meg imadkozas, h szepen es jol legyen visszateve es visszakotve? :S[ Szerkesztve ]
-
mirci18
addikt
Mutass nekem egy olyan tágas kombi új autót ahol ennyi pénzért te kapol egy kocsit fényezve elektromos első ablakokkal, könnyűfémfelnivel navigációs panellal hátsó tolató kamerával,színre fújt külső elemekke klímávall.
De ha sokallod akkor vedd meg a fapados verziót 2.2 millióért.
Azért te ma hol kapsz kocsit nem csak kocsit kombit eggyáltalán?A 3 hengert már kár lefitymálni manapság már a legtöbb autó turbós ez a jövő sajnos.
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
domojko
senior tag
Tompítottban eddig is a cool blue-t használtam. Helyzetjelzőben pedig sima izzót.
Na az a cool blue mellett tényleg sárga.
Rendeltem most helyzetjelző cool blue-t is.
Kicsit lelomboztálLed helyzetjelzőt nem mertem eddig berakni mert bp-n heti 2-3x megállítanak a rendőrök.
Rutinellenőrzés[ Szerkesztve ]
-
V.T.
aktív tag
Igen. De ahhoz nincs téli kerék kompletten illetve könyöklő. Már nem 200 a difi. Illetve az 5 - ből lehet alkudni de ha 4.7-re rakom fel a magyar abból is alkudozik
Illetve hiába 200-al drágább az új ha várni kell rá 3 hónapot. Én is így voltam vele csak akkor ráért és megvártam.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Én mondjuk hiába szeretem a pörgős szívókat is, inkább a turbót választanám. Lehet, hogy állóból a 100-as sprint nem jobb, de mint írtam, meg kell nézni mondjuk 80 és 120 között 4-esben. Itt már értelmet nyer a 230 Nm (aminek a nagy része ráadásul a fordulatszám-tartomány szinte egészén jelen van) és elég valószínű, hogy ellép a szívótól. Versenypályán is rugalmasabban lehet kijönni a kanyarokból.
Carroll Shelby is megmondta, hogy horsepower sells cars, torque wins races.
A szépség meg szubjektív, nekem az új jobban tetszik.
[ Szerkesztve ]
-
-
őstag
Nu akkor te engem nem ismersz Azért vannak patentok és egyebek, és én a majdnem soha semmit nem szerelős altípusban tartozok (önismeret tapasztalati úton, a majdnem részből).
De ez a 2 nap munka az amiért nem hiszem hogy vállalja valaki. De ha túl vagyok a nyaralás anyagi csődjén akkor rákérdezek pár hifi-s cégnél pesten a teljes hangszigetelésre akinél csináltak már hangszóró cserét és részleges hangszigetelést a facebookos csoportból (addig nem, senkit nem túráztatok amíg nem komoly a szándék).
-
Tamoo
MODERÁTOR
Kárpit levételt sokan nem vállalják be, de aki levette eddig senki nem mondta, hogy nagy esők vagy mosás után száraz volt az ajtó az új tulajok közül. Látványos kifolyás annál van akinél van ragasztási hiba a párazárón (többeknek folyt pár deci). Eddig 10-15 ember legalább írt, hogy többé kevésbé baj van vele, ebben voltak olyanok akiknek fel sem tűnt, csak a felhördülés kapcsán nézték meg. A napokban szerintem még többen fognak jelentkezni amint megnézték. Lehet a facelift előtti igényesebben volt szigetelve, fene tudja.
Én örülnék a legjobban ha csak vaklárma lenne, mert rohadtul se kedvem se időm szervizbe hurcolni. Nem azért vettem új autót.
Gondolom ha leveszem a kárpitot rám is rám fogják, hogy azért ázik...[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Más váltóban is lehet szar csapágy, de oké, abban pont nem.
szerk.: Érdekes módon a Suzuminn oldalán pont egy SX4 van a csáposon. Még érdekesebb, hogy a táblázatban csak 1,3-as szerepel.
[ Szerkesztve ]
-
kunberci
aktív tag
Félreértesz, én nem azt mondtam, hogy szemetek hanem, hogy drágák. Én úgy gondolom, hogy az autók döntő többségénél a 3 éves garancia kimerül az olajcserével és a szűrők cseréjével. De ....
-Van olyan szerviz, aki nem gyári olajat, alkatrészeket épít be.
-Volt olyan, amelyik nem cserélte ki a kifizetett pollenszűrőt, meg a többit, ezért a szerviz újból kicserélt mindent az autón.
-Az írások alapján nagy a szórás a szervízdíjak között is. Ahány ember annyi összeg: (nyilván típus függő is).