Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz wollnerd #55663 üzenetére
Programozóként elmondhatom, hogy az AI jelenleg, sőt erősen a közeljövőben is, a kulimunkát tudja kiváltani. Ha tudod hogy mit akarsz tőle, akkor generálható egy 70%-os kód (ami működik, de nem feltétlen jó vagy optimális megoldás), és ez még csak nem is szoftver architektúra. Azt tényleg mindig egyedi igényre és helyzetre kell szabni.
Az AI programozás téren gyakorlatilag egy szofisztikált copy-paste gép, ami amúgy totál rendben van, a programozói munka fele is copy paste (régebbi saját vagy más kódjából, vagy a kódbázis más részéről). a LLM pedig lehetővé teszi hogy jobban megértse, hogy mit is kell össze copy-paste-elni. Emellett ha most azt mondod az ai-nak egy általa kiköpött megoldásra hogy "nem működik" (még akkor is ha igen), akkor bősz bocsánatkérések mellett elkezd egy másik megoldást generálni, gyakran sokkal szarabbat és bonyolultabbat. Nem mondja neked azt, hogy "de, márpedig ez működik".
én is használok ai-t jellemzően olyan dolgokra, amiket egyszerűen több időbe kerülne megtalálni amúgy, vagy kikísérletezni. Pl legutóbb regexp generálására használtam, egyszerűen gyorsabban megvan, mint kilegózni, mi is kell (annyit meg nem írok belőlük, hogy megjegyezzem a pontos szintaktikát). Máskor arra használtam, hogy adva volt egy megoldandó problémám, amit egy olyan nyelven kellett megoldani, amit nem ismertem (nyilván a programnyelvek magja ugyanaz, ergo értem amit olvasok, csak nem tudnék feltétlen olyat írni). Segített irányba állítani, hogy milyen irányban keresgéljek a megoldásban. De az hogy teljes, összetett programokat megfelelő minőségben generáljon, architekturálisan megfelelően, még messze van. Arról nem is beszélve, hogy ehhez a megrendelő oldalnak is pontosan tudnia kellene hogy mit is akar. A szoftverfejlesztés neheze nem a kódolás, hanem hogy olyan architektúrát kell kitalálni, ami változatos és változó igényeket is kielégít, anélkül hogy túl nagy kódváltozást okozna.
"(lásd: programozóiskolák bezárása)"
Azért itt az ai csak egy (kis) része az oknak. Az ok leginkább az, hogy világszerte leépítések voltak a covid után tech téren, egyszerűen nem volt szüksége ennyi programozóra a nagyoknak. A kis cégek/ pedig amúgy ezek egy részét fel is szívták.Az meg hogy pl Huang mit mond, inkább szól a részvényeseknek (helló 2000 milliárdos nvidia market cap). Amúgy ez a hype sok befektetőt kísérletiesen emlékezteti a dotcom lufira. Őrült nagy pukk lehet belőle, mikor rájönnek az emberek, hogy nem eszik olyan forrón a kását.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Snoke
tag
válasz wollnerd #55663 üzenetére
Off: Sok programozó dolgozik az AI fejlesztésén, konkrétan a saját sírjukat ássák, mert hamarosan nem lesz rájuk szükség, mikor a tudásukat átadják az AI-nak. Igazad van, jelenleg nem érti a logikát az AI, de mi lesz 10 év múlva? Hiba lenne alábecsülni, mire lesz majd képes.
-
Szőrös
veterán
válasz wollnerd #55292 üzenetére
Nem biztos, hogy megöl, valszeg soft death-re lövi a hajót, akkor a cargo nagy része megmarad, azt kiveszi és eladja. Ez van, 3.18 óta red flag van a tradereknek, óvatosan kell ezt csinálni.
Az alt f4-es kilépéssel semmit se érsz mert a hajód ott marad, pes ugye khm.
Bányászásnál meg felejtsd el a bérelt prospit, azzal nem fogsz pénzt keresni, mert nem lehet rajta modult cserélni.
Amúgy meg menj fel dc-re, egyébként is célszerű mert ott aktív a közösség, és csatlakozz emberkékhez akik éppen játszanak. Úgy több lehetőséged lesz lóvét keresni.
[ Szerkesztve ]
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
cskamacska
addikt
válasz wollnerd #53912 üzenetére
"Hátha addigra megjelenik a játék beta verziója és akkor talán többet tudunk. "
Ha szőrösék tudnak valami belsős infót akkor ne tartsák magukban, mert jelenleg számomra az sem biztos hogy a rettenet Crysis netkódot ki tudják kalapálni, mert anélkül MMO sem lesz, nem hogy bármilyen stretch goal.
Ha a Squadron 42 is arra a limbóban lévő core tech-re vár mint a SC akkor meg KO.
Én a SC-t rég elengedtem, de az SQ42 már rég megjelenhetett volna, annak nem _kellett_ volna építkezős, No Mans Lie-os-felfedezős túlélő simmé válnia. Űrharc és űrállomás viszont volt már a játékban 5 éve is, az SQ42-t amúgy is több részesre tervezik, az első rész már rég megjelenhetett volna.SQ42 Teaser videó 5 évvel ezelőttről
Nekem elég lett volna az is, csak hát hova tűnt Damon Hill?[ Szerkesztve ]
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
duvi
nagyúr
válasz wollnerd #53675 üzenetére
A refferal kód pont nem érdekel. Megszoktam az ED-ben, hogy jól jön a több acc, mivel így nem kell állandóan rohangálni. Pl. ha elmegyek hosszútávú felfedezőútra, akkor nem tudok a haverokkal együtt játszani, mert ők a belső rendszerekben tartózkodnak. Ilyenkor egyszerűen belépek egy másik accal, ami a közelükben van. Másik szempont a büntetés. Ha kalózkodik az ember, akkor gyorsan összegyűlik a vérdíj és ilyenkor csak az anarchy rendszerekben lehet nyugodtan közlekedni. ED-ben is van egy külön accom erre, ami a BGS érdekében piszkos munkákat végez. Szóval ha kicsit komolyabban játszik az ember, akkor nagyon sok előnye lehet a több accnak
[ Szerkesztve ]
-
Szőrös
veterán
-
Szőrös
veterán
válasz wollnerd #53337 üzenetére
"ráadásul energia fegyver, tehát nem fogy ki. " ja csak zabálja az energiát és ha nem szerzel jobb power plantet ami el tudja látni energiával a fegyvert meg az összes többi rendszert akkor egyszer csak csökkeni fog a sebzése vagy pajzs nem tölt.
Mantis meg support ladik, azt nem igazán arra találták ki, hogy egyedül tevékenykedj vele.
[ Szerkesztve ]
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Bibu
csendes tag
válasz wollnerd #53333 üzenetére
Ha a rearmot választod akkor vissza szokta tölteni a tüzes és a villámos csalikat is! A lényeg, hogy nem szabad landolni, hanem csak lebegni a leszállóhely felett és várni kell elég sokat amíg újratölt...addig nem szabad landolni! Valamint alapból 0-át mutat, de ha a H-val átváltasz majd vissza, akkor már rendesen mutatja a darabszámot!
Egyébként a freelancernek négy S3-as fegyvere van(Brutál Ballistic Canon), azzal simán le lehet szedni a Caterpillart, csak folyamatosan tűz alatt kell tartani és keringeni körülötte, hogy ne tudjon eltalálni! A mantis gyenge hozzá, mert nincs elég nagy alfa sebzése, így közben visszatöltődik a pajzsa!
Nálam egyébként 8 rakéta van, négy S3-as négy 4 S2-es! Nem lehet, hogy Neked a fegyver panelen ki van kapcsolva valamelyik 4?[ Szerkesztve ]
Azért mert te azt hiszed, hogy jobban tudod az még nem jelenti azt, hogy jobban is tudod!
-
PhilBrick
őstag
válasz wollnerd #53333 üzenetére
- a vehicle maintance ebben a verzioban meg nem aktiv, landing padon tudsz refuelt, rearmot kerni.
- a rearm elmeletileg visszatolti a chaff+flare is, de elofordulhat, hogy a hajod bugos.
- nem a turetthez tartozik.
- Egyetlen oldalat(hatuljat) kell loni folyamatosan, ott lebontani a pajzsod, aztan kiloni a hajtomuveket. En inkabb energiafegyvert javasolnek ra ballisztikus helyett. Ja es ez csak egy kozepes teherhajo, a giga az tenyleg giga lesz!
U.I. : A tuzes vedokezoraketa az uj kedvenc kifejezesem eddig az evben! -
Volfram42
senior tag
válasz wollnerd #53328 üzenetére
Elsőre kidobta a net.: [link] Jó válogatást.
Azt nem látod értékkel, hogy ki mennyire sérül. Remélem így is marad. Valóságban sem pörög az ember feje felett szám amikor elesik vagy megütik vagy hasnmenése van.[ Szerkesztve ]
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
-
m0h0senator
őstag
válasz wollnerd #53248 üzenetére
Ha nem akarod letölteni az 51 gigát csak a változásokat akkor a Star Citizen mappában van egy LIVE mappád. Hozz létre egy PTU mappát másold át oda és ha a Launcher-ben PTU-n elég csak update-t nyomni és akkor kb csak a 8 giga változást szedi le.
An odyssey through the realm of consciousness.
-
veterán
válasz wollnerd #53248 üzenetére
Leszedi egy másik folderbe igen, a PTU-t, az teljesen szeparált, új karit kell csinálni, nem hozol át semmit a másik karidtól (ugyanakkor jelenleg olyan 130 ezer UEC-vel kezdesz a ptu során). Ez tényleg csak tesztelésre van, tegnap pl jött egy patch PTU-ra, ami után újra kellett generálni karaktert. Ugyanakkor bármikor váltogathatsz a live és a ptu között, attól függően hogy melyikel akarsz épp játszani.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Szőrös
veterán
válasz wollnerd #53248 üzenetére
Igen.
Nem. PTU nem fut állandóan, csak nagyobb release/fix előtt és akkor se tud mindenki belépni. Ha fut PTU és kaptál meghívót akkor át tudsz váltani PTU-ra és be tudsz lépni.De ez azt hiszem le van írva faqban is amit Dren csinált.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Szőrös
veterán
-
-
m0h0senator
őstag
válasz wollnerd #53192 üzenetére
Nem kötelező előfizetni. + kapsz minden hónapra egy másik hajót plusszban amit tudsz használni egyéb cuccokat páncélt részletekben stb. Ha érdekel egy PTU wave1 mikor kijön befizetsz 1 hónapot és mehetsz tesztelni, hibát jelenteni stb. Aztán ha elég kitartó vagy és toborzás van akkor bekerülhetsz az Evocati-ba, ahol NDA van és első körben kapod a tesztelni való dolgokat.
An odyssey through the realm of consciousness.
-
_Gugu_
tag
válasz wollnerd #53187 üzenetére
Szia
Az a homokszínű cucc szerintem egy burritó... szal szerintem csak poén ill teszt verzió gondolom az állomás elemeit majd felhasználják valahol.
Előfizetés hogy mi mire jó itt találod:
https://robertsspaceindustries.com/pledge/subscriptionsA hajót nem véglek kapod csak kipróbálni.
Teszt folyamat
EVOCATI
játékosok tesztelig de full zárt elvileg NDA alatt szal nem nagyon kéne hogy kikerüljenek dolgok, de azért néha csöpögnek információk.PTU
Félig zárt teszt állt hullámokban híják be az embereket (nyilván a fenti előfizetéssel első hullámba bekerülhetsz)
Hullámoknál elvileg azzal lehet minél előrébb kerülni hogy:
Letöltöd a teszt verziókat is
Játszol is vele
És főleg hibát jelentesz minél korrektebb módon.Open PTU
Mindenkinek nyitott a teszt szerver (gyak ez szokott a live lőtti utolsó kör lenni)
LIVEPTU ban nem nagyon emlékszem hogy találkoztam volna olyan dologgal ami a véglegesbe ne került volna bele.(jó esetben a bugogkat leszámítva) EVOCATI-ról nem tudok niylatkozni nem vagyok benne sajnos, de időm se lenne rá.
Az első hullám persze poén... mert újdonság meg minden, de jellemzően ott a leg bugosabb is a játék... elég bosszantó tud lenni.
-
m0h0senator
őstag
válasz wollnerd #53183 üzenetére
Hammerhead-nek és néhány ahjónak van eg yolyan bug-ja, ha bent ülnek egy másik székben a hajó pár funkciója nem működik és egészen addig marad így míg ki nem szállnak a székből. A Cp-pilóta ugyanazt látja egyelőre semmi különbség nincsen. Ha egy partiban vagytok akkor látjátok egymás nevét a HUD-on. Azért rohannak mert csak
An odyssey through the realm of consciousness.
-
m0h0senator
őstag
válasz wollnerd #53172 üzenetére
Reclaimer-t ismerni kell. Majd jövőre A nyitja, hogy felemelkedsz 7-8000 méterig, majd átfordítod a hajtóműveket, és maximum 20 fokos szögben elindulsz felfelé, folyamatosan figyeled a magasság jelzőt. Ha már emelkedik a sebesség, akkor emelheted az orrát. A lényeg, hogy legalább 5000m en kezd el a gyorsítást mert egy kicsit visszazuhan a 9500 tonnás test
edgR: Igen nagyobb kinyitva. Viszont úgy nem tud leszállni felszínre, csak zárt állapotban.
[ Szerkesztve ]
An odyssey through the realm of consciousness.
-
tom5598
senior tag
válasz wollnerd #53165 üzenetére
A grav lev úgyan-úgy működik mint a hajó, csak relatíve sok energiát igényel.
Miközben mész az IFCS próbálja X méterrel az érzékelt felszín felett tartani a járművet.
Amikor nagy sebességgel mész egyenesen és mondjuk egy nagy szintváltozáshoz érsz idő kell hogy elég felhajtó erőt fejtsenek ki a grav lev thrusterek. Ha éles kanyarokat csinálsz szintén észben kell tartani hogy max sebességnél 1 oldalra elfordítva eltart ezt az felhajtő erőt generálni(lehet nem is tud eleget ezért a talajnak is csapódhatsz).[ Szerkesztve ]
-
tom5598
senior tag
válasz wollnerd #53140 üzenetére
csillagrendszereket/bolygókat nem fognak felfedezni a játékosok SC -ben.
Felfedezés alatt dinamukusan generált dolgokat kell inkább érteni hiszen ezek limitált mennyiségben lesznek elérhetőek. pl:
-bányászható aszeroidák, kövek
-hajóroncs
-feltérképezetlen jump point, intra meg inter star system
-nővények lelőhelye
-barlangok
-aszteroida állomások
Lényegében olyan helyek és erőforrások amik csak bizonyos ideig lesznek egy helyben vagy kimeríthetők.[ Szerkesztve ]
-
m0h0senator
őstag
válasz wollnerd #53140 üzenetére
Nem lesz alapvetően minden felfedezve. A kapukat járatokat meg kell majd találni speciális radarokkal. Amik ezeknek a hajóknak lesznek. Ugyanaz mint jelenleg a Terrapin, Prospector tud úgy scannelni, hogy a bányászható sziklák megjelenjenek. Ez később majd hasonlóan fog működni ezeknél a hajóknál.
An odyssey through the realm of consciousness.
-
GypsFulvus2
őstag
válasz wollnerd #53137 üzenetére
Töltsd csak föl, szívesen megnézzük. Nálam nincs fönn a game, kb január-februártól lesz olyan gépem, amire értelme is lesz felpakolni. Addig is szívesen nézek ilyeneket.
Más: Hoppá. Ma van 10 éve, hogy regisztráltam a PH-ra...
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
tom5598
senior tag
-
m0h0senator
őstag
válasz wollnerd #53108 üzenetére
Free fly után elképzelhető, hogy beragadt. Majd eltűnik. Bant itt egyelőre semmi ilyenért nem kapsz hiszen nagyon fontos, hogy ez még nem egy kész játék. Egyelőre a projektet támogatod és azért kapsz hajót a fejlesztők meg pénzt. Próbáld meg lehívni nem fog lejönni.
An odyssey through the realm of consciousness.
Új hozzászólás Aktív témák
- Bontatlan, Garanciás Crucial Overclocking Pro 64GB KIT DDR5 6000MHz CL36 RAM 4x16GB
- Xbox One Felgyorsítás - SSD-re Váltás - Meghajtó Csere
- Apple Watch s7 41MM 98%akkumulátor
- Kedvező Ár! MacBook Pro M1 Pro 14.2 Istyle gari 2026.07.27-ig
- Akciós áron! Garis! Synology RT6600ax + Mr2200ac igen egyben ennyi!!!