Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • shotika

    őstag

    válasz Szabi® #246 üzenetére

    Ez nem az ötlettelenségről szól. A nagy kiadók azt csinálják, amire igény van. Kevés olyan stúdió van, akik kvázi kötetlenül dolgozhatnak.

    Shotiii#2629 Gainward RTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ

  • RudY

    addikt

    válasz Szabi® #246 üzenetére

    Igen, igazándiból már szinte majdnem minden téma és környezet ki lett használva, vagy fel lett dolgozva. Ugyanakkor mégis felbukkan egy-egy reményteli alkotás, ami megszokott és jól ismert klisékre épül, mégis olyan a kivitelezése és a hangulata, hogy tudja hozni a játékélményt. Pl. a Days Gone és a Ghost of Tsushima abszolút nem mutatott semmi forradalmit, de a tálalás mégis olyan módon élvezhető, hogy....nagyon (legalábbis nekem mindkettő az volt).

    Talán megállja a helyét az éttermes példa. Hiába rendeled ott is ugyanazt, amit máshol, ugyanazok az összetevők, de mégis az apró dolgok miatt brutális lehet a különbség.
    Ubisoftnál is a bevált receptre alapoznak - amivel nem volna gond -, de valahogy az olyan lélekemelő apróságokat nem tudják valahogy megtalálni, ami "húzná" az egészet....és ehhez rohadtul nem kell HDR, RTX és 60fps, mert aki visszaemlékszik a régi játékokra, simán megvoltunk nélkülük, de ezek csak tortahabok, a lényeg viszont alatt a van.

    Ha most kapnék egy stúdióvezetői lehetőséget, qrva jó fizetéssel, szuper körülményekkel, 217 fős profi csapattal és 3-4 év korlátlan költekezéssel egy projektre, de találjam ki a tutit, azt mondanám, hogy ...öhhhmm háááttt izzzéé...inkább menjünk és b*sszunk be. :DDD

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák