Új hozzászólás Aktív témák

  • #06658560

    törölt tag

    válasz schawo #908 üzenetére

    "Mit jelent az, hogy gáz van, és AC töltésre lenne szükség? Ez totál értelmetlen. Ha "gáz van", akkor DC töltésre van szükség, ha "nincs gáz", és ráérünk, akkor van szükség AC töltésre."

    Gondolom amikor világ végén faluban fogy el a delej és nincs a megyében sem gyorstöltő. Vagy amikor elmész rokont látogatni, neki meg csak 230V van, még 400V csatlakozás sincs kiépítve.

    "Mit jelent az, hogy gáz van, és AC töltésre lenne szükség? Ez totál értelmetlen. Ha "gáz van", akkor DC töltésre van szükség, ha "nincs gáz", és ráérünk, akkor van szükség AC töltésre."

    Nem tartja reálisnak a tíz éven belüli 3%-ról 100%-ra növekedést az elektromos hajtású járművek tekintetében.

    "Egy rexes villanyautó. 2011-ben ez annyira a saját kora előtt volt, hogy arra szavakat nehéz találni."

    Csak éppen nem REX volt, mert volt olyan üzemállapota, amikor a belsőégésű motor is tudta hajtani a kerekeket. A Volt 2 meg nettó milliós ráfizetés a gyárnak.

    "Ezen gondolatmenet szerint belsőégésű motornál meg kéne adni a valós pályás fogyasztást, a valós városi fogyasztást, és a teljesítmény- és nyomatékgörbét. A tartósan leadható teljesítényt értem a legkevésbé. Ki akar tartósan leadni sokszáz lóerőt?"

    Régen úgy volt megadva, 50/90/130. Aztán lakott területen belül/-kívül/átlag.Csak jöttek a nem tudom kik, akik szerint csak egy szám kellett.

    "Semmit sem lehet leírni 3 számmal, minden egyszerűsítés."

    Csak lehetne akkor már úgy, hogy annak értelme legyen. Meg kellett volna hagyni az NEDC, WLTP ciklusokat annak, amik, egy reprodukálható összevetésnek, nem pedig adózási, "büntetési" és minden egyéb jogi vacak alapjává tenni, amik után muszáj volt azzal reklámozni. emlékszem a franciák kezdték ezt tolni, a CO2 kibocsátás alapú adóztatással.

    "Ami épp a városi használat lenne. Ha nem használnák rosszul az autókat azok akik direkt utálják őket, és csak kényszerből használják. De ez nem az autó hibája, hanem a gazdájáé."

    Ha hozzám vágnának egy plug-in vagy elektromos autót, akkor egyiket sem tudnám jól használni, ha akarnám se. A környékemen nincs töltő, ahol tölteni tudnám. Ezen a környéken, ahol a cégautónak is nagy népszerűsége van a céges juttatások között elég sokan nem tudnak vele mit kezdeni, hiába akarnának. Mert sem otthon, sem a cégnél nincs elég parkolóhely, és töltő végképp. Ha meg valakinek igényelni kell egyet, akkor mire megvalósul az akár két évbe is beletelhet. (Kolléga szomszédja példája alapján)

    "Egyre jobban kijön, hogy egy sík idiótával van dolgunk, aki csak fröcsögni akart egy cikket. A kábel az oszlop része, hogy lenne már feláras??"

    Vagy nem. A Chebdo vagy melyik rendszerhez való kábelt rendszeresen csak feláras extraként lehet megvenni az autó mellé, legalábbis német oldalakon konfigurálva. (Poénból szoktam nézegetni hol járnak manapság, és ha hibridet rakok össze, rendszeresen ott van extra tételként a kábel. PSA, Hyundai/KIA, Ford modellek esetén, de mintha a Jag I-Pace is így járt volna korábban.)

    "A villanyautó 90%-ban otthoni 37 forintos áramról töltődik."

    Most még. Pár éve már volt jogszabály/rendelet alkotva rá, amely alapján a normál lakossági árnál drágább lett a töltés. Mivel nem érintett, nem követtem. De lényeg, a jogszabályi keret már megvan a bármikor külön kategóriába soroláshoz.

    "Az összes kút bankkártyával működik. Összes."

    Mármint odamész, feltöltöd és utána akár Paypass-el kifizeted kártyával, nem kell egyáltalán telefon hozzá?

    "Dehogy áll meg. Minden évben +65% az értékesítés növekedése évről évre. Csak az hülye elosztású támogatás nélkül jobban átgondolt konstrukciók fogynak."

    Ellenben Kínában, amint megszűnt az állami támogatás, azonnal földbe állt a dolog. Németeknél is most megtolta az állami szubvenció, anélkül kevesebb fogyott volna.

    "Hát, az a nagy büdös helyzet, hogy 1900-as évek legelején tényleg kitiltották őket például Budapestről a sok lócitrom miatt."

    De nem az egész országból, kontinensről.

Új hozzászólás Aktív témák