Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz 2ozzmexy #45328 üzenetére
Ennek a részleteit ki tudnád fejteni kérlek? :
"Az egyik kollégám 508-a most bukott meg a kiiktatott SS miatt..."
Hogy volt kiiktatva és hogy bukott le? Khm ismerek olyat aki ismer olyat akinek ki van iktatva Ott ugye semmi nem jelez vissza csak ki van kapcsolva a motorháztető szenzor ezért soha nem működik a start stop.
-
őstag
válasz 2ozzmexy #45347 üzenetére
Ez mondjuk érdekes, kíváncsi vagyok mennyi autó hozza az előírt papírformát bekapcsolt SS-el is (ha befolyásol a fogyasztás nem csak az összetétel, de ha összetétel az meg nem igazán SS függőnek tűnik nekem). Abba meg nem igazán szólhatnak bele ha forgalomba engedett típus bizonyos esetekben nem használja az SS-t. Mondjuk a menüben kikapcsolt eset nehezen lehet mert az újraindításnál majd minden modellnél visszakapcsol (ha meg nem akkor megint csak így engedték eredetileg forgalomba).
Lehet hogy igazad van az igazi okban
-
laca891
aktív tag
válasz 2ozzmexy #45368 üzenetére
https://www.allianz.hu/content/dam/onemarketing/cee/azhu/pdf/gepjarmu/AHE-12450-2_Casco_20190101.pdf
Hol van benne az őrzött parkoló? Már ne haragudj, de ez nem életszerű. A lopáskár a 8.2 pontnál van és a 16.2 -nél
[ Szerkesztve ]
Szükségem van egy erős PC-re, mint gyenge Téesznek az erős traktorra!!!!!
-
eami
addikt
válasz 2ozzmexy #45370 üzenetére
Lehetséges hogy nem volt képben az alkusz (vagy netalán meg akart vezetni?). Életem első biztosítását (nem autóra) amikor meg akartam kötni, akkor valahogy sikerült egy alkuszba bele futni. Végül otthagytam a fenébe. Nem látom értelmét az alkusz cégeknek. Saját magadnak sokkal jobb ajánlatokat tudsz intézni direktbe. Igaz nálam a biztosításnál sosem volt az a fő szempont hogy minél olcsóbb legyen.
[ Szerkesztve ]
-
hundai
aktív tag
válasz 2ozzmexy #45394 üzenetére
Mondjuk bárdinál megnézhetem holnap, hogy mi van nekik.
Nagyon jó kérdés, hogy ment szét a menet. Nem kopott le, hanem oldalra elhajolt/ elnyalódott.tboldi: Felkerestem a közelemben lévő bontót, jelenleg a válaszukra várok.
Elsőnek azért gondoltam újra, mert nem szeretnék használt dolgokat venni autóhoz (mondjuk eddig nagyon nem is kellett)[ Szerkesztve ]
-Wake up Neo!
-
dethroner
veterán
válasz 2ozzmexy #45390 üzenetére
Van még egy megoldás, a nem használt kerekekből egyet be pótkeréknek. Anyagilag jobb, mint még egy kereket venni, vagy a javító spray után kidobni a szelepet.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
pigmeus
tag
válasz 2ozzmexy #45390 üzenetére
Ami defektjavítót, vagy spayt a az új kcsohoz adnak...
Én a mankóra gondoltam, de a nyári 17' a téli 16'-os felnihez, már megint ott jár az ember, hogy két mankó kell...
vagy 17'-es téli felniÚj Válasz 2020-03-13 10:30:33 (#45403) SyMbioTe
Akkor gondolom neked is egyméretű kerekied vannak. Ez lenne a legjobb megoldás.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz 2ozzmexy #45416 üzenetére
Ha le akar esni, az nem feltétlenül baj, ha nem tőcsavaros az autó, japán autókon nem szokott olyan széles lenni az agy pereme. Ne lötyögjön rajta függőleges dimenzióban, vagyis ha pl. 56 mm az agy átmérője, akkor 56,1-nek kell lennie a felninek, nem mondjuk 68, ennyi a lényeg.
Amúgy lehet kapni ilyen pozicionáló tengelyt, betekered, felnit ráakasztod, betekersz 2-3 csavart, majd a tengelyt ki, végül a maradék csavar(ok).
[ Szerkesztve ]
-
PeterPH
senior tag
válasz 2ozzmexy #45416 üzenetére
Ez ilyen, meg kell szokni. Rövidke a kerékagy tehermentesítő része. Nem fér be tehermentesítő gyűrű, az átmérője stimmel a felniével.
Némely példányoknál külön nehezítés, hogy a féktárcsa nincs rögzítve, így kerék szerelés közben az is elforoghat, amíg egy csavart be nem kapatsz. -
SirKero
őstag
válasz 2ozzmexy #45413 üzenetére
Annyit még én is hozzá tennék,hogy ha defektjavítót használsz a TPMS szelepet is cserélheted pedig lehet hogy csak egy apró javítható luk volt a gumin.
Azt nem tudom mennyire igaz de már azt is hallottam hogy a sprayt nem lehet kiszedni a gumiból sem így az is kuka. ( de ez lehet hogy csak urban legend )Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
M_AND_Ms
addikt
válasz 2ozzmexy #45413 üzenetére
Már ne haragudj, de ez nem defektjavító kérdés. Egy ilyen gumisérülést az sem véd ki, ha teljes értékű pótkerék ott lapul az autóban.
Egy ilyen sérülés meglehetősen ritka. Szerintem te is meg tudod egy ujjaddal számolni, hogy az elmúlt 20 évben hányszor kellett útközben kereket cserélned. Ennyi erővel lenni kellene még az autóban pótszélvédőnek, pótreflektornak, pótdugattyúnak, stb.
Amúgy, ismerősöd nagyon jelen lehetett az esetnél, elismerésem neki!Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
-
Pist@bácsi
őstag
válasz 2ozzmexy #45465 üzenetére
Én értem a logikádat, és osztom is, abból baj nem lehet ha van pótkereked, de mégsem kell. Fordítva már más a helyzet.
De ha nem függ semmitől, csak a szerencsétől, akkor lehetne egy úton két defekted is (nekem volt, igaz 2,5 millió km/35 év alatt egyszer). Egy ilyen sérülés valószínűsége talán nem nagyobb, mint a dupla defekté.
Még a tömlős/diagonálos időkben kezdtem a '80-as években. Ott nem volt lassú defekt. Nem volt szervó még sok teherautón sem, de nem végeztem az árokban egyszer sem. Ha belegondolok, hogy motorkerékpárokon is jártunk tömlős gumikkal, az ma már ijesztőnek tűnik. Felőlem hívhatjuk szerencsének. -
BigBlackDog
veterán
válasz 2ozzmexy #45517 üzenetére
Igen, sikerült elírnom a dolgot, köszönöm szépen a javítást, fékfolyadék és kuplungfolyadék akart lenni. Kezelési szerint mindkettő cserés a 24 hónapos szerviznél, de ezek szerint ez a kettő ugyanaz.
Illetve azt jól tudom, hogy a szervizkönyvben nincs pontosan beleírva, hogy mikor mit cseréltek, csak egy dátum-hely, egy km óra állás és pecsét szerepel a javításoknál?
-
pjen
félisten
válasz 2ozzmexy #45522 üzenetére
A kormány szervó motoros.A fék és kuplung tartály közös,egy borda van benne,ha egyik elmegy a másik még működjön.Az előző szériás Swift ben,1999 es gyártás még bovdenes kuplung volt.Volt szerencsém az út szélén egyedül cserélni,beállítani.4K volt,de cserélni eléggé horror.
-
pjen
félisten
-
tboldi
nagyúr
válasz 2ozzmexy #45581 üzenetére
49 m²-es garázs rulez!
Amúgy egy centrírgép még drágább.
-
blakey
titán
válasz 2ozzmexy #45585 üzenetére
Nem szilikonnal kezeljük a gumit, vannak megfelelő glicerintartalmú gumiápolók, a sziikon sajnos nem tesz jót a guminak. A szilikont nem gumiápolásra találták ki, régen használtam én is de nem voltam vele elgedett, nem javított a gumi állapotán, amióta glicerines gumiápolót használok azóta tényleg sokkal tovább védett a gumi, eső nem mossa le, szépen tisztán tartja. Szilikont kerüld ha gumiápolásról van szó, de még műanyagnál sem a legjobb.
[ Szerkesztve ]
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz 2ozzmexy #45587 üzenetére
Ez nem szilikon illetve nem 15 éve vetted, egyébként oké. Minden gumit inkább ápolószerrel kezelj és ne szilikonnal, használhatatlan réteg keletkezik és nem lesz rugalmas a gumi.
Azt hiszem nekem is van egy ilyen W5-m, de még nem használtam, folyékony, glicerines gumiápolót használok, majd a W5-t is kipróbálom.*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
Új hozzászólás Aktív témák
- World of Tanks - MMO
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Yettel topik
- Fűnyíró topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Gyúrósok ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen