Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • szentkuti11

    addikt

    válasz dualview #2 üzenetére

    Engedd meg, hogy a PSVR és a Vive használati útmutatóinak ábrái alapján érzékeltessem, hogy mire gondolok.


    A két ábra alapján is teljesen egyértelmű, hogy bár elméletileg a PSVR-nak is kell a játéktér, a mozgás jelentős részének (a cikkben említett módon egyébként tényleg fájdalmas) hiánya miatt egy átlagos szobába sokkal jobban beilleszthető a Sony megoldása, mint a Vive. Mi próbáltuk mindkettőt, van vele tapasztalatunk, az biztos, hogy én a jelenlegi lakásomban 3 helyre is be tudnék tenni egy PSVR-t, de a Vive-ot sehova sem. Lehet, hogy nagyon régen volt már a Vive-ozásunk, és ma már tényleg jól működik az egykamerás, akár közelről használható VR-megoldás, viszont ez egyrészt olyan, mint ha egy Ferrarit 100 lóerősre korlátoznánk, másrészt pedig a Vive egyik legnagyobb ütőkártyáját, a zseniális room-scale rendszert üti ki. Nálunk gyakorlatilag minden érdekesnek tűnő játék még több üres teret kívánt, aminek a vége bútortologatás, centizgetés és a kamerákkal való bohóckodás lett. Az élmény utána persze frenetikus volt, de szerintem nem kell magyaráznom, hogy mennyire kevesen tehetik meg, hogy ilyen célokra üres szobát tartsanak fenn.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák