Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
saelin
veterán
Biza, a mai igényesebb játékok már nagyon jól néznek ki. Igazándiból már csak az animációkra, hangokra, AI-ra kellene rágyúrni. A felsoroltakból az AI ami nem fog még több tíz éven keresztül érdemben fejlődni, de a többi az szépen jön fel a CGI animációk szintjére. Én sem vagyok grafika buzsi, viszont azt is megértem aki az és ez az első dolog amit észrevesz egy játékban. Rengeteget hozzá tud tenni a világhoz egy élethű vagy mesterien kidolgozott npc. Ehhez egy szép játszótér is dukál akkor már. Na, kellenek a látványra építő játékok is. Néha szimplán csak jó megállni és nézelődni vagy lőni pár fotót amit megosztasz az ismerőseiddel. Engem pl a lábamról le lehet venni egy jól kinéző story centrikus játékkal. Gondolom mások is vannak így.
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
Kisgépkezelő
senior tag
Elsőre amikor nekiestem a W3 után, azzal a felkiáltással, hogy ez jó volt nézzük milyenek az elődei, engem is taszított némileg a harcrendszer, de második nekifutásra már sokkal inkább az első kicsit lassabb, de sokrétűbb, igazi RPG-s harcrendszere tetszett jobban a későbbi kettő ütök gurulok féle gyakásával szemben.
-
exedoc
senior tag
Az UE5 bemutatón látszott, hogy mik az engine képességei. Mivel az Epic szakemberei ismerik a legjobban a határait, egyértelmű hogy ők hozták ki belőle a legtöbbet és legjobbat. Trailerből talán 2 volt amire azt mondtam valami látszik. De szerintem nem is ez a lényeg. Ha az igaz amit ott a kommentárban elmondtak, akkor nagy mértékben csökkenhet a játékok fejlesztési ideje. Nagyon várom már, hogy rátehessem a kezem, főleg az új global illumination érdekelne.
-
Dr. Akula
félisten
válasz Bad Pritt #20 üzenetére
Meg azért a level dizájn. A Stalkerben elhitted hogy akár valódi is lehetne a helyszín (állítólag majdnem mindennek volt valódi megfelelője amiről modellezték), nem csak úgy oda lett hajítva hogy akkor most ide kell egy ház, oda meg egy kocsi, mint a legtöbb játékban. Pont ez a valósághű fíling volt ami kiemelte a többi közül.
-
Dr. Akula
félisten
Wow, a Stalker 2 is UE5? Akkor lesz ott grafika rendesen.
-
Lacee1986
senior tag
Rég volt már valami komolyabb grafikai ugrás. Egy időben nagyon nyomták a fizikát a játékokban, sajnos teljesen felhagytak vele.
Itt ez a videó is, talán a fele ingame jelenet semmi extrával.
-
B3CS4K0S
újonc
válasz Bad Pritt #20 üzenetére
Én nyár végétől kezdtem el egy projektet Unreal Engine-ban és igaz hogy Endless-Runner és elsőre még primitívnek tűnik, de nagyon könnyű vele összerakni dolgokat, mondjuk én a saját kódolt rendszerüket használom a Blueprint rendszert ami látszatra nagyon könnyű, de már minden fejlesztő már a betanult C++ kódolással írja meg a játékot. Én mondjuk tanulom az Unreal-t és még a C++ ismeretét sem tudom, mégis a saját nyelvüket tanítani lehetne, mert nagyon egyszerű, de sok ember inkább maradna a régóta ismert kódolási nyelven, ezért is készülnek összetett játékok, én meg elkészítettem az első projektemet.
-
Tigerclaw
nagyúr
Muszaj lesz beszerezni egy current gen konzolt...talan mindkettobol. Tul sok jo jatekot kihagytam mar es jonnek az ujjak is.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Bad Pritt
félisten
Jahm, mind a három régi Stalker az X-Raxt használta, de nem volt egy kifejezetten jól programozható motor, legalábbis az akkori hírek szerint, volt egy tökéletes jó írás, ami a Bohemia saját motorjával hasonlította össze, amit az Armákhoz használtak, de nincs már sajnos meg a cikk.
A Shadow of Chernobylnál látszott is, rengeteg hibával dobták piacra, nem is futott jól, de amúgy jól fejlődött, mert a Call of Pripyat már sokkal jobb állapotban került piacra.
Amúgy remélem, hogy megtartják a core mechanikákat ebben a játékban is, az Unreal abszolút alkalmas lenne rá. Pl. szerintem egy ilyen survival elemeket tartalmazó játéknál alap, hogy a lövések projectile based legyenek és ne hitscan alapúak (ez most csak egy példa a sokból, ami zseniálissá tették a régi részeket).Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
B3CS4K0S
újonc
válasz Bad Pritt #14 üzenetére
Ha jól tudom az X-Ray Engine a sajátjuk volt ami a Shadow of the Chernobyl-ban is használták. Annó nagyon jó volt a grafika és érdekes módon a régi laptopomon elment pedig 2007-es játékról beszélünk azért mindent összevetve elég sok jó játék készült annó, talán jobb grafikával is amelyekhez nagyobb gépigény kellett. Maga a Shadow of Chernobyl grafikája habár nem volt egy egetrengető, de nagyon jó volt és a látványvilága kb olyan mintha tényleg a 30km-es zónában lennél. Az egy bökkenő talán a technikai hibák voltak. Én kíváncsian várom a második részét mert amit az új előzetese mutatott az Unreal Engine 4 képes arra. A fák, a tereptárgyak reagálása a szélre, ilyennel a The Vanishing of the Ethan Carter-ben találkoztam.
[ Szerkesztve ]
-
Daelion
őstag
Most fejeztem be pár napja a Witcher 1-et.
Textúra modot ráraktam meg 1-2 játékmechanikai modot és igazából nem zavart a grafika inkább az elavult játékmenet/harcrendszer amit meg kellet szokni.2-ik rész kicsit modolva még most is kifejezetten jól néz ki szerintem, az se zavarna ha manapság jelenne meg játék ilyen grafikával ha a játék jó.
Nekem mindent mókolni kell szinte mert ezek a régi játékok nem igazán tudnak mit kezdeni a 21:9-es Ultrawide képaránnyal.
Sőt van, hogy új játékok sem ami elég gáz de szerencsére meg lehet oldani elég könnyen ha utánanéz az ember. 'HEX editor/ini file piszkálás vagy flawless widescreen szinte mindig elég'[ Szerkesztve ]
-
-
Daelion
őstag
Nekem igazából már Unreal Engine 3 óta nincs nagyon bajom a grafikával.
Nem elsődleges szempont nálam. 'simán eljátszom 8-10 éves játékokkal is ha tetszik a játékmenet/sztori'Elég sok régebbi játékkal szoktam játszani és ha már UE 3 fut alattuk már nem szokta úgymond 'zavarni' a szemem és ha jó a játék el is feledkezek róla.
Inkább foglalkozzanak a játékélményen meg maga az játék alapjain vagy akár a fizikán.
Arra azért kíváncsi leszek, hogy mi lesz a reális gépigénye majd UE 5-nek amikor elkezd elterjedni a játékokban.
-
Bad Pritt
félisten
válasz goodboy007 #13 üzenetére
A GSC-nek nincs saját engine-je, a Stalkerek után elengedték ezt a témát szerencsére.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
goodboy007
senior tag
A S.T.A.L.K.E.R. 2 nem a GSC saját engine-jével jön, hanem UE5-tel készül?
Így talán kevesebb bug várható."propriocepció és peroneus aktiváció a kulcsszó, mert az emelést nem előzi meg excentrikus kontrakció, magyarul stretch-reflex vagy miotatikus (excentrikus megnyúlási) reflex." - Zola007
-
myckey
veterán
Ubi kapcsán, szokásos demagóg, ami totál szubjektív, és természetesen nem fedi a valóságot. ( ráadásul ne mis vág témába, de mellékes )
Tehát minden rendben, nincs új a nap alatt, csak a mindenkori....
[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
Redneck
nagyúr
-
Sirandrish
legenda
A játékokban nálam a grafika sokadrangú..bőven elvagyok milliárd meg milliárd poligon nélkül, nem lényeg nálam, de egy grafikus motor nextgen bemutatóját úgy megnézni hogy nem a grafikát akarom látni....
Nem vágom
Hogy a prezentált játékok mit fognak tudni, az a jövő zenéje, de ebből a videóból az már lejön hogy a grafikával nagyon nagy gondok már nem lesznek, és ennek a bemutatónak szerintem pont ez is volt a lényegeEvery game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
Puma K
nagyúr
válasz Sirandrish #6 üzenetére
Az ilyen videók nekem semmit nem jelentenek.
Itt amelyik játéknak valami grafikája is van az többnyire sötét jeleneteken látható.... Amelyiknek meg mese grafikája van anime-ből ismert órás avagy aránytalanul nagy szemű karakterrel ott meg világosban megy a rohangálás.
Egyedül a Messi gyerek tekintete az ami valami. De ilyet már most látok mozgás közben pl a Cyberpunk 2077-ben és a Mafia: Definitive Edition-ban meg még hirtelen meg nem mondom melyik címekben.
Ez kicsit olyan mint az Ubisoft játékai.... FC, AC mindegy, de lenyomnak valami giga show keretén belül egy pár videót. Mindenki nedvedzik és erekciója van. Aztán megjelenik az adott cím és kb mintha 2008-ban elvárható grafikájú játékot adtak volna ki 2020 után...
Ez így nekem karcsú.
Ha jó grafikákat akarok nézni mozgás közben, akkor rákeresek youtube-on pár techdemo-ra...
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
ProEvoFan
nagyúr
Remek videó lett.
Már csak abban kell bízni, hogy a gameplay alatt is ez a minőség köszön vissza. -
Redneck
nagyúr
Hangulatos videó lett, a kedvenc motoromról. Jó ideje az egyik legjobb multiplatform engine.
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Sirandrish
legenda
Komolyan érdekelne hogy mi kellene ahhoz hogy izgalomba jöjj, mert én nem nagyon vagyok rápörögve a grafikára, de itt most elcsöppent a nyálam, plusz k*rva hangulatosra sikerült ez a összeállítás. A zene, a jelenetek, mind mind pazarok voltak..
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
Puma K
nagyúr
A látottak alapján nem jöttem izgalomba...
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
KaitouP
nagyúr
A grafikával - jelentősen - már régóta nincs gond, ez az új trailer is erről tanúskodik, de azért látszik, hogy lehet feljebb menni, pláne konzolokon. Ütős összeállítás, de én azt remélem, hogy nem csak a külső, de a belső is legalább ennyire prioritást nyer majd, és minél kevesebbszer találkozunk hibákkal, valamint a játékok tartalmi része is olyan lesz, ahogy az - most már 2021-ben - elvárható.
Ui: Jó látni, hogy kezd történni valami izgalmas horror/thriller fronton is.
[ Szerkesztve ]
A PlayStation.Community csapata minden kedves olvasójának játékostársának áldott, békés, boldog ünnepeket kíván! https://playstationcommunity.hu/hirek/komment/kellemes-unnepeket-kivan-a-playstation-community
-
flexxx2
őstag
Nagyon kíváncsi vagyok a grafikai fejlődésre. Gondolom 21ben nem sok játék fog megjelenni, pl. az ARK II 2022re van tervezve.
[ Szerkesztve ]
-
myckey
veterán
KÖSZI !
Ez nagyon jó összeállítás, jó pár game várólistás.....
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
Új hozzászólás Aktív témák
- DIGI internet
- Autós topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- PlayStation 5
- Android szakmai topik
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Linux kezdőknek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest