- Ravenswatch - Előrendelői előzetesen a Switch kiadás
- Half-Life - A G-Mant megszólaltató színész rejtélyes bejegyzéssel zárta az évet
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás 15. nap: Hell Let Loose
- PlayStation Plus 2025 Essential - A januári lista
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás 14. nap: Kingdom Come Deliverance
Új hozzászólás Aktív témák
-
illusiON
őstag
válasz ez_meg_emaz #28 üzenetére
hát nemtom én nem éreztem hogy érdekel a történet, bár persze érdekelt de amit meg kellett érte tenni (küldetések) azokat nagyon hamar meguntam.. PoPban valahogy fennmaradt az érdeklődésem
( : no woman no cry : )
-
ez_meg_emaz
őstag
ACben meg??? Ugyanazért... Hát csak a story miatt szorakoztam má 3.x is azokon a nyamvadt térképeken. Uccso küldinél(már csak 1 kellett hogy mehessek ölni) mindig vmi aproságon csusztam el asztem má ki se viszem. De iszonyat hajtott hogy a jelenben mi fog történni. Aztán mint irtam sajna pont mire lett volna vmi....vége.
-
illusiON
őstag
válasz ez_meg_emaz #26 üzenetére
én eleve azért játszottam csak assassinnal mert PoP-utódként hallottam róla de kijátszani már lusta lettem volna, PoPban végigviszed a történetet és mindig érdekel hogy mi lesz, ac-ben meg.. hát az megint más kinek mi, inkább jöjjön már ez az új prince
( : no woman no cry : )
-
ez_meg_emaz
őstag
válasz --Disztroj-- #25 üzenetére
Jo az ugrabugra rész nélkül lehet hogy hent lett volna mindenesetre én nehéznek talátam vmiért(valszeg saját hibámbol - olvashattam volna forumot stb).
Abban meg egyetértek hogy nem kell a 2 gamet összehasonlítani. Nekem is kicsit uncsinak hatott a végére a dolog de azé tetszett. Nem csak azért mert egyszerübb volt mint a pop hanem azért mert ez más. A sztorija nagyon bejött csak kár hogy mire történt is volna vmi pont vége lett. A sikerében is egyetértek hogy sokan a pop-ot látták benne vagyis hasonlo környezetet. Nekem elsö ránézésre meg a hirek alapján hitman-pop keveréknek tünt(amikor még nem játszottam vele). De azé az AC-ra nem lehet egyszerüen ráhuzni hogy e 2 játék keveréke mert azért kicsit más.Ja és hogy ne csak offoljak: Egyrészt annyira nem jön be nekem ez a rajzfilmszerü graf. Vagyis van ahol tetszik, van ahol meg szvsz nem kéne eröltetni. Pl: TF-nél bejön, de popot fura így látni.(Mondom ezt ugy hogy nem is toltam ki egyiket se ) Aztán lehet jo lesz.
Másik meg az hogy a sztorit gondolom folytatják (bár látszolag független a többitől). Ha igy lesz akkor a 3rész lemaradás azé elég sok. Mondjuk nagyon bánom hogy nem toltam öket végig, mert ha maga a játék nekem nem is volt a toppon, a sztori nagyon érdekekelt volna.Én nem csak a kitünö grafikával rendelkezö játékokat tartom jonak. De ha vmi nem szorakoztat annyira akkor legalább a graf legyen kitünő. Nos a pop sztorija biztos nagyon jo. De a sands of time grafra meg harcra stb biztos nem olyan jo(ma már) mint a 3. rész amit ma is kivinnék. Szal ezért felejtös hogy elkezdem a trilogiát. Sajna.
[ Szerkesztve ]
-
--Disztroj--
senior tag
Jeee én már nagyon várom ezt a játékot.
Úgy egy éve hallottam először magáról a (modernebb/3d-s) PoP-ról és és zsinórban toltam végig mind 3 részt.
Amúgy nekem a sand of time a best of, pedig ott még nem voltak kombók...monjuk azok(2-3.) azért nem jöttek be, mert zavart hogy nem tudok egy kombó közben oda csapni, ahonnan támadást sejtettem, nem úgy mint az 1-benez meg emaz: Ha nem lettek volna ugrálós részek, akkor egy ostoba hent lett volna az egész, és nem is lett volna 3ik vagy talán 2. rész sem.
a logikai és ügyességi cuccok miatt lett olyan sikeres.
Ha nem lett volna pop, akkor az assasins creed se lett volna talán... vagy legalábbis nem ilyen.
Sztem az assasin sikere abban rejlett, hogy a népek a pop után ki voltak éhezve egy hasonló stílusú gaméra.
Csak sajnos ezek az emberek csalódtak, mert egy elég unalmas küldetésekből álló (mindíg mindehol csontra ugyanazt kellett csinálni ) elcseszett harcrendszerrel megáldott játékkal kellett szembesülniük.
(A játék vége felé vettem észre, hogy rohanás közbe ha a spacet nyomvatartom, akkor magától mászik illetve csinál mindent a karakter....szerencsére, ugyanis ha korábban megtudom, még ennél is unalmasabb lett volna.)
Egyetlen jó tulajdonsága volt csak, ez pedig a "hatalmas" területek, melyek minden épületének minden szeglete megmászható volt....ennyi.és igen, míg a pop-ban ha sokan voltak ellened, akkor bizony keményen oda kellett tenned magad, míg az AC-ben az ellenfelek szép sorjában jönnek neked, ami csak ídőt/türelmet igényel csupán.
Persze ezzel nem célom összemérni a két játékot, hiszen a pop mesevilága nem állt volna jól a némileg komolyabb AC-nek.
Az új PoP részben amúgy valószínű, hogy (hasonlóan az AC-hez) egy hatalmas bejárható területet kapunk majd(ez manapság a divat ), de csak reménykedhetünk, hogy mindezt a jól megszokott stílussal összegyúrva kapjuk majd kézhez.
[ Szerkesztve ]
A jó bor is megárt, ha sok! Hallgasd meg Sono Matto Bozo
-
illusiON
őstag
válasz ez_meg_emaz #23 üzenetére
graf miatt? szerintem még egész türhetően néz ki azért mostanában is legalábbis összességében tré graffal is jobb hatást kelt mint mondjuk UT motor sztem
( : no woman no cry : )
-
ez_meg_emaz
őstag
De jo akkor nem béna hanem hülye vagyok... Mik ki nem derülnek...
A graf miatt má sajna ugyse állok neki még1x. Segitséggel akkor lehet hogy sikerült volna... -
illusiON
őstag
válasz ez_meg_emaz #20 üzenetére
az a WW ami a 2. 3d-s rész volt szerintem ot sem volt bonyolult legfeljebb kellett kcisit gondolkozni benne..
( : no woman no cry : )
-
Gyusz
őstag
válasz ez_meg_emaz #20 üzenetére
A leírás alapján a Warrior Within lehetett, amivel játszottál. És tényleg nem kellet sok gombot használni, csak át kellett látni, hogy épp mi a teendő, és aszerint mozogni. Assassin's Creed-ben gyakorlatilag automatikus az egész ugrabugra, Prince of Persiában jobb ritmusérzék kell, több gombot kell használni, és sokkal kötöttebb az egész, nem lehet mindent megmászni.
-
ez_meg_emaz
őstag
Hát fiuk akkor nagyon elbeszélünk egymás mellett. Az még lehet hogy elmondta bár ez sem dereng. De hogy 1-2 gomb kellett volna, meg csak simán 1x megnyomni... Azé ennyire béna én se vagyok. Sok gamel toltam. Pl assassins-t se tudtam volna kivinni akkor. Mert ahogy leirtátok kb olyan egyszerü lenne mint assassins.
Söt most má abba se vok biztos jobban belegondolva hogy az elsö résszel toltam e akkor.A rész konkrétan az volt hogy vmi hollószerü izével harcoltam aztán asszem lelépett. Nekem meg ien kiállo szarokra kellett a falnál felugrálni , onnan meg vmi kicsavart mozdulattal oszlopok tetejére. Aztán mindig lebaszodtam. Vmi elhagyatott okori helyen voltam a dszungel közepén ha jol emlékszem. De ez már rég volt.
-
athomi
veterán
Az előző részek iszonyat bejöttek, viszont ez a mesfigurásabb graf nekem nem igazán jön be.
[ Szerkesztve ]
-
Gyusz
őstag
válasz ez_meg_emaz #15 üzenetére
Nem volt az olyan nehéz, csak a space kellett az ugráshoz, c a lejjebb ereszkedés/elengedéshez, jobb egérgomb meg a falon futáshoz. Szerintem túl hamar feladtad, vagy egyáltalán nem is érdekelt esetleg idegesített az ugrálós rész. Egyébként mindent szépen elmagyarázott mindegyik rész elején, szóval nem magadtól kellett kisütni, hogy miként működik az irányítás.
-
illusiON
őstag
válasz ez_meg_emaz #15 üzenetére
hát, ki hogy áll hozzá a dologhoz sztem egy ajtó kinyitásánál nem sokkal bonyolultabb azokat a mozdulatokat megcsinálni
( : no woman no cry : )
-
ez_meg_emaz
őstag
Magyarázd má meg mi jo abban hogy egyedül vagy a szaros mapon és ugrálsz mint egy majom ide oda?
Mert ugrálás assassinsba is volt de legalább rendesen game közbe szal zajlott az élet de ott ahol én voltam princebe senki nem volt sehol mert elötte irtottam és aztán ugrándozzak át a köv helyszinre minden szaron nyakatekerten. Ami ugye nem lenne akkora gond meg elviselném ha kivitelezhetök lettek volna azok a fránya mozdulatok. Tisztára mint a mortal kivégzései. Soha az életbe nem tudtam behozni őket max véletlen. De amennyi gombot meg kellett hozzá nyomni 5mp alatt inkább nem is probálkoztam vele(még mindig mk-rol beszélek). -
Gyusz
őstag
válasz ez_meg_emaz #13 üzenetére
A Prince of Persia egyik legnagyobb erőssége az ugrálós részek. Én hamar megszoktam az irányítást és kivételesen gamepaddal találtam nehezebbnek. Az első részt a Beyond Good & Evil-el kezdtem majdnem egy időben, előbbit abba is hagytam, annyira megtetszett a Sands of Time, pedig a BG&E is örök kedvenc. Ugrálós részekkel nem is kellett annyit szívni, inkább a harc volt néha nagyon szivatós (bár mindegyikből volt egy-két nehéz rész az első két részben, a Two Thrones szerintem sokkal könyebb a többinél).
Amúgy meg videót akarok az új részből, ez a cel shaded dolog nekem általában nem jön be, de a XIII esetében nagyon jól nézett ki.
-
ez_meg_emaz
őstag
Hát hidd el én meg akartam. Tök be is jött a game. (Jo azért annyira nem hogy mindenáron végigtoljam) De mondom ha tovább probálkozok(2-3napig probáltam 1-2 orán át csak azt a kurva ugrálos részt) akkor csak egy törött billel meg egy törött logi precision(ien kis alap) gamepaddal lettem volna gazdagabb. Annyit meg nem ért. Aztán a 2.részt azért se probáltam ki mert ugyanettöl féltem + lemaradtam volna a sztoriban is, ugy meg nem az igazi.
-
illusiON
őstag
válasz ez_meg_emaz #10 üzenetére
hát, ez nézőpont kérdése mert engem meg úgy nem érdekelne hogyha nem lenne benne freerunos parkouros téma, kardozni ott a jedi knight sorozat.. szerintem billentyüzettel tökéletesen irányit6ó volt csak az nem szokta meg aki nem is akarta, nekem kézre állt..
( : no woman no cry : )
-
munky
őstag
ezt nagyon várom.
-
ez_meg_emaz
őstag
Hát nem sokat toltam anno azzal a prince-el de a harccal nem volt bajom csak az ugrálással. Azt mi a jo tetves ***nak kell belerakni? Szerintem senki se az ugrálos részektöl érzi ugy hogy érdemes volt végigjátszania. Föleg ugy hogy billel vagy szarabb gamepaddal az életbe nem lehet felugrálni olyan helyekre olyan irányitással. Onnantol egyik PoP se érdekelt. Pedig amugy bejött a game.
Szal valszeg igazad lehet. De olyan régen toltam meg olyan keveset hogy már nemtom felidézni meikben volt jobb harc. De az AC legalább irányithato mindennel és minden tekintetben. Ez elég fontos azért.
-
illusiON
őstag
válasz ez_meg_emaz #7 üzenetére
az hogy unalmas volt.. semmi kreativitás nincs benne csak egyszer egy gombot megnyomsz pontos időben.. meg lökdösődsz pluszba na PoPban teljesen más volt, nekem sokkal jobban tetszett az a szabadabb stilus nem volt ilyen lockolás dolog sem..
( : no woman no cry : )
-
ez_meg_emaz
őstag
Szerintem nem is lehetett billel. Legalábbis és az ugrálos résznél az elsö Prince-t (az uj trilogiábol) ugy letöröltem hogy csak na. Máskülönben a billem bánta volna Iszonyat felb@szott.
illusiON:Mi volt azzal a baj? Szerintem igen egyszerü volt és látványos. Jo kis harcokat nyomtam le. Nekem elég változatos is volt. A végén már inkább nem álltam le harcolni, de akár 20 emberrel is el lehetett benne bánni egyszerüen. Mondjuk ez kicsit érdekes is volt.
-
west
őstag
jo volna már ingame képeket.
Billentyűzet magyarítás profi szinten. Igényeseknek! Személyesen, vagy postázva.Ritkán vagyok gépnél!!! Mindenkinek fogok válaszolni.Magyarosítás
-
illusiON
őstag
dee, ha ebbe is belerakják azt a mocskos assassin's creedes harcot akkor .. áh, remélem nem amúgy meg szerintem a darkos vonal nagyon jól el lett találva WWben, talán itt is sikerül egy ahhoz hasonlót összehozni más stilusban
( : no woman no cry : )
-
Gyusz
őstag
Íme a többi scan: link. Nekem ezek a képek még mindig inkább concept art-nak tűnnek, egyébként ígéretesek az infók. Remélem mihamarabb jönnek még képek és videók is.
-
footy
addikt
Wii-n nagyon jó volt az előző rész, tipikusan az a játék amit billentyűzettel tilos játszani.
-
JanR
addikt
elobb megvarom azt mondok velemenyt, de remelem zsir lesz mint a tobbi
Új hozzászólás Aktív témák
- HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 16/512 FHD HUN
- Szép! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 8/512 FHD HUN
- 486 CPU bazár
- S3 Trio64V2/DX 1 MB PCI videokártya
- Gamer Pc eladó! I5-9400F/Asus GTX 1660 Ti/16GB RAM 3000mhz/256GB SSD+500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest