Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
echterion
nagyúr
Sajnos a játékkészítők egyre inkább ebbe az irányba mennek. Ez a tendencia egészen addig megmarad, amíg az egyre több, hasonló dolog nem veri ki a játékosoknál a biztosítékot.
******
-
Enton
addikt
Nálam megy simán. Nálad repülne az adatlapos konfigon, nem értem mire ez a felhajtás.
Még így is az egyik legjobban támogatott szoftverek közé tartozik ami manapság és már jó ideje ritka, főleg úgy, hogy se multi se DLC(még) nincs."just because they are spelled the same doesn’t mean they are the same" And "just because they are not spelled the same doesn’t mean they are not the same" Mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
Runner_fxr
Ármester
Megérdemelnék az ilyen játék fejlesztő cégek és kiadók, hogy az orrukra koppintson a fogyasztóvédelem. Ez már túl mutat azon, hogy ejnye bejnye, iparszerűen űzik a megtévesztést. Itt sok száj be van tömve pénzzel, hogy ez így működhessen. Bár tudom vannak ennél sokkal fontosabb dolgok is, de ha politikus lennék, hoznék olyan törvényt, hogy amelyik kiadó, vagy gyár, bizonyíthatóan, direkt ront el egy játékot, vagy valamilyen egyéb terméket majd kiadja, azt mondjuk az adott termék bevételének 50%-ára megbüntetném. Ha ez még egyszer előfordul, akkor az adott termék bevételének 80%-ára büntetném. Majd harmadszori alkalommal megszüntetném a céget és 10 évre eltiltanám az adott foglalkozáskör alól.
[ Szerkesztve ]
-
Enton
addikt
A dx11-et szerintem el is felejtheted, tuti hogy nem fognak egy ekkora gémbe utólag belefogni.
Vagy az elejétől olyan, hogy dx11 és dx9-re együtt megy a programozás vagy csak dx9. Gyakorlatilag újra kéne írniuk az egész játékmotort.Annyit még csak, hogy a játtékkal semmi baj nincs teljesen jó játék, optimalizálva is rendesen van, pluszmunkát meg feleslegesen minek csináljanak.
[ Szerkesztve ]
"just because they are spelled the same doesn’t mean they are the same" And "just because they are not spelled the same doesn’t mean they are not the same" Mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
hommeros
őstag
Közzéteszem a multimédiás tartalmakat kiadó cégek 90%-nak a motiváló kulcsait:
"profit, lineáris, igénytelen, warez sírás"[ Szerkesztve ]
Le style est l' homme même. | Azt mondani, hogy nem érdekel a magánélethez való jog, mert neked nincs titkolnivalód, ugyanolyan, mintha azt mondanád, hogy nem érdekes a szólásszabadság, mert nincs mondanivalód.
-
Löncsi
őstag
A lényeg:
Single-core speed didn't grow nearly as much as the number of cores did. Everyone knew it 10 years ago, but back then they could still just wait for the hardware to provide the additional power needed to run the sloppy code - this trick doesn't work anymore.
Bár sztem jól van optimalizálva a játék, belassulás egyedül városokban van néha, sztem belefér. A régi Oblivion motor is 1 szálon futott, ugyanilyen betegsége volt.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
proci985
MODERÁTOR
nem látok bele a fejlesztésbe, de szerintem kipróbálták ezt a Bethesdánál is, tesztlabban meg kiderült, hogy nem jó. aztán vagy megpróbálták helyrehozni, vagy nem, de végül a nem optimalizált, de rendesen működő megoldás lett a standard. ez is egy tipikus középutas megoldás lehet.egyébként 1.3ra lett x64, januárra mondják az 1.4et. ha tényleg csak három sor, szerintem be fog kerülni. ha meg az optimalizáció betesz az internal timingnek és scripteknek (arról még nincs info, hogy a világban mászkáló npck scriptjei is kapnak e delayt, vagy csak kapcsolóra kötött csúszik e el), akkor valszeg nem fog bele kerülni. a program felépítésétől függően egy feature implementálása lehet két sor hozzáadása és lehet a fél program újraírása (egymásrahatások miatt).
szal szerintem ezt a bethesdánál már biztos kipróbálták (összes jelenleg piacon lévő compiler optimalizál, hacsak valaki előtte kiadja neki, hogy ne csinálja valamilyen ok miatt), csak a rajongónak nincs egy tesztkörnyezete gyorsan kipróbálni, hogy a javításnak milyen járulékos hozadékai vannak.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Narxis
nagyúr
De itt nem arról van szó, hogy min akarok játszani hanem arról, hogy jelentős teljesítménynövelést lehet elérni kevés ráfordítással. Vagy annyira buták a fejlesztők, hogy ezt nem tudták vagy pedig nem foglalkoztak vele. Én utóbbira tippelek és ez bizony szomorú. VGA gyártók éljenek abból amiből korábban is, gyártsák a VGA-t, de ne gerjesszenek mesterséges igényt a felsőkategóriás VGA-kra.
"As long as there are those that remember what was, there will always be those that are unable to accept what can be. They will resist."
-
proci985
MODERÁTOR
hibalista ebben a topikban, itt folytatták.
valszeg azért nem használták az automatikus optimalizációt (vagy szedtek ki belőle falegeket), mert azzal bugzott. nagyméretű szoftvereknél megesik.
én se örülök neki, hogy nincs dx11, az x64et nem használja ki egy program, vagy egy magon fut, de ha elfogadhatóan gyors a program ezek nélkül is, akkor nem biztos, hogy megéri az extra featureoket berakni csak azért, hogy legyen. a végeredmény ekkora projektnél nagyon sok döntés és középutas megoldás eredménye, ezekbe pedig mi nem látunk bele.
pl légbőlkapottan: lesz dx11, de a program 2012 q2ben jelenik meg pcre, amikor a konzolosok már fél éve játszanak vele.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
havasa
aktív tag
Nekem több mint gyanús az x64, dx11, megfelelő manuális kódoptimalizáció hiánya, lassan CompileToPC.exe-vel portolt játékokat fogunk kapni! Sztem Te is tudod, hogy minden megoldható, csak idő(befektetés) kérdése. A Pc-sek megint le lettek sz@rva, attól hogy nem direkt módon kaptuk meg, mint a Cryteknél, ez még nem szép dolog.
[ Szerkesztve ]
Commodore 16 Hyper-V cluster
-
Sondi1986
addikt
MAX kettő processzor magot tud kihasználni!!! Elégé intel szagú ez a játék akkor!
-
havasa
aktív tag
A topikban arról írnak, hogy a gyorsulást, az SSE2 kód automatikus optimalizációja hibájának felderítéséből érték el nem éppen marginális kódhibák kiküszöbölésével. Mindössze 3!!! fgv átírásával, ami lehet, hogy nem lett tökéletes, egy lelkes amatőr nyilván nem látja át megfelelően a kódot.
[ Szerkesztve ]
Commodore 16 Hyper-V cluster
-
huskydog17
addikt
A mesterségesen megnövelt hardverigényt én nem általánosítanám a teljes PC játékiparra, ugyanis sok olyan cím van, ami normális és példamutató optimalizálást kapott. Hogy ne legyen off a hsz és ne szakadjunk el az Elder Scrolls szériától, az Oblivion ugye szintén GameByro Engine-t használ - értelemszerűen egy jóval régebbi revízióját. Itt szintén vannak olyan modifikációk, amelyek elképesztő mértékben megnövelik a játék sebességét képminőség-veszteség nélkül. Ezt tapasztalattal is alá tudom támasztani. Itt konkrétan az Operation Optimization+Oblivion Stutter Remover (OSR) párosra gondolok. E két mod nélkül a kis Radeon HD 5470M a játékot szinte minimumon vitte, de úgyis néha köhög, beröccen. A két említett modot aktiválva aztán jóval magasabb grafikai részletességgel is sokkal szebben megy a játék.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
proci985
MODERÁTOR
válasz #56573440 #22 üzenetére
célHwt definiálni lehet, vannak szintek, hogy mi mit tud, abból ki lehet indulni.
gyengébb kártyákon, ha gpura gondolsz, nem lenne játszható, mert cpu limites. kétmagos, 1.8 körül cpuval már lehet lenne értelme, de az a belépő laptop szint, vagy a budget/mainstream (c2d 6300 / e2xx0) négy évvel ezelőtti desktop vonalon.
a hír lényege az hogy minimális "fejlesztéssel" min 30% ot lehet nyerni...
igen. amit kihagytak a hírből, hogy a fórumjában kiderült, hogy lehet pár ingame scriptet tönkretesz ez az apró modifikáció. valamint pár embernél a töltési idők megnőttek. szóval gyorsabb, csak bugos.cikkhez: szerintem érdemes lenne bújni még a topikot, ez nagyon bulvár lett.
úgy néz ki új játék indításakor a scriptek nem stimmelnek.nagyon amatőr hiba lenne ezek nélkül az optimalizációk nélkül kiadni egy játékot, tehát valszeg okkal kellett kiszedni az optimalizációt. pl mert nem fordult le a kód, vagy valami nem működött tökéletesen. mint a játékkal.
ezért nem kéne a kiadókat, a hwgyártókat meg a szomszéd péket piszkálni.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
TaS1kaaa
tag
Elővettem nem rég a Portal 2-öt és erről a témáról ez jutott eszembe :
Video games graphics... still the same... since 2007. Good Job consoles.
Cave Johnson we're done hereLegalább a gépigény nő, ha már a grafikai részletesség nem
-
JoolsNOS
veterán
Ez szerintem mindegyik játékról elmondható
I5 12400F, Asrock B660M Steel Legend, RTX4070 super, 32Gb DDR4 3200, Seasonic Focus 650 Platinum
-
p06
senior tag
Na ez jó hír !!!!
[ Szerkesztve ]
-
BeLucZ
addikt
igen de nagy harcokban meg faluba bemenet meg ahol igazán fontos hogy ne droppoljon az fps ott leesik mint a szar 25-30ra, szerintem ez messze van a normálistól.....
kb majdnem mind1 milyen vgat baszol aláfix 60 fpssel menjen azt csókolom, ha egy normális 4 magos cpuban rejlő potenciált rendesen kiaknázná, akkor nem lenne miről beszélni
az hogy kinek mi a normális az szubjektív
valakinek 25 fps is álom vkinek a 100 is kevés -
havasa
aktív tag
Attól hogy kisebb vasakon is jól fut a játék, nálam az WTF kategória hogy nem támogatja a DX11-et, a több mint 2GB RAM-ot és a több, mint 2 magos CPU-kat a GOTY 2011, ráadásul egy bughalmaz. Ettől függetlenül lehet jó játék, nem tudom, mert nem játszottam vele egy percet sem. Megvárom, amíg a lelkes tweakerek normálisan portolják PC-re.
[ Szerkesztve ]
Commodore 16 Hyper-V cluster
-
oriic
HÁZIGAZDA
Először a cry2-es balhé, most meg ez...Pf...
Live-Die-Respawn
-
havasa
aktív tag
Itt nem erről van szó, egyszerűen csak 2 Core CPU-ra és 2GB RAM-ra optimalizálták a játékot, ha neked ettől jobb vas van, akkor azon nem fog normálisan skálázódni, mert erre nem fektettek hangsúlyt a fejlesztők. A WTF? jogos, egy DX9-es technikai romhalmaz lett a 2011 GOTY!
[ Szerkesztve ]
Commodore 16 Hyper-V cluster
-
nagyúr
Valamiből a vga gyártóknak is élni kell, lásd csúcs kártyák 100k+ felettiek. Ha nagy kijelzőn/tv-n akarsz játszani, akkor drága vga.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
Narxis
nagyúr
Ide jutott a játékipar, mesterségesen generált hardverigény. Szomorú...
(#24) hemaka: bármiből csak ne belőlünk, legalábbis ne ilyen módon mert ez undorító.
[ Szerkesztve ]
"As long as there are those that remember what was, there will always be those that are unable to accept what can be. They will resist."
-
hemaka
nagyúr
Ez majdnem mindegyik játékra igaz. Csak akkor miből élne meg az AMD/nvidia?
crazy mudi dog ║ Fuji X100VI ║ MBP M4 Max ║ Syno DS3622xs+
-
-
#56573440
törölt tag
a hír lényege az hogy minimális "fejlesztéssel" min 30% ot lehet nyerni... célhw-t definiálni meg elég nehéz pc viszonylatban. ez gyak annyit jelent, hogy a gyengébb kártyákon is játszható lenne és nekik nem kellett volna esetleg gépet fejleszteni. persze máson meg 100 helyett 130 ftp-st tol ami nem igazán releváns.
-
proci985
MODERÁTOR
gyakorlatban egyébként mennyire volt lassú?
általában ha a program elfogadható sebességgel fut a célHWn, akkor már nagyon nem szoktak optimalizálni. optimalizáció idő és pénz, szóval az elvárt szint fölé nem szokás menni. egyszerűen túl nagyok a programok és túl keveset lehet nyerni túl sok időbefektetéssel, ha a program már jól fut. ha nem, akkor tényleg optimalizálni kell, nincs mese.
akik szerint pedig a program semmennyire nincs optimalizálva: ha ez valóban így lenne akkor semmin nem futna rendesen.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
#56573440
törölt tag
gondolom úgy megy mint eddig. egy vga meg proci gyártó fizet egy keveset, pc-re megtolják a gépigényt, az egységsugarú user meg megy a boltba. a játékfejlesztőket nem igazán érdekli hogy haldoklik e a pc, mivel pc only nem igazán van, a konzolból úgyis jön a lé, portolják pc-re ami nem igazán jelent problémát se sok időt, és ennyi. ha nem kapnak lóvét nv-től vagy atitól meg inteltől akkor nem fognak pc-re kiadni és ennyi. ők nem halnak éhen. aki játszani akar az játszani fog. max konzolon és ennyi. ha nincs más lehetőség akkor megbarátkozik a kontrollerrel és jóccakát
-
copass
veterán
ez biza így van. megkapod a legújabb fejlesztésű karikat, persze mindíg a legerősebbet, aztán beleírod a nagyon javasolt configba és kész.
a rage-nél is kb hasonló volt a helyzet, a kisebb teljesítményű vga-k már nem bírták annyira a 16x alap multisample-t, amint kikapcsoltad, violá, hasít.[ Szerkesztve ]
"amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"
-
Ryder62
őstag
Nah ezt gyorsan letöltöm én is és archiválom mert kitudja meddig lesz fent.
Az egész arról szól, ahogy már leírták elöttem, hogy mesterségesen növelik a gépigényeket hogy a sok player kénytelen legyen gépet fejleszteni, cserélni.
Sajnos rohadékok a fejlesztők.
-
BeLucZ
addikt
Na igen, ha normális kihasználná a cpu-k ban lévő erőt a játék, sokkal jobban futna!
Húzhatja igy az ember a procit 4 ghz-re is, nem sokra megy vele....
De itt az élő példa, hogy kamu az egész, meg tudták volna jobbra csinálni de nem érdekük, mert akkor nem kéne hozzá 2500k meg 2600k[ Szerkesztve ]
-
Silenzio
addikt
Szerintem egész egyszerűen ez egy patthelyzet. Ha évente-kétévente kell gépet fejleszteni, sok ember megunja és lelép a fenébe a konzolokhoz. Ha viszont nem kell, nem csak a profit csökken: összetöpörödik az egész ipar. Negyedannyi PC-t fognak eladni évente, ami hosszú távon szintén az egész halálát jelenti. Az üzleti jelentések mindig fejlődés meg pénzmozgás-orientáltak. Ha a PC iparról milliárd dolláros ipar helyett emiatt pár év múlva azt kéne mondanunk, hogy millió dolláros ipar, nos, a fene megette az egészet.
Hozzátenném, eleve gáz, hogy így volt kitalálva, de ne legyünk álszentek, máshol is rábírják a népet az újdonság megvételére: új android, jobb kamera, új feature-ök, mint wifi streamelés, Bluetooth 3.0 (nálam gyakorlati haszna volt, bár csak 2.1-es a fülesem, sokkal stabilabb a vétel). Az Apple-nél generációnként 1, azaz egy darab telefon van, mégis veszik mint a cukrot, a minimális fejlesztések miatt. Konzolon nem ez van? Már hogy ne lenne: két-három évvel az alapgép után kijön a fejlettebb, energiatakarékosabb, kisebb, halkabb revízió, addig meg lehet költeni a bőséges számú kiegészítőre. Senki ne mondja, hogy a konzolipar kevésbé profitorientált: ahol azt latolgatják, milyen alaplapra épül a produktum (X-Box), az már nekem PC csinos dobozban, csessze meg.
Itt mindössze annyi történt, hogy kilóg a lóláb, máshol meg beesszük a hülyeséget. Nem vagyunk idióták, de tudatos vásárlók sem vagyunk. Én is megvettem a dx11-es vga-t, pedig pontosan tudtam, hogy 8800 GT-n is minden látványos és játszható volt 2011-ben, még a Witcher 2 sem szaggatott. Túl kecsegtető a mézesmadzag.
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Lenry
félisten
igaz, még vagy egy hétig nem tudok Skyrimezni, de azért gyorsan letöltöttem, mielőtt a Bethesda irigységében törli
kíváncsi vagyok, ezt is beépítik-e egy patchbe, mint a 4GB modot...
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
Mártógyurma
tag
Már meg sem lepődök..
-
Dany007
veterán
Egyetértek veled - mesterségesen kreált hardverigény - csak a logikáját nem értem.
Hiszen már most is hangoztatják, hogy haldoklik a PC-s játék piac.
Na de ha ilyet csinálnak azzal csak azt érik el, hogy sokkal hamarabb "meghal" a PC játék.
Hiszen az ilyen okokból adódóan még kevesebben vesznek majd PC játékot, illetve még többen térnek át majd konzolra.Akkor meg mi lesz a hardvergyártókkal? Hiszen jó példa a mostani tendencia. Megvesz az ember egy Xboxot és gyakorlatilag 6 éven át hozzá se kell nyúlnia, fut rajta minden szépen gond nélkül. És mint tudjuk konzolon is lehet warezolni kicsit komplikáltabb ugyan, de ebbe ne menjünk bele.
Szóval nehéz elhinni, hogy a hardvergyártóknak jobban megéri, ha az ember 6 évente megvesz mondjuk egy 100k értékű gépet aztán kész.
Ellenben egy PC-s azért 2-3 évente fejleszt vagy kompletten új gépet vásárol. Arról nem is beszélve, hogy egy ilyen PC min. 200-300k-tól indul. Tehát jóval többet költ hardverre.
Persze ezt biztos kompenzálja a konzolos játékeladások jóval magasabb száma. De szerintem talán ennyire nem. -
Helmoras
őstag
Inkább hanyagoljuk a flamelést és örüljünk neki hogy van valaki aki próbál tenni ezen dolgok ellen, és még publikálja is.
Én most kíváncsiságból feltettem ezt a modot és valóban jobban (magasabb fps-el) fut a játék.
Javaslom mindenkinek próbálja ki, nálam +30 %-ot hozott a konyhára
-
Kr/\toS
senior tag
Pedig már alapból jobban fut mint a gamebryo; és 2x-3x részletesebb képet mutat.
-
nagyúr
Ez csak azért van, hogy vegyél egy izomgépet, még ha proci limites is a játék. Egyszerű mint a pofon.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
Rebell
senior tag
Így van, az egész arról szól, hogy "neked" erősebb gépet kell venned, ha akarsz az új játékokkal játszani, hihetetlen hogy ilyen szemtelenek lettek a fejlesztők és a kiadók.
Az tuti hogy én már nem igen fogom tunningolni a gépem, amire kell, arra bőven elég.
Fölöslegesnek tartom az én helyzetembem a 100+K-s beruházást.
Majd pár év múlva konzolosítok. Költöttem az évelk alatt eleget gépre -
Silenzio
addikt
Én is írtam ilyesmit a MaldoHD modot kipróbálva. A dx11+tesszelációs max beállításoknál jóval szebb képet kapunk majdhogynem fele akkora gépigénnyel. Már most itt van az idő, amikor okos modderek fejezik be vagy tartják szinten a játékokat. Gondolok itt a Morrowind 2011-es grafikai patch-ére, a Doom 3 grafikai modjaira, a Stalker Oblivion Lostra vagy arra a helyre kis grafikai modra, ami az "ég és föld" esete az alapjátékhoz képest. Ez az egyetlen normális érv a konzolok ellen, ott "eszi nem eszi nem kap mást", manapság meg egyszerűen lusták vagy balf@szok a fejlesztők, illetve különféle lobbik érvényesülnek - ellenünk.
Az előttem szólók látják a lényeget: mesterséges hardverigény. Az történt ugyanis, hogy 2007-ben elértünk egy technikai nívót, amit azóta sem sikerült meghaladni, mégis, a PC userek legalább felének azóta többször erősebb gépe lett. Az enyém is legalább 3x combosabb mint akkor volt.
[ Szerkesztve ]
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
kisbalázs
tag
Vagy ezzel is csak azt mutatták volna meg hogy milyen sz*r (rossz) a pc, Vegyél konzolt! hülyülj
Johnny Mnemonic 2021:320gb-t töltött az agyába és majdnem meghalt, inkább pendrive a s?ggébe!
-
forise
tag
Sajnos ez a trend sokáig így is fog maradni a játékkészítők műhelyében, hiszen hogy lehetne eladni az újabbnál-újabb hardver elemeket egy nagy nevű játék debütálása után. Így a userek többsége késztetve van a fejlesztésre, hogy mindig megfelelően fussanak a gépén a legújabb játékok.
-
#56573440
törölt tag
ez pont annyira véletlen mint amikor az sb nem tudott drivert írni vista/win7 alá a régebbi hangkártyáknak... egy rakat szakértő akik értik hogy mit csinálnak és miért, ül ott és nyomja a kódot, közben ilyen bakikat vétenek. mesterséges hardverigényt generálni mindig a legkönnyebb, a user meg örül hogy nahát ez aztán meghajtja a renszert.
-
Dany007
veterán
Baszki, azért ez nagyon durva...
Múltkor jegyezte meg valaki a fórumon, talán a Crysis2-vel kapcsolatban, hogy nemsokára eljön az idő, amikor hozzáértő okos srácok fogják helyrerázni a játékokat kiadás után, hogy az normálisan fusson.
Nem tudom ki mondta ezt, és nem is így volt szó szerint. De azért igen durva, hogy egyre inkább igazolódik. Tényleg a hozzáértőbb júzernek kell belenyúlnia, hogy olyan legyen amilyennek lennie kellett volna.
Hihetetlen mik vannak. Kíváncsi lennék a Bethesda mit reagált minderre.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest