Új hozzászólás Aktív témák
-
Kelta
tag
Én is hasonlóképpen vélekedem. A mai RPG-kben hiába a csilivili grafika vagy bármi más,
1 régi RPG-t valahogy sosem sikerült megunnom. A mostaniak közül meg 1 szép hosszú listát is irhatnék az unalmas szóval kapcsolatosan.
Pedig vannak jó RPG-k ma is,csak ha van vmiben 1 jó 5let,akkor tuti elszúrják a kivitelezéssel pl.: bugok,skillrendszer,leltárrendszer,stb.
Régen meg ugye nem 1 stuff haszálta az akkori ADnD szabályrendszert.
Még ma is megvan az akkori Commodore-om,csak sajna a drive baxaxik,így esélyem sincs a testközeli nosztalgiára,mivel 1 emulátor sztem nem az igazi. -
Kelta
tag
Nekem is van egyéni véleményem: sztem kissé nehéz olyan RPG-k felett ítélkezni és jobbnak tituálni az 1iket a másiknál,ahol erős különbségek vannak(pl.: megjelenés ideje,műfaj műfajon belül,hányan fejlesztették és mennyi ideig,stb).Vagy ha ez mind nem számít,akkor vegyük mondjuk górcső alá az Ultima 5. részét,a Fate-et(Amiga),az Ishar 3-at és mondjuk a Baldurs Gate-et. Na ugye? Mind fantasy RPG és mind régi.
-
hoffman_
nagyúr
Egyéni vélemény?
Hát szerintem, aki szerint a TES IV nem pálya, az magára vessen, aki szerint pedig a Witcher hulladék, arra Drain Health mindörökké
Mellesleg tetszik az ötlet, hogy ezt a 4 játék lett górcső alá véve, így együtt. Részemről az Oblivion abba a szekcióba tartozik, amit soha nem fogok törölni a gépről. A 8 gigányi nem hivatalos moddal együtt (félre értés ne essék, a játék mod nélkül is bőven kielégítő, aki szerint nem, újfent magára vessen)
A Witcher az egyik best of - Az egyik a két játékból, ami origban itt virít a polcon... Ez sokat elmond. Engem lenyűgözött. Bár tény, hogy a magyar hang az angolhoz képes lóf@sz, azért hálásak lehetünk, pláne, ha azt nézzük, hogy 5k a játék...
Gothic 3 is érdekes kör, nekem tetszett az is, de a 400+ óra Oblivionba, Crysis-ba, TDU-ba, Witcher-be, NFS-be és stb stb stb-be már nem fért bele. Végigtolni persze. De talán egyszer. Van benne annyi.
Two Worlds nekem kicsit keverék, de ettől eltekintve is jó alternatíva. Nem tudom mit cívódik mindenki. Evidens, hogy vannak kedvencek, ez el is tér sokatoknál. De ezen 4 név közül egyik sem zsákutca, szvsz mind jó játék.
Heroes of M&M pedig nem pálya ide. Az hol RPG, srácok, az egy FPS Mindamellett nagyon fasza, személy szerint elég komoly darab az is, kedvelem nagyon.Az pedig, hogy ígíy bug, úgy bug, ilyen csomag, olyan csomag. Őszintén. Mondjatok már ezek közül olyat, ami javítás nélkül tökéletesen eldöcögött. Talán a TES IV leginkább, de még az is sánta. És ezek a legjobbak. Ezen nincs mit sírni. Szok(p)tok vagy szöktök. E van.
Farewell !
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
frame>24
addikt
"Ami engem illet, nekem messze az Oblivion tetszett legjobban, bár az ellenfelek fejlődése nekem se tetszik, a városokban lehetne több ember, a mágia elég primitív, ez mind igaz."
Most akkor meg itt kérnék elnézést, de ez a mondat önmagában is kicsit mosolyra fakaszt!
Csupán 3 olyan negatívumot említettél, ami egy fantasy RPG-ben "elhanyagolható".A kár a győzködés dologban viszont technikailag igazad lehet...
▏▎▍▋▊▉ "I would never go bungee jumping. A broken rubber brought me into this world, it sure as hell isn't gonna take me out."(DanielDFizzle) // LOAD "*",8,1
-
nobela
senior tag
No, azért a Fable-t nem nagyon kellene ide keverni...
Nem rossz játék, de kérem ne nevezzük már RPG-nek!
Főleg nem a többi 4 mellett.xDuoo MT-604 csöves hibrid fejhallgató erősítő 1 év garanciával eladó: 49.900.-
-
schwanz
tag
Szerintem itt mindenki a személyes élményeit írja, így kár győzködni egymást. Ami engem illet, nekem messze az Oblivion tetszett legjobban, bár az ellenfelek fejlődése nekem se tetszik, a városokban lehetne több ember, a mágia elég primitív, ez mind igaz. A történeteket viszont nem tartom egyáltalán rossznak, mégha néha kiszámíthatóak is. Pl. a vámpírvadászos mellékküldetés simán megállná novellaként is a helyét, vagy nagyon jó a brotherhoodos vonal is, a fő küldetésnek meg elég jó, apokaliptikus hangulata van. Elsőrangó a karaktergenerálás is.
A Gothic 3 nálam is a legváratlanabb hibajelenségeket produkálta, de a hangulata se fogott meg annyira, szerintem sokkal laposabban kezdődött, mint az Oblivion, ezért nem is játszottam vele túl sokat. A grafikája tényleg szép, az is jó ötlet, hogy nem tölt két szoba között, más kérdés, hogy cserébe egyfeszt kiakad.
A Witchernek annyira idegesített a harcrendszere, hogy még a dugásig se jutottam el (az ilyesmi amúgy is jobb live-ban ), a grafikája meg szerintem nem érte el a fentiek színvonalát.
A Two Worlds-sel nem játszottam, egyszer talán kipróbálom.
Szvázi tag
-
L3zl13
nagyúr
Gondolom csak azt értékelte, amit kipróbált.
A Fable tényleg kilóg a sorból, lévén nem PC-s játék.A ME viszont tényleg oda kívánkozik, ha nem szűkítjük a kört a fantasy RPG-re, főként, hogy eléggé dobogó esélyes.
Fallout szintén beférne, bár az annyira nem fogott meg, hogy teljesen ki is ment a fejemből.Megjelenési idő (2006 vagy újabb) illetve platform tekintetében ide kívánkozna még szvsz a Neverwinter Nights 2 is.
[ Szerkesztve ]
Aki hülye, haljon meg!
-
Wolverine
félisten
A Fable tényleg nem mai darab, a Fable 2 (remélhetőleg még) nincs PC-re, a másik kettő meg nem fantasy Legalábbis nekem gyanús, hogy itt fantasy RPG-k szerepelnek. (mondjuk ha régebbiek is beférnek, akkor a Jade Empire-t hiányolom )
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
rudi
nagyúr
És hol a Fable, Fallout 3 meg a Mass Effect? A harmadik szerintem kivitelezés szempontjából nagyon szuper, a story is rendben van, csak lehetne hosszabb. Persze van DLC meg ígérnek folytatást
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
félisten
Én csak az oblivionnal és a witcherrel találkoztam előbbi nagyon bejött, utóbbiból hiányzott a stuff/fejlődés/karaktergenerálás/több szál, viszont nagyon jó: a világ/alkímia/grafika, kicsit kellett volna csiszolni rajta és nagyon jó lehetett volna. Sztem.
Amúgy a cikk jó, kipróbálom a G3-at is"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
Cz bácsi
csendes tag
Gothic 3 jó kis móka sőt a korábbiak is eléggé.
Azért említettem a F3-at mert bár nem fantasy RPG de iszonyat jó.(csak,h. ellentmondjak a felhozatallal kapcsban) NWN2 is tetszett nekem.Bár az első kieggel nem játszottam sokat.
Oblivion-> nézőponty kérdése el lehet benne veszni imho.Bár személy szerint jobban csípem
ha kevésbbé "open ended-ebb" egy RPG, vhogy a történet jobban lejön.
lehet,h. a G3 már nem szaggatna, majd kipróbálom ismét.Ha szöszölök vele azért nem gáz persze.;) -
frame>24
addikt
válasz Wolverine #32 üzenetére
jah, akkor vicces, hogy pont én nem értem...
'gyébként a GótiK 3-at még sose próbáltam, az Oblivionnal kapcs. naggyon lesújtó véleményem van, de ezt pl. Te, meg Morden24 már kifejtette. Egyébként, bocsánat, de szánalom, ha egy game annyira tré, hogy csak szarrá moddolva lehet nyomulni vele; én mindig óvakodtam a community-s dolgoktól, állandóan váratlan bugokat okoznak, valahogy ott vagy velük, ahol part szakad. A Witcher jó volt "hángulátrá" (rövid á-val ejtsd), de azt is képes voltam megunni, valahogy a skill-rendszer túl egysíkú volt. (Az viszont vicces volt, hogy minen megyét végig lehetett b*ni )
Two Worlds: a cucc-összetevés miatt , bár én casterként is az elején már mészároltam, csak pár kártyát kellett okosan összerakni.
Nincs is jó RPG hosszú évek óta, és jelenleg nem látok reményt, hogy majd megváltják a világot..
(Azér a GótiK III-on még gondolkodom, gyakorlatilag az egész széria ismeretlen számomra! - pfff. ezér mit fogok kapni! )▏▎▍▋▊▉ "I would never go bungee jumping. A broken rubber brought me into this world, it sure as hell isn't gonna take me out."(DanielDFizzle) // LOAD "*",8,1
-
Antibazsi
aktív tag
Még rengeteg címet fel lehetne sorolni ami kimaradt,de a Fallout sztem nem paszol a másik 4 világához.
Nekem a felsoroltak közül az Oblivion a nyerő.Kétszer játszottam végig szumma 450óra alatt (jesszus még leírni is dúrva ) . A másik hárommal csak pár órát játszottam,de egyik sem fogott meg igazán.Ha hasonló rpg-t akarok említeni akkor a Dungeon Lord volt ami még nagyon tetszett annó (bár írtózatos bugok voltak benne,de mégis) és a Dark Messiah of M&M.(viszont ez meg csak fps nézetben működött és meglehetősen lineáris volt)Üdv, Balázs
-
Cz bácsi
csendes tag
Én mindenesetre újra kedvet kaptam a Morrowind folytatásához.
Gothic 3 hibái ellenére is magába szippant és jó képessége van arra,h. ez úgy is maradjon.
Látványvilága nekem nagyon bejött, hibái ellenére is.
A 2 kocka/ év sajnos viszont még mindíg ott van...(bár lehet,h. sokat javult).
Fallout kimaradt a listából.Pedig RPG (ok nem fantasy).Vagy lemaradtam vmiről? -
Narxis
nagyúr
válasz SystemRoot #4 üzenetére
Tartsd már tiszteletben a saját véleményét te láma.
"As long as there are those that remember what was, there will always be those that are unable to accept what can be. They will resist."
-
TheDragon007
senior tag
1. Witcher
2. Oblivion
A Two worlds lehet ebből a négyből a 3., de távol állva az első kettőtől. A Gothic 3 egyszerűen nem elég jó a 4. helyhez, de ez csak személyes vélemény, kéretik megkövezniSzámunkra egyértelmű, hogy a világon a magyar nők a legszebbek, de lássuk be, ezt minden nemzet így gondolja, de csak mi tudjuk, hogy nekünk van igazunk. -by Bocha
-
addikt
válasz SystemRoot #22 üzenetére
Ertem mar a kulonbseget En miota van net nem tok leulni (nem kot le 1xuen) single player game ele. De ez legyen az en bajom
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
Wolverine
félisten
válasz SystemRoot #22 üzenetére
Inkább úgy fogalmaznék, hogy ott statikusabb a világ, pont azért, hogy az általad megoldott problémát egy két hónappal később érkező friss játékos is megoldhassa De a Blizzard most erre is kitalált valamit (legalábbis más MMO-náál nem tudok ilyenről): a zónák phased rendszerben vannak megcsinálva; ahogy teljesíted a küldetéseket a zónában, úgy változik az is, mihez férsz hozzá - ahogy haladsz előre, új NPC-k jelennek meg és a régiek eltűnnek vagy máshová kerülnek, illetve az ellenfelek is változnak. Ha valakivel nem vagy azonos fázisban, akkor akár egymás mellett is állhattok a zónában, nem fogjátok látni a másikat.
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
novascream
csendes tag
válasz SystemRoot #21 üzenetére
Nem is tagadom hogy a "hangulat"szót sűrűn használom és abban tökéletesen igazad is van.( Igyekszem ezen javítani a közeljövőben ha a sok rontást túlélem amit küldtek rám ma este páran )
Azt sajnálom ha a Gothic-nál csak ez jött át , ámbár ott inkább arra akartam utalni hogy pofátlanság olyan állapotban kidobni valamit hogy épphogy csak játszható.
Ami a patch-et illeti kétségtelen hogy javít sok mindent , de azért szomorú hogy egyáltalán szükség van "community" patch-re. Én mindig azt hittem hogy aki elrontotta az javítsa is kinem is igaz - nem is úgy - nem is az - nem is - nem
-
SystemRoot
őstag
a MMOknál nem lehet annyira jó történetet összehozni, mivel ott többen játszanak ezért már elviekben sem lehetsz te a megmentő, a szuperhős, a különleges személy a középpontban, stb. meg egyébként is igénytelenül hat amikor sokan egymás után csinálják a questeket. én anno wowban is rosszul lettem amikor "sorbanállás" volt egy quest givernél. Egyszóval sokkal kidolgozottabb és jobb történetet és játékmenetet lehet csinálni single player esetén. ez az elvi különbség kb. persze az mmo-k inkább másról szólnak. ott más a lényeg.
[ Szerkesztve ]
Wisdom is the principal thing; therefore get wisdom: and with all thy getting get understanding.
-
SystemRoot
őstag
válasz novascream #16 üzenetére
persze most én is kinyilvánítottam szubjektív véleményt, de a mondanivalóm lényege az volt, hogy objektívebbnek kellett volna lenned. inkább bemutatni, összehasonlítani, a kivitelezés különbségeit kellett volna ecsetelni, minthogy ennek nincs hangulata, a Gothic meg bár bugos szar de azért az a legjobb hangulató és ezért az a legjobb.
amúgy van community patch 1.6 gothichoz, sztem sokat javít.
Wisdom is the principal thing; therefore get wisdom: and with all thy getting get understanding.
-
TwentySix
aktív tag
- élővilág szinte non-egzisztens
- a Morrowind-hez képest komolytalan megjelenésű, kissé karikatúra hatású karakterek és túlzottan színes világ (nagyon meseszerű az én ízlésemnek)
- a dinamikus ellenség-fejlődési rendszer, néha egyszerűen tragikus dolgokat szül
- a már kivesézett guild-para
- a történet, ami hát... na, nem sok, de legalább nem jóAz alapjátékban valóban igazak ezek a felsorolások. Viszont ha valaki használja a MOD-olás lehetőségét, tökéletesen meg lehet szüntetni ezeket.
Tedd fel az OOO modot például, tökéletesen megváltozik az ellenfelek fejlődési rendszere, a sokatt szidott (és jogosan) árkád jellegű dinamikus rendszer. Igen sűrű tevékenység lesz a futás, mert belebotlik az ember egy 10-20 szinttel magasabb ellenfélbe.
Megváltozik az NPC-k viselkedése, összetettebb lesz, új fegyverek, páncélok, monsták lesznek.Az élővilágra is megoldás pl. a Natural Enviroments mod.
Összességében pár jól megválasztott Mod-al egy tökéletesen más játékot kap az ember.Samsung Galaxy S9+ / TomTom HD6000 HDTraffic / Garmin Montana 650T offroad/
-
addikt
En csak azt szeretnem kerdezni, h 1 ilyen RPG game miert jobb mint 1 MMORPG? (ha jobb egyaltalan) MMOba ott a sok ezer player akikkel mehet az ember quest-ezni, fejlodni, csak megall valahol es dumal a masikkal, barmi... Itt meg van a jateknak 1 befejezese es akkor vege? Lehet pont ez az elonye az MMOval szemben? (ezt abba lehet hagyni )
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
novascream
csendes tag
válasz SystemRoot #4 üzenetére
Tisztelt Kolléga ( elnézést ha ismeretlenségem miatt indokolatlan a szóhasználat )
Csak egy pár kommentet fűznék hozzá :
1. Ahogy te is írtad , magánvélemény nincs kőbe vésve és ha még abba is lenne nem azt jelenti hogy mindeki kirohan az utcára és elkezdjük elégetni az összes Witcher/Oblivion kópiát ....
2.Igen az Oblivion RPG , és tényleg igazad van , hiszen mennyire hangulatos lenne ha Konyak a barbár elkezdene seksziprt szavalni miközben egy monsztát darabol , nem is értem magam
3.Mintha a te kommentjeid is ..hmm...mi is volt az.... "szubjektív" véleményt takarnának.
Ezzel baj lenne , nem hiszem. Én tökéletesen elfogadom hogy te neked teljesen máson van a hangsúly a játékban , sőt ( akár hiszed akár nem ) minden kritikát szívesen fogadok mert attól tudom mit nem néztem és ha csak belefér szegényes repertoárom keretei közé , megpróbálom pótolni.Összességében csak egy javaslatom lenne ha apró/jelentéktelen személyiségemtől elfogadnád. Abban a pillanatban hogy másokat szubjektivitással vádolsz magad is egy szubjektív cselekményt hajtasz végre ugye teccikérteni ??
nem is igaz - nem is úgy - nem is az - nem is - nem
-
Wolverine
félisten
válasz SystemRoot #11 üzenetére
Ez szvsz limitálható lett volna, ha bizonyos választásokkal bezárnak néhány kaput a játékmenetben.
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Morden24
nagyúr
válasz SystemRoot #11 üzenetére
meglehetősen erősen hatott volna itt olyan limit hogy egy karakter csak egy adott guildben szerepelhet.
Korrekt, de mint ahogyan írtam is, nem az a hatalmas gond, hogy lehetsz több guildmaster is, hanem az, hogy ez kapcsolati szinten nem jelenik meg a játékban.
Szerintem öt fő hibája van az Oblivionnak:
- élővilág szinte non-egzisztens
- a Morrowind-hez képest komolytalan megjelenésű, kissé karikatúra hatású karakterek és túlzottan színes világ (nagyon meseszerű az én ízlésemnek)
- a dinamikus ellenség-fejlődési rendszer, néha egyszerűen tragikus dolgokat szül
- a már kivesézett guild-para
- a történet, ami hát... na, nem sok, de legalább nem jóAmúgy azzal egyetértek, hogy hangulatosságot nem kéne tényként kijelenteni, de amúgy attól függetlenül, hogy az írónak mind stilisztikai, mind nyelvtani fejlődés kell majd, szerintem nem az volt a célja, hogy most jól megmondja a faszát. Legalábbis nekem nem ez jött le, pedig az én "kedvencemet" a földbe tiporta. Szóval azért hátrább azokkal a szarvakkal, na
Sectumsempra - For Enemies
-
Wolverine
félisten
Sajnos sem a Two Worldsszel, sem a Gothic 3-mal nem játszottam, így ezekről nem tudok nyilatkozni...
Az Oblivion nekem nem jött be semennyire. A környezet szép-szép, de a karakterek az én ízlésemmel nézve borzalmasak, a fejlődési rendszerétől hülyét kaptam; nagyon hamar meguntam és megszabadultam tőle.
A Witcher viszont szerintem zseniális lett. Az időzített kombókra építő támadás nekem eléggé reálisnak tűnt, az alkímia tökéletes. A karakter nem egyediesíthető? Naná, mert ő egy witcher, kötött harcmóddal és tudással - nem mágus, nem harcos, nem íjász. A térképen szereplő kötött utak valóban nem a legjobbak... de remélhetőleg a második részre ezen már javítanak."I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Sirandrish
legenda
válasz SystemRoot #8 üzenetére
hát nekem teljesen mindegy..én inkább a Hack & Slash híve vagyok mint Dio,TQ,DS stb
Szóval engem ezek nagyon nem hatnak meg..az obli szerintem is egy fantasztikus game rengeteg fasza dologgal de én pl meguntam hogy fél órát kell menni egy barlangigEvery game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
SystemRoot
őstag
persze nem tökéletes a game, sok hibája van ezt mindenki tudja, de ettől függetlenül rossz volt a cikkben a megközelítése a dolognak.
a morrowindnek ehhez most semmi köze, sok szempontból jobb volt, de már eljárt felette az idő ezért értelmetlen felhozni mert nem alternatíva.sok dolog hiányzik a játékból, de pl az hogy minden guildnek feje lehetsz nem éppen a jelentős hibái közé tartozik. ráadásul bőven belefér a játékmenetbe, hogy az elején tolvajkodsz, aztán jó leszel megcsinálod a fightes mages guildet a játék végén pedig gonosszá válsz és gyilkos leszel.
meglehetősen erősen hatott volna itt olyan limit hogy egy karakter csak egy adott guildben szerepelhet.szerk:
de mint mondtam, a fő gond az a cikkel hogy nem a valós hiányosságokat sorolja fel, helyette jelentéktelebb dolgokba próbál belekötni, ráadásul jórészt alaptalanul, és kinyilatkoztat olyan dolgokról mint hogy hangulat stb, ami egész egyszerűen hülyeség.
[ Szerkesztve ]
Wisdom is the principal thing; therefore get wisdom: and with all thy getting get understanding.
-
Morden24
nagyúr
válasz SystemRoot #9 üzenetére
Morrowindben csak egy guildben lehettél. Itt lehetsz bárki.
Szerintem pölö a TES3 történetben, világban, NJK-kban és többek között a guild-rendszerben is veri a TESIV-et, de persze ez meg az én bajom. Na meg értelmesebb kiegek jöttek hozzá.
itt nincs olyan hogy barbár, ezt nem értem hogy honnan a frászból vette a szerző és te
Ha leüvöltöd a fejeket azért, mert ebben a játékban bárki bármi lehet, akkor ne akadj már fent azon, hogy egy brutál harcost valaki barbárnak hív.
Azonkívül pedig az RPG pont hogy arról szól hogy te olyan szerepet játszol amilyet akarsz
Nem, az RPG arról szól, hogy megszemélyesítesz valakit egy világban. Egy személyiségnek meg ugyanúgy vannak korlátai, mint a való életben, a világnak meg törvényszerűségei, nem azért van, hogy te kisgyerekként homokozz benne. Az Obliból ordít az "i think, therefore you are" hozzáállás, azaz én álmodom a világot, ami azért van, hogy én benne lehessek. Nem része vagyok, hanem a középpontja.
A játék küldetésrendszerére nézve gáz az, hogy az archmage cím elnyerése megoldható varázshasználó karakter nélkül is, ami tré és kész.a karaktered egy barbár akkor nem mész a mágusok egyetemére, szerintem ez logikus
Logikus, de attól még rányomja a bélyegét a játékra ez, mert látszik az eszmei felépítésen, hogy a cél annyi volt fejlesztői részről, hogy Vér István újrakezdés nélkül mindegyik klánnak lehessen tagja, mert szeret tápolni.
Én leginkább azt nehezményezem, hogy a Guild-ek között nincsen kapcsolat vagy ráhatás, nem gond, hogy én vagyok a Grey Fox, a Brotherhood legbrutálabb orgyilkosa, a Fighters Guild vezetője, az aréna ünnepelt hőse és az arkmágus.[ Szerkesztve ]
Sectumsempra - For Enemies
-
SystemRoot
őstag
Morrowindben csak egy guildben lehettél. Itt lehetsz bárki. Amúgy itt nincs olyan hogy barbár, ezt nem értem hogy honnan a frászból vette a szerző és te. Nord van (meg Orc), ami bár a primitívebb fajokat képviseli, de attól még lehet varázsló. Azonkívül pedig az RPG pont hogy arról szól hogy te olyan szerepet játszol amilyet akarsz, tehát ha úgy gondolod hogy a karaktered egy barbár akkor nem mész a mágusok egyetemére, szerintem ez logikus.
[ Szerkesztve ]
Wisdom is the principal thing; therefore get wisdom: and with all thy getting get understanding.
-
SystemRoot
őstag
válasz Sirandrish #6 üzenetére
persze, lehet saját véleménye, de itt kinyilvánít ítéletet mintha az úgy lenne, és azért az nem mindegy. sztem ezek a játékértékelések alapból hülyeségek. Játékról úgy kell írni hogy elmondod a objektív tényeket, meg összehasonlítgatsz, grafikai részletességet bemutatod. de a hangulatról dumálni hülyeség, mert az mindenkinek másként jön le. Nekem pl a two world valami irdatlan fosnak tűnt, pedig mások oda voltak érte, nem szólom le a hangulatát, hanem csak bemutatom hogy gyengébb a grafikája az Oblivionnál és ráadásul nagyobb a hardverigénye ahhoz a grafikához. Ez így objektív.
Amúgy meg persze hogy védem az Oblit, ezek közül MESSZE az a legigényesebben és legprofibban megcsinált játék.
Wisdom is the principal thing; therefore get wisdom: and with all thy getting get understanding.
-
Morden24
nagyúr
válasz SystemRoot #4 üzenetére
Sokmindenben egyetértek, de azért:
a barbárod mágusvezér lehet? ez egy RPG, teccikérteni? ez azt jelenti hogy te befolyásolsz szinte bármit
ez rossz vicc. A TESIV általában még fanatikok között is elfogadott hibája, hogy a guild system csapnivalóra sikerült, mert a tápolás és árkád jelében mindennel minden lehetsz akár egyszerre is. Pont nem RPG (szerepjáték, ugyi)-elem az, hogy a barbár az archmage lesz.
(#8) SystemRoot: Most önhibádba esel, és te is kinyilatkoztatsz, meg ítéletet hozol. Szerintem a TESIV messze nem a legigényesebb a 4 közül.
[ Szerkesztve ]
Sectumsempra - For Enemies
-
Sirandrish
legenda
válasz SystemRoot #4 üzenetére
saját véleményét írja..csak nem bűn az
Mellesleg tulságosan véded az OblitEvery game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
Morden24
nagyúr
válasz novascream #3 üzenetére
A magyar szinkron szerintem tragikus a Witcher-nél (klasszisokkal jobb sok másnál, de még mindig gyenge).
"Vicser volt, egy professzionális szörnyvadász" -> na hagyjon békén ilyen fordításokkal, ráadásul sok dialóg "éle" elvész magyarban (Enhanced Edition-öm van, megnéztem párat mindkettőnél), ráadásul ahol a sztori vagy szövegkörnyezet miatt slut-oznak, fuck-oznak meg egyebek, ott a hundub össze-vissza finomkodik. Remek.
Hekkendszless fanatikként mondjuk előnytelen ilyenekről írni, mert érted, ha én írnék a Diabo-ról, akkor csak alázás és szidalmazás menne végig
De egyébként értem az idokaidat.Sectumsempra - For Enemies
-
SystemRoot
őstag
válasz novascream #3 üzenetére
tudod ez egy teljesen szubjektív dolog, és ezért hülyeség hogy te így ítéletet mondasz ki a játékról. a grafikát lehet értékelni, a harcrendszert, a questek összetettségét stb. de olyasmit mondani hogy nincs hangulata (ráadásul pont az Oblivionra) akkora baromság mint a sötét beton.
persze mindenki azt monda amit akar, csak kicsit naiv butaságnak tűnik hogy te most így kijelentgetsz ilyesmit játékokról amikor nem vagy egy ismert író akinek az jóízlését ismeri mindenki és ad a szavára. nonameként pedig csak objektív cikkeket érdemes írni.
mellesleg sok is a hülyeség abban amit írsz, Obliviont én kb fejlesztői szinten ismerem, ilyen hogy "nincs kihívás a játékban" hát vazze, rakd fel a difficultyt, meg hogy a barbárod mágusvezér lehet? ez egy RPG, teccikérteni? ez azt jelenti hogy te befolyásolsz szinte bármit, TE írod a történetet, és nem vagy limitálva. hülyeség erre azt mondani hogy elrontja a hangulatot, pl meg lehet ölni egy iron daggerrel a fő bosst, na és? úgy kell játszani ahogy neked tetszik.
rossz a konklúziód, az Oblivionnak más hibái vannak, amiket te ezekszerint nem ismertél fel, pl a legfontosabb hogy nem elég kidolgozott a spellrendszere. ha már kritizálni akarnád akkor ezt kéne elővenni.
a harc rendszere pedig az átlagnál sokkal kidolgozottabb.(persze nem Might and Magic)üdv.
[ Szerkesztve ]
Wisdom is the principal thing; therefore get wisdom: and with all thy getting get understanding.
-
novascream
csendes tag
Először is koszi a kulturált kommenteket , tényleg jó látni hogy "szakmailag" néztek rá és nem úgy hogy "Huuuaszemeeettt leszidta a kedvencemeeet ".
Ami a Witchert illeti valszeg a magyar szinkron és az egész game fillingje nem fogott meg , és szinten igaz hogy túl sokat Diablo I-eztem,,,,,,,, nem is tagadom hogy click addikt vagyok
nem is igaz - nem is úgy - nem is az - nem is - nem
-
L3zl13
nagyúr
Nyilván izlések és pofonok, ezért nem vitatkozom a cikkben szereplő dolgokkal, csak leírom a saját véleményem.
Two Worlds: Az elején nagyon bugos volt. A stack rendszerre meg tökéletesen igaz amit mondtál, érdekes ötlet, de az kicsit necces, mikor 50db fél garast sem érő rozsdás kardot stackelve fénykardokat megszégyenítő fegyverhez jutunk...
Viszont úgy tudom a stack rendszert korlátozták valamelyik patchben, így már valamivel balance-osabb a játék.
Nem tudom te mikor játszottál vele, melyik patch-et használtad, ezért nem tudom azóta van-e változás.
Az induláskor rengeteg bug közül nagyon sokat javítottak idő közben.
Ez igaz a Gothic III-ra is persze. Hiszen az az egyik legtöbbet szidott játék volt megjelenéskor. Mint írtad még mostanra is sok maradt belőle, de már átkerült a használhatatlan kategóriából az idegesítőbe.
Így hát nagyon nem mindegy ki mikor futott bele.Witcher: A harcrendszer nem tudom mitől használhatatlan. Sokan túl könnyűnek találták a kombózást. Sokakat csak szimplán idegesített. Én ugyan könnyű szinten toltam (világító kard) de így egyátalán nem volt nehéz kombózgatni. Plusz a vége felé, varázslatokkal együtt használva nem igen volt senki ellenfél...
[ Szerkesztve ]
Aki hülye, haljon meg!
-
Morden24
nagyúr
Nálam valahogy így nézne ki:
1. Witcher
2. Gothic 3
3. TESIV
4. Two WorldsA legtöbb értékeléssel amúgy egyet is értek, bár van pár apróság.
Two Worlds esetén a statikus ellenfelek (és egyébként rengetegféle ellenfél valamint cucc) hatalmas előny, bár szerintem a cuccösszeillesztés Diablózássá süllyesztette a játékot, a történet szar, a főszereplő meg nem valami szimpatikus ipse, bár a szinkronja szerintem jó.
Witcherben nem értem, mi a harccal a bajod... nem játszottál soha Summoner-t (ami egyébként az anno domini-kategória egyik legjobb soft rpg-je)? Kezelhető, bár tény, hogy aki Dio-hoz vagy TES-hez szokott, az esélytelen. A történet szerintem egész jó, a leginkább élő világgal (és reálisnak tűnő, működő csoportokkal) rendelkező játék, ráadásul az angol szinkronnal elég ütősek a párbeszédek, dialógusok, átvezető izék. Ja, és van benne dugás és csúnya (vagy inkább mondanám: valósnak ható) beszéd.
TESIV, hát ja, az árkádRPG megtestesítője. Veled együtt fejlődő ellenek, tehát a híd előtt 100 aranyat kérő csicska pár szint múlva már üveg teljesvértben van, de még mindig 100 aranyat akar. Pff. Klánrendszer teljes szarsága, egymásra nem hatnak, kapcsolat nincs. A városok kihaltak, kevés a szereplő, nem érzem, hogy élnének, robotszerű a cselekvésük is. A környezet szar, több a démon, mint az őzike, ami egy erdőben elég tré. Ja, és azért bugos az rendesen, nem kell félteni. Sztori gyenge
Gothic 3 pedig a mezőny legjobbja lehetne, ha ahogyan te is írtad, nem lenne maga a földre szállt rovaristen. Hátrány viszont a főszereplő szinkronjának gyengesége, a "nameless hero"-koncepció alapvető gyengesége és a nem túl erős történet, ellenben a világ kidolgozottsága igen jó, az életszerűség és az élő környezet sem rossz.
Sectumsempra - For Enemies
Új hozzászólás Aktív témák
- GAMER PC! Ryzen 7600 / RTX 3070 Ti / 32GB 6000MHz / 1TB Gen4 / 650w! BeszámítOK
- 14 gen i5 PC Garival
- GAMER PC! i5-12400F / RTX 3060 Ti / 16GB DDR4 / 512G NVMe / 500w! BeszámítOK
- Latitude 7320 27% 13.3" FHD IPS érintő i5-1145G7 16GB 256GB NVMe ujjolv gar
- Dell Latitude 5491 27% 14" FHD IPS érintő i5-8400H 16GB DDR4 256GB gar
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest