Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mágus2

    Közösségépítő

    válasz darius #2344 üzenetére

    Szerintem egyszerüen nem tömit jól a nivópálcád.

    Amugy az olajat álló motornál minimum 5 perc állás után mérjük(természetesen egyenes talajon). Ha nem igy mérted és 1/3 on volt akkor bizony túltöltötted. Biztis csak 1 dl öntüttél, ne egy litert?

    szerintem fél liter alatt nem érdemes tölteni a motorba 1 dl nem menti meg ha kevés van benne, bár kevésnek a minimum számit. Amig a minimum felett van nem kell töltögeni.

    Égett szaga anak volt h menet közben a forrü kipufogó csonkra fröccsent az olaj.

    Biztosan az olaj került oda? Nekem hasonlót a hosszabb féltengely belső gumiharangja csinált, elszakadt és a forró zsir szétrepült minden felé, főleg a pálcára és környékére jutott belőle, meg a kipufogóra.. (140km/h -nál)

    Mérj egy pontos olajszintet, ha tultöltötted engedj ki belőle, ha meg rendben és tényleg veri azolajat akkor jobb esetben nem tömit a nivó, rosszabb esetben megszorult az olajpumpa nyomásszabályzó szelepe és tulnyomás alatt van az olaj a motorban, esetleg elfujta a hengerfej tömitést a (szél).

    Ez a három jut eszembe.

    Első lépés a müanyag tömités cseréje a nivón.

    A másik kettőt már nehezebb lesz bizonyitani
    Ha nem segit asz első, akkor vedd le a szelepfedelet és inditsd be a motort, ha nagyon veni kezdi az olajat a szelephimbáknál (alapjáraton csak csörgedezik az olaj) akkor megszorult a szabályzó szelep.

    Majd irj, h mit deritettél ki, és segitek a szeleppel is ha kell. :R

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák