Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Brogyi #60300 üzenetére
Nekem az egyik teszt alatt annyit állt le/indult újra a Bo-i dugóban, hogy le is merült a liion akkum, már ki is írta, hogy nem elérhető a funkció. Ez a technika nincs tekintettel semmire, Csak a fogyi csökkentés a célja. Nagyon ritkán használom célirányosan pár lámpánál ha minden ideális. Ez pontosan olyan téma mint a kell e járatni a turbóst ha megállunk. Én mindig járatom, főleg miután hazaérek mert hegynek fel 2000 felett jár Tartósan.
-
-
addikt
válasz Brogyi #60683 üzenetére
Ezeket a fehérrel kiemelt fogyasztásokat honnan vetted?
A 60-as érték nyilván elméleti de nem állhat messze a valóságtól. Ha egy fél órát menne az ember sík terepen tempomattal, akkor tuti lenne valami hasonló értékre, csak ugye ez nem életszerű. A 90- nél kb. ugyanaz a szitu, A 120/6 liter az viszont nyilvánvalóan túlzó. Abban egyet értek, hogy forgalomban, városban 5 alatt nem igazán lehet menni.Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Brogyi #60911 üzenetére
Reménykedtem benne hogy nem feszegette és valaki lesz oly jó hogy lefotozza melyik szélén kell befujni a wd40-el hogy kinyiljon brutalitás nélkül...
Ja, a slussz poén egy autoszerelo véleménye volt: ja, gyakrabban kell tankolni..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Gyöször
senior tag
válasz Brogyi #61529 üzenetére
Play magától pakolja az AA-mat, 7.8.622514 teljesen jól működik, stabil, nem kell megvárni, hogy bebootoljon a fejegység és akkor rádugni, úgy is műkődött mindig, hogy leállítottam a kocsit rajtafelejtettem a telót és ráindítottam.
Nem tudom miértnem frissült jun28 óta, de ez jó, ez már annyira tuti, hogy navigáció hangnak nem állítja le a zeném csak lehalkítja és rámondja. Mint a régebbi verziók a rádióra.V8 mit tud? Nagyon bétás még? Ezen nem bétáznék, ez jó ha stabil.
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
addikt
-
dethroner
veterán
válasz Brogyi #61557 üzenetére
Mit bizonyít, nem értem Mutatja a kis zöld sávokat, milyen szépen fogynak. De hogy ez mekkora teljesítmény növekedéssel jár, arra semmi sem utal.
mefistofeles Oké, nem viszafog, tehermentesít. Legyen így. De a jelentése akkor is az szerintem, hogy amikor az ISG besegít, akkor a benzines motor kevésbé hajt. Mert a villanymotor nem azért van benne hogy fickósabb legyen, ez nem egy tölthető hibrid
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz Brogyi #61611 üzenetére
Ezt az alacsony fordulaton fékez dolgot nem tudom hogy keverted ide.
Azt hiszem mindenki csak tippelgeti hogy működik pontosan, senki nem jött még ide a suzukitól és nem magyarázta el. A különböző bemutató videókból nekem az jött le, hogy a fogyasztás csökkentése a cél, tehát amikor még van a kicsi aksiban áram, akkor az besegít a benzinmotornak. Például ha egy adott gázpedál állásnál mondjuk 3000/min lenne a motor fordulatszáma villany rásegítés nélkül, akkor lehet hogy a hibrid rendszer beindulása után a benzin motor csak 2700-as fordulaton jár, mert a maradékot a villanymotor teszi hozzá. Így értettem a benzinmotor teljesítményénék visszafogását.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz Brogyi #61629 üzenetére
ismerem a műszerfal közepét, azt a kis energiaáramlós marhaságot is. Ha valaki nagyon ráér és van erre módszere, derítse már ki, hogy működik ez a kis szar. Padra vele és megnézni amikor áramot kap mekkora a pillanatnyi fogyasztás és a nyomaték, valamit lemerült aksinál ugyanolyan tartományban nyomni neki. Amúgy a kis aksi feltöltése nagyon minimális odafigyelést sem igényel, rengetegszer töltöttem már én is fel, pedig tényleg nem mentem vele összesen 5 ezer km-nél többet eddig. És egyáltalán nem vagyok a szavaddal élve agresszívan vezető.
Nem kell ehhez Suzuki szakember ha itt van nekünk Brogyi
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Cunaja
addikt
válasz Brogyi #61685 üzenetére
Mostanában nem jön válasz a kérdéseimre, csak írogatok.
Eddig ez volt a legkisebb fogyim, full város. 4,6 és 4,1. Dugóban 4,9 volt max. Kezd beállni a kicsike.[ Szerkesztve ]
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
Cunaja
addikt
válasz Brogyi #61694 üzenetére
Az jó lesz.
Nem volt más, azért kapott 100-as lét. Amúgy a MM 95-re pályázok, de még nem sikerült találni. Amikor nem akarok tankolni, akkor van, mert a szolgálati autóval megyünk. Meló után sietek tankolni, addigra meg nincs. Azért jó lenne ha már normálisan lehetne tankolni. Amúgy már egyre többen vannak az utakon, hazajöttek nyaralásból. Eddig se voltak kevesen, de láthatóan több. Jöhetnek a giga dugók.A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
dethroner
veterán
-
addikt
válasz Brogyi #61702 üzenetére
Most néztem rá a videókra és hát ennek semmi köze a real autozashoz.
De mondok jobbat. Pénteken tankoltam egy Shell kúton, 95- öst és haza csorogtam vele. Gyakorlatilag üresek voltak az utak, kifogtam a zöldhullámot, elcseverésztem az asszonnyal, nem 30-40 el mint a videóban hanem 50 körül, ha olyan volt a szitu vitorláztam is kicsit és akár hiszitek akár nem kérek 3 litert mutatott a fogyasztás mérő, mikor a ház előtt megálltam.[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
válasz Brogyi #61707 üzenetére
Oké, akkor úgy javítom, hogy ennek a videónak semmi köze a hazai autózáshoz.
Az úriember lakott területen 40 fölé nem nagyon megy, két település között pedig 60-70 a sebessége.
Azt te is tudod, hogy a vezetési stílus rengeteget számít és hát itthon ezért a közlekedésért meglincselnék az autóstársak.Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
ncc1701
veterán
válasz Brogyi #61943 üzenetére
Btw vannak olyan idióták, akik úgy gondolják, h még nem kell kiállni a kútnál tankolni, mert elég lesz a nyál hazáig, legközelebbig. Az ilyenek sétálnak az út mentén a kúthoz, ahol vesznek jó drágán egy 5 literes kannát, telitankolják, majd visszasétálnak a kocsihoz, ahol beletöltik.
Pedig ha egy csepp esze lenne, kiszámolhatná, h pont ugyanannyiba kerül teli tankkal közlekedni, mint csont üressel.[ Szerkesztve ]
-
dethroner
veterán
válasz Brogyi #61950 üzenetére
Hogy csak még jobban elborzadj, írok egy történetet.
20 évvel ezelőtt a keleti országrészben éltem, és én is mint minden rendes munkanélküli fiatal, mi is átjártunk az ukránokhoz minden földi jóért. Ukrajnára akkor (is) speciális szabályok vonatkoztak, pl onnan csak 10 liter üzemanyagot lehetett kannában hozni. Meg amennyit el tudtál/akartál dugni, de ez más kérdés. Szóval hogy lehet a legális 10 litert picit megtolni? 2db 5 literes kanna kell, önteni beléjük kb 1 liter benzint, jól rátekerni a kupakot és kirakni a nyári tűző napra pár órára. A kannák szépen megdagadtak, és tartották is hónapokig az alakjukat. Máris 5 liter helyett 6,5 liter ment bele, szóval van legálisan 3 liter plusz
Nem kell befosni a műanyagtól, az üzemanyag tankok, vitorlás és motor hajók is műanyagból készülnek, még ha kicsit más eljárással is.
De mesélhetnék még arról hogy lehet napi szinten áthozni úgy több karton cigit, hogy a vám hiába túrta át a kocsit, semmit se talált, és hogy lehet a 100 literes gáztartályba 106 liter gázt tankolni (idehaza és kb mindenhol hivatalosan a tartály 80%-ig tölthető, utána lecsap a szelep) stb, stb.
Nem kell mindent elhinni a hivatalos propagandának, hogy minden milyen veszélyes és meg fogsz halni ha mégis megteszed.[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Gyöször
senior tag
válasz Brogyi #61958 üzenetére
Mindig is ilyen fehér koszos szarban hordtam a Cr250 be a benzint pályázni, meg a pofa se robbant fel előtted. Na de aki krosszozni szeret az nyilván szeret veszélyesen élni is :-))))) szóval pont kapóra jött a mol botond motorolajos kanna, amivel ha megdörzsölöm a hajam, égnek áll. Meg a kosztól is ami átkenődött. Megoszlanak a vélemények, hogy a hajamtól lett rerkes a szép tiszta kanna vagy fordítva
[ Szerkesztve ]
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
burgatshow
veterán
válasz Brogyi #62326 üzenetére
Véleményem szerint tök más az áttétel (bár nem gugliztam ki). Lehet, hogy egy jeges gödörből kihoz a kipörgésgátló, de attól még például egy emelkedőn vontatmánnyal nem biztos, hogy kisegít, mert ugyan az elpörgő kereket érzékeli és ezáltal ráfékez és/vagy elveszi a gázt és ezzel csökkenni fog a vonóerőd is. Egy magasabb fokozattal (1 helyett 2), lassabb kerékfordulattal és sebességgel ugyan, de elpörgés nélkül nagyobb lesz a vonóerőd. A mezőgazdasági gépekben, ill. a kamionokban sem véletlen van felező fokozat.
Esetleg nézz rá a erre a videóra, főleg 1:02-től. Szerintem meg fogod érteni.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Brogyi #63135 üzenetére
Ahogy írod...
Nálunk nincsenek hegyek és a stílusom sem kedvez neki. Nem sokat " vitorlázok".
Mondjuk van, hogy egy piroshoz stb. beengedem az autót, de amit ott tölt azt induláskor le is zabálom.
Nálam a három pálcika az általános.[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
-
SirKero
őstag
válasz Brogyi #63155 üzenetére
Megoldódott a probléma én voltam a béna
Az asszony új telóját is kipróbáltam és utána nem töröltem a kapcsolatot. Így gondolom azt vette elsődlegesnek és azért nem akart az enyémmel kommunikálni.
Töröltem és voálá ismét megy az enyémen is az AA.Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
-
ncc1701
veterán
válasz Brogyi #64005 üzenetére
A mol-nak a 480ft-os üzemanyagon olyan haszna volt, h két fél évben is olyan rekordot döntött a bevétele, h duplázta-triplázta az előző évi foorgalmát. Szóval szeretnék én is ilyen "áldozatot" hozni. A mol semmiféle veszteséget nem vállalt be, a veszteséget magyarosan a kutakra verték, miözben a molnál elképesztő profit termelődött.
Másrészt. Saját autómba szinte csak prémiumot tankolok, az sosem volt 480ft, hanem inkább 800+. Másrészt a céges autómba hónapok óta piaci áron tankolok. Ez kicsit mellé ment.
Ja, sajátba shellnél szoktam tankolni, vpower dízelt, a céges valóban mol, mert velük szerződött a cég. De ahogy nézem, a főnök is kezd morcos lenni, lehet elkezdem nyomatni, h inkább az ömv-vel kellene szerződnünk.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Brogyi #64119 üzenetére
Talán ezt jelezné a műszeregységen egy kulcsikonnal vagy valami hasonlóval… Csak hangosan gondolkodom. 🤔
Én továbbra is testproblémára gyanakodnék anyum Lanciájával szerzett tapasztalataim alapján. Ki kellene próbálni, hogy úgy beindul-e, hogy az aksi negatívjára és valahova a motorra van csíptetve egy szál bikakábel.
[ Szerkesztve ]
-
csaba1203
addikt
válasz Brogyi #65851 üzenetére
Jah valahogy volt egy érzésem mikor anno kigurultam a szalonból és megláttam a gumikon a Dunlop feliratot, hogy ez lesz a leggyengébb láncszem az autómon.....
A kérdés az, hogy milyen márka mellett tegyem le a voksom annak fényében amiket olvasgattam.
Nincs sok értelme drága gumit venni azokat is 4-5 év után kukázhatja az ember. -
blakey
titán
válasz Brogyi #66033 üzenetére
Ugye TPMS-t is cserélsz? - 4 éves autón még nem kell cserélni, szerintem bírni fogja a 8 évet is, de majd kiderül. Enyémek idén 6 évesek, nem tudom, hogy meddig bírják.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- Renault, Dacia topik
- OLED TV topic
- Építő/felújító topik
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- További aktív témák...