Új hozzászólás Aktív témák
-
illusiON
őstag
válasz ez_meg_emaz #28 üzenetére
hát nemtom én nem éreztem hogy érdekel a történet, bár persze érdekelt de amit meg kellett érte tenni (küldetések) azokat nagyon hamar meguntam.. PoPban valahogy fennmaradt az érdeklődésem
( : no woman no cry : )
-
illusiON
őstag
válasz ez_meg_emaz #26 üzenetére
én eleve azért játszottam csak assassinnal mert PoP-utódként hallottam róla de kijátszani már lusta lettem volna, PoPban végigviszed a történetet és mindig érdekel hogy mi lesz, ac-ben meg.. hát az megint más kinek mi, inkább jöjjön már ez az új prince
( : no woman no cry : )
-
illusiON
őstag
válasz ez_meg_emaz #23 üzenetére
graf miatt? szerintem még egész türhetően néz ki azért mostanában is legalábbis összességében tré graffal is jobb hatást kelt mint mondjuk UT motor sztem
( : no woman no cry : )
-
illusiON
őstag
válasz ez_meg_emaz #20 üzenetére
az a WW ami a 2. 3d-s rész volt szerintem ot sem volt bonyolult legfeljebb kellett kcisit gondolkozni benne..
( : no woman no cry : )
-
Gyusz
őstag
válasz ez_meg_emaz #20 üzenetére
A leírás alapján a Warrior Within lehetett, amivel játszottál. És tényleg nem kellet sok gombot használni, csak át kellett látni, hogy épp mi a teendő, és aszerint mozogni. Assassin's Creed-ben gyakorlatilag automatikus az egész ugrabugra, Prince of Persiában jobb ritmusérzék kell, több gombot kell használni, és sokkal kötöttebb az egész, nem lehet mindent megmászni.
-
Gyusz
őstag
válasz ez_meg_emaz #15 üzenetére
Nem volt az olyan nehéz, csak a space kellett az ugráshoz, c a lejjebb ereszkedés/elengedéshez, jobb egérgomb meg a falon futáshoz. Szerintem túl hamar feladtad, vagy egyáltalán nem is érdekelt esetleg idegesített az ugrálós rész. Egyébként mindent szépen elmagyarázott mindegyik rész elején, szóval nem magadtól kellett kisütni, hogy miként működik az irányítás.
-
illusiON
őstag
válasz ez_meg_emaz #15 üzenetére
hát, ki hogy áll hozzá a dologhoz sztem egy ajtó kinyitásánál nem sokkal bonyolultabb azokat a mozdulatokat megcsinálni
( : no woman no cry : )
-
Gyusz
őstag
válasz ez_meg_emaz #13 üzenetére
A Prince of Persia egyik legnagyobb erőssége az ugrálós részek. Én hamar megszoktam az irányítást és kivételesen gamepaddal találtam nehezebbnek. Az első részt a Beyond Good & Evil-el kezdtem majdnem egy időben, előbbit abba is hagytam, annyira megtetszett a Sands of Time, pedig a BG&E is örök kedvenc. Ugrálós részekkel nem is kellett annyit szívni, inkább a harc volt néha nagyon szivatós (bár mindegyikből volt egy-két nehéz rész az első két részben, a Two Thrones szerintem sokkal könyebb a többinél).
Amúgy meg videót akarok az új részből, ez a cel shaded dolog nekem általában nem jön be, de a XIII esetében nagyon jól nézett ki.
-
illusiON
őstag
válasz ez_meg_emaz #10 üzenetére
hát, ez nézőpont kérdése mert engem meg úgy nem érdekelne hogyha nem lenne benne freerunos parkouros téma, kardozni ott a jedi knight sorozat.. szerintem billentyüzettel tökéletesen irányit6ó volt csak az nem szokta meg aki nem is akarta, nekem kézre állt..
( : no woman no cry : )
-
illusiON
őstag
válasz ez_meg_emaz #7 üzenetére
az hogy unalmas volt.. semmi kreativitás nincs benne csak egyszer egy gombot megnyomsz pontos időben.. meg lökdösődsz pluszba na PoPban teljesen más volt, nekem sokkal jobban tetszett az a szabadabb stilus nem volt ilyen lockolás dolog sem..
( : no woman no cry : )
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Ukrajnai háború
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Telekom mobilszolgáltatások
- CES 2025: közeleg az AMD és az NVIDIA CES előadása
- Google Pixel topik
- One mobilszolgáltatások
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest