- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Bestbuy játékok
- Xbox Series X|S
- EAFC 24
- World of Tanks - MMO
- PlayStation 5
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Cyberpunk 2077
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
Remekül összeszedett cikk! Ebben nem kevés időd lehet!
Jó látni mennyivel előrébb járunk, mint pár éve, de azért az az 5200 euró még mehetne lefelé kicsit.
Kövezzetek meg, de én nem adnék 300k-t egy nyavalyás akkumulátorért. Még 100-at talán... -
Teasüti
nagyúr
válasz Runner_fxr #193 üzenetére
153-as pulzussal mászta a hegyet? Na ez többet elárul minden szónál!
Akár ülve is felmehetett volna, ha elég stabil a gép.
Én síkon tekerek ekkora pulzussal, de inkább nagyobbal ha 90-100-as pedálfordulattal megyek.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Runner_fxr #204 üzenetére
Jaja, tudom én, hogy ezzel nem kéne dicsekednem.
De mentségemre szóljon, hogy egy 18 kilós áruházi fully-val közlekedtem otthon annó - néha megpakolva a 10 kg-os csomagtartót némi bevásárlással -, és 20-as átlaggal városban (szóval nem kell bemutatni milyen lehet hajtani egy lemerült pedelecet ). Ott azért sztem Deicide sem 130-as pulzussal tekerne 90-es pedálfordulatot.
Nem emlékszem, hogy ő pörgetős-e eleve vagy nem. Kisebb pedálfordulathoz ugye kisebb pulzus is társul.
Mondjuk nem 40-el kisebb az is igaz.De én a mai napig nem tudok lassan tekerni. Egyszerűen késztetést érzek arra, hogy kiköpjem a tüdőmet.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Hali!
Ide irányítottak a másik topikból, hátha itt van tapasztalat.
Szóval szeretnék egy elektromos montit.
A helyi áruházban találtam egy ilyet, aminek az árával még kiegyeznék.
Illetve a binga üzletben találtam még egy ilyet picivel többért.
A Giant nem tűnik olyan jó ajánlatnak ennyi pénzért. A Suntour teló az nekem eléggé böki a csőröm közel másfél misiért. Igaz 29-es gép, míg a fenti csak 27,5-ös. Az áruházin lehet lesz lehetőségem Deore fékre cseréltetni apró pénzért az egyik beszámoló szerint, azon kívül én nem látok olyan kiugróan vacak alkatrészt rajta. Persze a noname vázon kívül. -
Teasüti
nagyúr
válasz Somatom #5231 üzenetére
Így így. Választanám én a 6000 eurós vasat kompromisszum nélkül, de a fele is sok futárkodni, eseti csapatással ha jut idő a hobbira is.
Én lemaradtam a 26"-nál. Jelenleg a 150 mm elégnek bizonyul. Úgy hallottam régen elég kevesebb rúgoút is a 29er alá. Elég lehet 120 mm nekem arra, amire kisebb kerékkel a 150?
Max méteres drop, kezdő tabletop, stb. Piros trail még nem biztonságos nekem, feketét valószínűleg soha nem látna a gép. Öreg vagyok már felfejlődni odáig a munkából való kiesés veszélye mellett.
-
Teasüti
nagyúr
válasz Somatom #5233 üzenetére
Valóban nem, de virsli gumi nem lesz. Meg merev váz sem. Az átlag hintalovak meg lassúak, mint ami nekem is van. Szóval így lesz ebből e-bike. Inkább szívatom magam a lakatokkal ha muszáj. Láttunk már Stumpjumper-t cuki kis pálcás sárvédővel és kosárral is anno. Ha vkinek ez kell, miért ne?
Neked 29er van? Elég a 120? 26"-on nekem az olyan XC kategóriának tűnt régen. Ami ennél is rövidebb, az meg még városban is necces.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Somatom #5235 üzenetére
Ne MO-ból indulj ki! Az egész bringa ára visszajön max fél év alatt. Gumit meg azt rak rá az ember, amit akar. Lehet kap majd egy semi-slick köpenyt, mint pl. a Maxxis Wormdrive. Ez nekem régen meglepően elgurult mindenhol terepen és kellemes volt aszfalton is. Nemtom létezik-e még ez a típus, de vmi hasonlóval kiegyeznék Boost szélességben.
Annyi kérdésem lenne még, hogy a külső vs alsócsőbe integrált akkumulátornál a töltés az jellmezően előbbinél kivett akkuval, utóbbinál csak bringában megodható?
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Somatom #5238 üzenetére
Az úgy oké, akkor míg tekerek a másik akku rajta lehet a töltőn. Az akku maga milyen nehéz? Kivett akkuval belefér a bringa a Thule tetőcsomagtartó 20 kilós specifikációjába? Általában olyan 24 kilókat szoktam látni a bringákon. Van az akku 4 kg?
Néztem a hekkelést, nagyon egyszerű átverni a sebességszenzort - akár roncsolás és nyom nélkül ha a pedálfordulatra fordítod át a kerék helyett.
Gondolom a fordulatszenzor nem játszik szerepet a motor működésében, csupán egy limitáló funkciót lát el. Felteszem a pedál hajtásából tud mindent a logikája, nem?2.80-as gumiból Schwalbe-nak nincs Tubeless-e?
Nem elterjedt a tubeless ekkora szélességben?[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz arcitec #5240 üzenetére
Huhh. Rákerestem és az első találattól el is vetettem rögtön az ötletet: lényegében járműnek minősül annak minden hátrányával. Biztosítás, jogsi, úton kell menni, stb. Akkor már e-motor.
Amúgy azért, mert nem tudok betárolni több bringát, szóval egy bringa mind felett. Ha jön az új, megy a régi.
#5241 Somatom
Ebből indultam ki.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Somatom #5243 üzenetére
Ohh, ebből nem csinálok ügyet. Mekkora esélye van, hogy a rendőr, aki jön velem szembe MTB-zik és keni-vágja a bringákat? Én se tudtam erről még két napja.
Ha meg azt látja, hogy 25 helyett megyek harmincat, akkor azt mondom kemény voltam. Ezt is max akkor veszik észre ha épp mögöttem jönnek kocsival. Sík terepen a sima hintalovammal is tudok menni annyit pár percig. Még 40-et is sprintelve.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care