Új hozzászólás Aktív témák
-
Grenczii
tag
válasz 2ozzmexy #51159 üzenetére
Lényeg az hogy K14D motor is tudja hogy ha nem elég hideg a turbó akkor bekapcsolja a hibrid akksiról mindent ami kell hozzá , nekem se kell elhinni én se vagyok autószerelő
Tudom miről beszélsz gyári hibás autókról van szó ,szegecselt váltós 1.6os Octaviám volt.
Utána 1.4 16V BCA motoros, amire mindenki azt mondta hogy jaj eszi majd az olajat meg eszi a trafót meg jaj minden.Ott is kellett a gyertya csere amikor elő volt írva nem ette a trafót. -
Roxbury
őstag
válasz 2ozzmexy #51162 üzenetére
Igen. Aha nagyon régóta ezzel az olajjal járok, semmi gondom vele. Kb 5 decit eszik meg 10.000 km alatt, utántölteni nem kell. Ha már úgyis 30-as olaj az előírás, gondoltam kimaxolom az indítás utáni minél gyorsabb kenést. A blokk szép aranybarna belülről, legalábbis a szelepfedél alatt, szépen tisztán tartja.
[ Szerkesztve ]
| Galaxy S23 256 GB | Watch5 Pro LTE |
-
Grenczii
tag
válasz 2ozzmexy #51166 üzenetére
Megírtad a lényeget, első tulaj megfelelő karbantartással.Oda kell rá figyelni és működik
Lényeg az én is ahol tudok odafigyelek/figyeltem mindenre.Nálunk is minden tovább kitart mint "kellene"
2 Octavia volt családba az 1.6ost 19 évesen adtuk el 200.000km-el (szegecselt váltó csere volt 17 éves korában de annak sokkal előbb ki kellett volna jönni) az 1.4est cseréltem le Vitarára 12 évesen 135.000 km volt benne.Van még egy Avensis kombi 2018as (1.8 szivó benzin) öcsémnek kb 40 ezer km, egy MFD13as (asszem ) Swift GLX 2014ből 27 ezer km-el ez faterék hétvégi autója - mert a "melós" egy Transporter T4 2001ből 776.000km-el
Suzukival én csak ismerkedek még 2 hete van nálam kemény 500 km van benne de eddig nagyon tetszik az 1.4es szivó után. -
-
Grenczii
tag
válasz 2ozzmexy #51173 üzenetére
Nekem a Vitara S modell volt az első amit láttam élőben GLX felszereltséggel akkor döntöttem el hogy na ez már tetszik.Ott még más volt a motor karakterisztika a K14Cvel , mondjuk az pár éve volt mikor kipróbáltam , talán kicsit magasabb fordulaton indult meg mint a K14D. Itt most az tetszik hogy 2000-es fordulat és már húz ahogy kell mert onnantól kezdve megvan a "full" nyomaték. Szívó benzines után furcsa hogy nem 3000es fordulat felett kezd el élni. Engem az érzés ahogy megy - az 1,9es 131 lovas PDTDIre emlékeztet, olyannal mentem viszonylag sokat.
-
AMD Power
titán
válasz 2ozzmexy #51182 üzenetére
Amúgy igen. Nem véletlen az ,hogy normális SX4 drága. Tesóm is azt mondta amikor vezette a kocsit ,hogy igen ez már nem az a Suzuki ami volt "régen".
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
tboldi
nagyúr
válasz 2ozzmexy #51182 üzenetére
2017: 8, 8 Plus, X
2018: XS, XS Max, XR
2019: 11, 11 Pro, 11 Pro Max
2020: 12 Mini, 12, 12 Pro, 12 Pro Max, SEVastaggal szedve a 2 exem és a jelenlegim.
Egyébként a napokban a 2010 és 2017 közti MacBook Airekre döbbentem rá, hogy a tízéves gépekért is elkérnek 100-120k Ft-ot. Nekem egy 2016-osom volt, 190-ért adtam el 2017-ben, és most, 4 évvel később is el tudnám ennyiért.
Épp autószereléshez és diagnosztikához vadászok egy lapost, és a ThinkPadek mellett ezeket is nézegetem. A virtuális gépezést úgysem úszom meg, úgyhogy mindegy, hogy Windows vagy macOS.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz 2ozzmexy #51185 üzenetére
X220-X230, esetleg T420-T430 a kiszemelt, többet nem költenék rá.
Bár a MacBook Airek dupla annyiba kerülnek átlagosan, de tetszik, hogy olyan vékony és ék alakú.Jelenleg csak egy 2017-es, 15"-es MacBook Próm van, imádom, de sajnálnám a garázsban nyúzni.
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz 2ozzmexy #51186 üzenetére
Hányan szeretnének "csak" egy ilyen Suzukit. Vicc.
A legjobb az SX4 cikkben a lomha motor volt. Hát nem tudom. A 99Le kiadást nem vezettem. De a 1.5 VVT minden csak nem lomha...
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Tomeeka28
aktív tag
válasz 2ozzmexy #51188 üzenetére
Nekem T470 volt 1 év alatt 2* volt alap lap cserén. Most T490 van ez jónak tűnik. MacBook Air 5 éves lesz és hibátlan. (Olcsóbb volt mint a fenti kettő)
HTC 8X / Lumia 1020 / Lumia 930 / HTC One M8 / Lumia 950 / iPhone 6 / LG G4 / iPhone 7 / MacBook Air / iPhone Xs Silver / iPhone Xs Space Gray / iPhone 13 Mini
-
Chereiose
addikt
válasz 2ozzmexy #51194 üzenetére
Viszont amit írsz a fogyasztásra, abban pont ezek a suzuki motorok elég jók, teljesen takarékosak még akkor is, ha nagyon forgatod. Megfigyelésem szerint sokkal jobban fogyasztanak, mint más korú, hasonló szívó benzinesek pl a VW csoportnál, vagy koreiai vonalon, +egész tisztességesen is mennek. Pl nekem Polo 9n után amikor vezettem vasaló swiftet, sokkal jobban bejött, az a motor húz is rendesen.
-
AMD Power
titán
válasz 2ozzmexy #51191 üzenetére
Én egy 1.0 három hengeres Swiften tanultam meg vezetni. Utána jött egy Clio I 1.9D 65Le. Utána egy 60Le Polo meg egy 60Le Astra. Szóval én tudom milyen egy igazán gyenge autó. Ezekbe beleraktam min 100e km-t. De persze ezen kivűl sok autóval mentem. Volt 45Le VW is meg 150Le TDi is. Van mihez viszonyítanom.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
dethroner
veterán
válasz 2ozzmexy #51202 üzenetére
Muternak a télies útviszony segített kicsit gatyába rázni a kocsija külsejét
És fater keresgél lökhárítót, és azt tapasztalja hogy az Agila vagy könnyebben elérhető, vagy olcsóbb, már nem emlékszem. De valamiért az a kérdése hozzám, hogy jó vagy se. De passzolom, annyit láttam képeken, hogy a wagonr 2003-ban az agila pedig 2004-ben kapott egy ráncfelvarrást, azok az autók már előlről egyformának tűnnek.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz 2ozzmexy #51213 üzenetére
Muternak kutya baja szerencsére. Mindent hó borított, kettesben kocogott az egyautó szélességű úton, amikor a szembe jövő cseszett húzódni, ő megtette helyette is. Amikor jött volna vissza az útra, megdobta a padka, párat forgott majd egy fa megfogta a jobb hátsó ajtót, ami bedobta a hókupacba az elejét. Legalábbis ő így meséli Szerintem inkább túl hevesen tekergette a kormányt amikor jött volna vissza az útra, ahogy tudom nincs ott akkora padka hogy megdobja. Az ellenkormányzásról meg a fék mellőzéséről azt gondolom fogalma sincs, de ez már mindegy.
Ajtó kuka, be se lehet csukni, de ezt már kicserélték, állítólag a küszöb is kapott egy ütést, ezt vissza lehetett kalapálni. Tető sértetlen szerencsére. Fater haverja csinálja, azt mondta műanyagossal meg tudja hegesztetni, így azzal se lesz gond szerencsére.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
bacsis
Közösségépítő
válasz 2ozzmexy #51256 üzenetére
Van egy jó öreg Suzuki Swiftünk... szintén így van, ha 0-n van a mutató a 40literes tankba 33 liter megy bele... Évek óta úgy csinálom, hogy ha 0-n van a mutató akkor majd hamarosan megyek tankolni... Persze-persze tudom, nem tesz jót neki stb... nem ez a lényeg...
Egyszer elment a műszerfal világítás... azt míg nem lett megcsináltatva.. hát használtuk a kocsit...
...Nézem... 2/3-adig van a tank... 300km-t kell megtenni... gyors kalkulálás: elég lesz... majd hazafele tankolok... Jövünk hazafele, mondom a páromnak, hogy még mielőtt hazamennénk, bemegyünk tankolni, na ezzel a lendülettel állt le a motor... pont jöttünk le a pályáról... Szépen "legurultunk"... hát mondom wtf lehet... igaz sötét van nem láttam/látom a mutatót, de elégnek kellett volna lennie... Na mondom indítsuk a kocsit, hátha elindul... el is indult, na padló gáz, ment 600-800m-t... megint leállt... hát mondom lehet mégis csak kifogyott a benzin... na még 3km-re van a kút... ismét kulcs fordítás, motor köszörül, nem indul, megint próba, köszörül-köszörül, hopp "elkapta a gépszíjat" megint padló, gyorsuljon, míg van egy kis nafta.... ezt úgy 4-5 alkalommal eljátszottam... az utolsó 100m-nél végleg megállt... akárhogy próbálkoztam, nem indult, mondom jó, innen már betoljuk betoltuk, tankoltam 40,01 liter üzemanyagot... bementem, kifizettem, kocsiba beültem, pöccre indult
Okoskodás köszi nem kell, hogy tönkre teszem meg társai, nem az a lényeg, hanem a sztori, és a tanulság: lehet új autónál már "levegős lesz a rencer" és cseszheted, de a régi swift egyből, pöcc-röcc úgy hogy tényleg koppra lett ürítve a tank -
AMD Power
titán
válasz 2ozzmexy #51263 üzenetére
Meg is lett az eredmény. A felvillanás után kb 3km később valamivel több mint 42 liter benzin ment bele.
533km mentem tankolás óta. 42.15 liternyi 95 ment bele. Az átlag fogyasztásmérő 6.7l írt, de az tény ,hogy egyszer véletlenül lenulláztam.
Szóval ez kb 7.9liter/100km. Ebben 400km BP volt sok rövid táv és jó hideg volt a páros.Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
-
AMD Power
titán
válasz 2ozzmexy #51317 üzenetére
Akkor én is mesélek. 2011-ben vettem egy 1998 VW Polo Classic 1.4 8v Confortline. Át lett nézetve , egy 6e Ft futómű alkatrészen kivűl Semmitt nem kellett csináltatni rajta. De jó de szép.... 1.5 évig volt meg az autó. 12e km alatt ami tönkre tudott menni rajta az tőnkrement!! Zárak, őmlött az olaj belőle, klima, immo stb... gyűlőltem!! Ráment a 450e vételárra amíg nálam volt vagy 250-300e ft úgy,hogy akkor eladtam már szinte semmi nem volt jó rajta. Alig kaptam érte valami 250e Ft-t.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Gyöször
senior tag
válasz 2ozzmexy #51314 üzenetére
nyilván nem vagyunk egyformák, de a zasszonnyal annyit beszélek, hogy elindultam haza. :-)) a többit majd otthon. nekem a sökrosszban a telefonon sztem komolyabb céges megbeszéléseket is lehetne abszolválni, feltéve, ha lenne ilyenem.
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
blakey
titán
válasz 2ozzmexy #51336 üzenetére
Ha az új autómban nekem is 1 évig húzodna a váltó cseréje akkor én is megválnék tőle viszont a Nissan nálam 4 különböző típus egytől-egyig problémás volt garanciaidőn belül, egyiknél kormányműcsere, másiknál elszált a gyújtáskapcsoló, harmadiknál a komplett hátsó kábelezés, beázás az egyik fényszórónál illetve a hátsó ablaktörlőnél is gondok voltak. Szóval Nissan nekem nagyon nem kéne. Belül egyébként valóban akkora, mint a Vitara, sőt néha kisebbnek érezhető, kívül olyan amilyen.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
KubanitoS
veterán
válasz 2ozzmexy #51335 üzenetére
Az a baj ezzel, hogy én már megtanultam, hogy a saját magam szemének higgyek. Szóval nekem magyarázhat bárki bármit ilyen-olyan videókban, a lényeg, hogy számomra az S Cross egy ideális méretű autó és hasonló méretű autót nem igazán gyárt más márka. Láttam quashqait is szalonban pár hete (anyukámnak autónézőben voltunk) és jelentősen nagyobbnak tűnt, mint az S Cross. Kívülről mindenképpen. Az eggyel kisebb Juke meg teljesen más kategória. Nem igazán családi autó. Valahogy az S Crossnak nagyon jól sikerült eltalálni a méretét.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
Hego
tag
válasz 2ozzmexy #51336 üzenetére
A Vitara és a Quasqai egy kategória? 22 centivel hosszabb autó, 15 centivel nagyobb a tengelytáv.. ~60 literrel nagyobb a csomagtartója.. És szerinte ugyanakkora a lábtér.. nehéz elhinni.
Aztán hasonlít a vitarához mindenféle más autót, mint pl. RAV4-et.. hát az meg még sokkal nagyobb autó... Mintha azzal sem lenne tisztában, hogy egy nagyobb/nagyobb kategóriás autó drágább..
A motor pedig a Nissan és a Renault közös fejlesztése? A Renault már rég megvásárolta a Nissan 43%-át és ezt a motort a Mercivel fejlesztette közösen a Renault..
Ennyi sületlenség után nekem hiteltelen az úriember mondandója..[ Szerkesztve ]
i5 3450, 2x8GB @1600mhz, 1050 Ti
-
Moleman
addikt
válasz 2ozzmexy #51372 üzenetére
Sajnos nincs másik út, de vannak néha nagyobb akciók. Én 4 hónapja vettem 33 ezerért K&N-t a Mazdámhoz. Az árát nyilván sose fogja visszahozni, de kicsit hangosabb lett és hajszálnyival könnyebben lélegzik fent.
Alternatív mókának ki lehet próbálni, hogy mit produkál az autó a légszűrőház előtti csőszakasz (Helmholtz-rezonátor) eltávolítására, biztos hangosabb lesz, de lehet, hogy sokkal rosszabbul fog menni. Más autókat évekig anélkül használtam problémamentesen, de a mostani pl minden erejét elveszti 2500 alatt, ha leveszem. Nyáron pedig mindenképp hátrány, ha a motortér forró levegőjét szívja a kinti hűvösebb helyett.
(#28242) villifog
Így 4 év távlatából is köszi, sokat segített ez a hozzászólás. Szerencsés véletlen, hogy a K12B-be is pont jó lesz a Mazda 0W20 gyári olaja (Total Quartz 9000 Future GF5), az úgyis van itthon. -
beef
őstag
válasz 2ozzmexy #51372 üzenetére
Szerintem semmit nem fogsz észrevenni, ne várj csodát. Sportlégszűrőnek lehet értelme
200+ lóerő felett.Tessék itt egy mérés eredmény: https://www.ecotuning.hu/teszteltuk-sportlegszuro-teszt/
Szóval ér annyit, mint a kék led sor a kocsi alján.
[ Szerkesztve ]
-
TommyY2
tag
válasz 2ozzmexy #51372 üzenetére
Most, ahogy írtál, kicsit utána olvastam a légszűrő témának.
Meglepődtem, hogy változtatni szeretnél (meg légszűrőt cserélni), hiszen még új az autó és alig van benne kilométer.https://totalcar.hu/magazin/hifituning/tuning01/ [link]
Hallottam már többször, hogy a légszűrő cseréje nem csak km függő, bár nem igazán értem.
A Splash-be épp most vettem Jakopart szűrőt, de hasonló árban van a Nippart is (kb. 4500Ft.). A Sumo Suzuki-nál pl. lehet kapni légszűrőt már 1000Ft-ért is (akkor ilyet nem szabad használni?).
Gondolom, a szívó motorok nem annyira kényesek? Ezek szerint az S-Cross a turbó miatt jóval érzékenyebb. Ha így van, érdemes megvenni bele a gyárit (persze X év, vagy a megtett km után)?
TommyY
[ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
válasz 2ozzmexy #51382 üzenetére
Mennyi?
Jó minőségű utángyártott 2-3000 körül szokott lenni, ahogy idősödik az autó, egyre olcsóbb lesz. K12B-hez már 1000 ft alatt is van.Azt mondjuk nem tudom, hogy a garanciát tekintve szólnak-e érte, de ez a kérdés ugyanúgy felmerülhet a K&N esetén is.
Most hogy mondod a tisztítószettet, eszembe jutott, hogy nekem a legnagyobb kiszerelésű tisztítóval és olajozóval együtt volt 33 ezer a K&N, úgyhogy az az ár, amit írtál, tényleg meredek.
-
Moleman
addikt
válasz 2ozzmexy #51394 üzenetére
Az autodoc elég drága, látod, egy ezressel drágábbak a szűrők, mint a zsu-nál. Most épp nincs készleten, de itt a K&N is olcsóbb, én is innen vettem.
A fékfolyadékot érdemes 2 évente lecserélni, főleg a Suzuki ABS kockák múltját ismerve. Én egyszer kértem régebben olajcserekor, kemény 500 ft-ot számolt fel érte a szerelő.
A váltóolaj a legtöbb autónál hivatalosan élettartam feltöltéses, az olaj gyártói szerint inkább 250 ezer km, amúgy 120-nál már érdemes cserélni. Szintén a Suzuki váltók múltját ismerve a Swiften 45-nél cserélni fogom, valaki javasolta korábban itt. -
TommyY2
tag
válasz 2ozzmexy #51394 üzenetére
"A garancia nem hoz lázba, valószínűleg a 2 évesre már nem viszem be, mert a javításokat csak leszámláznák, de el nem végeznék, mivel jelenleg 2700km körül van a kocsiban"
Sajnos ez sok helyen van így, ami elég szomorú (én se tervezem elvinni a 3 évesre, addig van még 1.5 évem).
Csak érdekesség képpen, nálunk idei évtől szűnt meg a hivatalos Ford márkaszerviz (utoljára ősszel vittem hozzájuk a céges Focus-t 15e km-rel a 30e helyett, ahogy illik. nem tudom, hogy megtörtént-e az olajcsere?).
Állítólag ugyan ezt művelték rendszeresen.A sok bejelentésnek köszönhetően hivatalos szervek oda küldtek 3db autót szervizelésre, utána pedig megvizsgálták őket. Ennek köszönhetően idei évtől bezárták az egészet.
Nekem most cseréltek a Splas-ben hűtőfolyadékot. Tömény kék lett felhigítva -40°C környékére. Érdekes, hogy higítás után zöldes színe lett. Ebből kiindulva az S-Cross-ba lehet, hogy gyárilag bekevert ECSTAR-t veszek majd (az igazi kék).
Fékfolyadékból meg csak DOT4 Plus-t, talán tovább bírja (az lett most beletéve a Splash-be is).
Csak érdekesség képpen a márkaszervizek munkájáról: Egy éve cserélték a Splash-ben a fékfolyadékot. DOT5.1 lett beletéve az előírt DOT4 helyett (kérdésemre mondták, hogy jó az bele). Nem tudom, hogy ez miatt történt-e, de 8 hónap után már 1% nedvességtartalma volt (ez lett kicserélve most DOT4 Plus-ra).
U.I.: Egyébként a Splash 2008-as, de 9-10 éves korában beállt az ABS kocka (köszönet a szerelőnek, aki kérésemre se volt hajlandó fékolajat cserélni, mondván, hogy jó az még).
TommyY
[ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
válasz 2ozzmexy #51398 üzenetére
Én már megalapozottan nem bízom a márkaszervizekben, az előző kocsimmal volt probléma miattuk. Fiatal korában hátulról sérült az autó, márkaszerviz javította. Egyszer villanyszerelés közben egy másik autó műszerfalának és egy szendvics nejlon csomagolását találtam a kasztni üregeibe tömködve, a csomagtér műanyag elemei mögött.
10+ évesen vettem észre, hogy brutálisan beázik, a pótkeréköbölben több centis víz áll. Elvittem karosszériáshoz - ő még hülyébb volt, mint a márkaszerviz, cserébe drága is -, azzal kezdte, hogy beragasztotta a padlólemezbe a gumidugót, nyilván továbbra is beázott az autó, mint utólag kiderült, a hátsó lámpa tömítését spórolta ki anno a márkaszerviz, centi vastagon folyt be a víz 10 évig.
"Megjavították" 37 ezer forintért, azóta is beázik, csak kicsit kevésbé. Természetesen semmi érdemi munkát nem végeztek, a már rohadásnak indult pótkeréköblöt is én csiszoltam és festettem le otthon.Az már csak kicsit vicces, hogy a takatás légzsákvisszahívás miatt kétszer is be kellett vinni a kocsit a márkaszervizbe, mindkétszer ugyanazt a légzsákot cserélték. De legalább ott lehettem mellette.
Az indokolatlan anyagköltségekről és óradíjról ne is beszéljünk, kiskerben negyed áron megkapsz bármit, olaj, szűrő, gyertya, alkatrész, a normálisabb maszek szerelők pedig boldogan dolgoznak hozott anyaggal is, töredéke áron.
-
-
TommyY2
tag
válasz 2ozzmexy #51413 üzenetére
Én is utána kérdeztem a témának. A mostani szerelőm meg is kérdezte valamelyik budapesti Suzuki szervizt, a következőt mondták neki:
"Szárazra kell szívni a teljes rendszert, hogy a szennyeződések kikerüljenek a kockából. Utána lehet átmosni és az új fékfolyadékkal feltölteni, majd ODB-n keresztül megjáratva az ABS-t, kilégteleníteni."
Azt is hozzátették, hogy nem így csinálják, mivel időigényes és nem egyszerű a szárazra szívott rendszert jól kilégteleníteni, viszont teljesen megfelelő úgy is (nem okoz gondot az ESP rendszernek), ha ODB-n keresztül az ABS-t megjáratva simát átszívják rajt az új fékfolyadékot.
Nem tudom, hogy az egyszerűbb ODB-s eszközök látják-e az S-Cross-ban az ABS-t, de a Splash gépkocsinkban nem látott a készülék ilyen menüpont, ezért csak simát átszívták az új fékolajat.
Év végefelé megy majd az S-Cross a két éves szervizre, akkor majd kifigyelem a technikát.
TommyY
[ Szerkesztve ]
-
Chereiose
addikt
válasz 2ozzmexy #51424 üzenetére
Igen ez a hihetetlen, hogy kvázi aki vett 1 éve autót az befektetett és most többet ki tudna venni belőle...Persze nyilván ki adja el 1 évesen, de a rohadt nepperek meg bőven ezen nyerészkednek. Szóval gondolkodtam Balenon is pl, de egyszerűen a tudat megőrjít, hogy az amúgy hárommillás autóért elkérnek esetleg 3,5m-t...
-
-
galaxys80
veterán
válasz 2ozzmexy #51431 üzenetére
Miért hajtsam szét? Én nem 5 évre vettem autót, nem vagyok én német..
Öööö. Én eddig tökre azt hittem, hogy az emberek azért vesznek autót (főleg újat), hogy használják.
De, akkor berakom a garázsba én is. Így 15-20 évig is kiszolgál tuti.(#51434) AMD Power
Nincs is ezzel semmi gond. Gondolom ezért vetted meg.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen