Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #33686 üzenetére
Nálam a top tec 4300 is jobban bejött, mint a sustina 5w30.
Elvileg ez a top tec 4600 egy még jobb olaj. -
Kornel
veterán
Nem a japánok, a magyarok azok, akiknek fogalmuk sincs, hogy mi van.
Az összes (japán és német) olajgyarto is C-s olajat hoz első számú ajánlásként a K14C-be, persze a kézikönyv meg se említi ezt.Sebaj, a Liqui moly top tec 4600 feloldja az ellentétet, mert egyszerre van API SN, ACEA A3/B4 és ACEA C3 minősítése is, tehát a kézikönyv szerint és az összes olajkereső szerint is jó az autóba.
Érdekes módon a szervizek által össze vissza locsolgatott olajakból van akinek bőven csipeget egy új motor...
Holnap ránézek, már több mint 4000 km van most a C2-es ECSTAR olajban, kicsit túl is van töltve, remélem nem fogyott, majd beszámolok róla
-
Kornel
veterán
válasz AMD Power #33671 üzenetére
Akkor Michelin crossclimate-et kell venni.
Kisebb méretben nem horror az ára, nálunk ugye súlyos tízezreket jelent a prémium vs. médium kategória árkülönbsége.Blakey:
A Kleber 2015-ben jött ki a piacra: [link]
A Quatrac5 2014-ben már piacon volt: [link]
Legjobb esetben is egyszerre kerülhettek a boltokba.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Ma reggel nálunk fagyott.
Úgy kellett leolvasztani a szélvédőről a jeget.
Viszont a gumik kiválóak voltak.Havernak van még Quatrac 5, ő a nyári 3 hónapra panaszkodott, hogy ott jobban nyúlik.
Kíváncsi leszek a Kleber-re.
-
Kornel
veterán
válasz Keil Walker #33631 üzenetére
Valószínű igen, ha mégse, akkor szívesen odaadom a 1850-es verziót.
-
Kornel
veterán
válasz blakey #33564 üzenetére
Én már nem tudom jó szívvel egy középkategóriás telefon venni a mostani középkategóriás Xiaomi helyett majd.
Asszony most kapott egy Mi6-ot, ami a szó szoros értelmében flagship.
A snapdragon 835 brutál gyors, emellett nagIn takarékos, relatíve kis akksival (3350 mAh) tud akár 8-9 óra SOT-ot.
UFS2.1 sebessége érezhetően gyorsabb az eMMC-nél, ezt csak flagship-ekben használják jelenleg.
Emellett az anyagminőség is hibátlan, belső acél váz!
Meg is venném, ha nem lenne egérmozi (5,15 col), nálam a minimum az 5,5 col.Talán a Huawei mate 10 majd minden igényemet teljesíti majd, bár árban is szépen lassan felzárkózott a csúcs Samsung-ok szintjére.
Illetve ami fontos, a középkategóriás telefonok sajnos kamera minőségében sosem fognak felnőni az aktuális csúcs telefonok szintjére.
Nálam a telefon gyakorlatilag kivált mindent, laptopot, fényképezőt, telefont, céges telefont (a dual SIM-nek köszönhetően).
Egyébként egyetértek veled, szerintem ennyi kitérő belefér, amikor arról is van szó, hogy hogy működik együtt az adott eszköz az autóban lévő fejegységgel.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
-
Kornel
veterán
válasz Napfénysüti #33545 üzenetére
Szerintem R18-ban adná, vagy egy BMW style felni lenne még király!
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #33529 üzenetére
Ha szar volt.
Lehet hamisították.
Fsz tudja.Tényleg nem bírta az M16A-ba a kiképzést.
Krisztián ott volt, látta, egyszerűen megégett.
Konkrétan égett olaj szaga volt.Vajon miért váltott a Suzuki Európában olaj "beszállítót"?
Lehet ráálltak az Eneos-ra is nagyüzemben, sose tudhatod.
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #33520 üzenetére
Ugyanilyen körülmények között a liqui moly top tec 4300-nak semmi baja sem lett.
A motor is csendesebb volt tőle.
Utána megszűnt az olajfogyasztas.Mivel az 5w30 is a k12b-be való olaj, egy próbát megér.
Vagy ragaszkodni kell az eneos-hoz, mert az japán.
Mint a hulladék Falken téli gumi...Legközelebb inkább nem írok semmit.
Krisztián: így van ahogy írtad.
Kapott, de nem többet, mint amit ki kell bírnia.
Szar volt az olaj, pont.
Pedig a híres eneos sustina 5w30 volt benne.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Egyet mondok.
Próbálja ki a liqui moly top tec 4300-at, ha azzal is hallja, akkor aláírom, hogy nem az olaj miatt van. -
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #33484 üzenetére
Mert agyhalottak.
Bár lehet jobb ha hozzá se nyúlnak.
Olajat meg te is tudsz cserélni, minek akkor szervíz? -
Kornel
veterán
Akinek itt régi sx4-e van, nézze már meg legyen olyan kedves, hogy a pótkereke 125 / 70 R16-os e?
Mert akkor valószínű nem kompatibilis az ujjakkal, amik 135 / 90 D16-osak. -
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #33479 üzenetére
Eneos sustina 5w30 olyan mint a 0w20...
Híg.
Fos.
Nem a suzukiba való. -
Kornel
veterán
válasz Tomics #33476 üzenetére
Nekem a Splash-be (k12b), mint neked - csak nem dual VVT - túl vékony volt az az olaj, én hallottam a láncot 0w20-al, 5w30-al elmúlt a hang.
Lehet hülyeség, de én hallottam.
Fogyasztasban 0,1-0,2 deci nyereség volt a 0w20-al, cserében idegesített volna a hang, amit más úgyse hallana, de nem képzelődtem, tudom -
Kornel
veterán
Mai nap termése:
2017-es Vitara-n 215/70!!! R16-os téli gumi...
-
Kornel
veterán
Visszatérve a peres gumi nem peres gumi témára.
Reggel felkerültek az új gumik, és érezhetően jobb a rugózási komfort, mint a gyári EcoContact 5-el.
Mintha 17-rol 16-ra váltottam volna.
Pluszban megszűnt az állandó susogás és moraj, ami engem speciel eléggé idegesített. -
Kornel
veterán
válasz Sza_Sa #33400 üzenetére
Nyilván, de a többi sem olcsóbb.
Egyébként valószínűleg így lesz, ahogy írtad, tartani fogja az árát nagyon sokáig.
De ha nem lesz nagyobb baki az Scross-al (Boosterjet-el), akkor ez is.Ez a társasház, új autó(k) sztereotípia simán megvan itthon, pedig gondolod el, Fritz albérletben lakik többnyire, mégis bátran vesz 2-3 autót többnyire részletre, na erre mit mondana a pletykás magyar?
Mondjuk nálunk a második autó projekt valószínűleg valami használt vas lenne, mert akkor második új autó helyett inkább elkezdek egy második ingatlanra összerakni, vagy törleszteni a második új autó árából, de ha olyan bérem lenne, mint Fritz-éknek, akkor pont leszarnám
[ Szerkesztve ]
-
-
Kornel
veterán
-
Kornel
veterán
válasz Sza_Sa #33379 üzenetére
A végéhez kapcsolódva:
Nekem pl. soha semmi sem elég
Ezért kéne egy Honda 1000 CBR RR, csak akkor nem sokáig boldogítanálak titeket
Mod: tömegben egyébként az élmezőnynek már sikerült visszatérni a 15-20 évvel ezelőtti szintre azonos méretben, tesóm 98-as Escort-ja pont olyan nehéz, mint az Scross-om.
[ Szerkesztve ]
-
-
Kornel
veterán
-
Kornel
veterán
10 éves zárt tartály alján, amibe kizárólag MOL gázolaj volt, volt egy jó kis dzsuva mennyiség.
Szóval tök mindegy. -
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #33302 üzenetére
Ph-val együtt.
SirKero: ez valami beállítás lehet...
Waze?[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
-
Kornel
veterán
válasz Padre81 #33273 üzenetére
Szerintem az pont elég indok arra, hogy igazából harmadszorra sem tudták úgy beállítani a gyárilag rosszul beállított futóművet, hogy 100%-os legyen.
Gyárilag több fokkal ferdén állt a kormány, még mindig van benne 1-2 fok legalább, háromszori kísérlet után is.Most keresem majd gumicserekor az erre alkmas szervizt, de eddig mindenki elhajtott, hogy FL utáni Scross-nal nem tudnak még futóművet állítani, mert senkinek nincs még meg az ehhez is jó SW frissítés.
Kíváncsi vagyok a Gusztávnál megvolt-e, vagy beállították a teljesen más futóművű FL előtti Scross értékeire.
-
Kornel
veterán
Illetve ha ezen túllépünk, akkor a gyári gumi és felnimérettől való eltérés engedélyköteles átalakításnak minősül, amit az NKH-nál kell kérvényezni, és a forgalmiba is be kell jegyeztetni. Na most ez itthon lehetetlen küldetés.
Ennek hiányában műszaki vizsgán nem megy át az autó, illetve közúti ellenőrzés során a forgalmi is ugorhat. -
Kornel
veterán
válasz Napfénysüti #33248 üzenetére
Scross-osok legalább fele azért int egymásnak
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest