Hirdetés
- EA Sports WRC '23
- PlayStation 5
- EAFC 25
- Path of Exile 2
- Call of Duty: Black Ops 6
- Akciófigyelő: PlayStation "Januári" leárazások
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Limitált ideig ingyen játszható a Diablo IV
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Elindult a Test Drive Unlimited Solar Crown második szezonja
Új hozzászólás Aktív témák
-
Archanon
őstag
Visszatérve egy kicsit a "plusz egy nehézségi fokozatra"...
A normal fokozat szerintem úgy volna "reális" (élvezhetőbb), ahogy fentebb írtam, eztán: a plusz nehézségi szinttel nem azoknak kellene kedveskedni, akik normális, nem vérpisti mód játékot szeretnének... Kéne egy olyan lehetőség, hogy az első szintet pölö "easy" vagy "normal" fokozaton lehessen kezdeni, ezt az elején kiválaszthatja a player. Bármelyikkel is végez utána, mehet nightmare fokozatra, az úgyis mindenképp nehezebb lesz. Így aki normálisan szeretné élvezni a játékot, kezdhetné normal-on, aki viszont teljesen új egyáltalán a játékok terén is, végignyomhatja a tutorial szintű easyt. A kettő között meg az volna a különbség, hogy a easyn kevesebb az ellenek élete, meg a blokkolásuk, ilyenek, és csókolom. Itemek, xp, stb. minden ugyanaz, csupán könnyebb legyűrni az ellent. Ez tökéletes volna a kezdő játékosoknak, és így a normal playerek nem szívnának kötelező és unalmas könnyű normallal. (Mass Effect-ben pölö volt nevetségesen könnyű easyre lehetőség... talán "casual" volt a neve. Nem emlékszem... Persze ott bármilyen szinten kezdhetett az ember, de meg lehetne oldani ezt a lépcsős módot is a fentebb leírt kezdeti választási lehetőséggel easy és normal között.)
Nyilván úgyse lesz ilyen lehetőség, de korrekt lenne szerintem mindenki felé. Persze még egyszer leírom, nem tudom milyen lesz a végleges normal, lehet, hogy kellő nehézséggel bír majd, aztán tök fölösleges ilyeneken agyalni.
[ Szerkesztve ]
Guild Wars 2: Archanon.6039 ||| http://myanimelist.net/animelist/Archanon ||| ~Dango, dango, dango, dango; dango daikazoku...~ ||| El. Psy. Congroo. ||| Whohhehhje. /,,/, (⌐■_■)
-
tdd587
őstag
Egyetértek, valahol ez lenne a normális. Régen nehézségi fokozat nélkül is nehezek voltak a játékok, most meg azzal szúrják ki a szemem, hogy miután 100 órát sétagaloppoztam és megismertem a játékot, majd kezdjek neki a csilli-villi hősömmel újra teknőcöt írtani a következő nehézségi szinten. Na ne...
Értem én a játéktechnikai megfontolásokat emögött, értem én az üzleti modellt is emögött, de attól még egyszer fogok leülni elé, majdnem biztos, hogy egyetlen karakterrel. Ebből kellene minél többet kihozni.
Persze ezt nagyjából kompenzálni fogja, hogy casual playerként szívni fogok kicsit jobban, mint az átlag, mert nem lesz a fejemben, hogy mi mikor optimális. Ha tetszik a chain lightning, akkor azzal fogok írtani és nem level 30 kacsapuki villámmal, mert az +5 sebzés, ha paladin reklámpáncél is van nálam...
Life is too short for boring Hi-fi. Danes don't lie.
-
Archanon
őstag
Pont ez a jelenség volt bronz fokozaton, ott anélkül, hogy elmentem volna direkt erősebb helyekre, felfejlődött a karakterem irtó erősre, és mindenki kinyúlt 1-2 csapástól, még azok is, akik adtak 1-2ezer XP-t. A sárkányok se voltak kimondottan nehezek, beljéük eresztettem 2 kombót, és kimúltak. Potiont alig használtam... ez milyen már. Sajnáltam is, hogy játék közben nem lehetett állítani a nehézséget, de 10 órányi játékot soha nem kezdtem volna újra. Sejtem silveren ez nem fordult volna elő, legalábbis ilyen mértékben biztosan nem... Most, underworldben az összes ellen 1-2-3 (sőt, mostanában van, hogy 7-8) szinttel magasabban van nálam, kell beléjük 2-3-4 sima ütés + blokkolnak is egy csomót, néha meg is izzaszt rendesen. Ezt csípem. Egyszer próbaképp újrakezdtem egy démonnal silverben, tényleg jó volt, hogy rögtön az elején nem volt hiperkönnyű, de nem is volt nagyon nehéz. Csak épp nem lehetett ész nélkül aggrozni. Ha Diablo 3-ban legalább ilyen lenne a normal fokozat, nem volna rossz.
Guild Wars 2: Archanon.6039 ||| http://myanimelist.net/animelist/Archanon ||| ~Dango, dango, dango, dango; dango daikazoku...~ ||| El. Psy. Congroo. ||| Whohhehhje. /,,/, (⌐■_■)
-
tdd587
őstag
Azért a Sacred 1-ben (silver fokozatban) így is rendszeresen előfordult velem, hogy elnéztem olyan helyekre, ahová nem kellett volna mennem még/egyáltalán és ha izmosabb környékre tévedtem, akkor a sima banditák is elég nagyot ütöttek. Lehetett is így jól fejlődni. A hátulütője persze az ilyen kiruccanásoknak, hogy a csapásba visszatérve a túl erős karaktert nem fogja meg egy darabig senki - és az egy ütéses ellenfelek nem túl szórakoztatók már felnőtt fejjel.
Kellene a silver fokozat a D3-ba is, ha lehetne szavazni én egyet leadnék rá. De nem lehet.
Life is too short for boring Hi-fi. Danes don't lie.
-
Scooby Dou
aktív tag
szerintem remek otlet volt ez a nehezsegi fokozat varialasa. igy legalabb a hc playerek is nagyon fognak orulni , jomagam is tamogatom
hmm..
-
Archanon
őstag
Én is jobban preferálnám, ha "kihagyhatnám" a 10 óráig tartó "unalmat" (azért annyira nem az), és ne csak második végigjátszásra élvezhessem a játékot úgy, ahogy már az elejétől kellett volna. Nem kell semmilyen pipa, "Normal+", stb., Vér István igenis tanuljon meg játszani, és így a Normal, azaz a legkönnyebb fokozaton is lehetne valami kihívás. Nem azt mondom, hogy minden második ellentől reinkarnálódnom kelljen, de szerintem az se a legjobb, ha gondolkodás és mindenféle ellenállás nélkül játsszuk a bélömlesztő aratógépet. Személy szerint én sem csípem a nevetségesen könnyű játékmenetet, egy idő után rendkívül unalmas és monoton tud lenni.
Sacred 1-et nemrég toltam ki bronz fokozaton, de túl késő volt már, mikor rájöttem, hogy ez így basszus túl könnyű. Underworld már silverben megy, szívok is vele néha rendesen. De igen, Sacred-ben a Silver volt a szerintem megfelelő "normal" fokozat. Nem állati nehéz, de nem is rohadt könnyű. Megfelelő fejlesztéssel, és egy kis odafigyeléssel bőven élvezhető... de ezt csak úgy mondom, nem akarok ilyentet Dióba.
De nem játszottam még a Dio3-mal, így nem tudni milyen lesz a végleges normal. Reméljük, hogy a könnyűnél azért valamivel nehezebb lesz...
#tdd587: +1.
[ Szerkesztve ]
Guild Wars 2: Archanon.6039 ||| http://myanimelist.net/animelist/Archanon ||| ~Dango, dango, dango, dango; dango daikazoku...~ ||| El. Psy. Congroo. ||| Whohhehhje. /,,/, (⌐■_■)
-
tdd587
őstag
Hmmm, érdekes módon nekem rögtön leesett, hogy mire gondolsz és én is támogatnám. A sacredben ezt hívták silver fokozatnak, nem is unatkoztam vele, mert ütöttek, vágtak rendesen mindjárt az elején. Elég sokszor sikerült is meghalni, volt tétje a dolognak, ha csak úgy berontott az ember egy sírkamrába, aminek az ajtaján nem volt kint a foglalt jelzés. De említhetném a sárkányokat is. Odamész, ütsz kettőt és meghaltál. Segít helyretenni az elbizakodott karaktereket.
Sajnos az nem mindenkinek opció, hogy majd hell-en nehéz lesz. Egyszer lesz 100 órám leülni elé (lesz?), az legyen jó, ne csak a 300-400. óra.
[ Szerkesztve ]
Life is too short for boring Hi-fi. Danes don't lie.
-
ddekany
veterán
"Vannak itt is megoldások, csak egyszerűbb sírni."
Még egyszerűbb értetlenkedni is kötözködni állatira egyértelmű dolgon, ahelyett hogy felfogjátok és túl vagyunk az egészen egyetlen hozzászólással... Mert értelmes hozzászólás, indok, nem volt, csak a hülyeség. Igen, vannak megoldások, csak közel nem egyenértékűek azzal, mintha a Blizzard betenne egy kibaszott "difficult" pipálható mezőt a normal fokozat mellé. Valahol még mindig a "jaj de az akkor is az csak plusz egy nehézség"-nél tartunk, szóval mindegy is... Ja, meg hogy de kell a normál a pistikéknek... mert ki mondta, hogy ne legyen normál? Stb. Gy.p.
-
Fidel76
tag
Megoldható itt is, hogy a normal nehezebb legyen.
Olyan játékba csatlakozol be ahol 3an vannak, de más act-ba mennek, vagy megveszel 2-3 játékot és magad mellé berakod azokat nehezítésnek.
Vannak itt is megoldások, csak egyszerűbb sírni.Számomra egy kicsit értelmetlen is, mert tulajdonképpen 4x játszod végig a normált más nehézségi szinteken, és utána farmolsz.
-
Wolverine
félisten
válasz Lézerparaszt #74 üzenetére
A Hummer magyarázata itt van.
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Peat;)
veterán
válasz doktordrog #1 üzenetére
Esélyes hogy single player módban sokaknál nem fogja elérni a Dark Souls élményszintjét a Diablo3. Abból indulok ki mit nyújtott a diablo2, illetve hogy Blizzardéknál a multiplayer erősebb támogatása lett a divat, pl. a végtelen és úgyis lehetetlen egyensúlykeresésen dolgoznak, vagy a majdnem tökéletes kezelőgomb/skillrendszer stb. a multi játékhoz szükséges inkább technikai mint játékélménybeli területeken.
-
proci985
MODERÁTOR
igaz, igaz. fiatalon sokkal magasabb volt a tűréshatárom játékok tekintetében.
ó, system shock 2nél látszott, hogy felnőttek készítették, akik mellesleg programozással foglalkoznak. avagy ha én 5 óra alatt még mindig csak kapizsgálom, hogy ez így hogy, pedig még training is van, az már úgy eléggé sokat elmond arról, hogy mennyire nem intuitív a felépítése.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Sirandrish
legenda
válasz Lézerparaszt #74 üzenetére
-Apaaa, miért mentél kocsival a jégre?
-Há merEvery game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
Youri
veterán
-
wikings2
őstag
Hát pont a warcraft járt az eszemben, miközben írtam.
W3 tft-t leszedtem b.net accomról suliban mert vert az unalom infó érettségivel infó fakton, aztán a sok gyökérfejű első kijelentése: fúj de szar wow koppintás, hogy tudsz te ilyennel játszani.
őőőőőTalán én is Pest vagyok... Pest a pestiségem. Pest,hogy rég Pesten lakok, s nem lettem pesti mégsem.
-
wikings2
őstag
Úgy vitáznék én is valakivel ^^ már rég őstag lennék
Szerintem jó lesz ez így ahogy van. Rengeteg vérpistike lesz aki szerintem most fog először Diablo játékkal játszani, és kb azt sem tudja majd hogy létezett az 1 meg a 2.
Nekik pedig el kell majd a sikerélmény normalon Nm/Hell meg majd a mi terepünk lesz (gondolok itt a vérbeli diablosokra)
Infernoról meg nem merek nyilatkozni. Ott lesznek brutalitások azt hiszemTalán én is Pest vagyok... Pest a pestiségem. Pest,hogy rég Pesten lakok, s nem lettem pesti mégsem.
-
Sirandrish
legenda
Igen...szeretnéd ha a Normalt lehetne nehezíteni..és ez nem jelentene még egy nehézségi fokozatot..
Van Normal meg Nightmare...te szeretnél a kettő közé egy Normal+-t de ennek semmi de semmi köze a nehézségi szinthez...
Jah és neked nem elég mondjuk a player8 sem mert neked abban sincs kihívás...
Bocsi..eddig tényleg nem értettemEvery game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
ddekany
veterán
válasz Sirandrish #58 üzenetére
Nekem az értetlen emberek okoznak fájdalmat, amúgy csak reagáltam a cikkre. Látom azóta sem sikerült felfogni amit mondtam... elolvasod egyáltalán amit mások írnak?
-
Sirandrish
legenda
Nálam egyik ilyen a Stonekeep...anno...áá kegyetlen nagy game volt..de nem merem most meglesni
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
proci985
MODERÁTOR
válasz Sirandrish #60 üzenetére
jaja, pár játék nem öregszik, másikak eszméletlenül.
nekem pl a system shock 2 az, amit folyamatosan próbálok bepótolni, de 5 óra játék után még mindig nem igazán értem, hogy mi miért és hogyan. a ronda grafikát még túlélném, node az interface olyan szinten van feleslegesen túlbonyolítva... érdekes módon viszont a picit fiatalabb Deus Ex a mai napig van olyan jó, mint először. csak mindig meglepődök, hogy mennyivel szebbre emlékszem
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Sirandrish
legenda
Egyébként sok ilyen játék van...
Azóta úgy vagyok vele hogy emlékszem hogy fasza volt...maradjon csak az emlékeimbenEvery game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
proci985
MODERÁTOR
válasz Sirandrish #53 üzenetére
először azt hittem bennem van a hiba, de Te a negyedik ember vagy, aki megerősítette a tapasztalatokat.
ddekany: szerintem volt benne némi hullám, bár az sem minden karakterrel. alapvetően hell szinte minden karakterrel nehéz volt (kivéve amikor a lvl72-75 közel fullos hammerrel/enigmás summonerrel mentem át hellre, és végigjátszás helyett kb teleportból és runokból állt hell... bár vicces pillanatok voltak ott is, pl kurast templek hammerrel és az immun jetikkel, illetve egész act4 summonerrel a sok épségű, de keveset sebző ellenfelek miatt).
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Sirandrish
legenda
Ha uristen ha vááá ettől még szándékodban áll kihagyni a normal fokozatot...még akkor is ez a helyzet ha nem Nightmare hanem Normal+...tényleg nem tudod ezt feldolgozni?
Nem fogsz kapni a Blizztől egy kész karaktert...törődj bele..
Sacrednél meg tudták csinálni hogy a Normal is tartogasson kihívást...a Diablonál nem fogják...és hidd el...túlélik ha emiatt elveszítenek téged mint potenciális vásárlót!Arról nem is beszélve hogy csak neked okoz ilyen mérhetetlen komoly gondot a normal fokozat...az alap D2ben kb 20 karit toltam fel hellig, Medianba vagy 6ot..és soha nem éreztem tehernek a Normalt...
[ Szerkesztve ]
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
ddekany
veterán
válasz Sirandrish #55 üzenetére
ÚRISTEN! ÁÁÁ!!! A különbség, hogy a nehezebb fokozat eléréséhez nem kell végigunatkoznod a normálnak nevezett fokozatot.
-
ddekany
veterán
"el kéne már felejteni azt a régi paradigmát még az adnds időkből, hogy varázsló karakterrel az első 5-10 órában varázslás helyett kardozni kell"
Igazából az engem nem feltétlenül zavar, ha a játék elején más stílust kell alkalmazni mint később... Nyilván az 5-10 óra színtiszta csapkodás erős túlzás lenne, de ilyen a Diabloban sem volt, kapásból repkedtek a varázslatok, valamennyire. Valójában a legtöbb "RPG-ben" csak az eleje ami le szokott kötni (persze ha nem 0 a nehézség, és érdekes módon régen az eleje volt a legnehezebb a legtöbbnek), utána általában unalomba fordulnak. Diablo-nál inkább ellenkező a helyzet, bár a későbbi játék monotonabb, de legalább kezd valami kihívás lenni. Persze ha nem gy.p. módban lenne a normál, ott is az lenne a legjobb.
-
Sirandrish
legenda
A Normalt lehet nehezíteni..
Az mi ha nem még egy nehézségi fok?Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
ddekany
veterán
válasz Sirandrish #50 üzenetére
"+1 nehézségi fok és ennyi...a neve mint olyan tök8.."
Látom akkor nem én beszélek kínaiul, más hozzászólását sem érted...
-
Sirandrish
legenda
A FF VII nálam is így néz ki...sok sok éve alig bírtam letenni most meg talán 6-8hónapja előkapartam és hát...uristen
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
rbriddick77
csendes tag
Vicces, hogy nem akarjátok megérteni mit akar írni ddekany.
Nem nightmaren akar lvl25-ös karakterrel kezdeni, hanem azt szeretné, hogy a normál fokozat erőssége állítható legyen. Én is tartok attól, hogy túl könnyű lesz a normál szint. Ugyanis nem szeretném 2 nappal a telepítés után már az outro-t nézegetni.
Csak hogy 1 példát mondjak, Icewind dale játék. Kezdés előtt lehet állítani a nehézséget.
- Van a normál ami alap.
- Van a könnyebb, ahol a normálhoz képest felét sebzik a szörnyek.
- Van a nehezebb, ahol a normálhoz képest dupláját sebzik a szörnyek.De felhozhatnám a Diablo első részét is. Ott már az elején sem volt sétagalopp. A wizát már egy zombi is lecsapta, ha túl közel ment.
Egyébként meg ez a vita jelenleg teljesen felesleges, mivel még senki nem vitte végig normálon a játékot ugye. Ebből kifolyólag meg csak találgat mindenki milyen kihívást tartogat.
Én. pl. úgy tervezem, hogy indítok karaktert, és ha meghal, akkor törlöm és kezdek egy újat. Így szeretném kitolni az első végig játszás idejét, mivel az újdonság varázsa (ami azért igen meghatározó számomra) az első végigvitel után már erősen csökken.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz Sirandrish #50 üzenetére
a nevük mindegy. a lényeg annyi, hogy az első nehézségi fokozatot ki is lehetett hagyni, és direkt lehetett a másodikkal kezdeni. cuccot az ember nem kapott jobbat (szintet se), viszont a fejlődési görbe sokkal meredekebb volt. nincs az, mint pl egy summoner nekróval post1.10ben, hogy normalt diablo és durial kivételével kb az ember végigásítozza (előbbi summon resist nélkül 1hitkilleli az összes csontvázat, utóbbit meg közelharcos gearrel kell szétverni, ami nekróval eléggé sok ideig tart). másképp: a diablo kezdeti pár szintjéhez képest mérföldekkel jobban volt megoldva.
arra szerintem Te is emlékszel, hogy még a skill újraosztás előtt (pl 1.10ben) pár buildel normal kb vicc kategória és ásítozás volt, másikakkal meg az ember szívott, mert nem voltak meg a skillek. hammerdin, pure FO sorc, PSN nova nekró, ezek mind nagyon lassan indultak be.
"Az meg szerintem nonszensz hogy te elvárod hogy nulla gameplay-el kapj egy 25ös karit olyan itemekkel amik kapásból bírják a Nightmaret..."
nem ezt mondta. azt mondta had lehessen később kezdeni, mert az eleje irritáló és unalmas. legalábbis én nem azért szoktam sorcot csinálni, hogy utánna 5 órán át gyakorlatilag egy törött karddal kergetőzzek. sacred2ben ezt megoldották.a helyzet az, hogy öregszünk és eltolódik a tűrésküszöbünk. ami 10 éve elfogadható volt, ma már nem. ismerősi körben többen próbáltuk újra elővenni a final fantasy 7et, és meglepődve tapasztaltuk, hogy baromi lassú, idegesítőek a menük, grinding grinding hátán és úgy összességében pár óránál tovább senki nem bírta. pedig tíz éve emlékszem mennyire imádtuk. el kéne már felejteni azt a régi paradigmát még az adnds időkből, hogy varázsló karakterrel az első 5-10 órában varázslás helyett kardozni kell. a diablo2ben pedig eszméletlenül hullámzott a nehézségi szint, még ha az ember a felszerelést kapásból rá is adta a karakterre, amikor elérhetővé vált.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Sirandrish
legenda
De hát nem mindegy mi a neve?
Ha Sacred 2-ben nem bronze meg silver lett volna hanem Májashurka meg Véreshurka akkor mi lett volna a különbség?
+1 nehézségi fok és ennyi...a neve mint olyan tök8..ddekany Igen, az lesz...ahhoz hogy elindulhass a 2. nehézségi fokozaton (legyen ez nehezített normal, nightmare vagy jóskapista), teljesítened kell az első nehézségi fokozatot.. Ez valahol szerintem tök egyértelmű egy olyan játékban ahol az itemektől leszel kemény.
Egy FPS-ben megoldható hogy HARDon kezd mert a fegyver (item) adott...az enemy többet sebez és ennyi...de azért a Diablo item készlete picit szerteágazóbb annál hogy kapsz egy kardot ami 20at sebez és azzal kell boldogulnod akár 8 nehézségi fokozaton is...
Az meg szerintem nonszensz hogy te elvárod hogy nulla gameplay-el kapj egy 25ös karit olyan itemekkel amik kapásból bírják a Nightmaret...[ Szerkesztve ]
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
megint én
őstag
"Meg fogtok halni a Diablo III-ban, ezt megígérjük"
Nehogy meghaljunk még a megjelenése előtt....Ja, most olvasom, már volt hasonló...
[ Szerkesztve ]
-
proci985
MODERÁTOR
válasz Sirandrish #44 üzenetére
sacred2ben volt nehezített normál. bronze kb noob fok volt, silveren már meg lehetett izzadni, de sokkal jobb volt a drop. első kari kivételével általában bronzot ki is szokták hagyni.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
ddekany
veterán
"Mutass olyan H&S-t ahol nehézségi fokozatok vannak, és már a "normal" on beszart olyan nehéz a játék."
Irreleváns, hogy van-e olyan... azt preferálnám, ha lenne. Még csak nem is kell beszarásnak lennie, csak mi abban a játék, ha kicsit sem kell odafigyelni? De csak tök mellékesen Sacredben lehetett nehézségi fokozatot állítani már az elején, Torchlightben is. Illetve The Hell-ben már ez elején kellemes a nehézségi szint. Csak persze félig-MMO játékban az nem olyan egyszerű kérdés, mint SP ben, DE van rá sokféle megoldás (itt elhangzott 2), csak akarni kéne, nem kötni az ebet a karóhoz.
Amúgy ez egy szoftver... tehát lehet ám bele némi rugalmasságot tenni. Akinek kell, legy ilyen normal. De aki mást preferálna, azt nem kötelező ám unatkozással szívatni...
-
ddekany
veterán
válasz Sirandrish #44 üzenetére
"Nehezített normal vagy Nightmare...mi a különbség?"
Vajon mi?
"Úgy nevezed ahogy akarod, a lényegen nem változtat...plussz egy nehézségi fokozat."
Eltekintve az egész céljától, hogy 0 nehézségi fokozat mind a két esetben kimarad... De tudod mit, hagyjuk. Úgyis az lesz mint az előző 2 részben, Mert Csak, ez van.
-
wikings2
őstag
Mutass olyan H&S-t ahol nehézségi fokozatok vannak, és már a "normal" on beszart olyan nehéz a játék.
Diablo sosem tartozott a "beledöglesz hanem játszol már 5 éve hasonló játékot" sorozatba bele. Nem emlékszem nagyon olyanra, hogy diablo1 ben vagy 2 ben meghaltam volna szinte minden 5. percben.
Voltak eddigis keményebb helyek (diablo 1 ben lazarus, meg néha rengeteg kemény fickó ott lvl12-15 körül, diablo2 ben az átokszoró buzeráns népség diablo szentélyénél)
Valószinű, hogy itt is lesznek normalon hasonló helyzetek.
Szerintem kell a normal bele. Ez nem "Titan Quest", hogy vért izzadjon az ember mire szimplán kipörgeti a játék sztoriját a legkönyebb nehézségi fokozaton a 4 ből.Talán én is Pest vagyok... Pest a pestiségem. Pest,hogy rég Pesten lakok, s nem lettem pesti mégsem.
-
Sirandrish
legenda
Nehezített normal vagy Nightmare...mi a különbség?
Úgy nevezed ahogy akarod, a lényegen nem változtat...plussz egy nehézségi fokozat.
És igen...tök normális/reális kérés hogy a játékkal ugyan nem játszol egy percet sem de neked 25ös kari kell...Ha ilyen "egyszerű" szerinted az egész akkor ne vegyél fel itemet normalba...szerintem abban lesz kihívás..
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
ddekany
veterán
válasz Sirandrish #41 üzenetére
"Megint a régi mese."
Nem én kezdtem... A cikk állította, hogy lehet választani, pedig nem lehet. Ennyi.
"NM-en akarsz kezdeni egy 50es karakterrel full gearben"
Mindegy persze, csak egy gügye játék, csak hihetetlen, hogy ilyen alapvető dolgok nem lehet felfogni... Olvass vissza, most pont egy más lehetséges megoldást említettem: lehessen nehezített normált választani. Nyilván azzal is lesz valami óriási gondotok, hogy akkor én mit tudom én mit akarok amit soha nem mondtam... Na nem mintha az NM-en kezdés, átlag alatti (D2 esetén mondjuk 25) szinten és valami alap "kék" szereléssel ne lenne jobb, mint 0 kihívásos tutorialra kényszeríteni az embert (mi értelme!), de még csak nem is azt mondtam.
[ Szerkesztve ]
-
proci985
MODERÁTOR
válasz Sirandrish #41 üzenetére
persze, az se egy jó megoldás, de egy törött bunkóval/íjjal kergetőzni a zombikkal órákon át egy varázsló karakterrel se volt az igazi.
ez mondjuk egy nagyon speciális karakternél (ranger paladin, kuko és strafe/FAt adó RW íjakkal, lvl33ig, illetve lvl63ig nem érhetők el a támadásai) még elfogadható, de egy sorccal is az első 15-30 szint simán csak szívás. pure hammerdin is kb lvl25től ér valamit, 27től meg a szimpla frusztráció átmegy imbába a játék végéig, pl8ban.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Sirandrish
legenda
Megint a régi mese.
NM-en akarsz kezdeni egy 50es karakterrel full gearben mert szerinted az a normális...hát gratulálok!
Hogy szeretnél nehezebb fokozaton kezdeni mikor ahhoz kell az előző nehézségi fokozaton szerzett cumó? Jah hogy adjanak neked egy NM bíró setet csak úgy? Jó ötlet!Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
Youri
veterán
Vagy a D3-ban, vagy a várakozásba, de meg fogunk halni
RTX ON
-
ddekany
veterán
válasz Lézerparaszt #35 üzenetére
Aki nem szellemi fogyatékos, annak ez is kevés... a normális megoldás helyet... Ilyen szörnyűek egyesek...
-
Ilsyde
őstag
válasz Lézerparaszt #29 üzenetére
BNeten úgy is az lesz hogy 1-es szintu karaktert ki milyen gyorsan tud felhúzni magas szintu karik segítségével. Pár óra után már nighrmare-en lesznek a friss karik. Rohanás elore ezerrel. Ezért sem szerettem a D2 multiját.
-
ddekany
veterán
válasz Lézerparaszt #29 üzenetére
Miért kéne ahhoz maga szinten kezdeni? Nem kell...
-
Lézerparaszt
őstag
Most tényleg a normál módot szidják sokan ? Jó hogy nem kezdünk már akkor egyből lvl 50-en hogy egyből nehéz legyen.
A játék nem játék! Hypperkarma#2958
-
errorcode06
őstag
Ez attól függ hogy milyen beállításokkal játszol. A videóból (számomra) nem derült ki milyen nehézségen játszanak a csókák. Ugye lesz négy. Namost a kettőben normal, nightmare, hell a 3 nehézségi szint.
Itt is valami hasonlót képzelek el (a 4. nehézségi szint nevét nem tudom), de nem hiszem hogy úgy csinálják meg hogy egyedül ne tudd végigtolni a legnehezebb fokozaton.A 2-ben a hammerdinen 8playerben is komfortosan érezte magát hellen, még ws-ben is
[ Szerkesztve ]
"Well, Blizzard is dead. It is a corpse being puppeteered by Activision and Bobby Kotick" DesignerDave
-
Thodeus
aktív tag
Szerintem csak demonstrálni akarták hogy kb. mennyi idő alatt fekszik meg az ember ha nem figyel. Nem mellesleg mondta hogy kb az az első rare monster adag. Na most képzeld el egy combosabb résznél mik lesznek. Persze egy jól felszerelt karakter többet fog bírni de nem hiszem hogy olyan nagyon komfortosan lehet majd szaladgálni ennek ellenére se.
Szerintem erősen coopra lesz az a fokozat kihegyezve de majd kiderül.
[ Szerkesztve ]
-
Fidel76
tag
Minden a felszerelésen és a skilleken múlik. Először felszerelés nélkül elhiszem, hogy lesz halál. Ahogy kialakulnak a legoptimálisabb skillelosztások és felcuccolnak a játékosok, már mindenki egymaga szólózza MF cuccban Infernot. D2-be is ez volt.
Meg persze mindenkinek lesz 1 OP classa amivel majd MFezik, hogy a kedvenc classának gyűjtsön cuccokat.Amúgy ebben a videóban potit egyszer se iszik és nem is használ CC-t se, pedig mindkettőre lenne ideje...ennyit erről a nagyon fenyegető videóról.
-
ddekany
veterán
"Azonban a végleges játékban, ahol négy fokozat közül választhatunk, már korántsem ez lesz a helyzet."
Pont az volt és lesz a gáz megint, hogy nem választhatunk! A normal nevű órákig tartó tutorial mód kötelező, akkor is ha közjegyzővel igazoltan már a sokadik karakterét csinálja valaki. Könyörgöm... lehetne, hogy választhatunk nehezített normalt? Ha valaki azt perferálja a dedó helyett... naaAAaa... Blizzard válasza: "NOOO!" A normál pedig eleve a legérdekesebb játékrész lenne, a változatossága miatt, meg hát ott lesz az első végigjátszásod, ami sokkal hangulatosabb mint a későbbiek... pont azt elszabotálják... akkora ostobaság ez...
[ Szerkesztve ]
-
wikings2
őstag
Nem vagyok benne a témában közel 20 perc anyagot láttam össz-vissz multi-playerből és ennyi
Majd ha kijön ráérek megtapasztalni de ha tényleg ennyire op dolgok is lesznek benne akkor lehet hogy maradok a diablo 2 nélTalán én is Pest vagyok... Pest a pestiségem. Pest,hogy rég Pesten lakok, s nem lettem pesti mégsem.
-
Klemice
senior tag
You'll get your asses kicked. Na szóval fülelni is kéne, és nem egy videó címe alapján címet adni egy cikknek.
-
datatomm
tag
Majd a macskát küldöm előre. Annak kilenc élete van.
Ami igazán lényeges, az a szemnek láthatatlan.
-
maszi99
őstag
Ennyi időnek már bőven elégnek kell lennie mindenre, grafra, játékmenetre, nehézségre, stb........, stb.........
1szóval mindenben az év játékának kell lennie, és ez a minimumhttp://gamepod.hu/teszt/nadirim/mult.html
-
Tikakukac
titán
Passzív félév be fog figyelni ha ez kijön
Na jó, amíg nincsenek meg a vizsgák nem merek a közelébe menniA fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Archanon
őstag
-
proci985
MODERÁTOR
multiple shot fire enchanted? diablo2ben olyan 4,5k lifeig ,maxos fire resistel és 35 körül phys damressel is levitt mindent. Listert/Pindleskint külön öröm volt emiatt runolni pár kaszttal.
egyébként szerintem én nem fogok halni Diablo3ban, eddig nagyon úgy néz ki, hogy nem lesz időm játszani.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
Cadal
őstag
Megnéztem a videót kétszer, de egyszerűen alig látni, hogy mit történik a sok csilli - villi effekt mögött. Nem csoda hogy elhal a karakter, nem is látni mi történik...
-
wikings2
őstag
Ha nem lesz semmi olyasmi átok egy-két mobon ami ha rajtam van akkor a sebzésem visszacsap akkor szerintem nem lesz itt túl sok meghalás ^^ .
Monk ftw.Talán én is Pest vagyok... Pest a pestiségem. Pest,hogy rég Pesten lakok, s nem lettem pesti mégsem.
-
Jokes67
tag
Annyi pénzért amit majd el fognak kérni a játékért,az a minimum ,hogy meghalunk mindannyian....
-
Ilsyde
őstag
Normalon kezdesz, ha végigvitted akkor mehetsz a kovetkezo nehézségi szintre, ha az megvan akkor a harmadikra, ha azt is kijátszottad akkor nightmare-re. Diablo 2-hoz hasonló rendszer.
A normal eleje tutorialként mukodik a gyors haladás érdekében és hogy hozzászokj a játékmechanikához anélkul hogy állandóan meghalnál. A bétában csak ez a rész érheto el.
-
echterion
nagyúr
Le lehet valahonnan tölteni a bétát, vagy ez nem publikus, hanem előre kellett regelni? Kíváncsi lennék rá, milyen.
******
-
Archanon
őstag
Nem igazán követtem nyomon a fejlesztéseket, de ez most nem tiszta... Vannak a különböző nehézségi fokozatok, de mindenképpen normallal kell kezdeni, ahogy eddig is volt [ez így jól is volna], vagy pedig ha akarom, nekiállhatok egyből nightmare-en őrjöngeni [és ez nem van jól]?
Ha meg úgy van, ahogy régen volt, akkor viszont nem túl jó hír, hogy a normal fokozaton lazán át lehet hentelni magunkat, mindenféle kihívás nélkül.
Guild Wars 2: Archanon.6039 ||| http://myanimelist.net/animelist/Archanon ||| ~Dango, dango, dango, dango; dango daikazoku...~ ||| El. Psy. Congroo. ||| Whohhehhje. /,,/, (⌐■_■)
-
Löncsi
őstag
Elég szürreális ez a cím.
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Lewzke
őstag
válasz Lézerparaszt #3 üzenetére
Na és a Diablo 4-el csak az unokáink fognak játszani?
-
Lézerparaszt
őstag
Majd mesélhetjük az unokáknak:
Fiam, én már nem leszek, de te még megérheted. Nemsoká kiadják ! 50 éve megígérték hogy meghalunk a Diablo 3 -ban. Igazuk lesz !A játék nem játék! Hypperkarma#2958
-
Lewzke
őstag
Ha nem is halunk meg a játékban a nehézség miatt, étlen-szomjan halunk annyit játszunk rajta.
-
doktordrog
aktív tag
Diablo III: Dark Souls edition?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Allegro vélemények - tapasztalatok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- DIGI Mobil
- Mikrotik routerek
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Digitális Állampolgárság Program
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- EA Sports WRC '23
- További aktív témák...
- BONTATLAN Új Iphone 16 PRO 128Gb - 1TB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- BONTATLAN Új iPhone 16 PRO MAX 256-512GGB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- Tamron SP 70-200mm f/2.8 Di VC USD G2 objektív ( Nikon )
- Azta! Yoga Slim 7 Prémium Ultrabook 14,5" -40% AMD Ryzen 5 7640S 16/512 RADEON 760M 2GB 2,9K OLED
- Sigma 35mm f/1.4 DG HSM Art objetkív + táska ( Nikon )
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest