Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Sirandrish #41 üzenetére
persze, az se egy jó megoldás, de egy törött bunkóval/íjjal kergetőzni a zombikkal órákon át egy varázsló karakterrel se volt az igazi.
ez mondjuk egy nagyon speciális karakternél (ranger paladin, kuko és strafe/FAt adó RW íjakkal, lvl33ig, illetve lvl63ig nem érhetők el a támadásai) még elfogadható, de egy sorccal is az első 15-30 szint simán csak szívás. pure hammerdin is kb lvl25től ér valamit, 27től meg a szimpla frusztráció átmegy imbába a játék végéig, pl8ban.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
ddekany
veterán
válasz Sirandrish #41 üzenetére
"Megint a régi mese."
Nem én kezdtem... A cikk állította, hogy lehet választani, pedig nem lehet. Ennyi.
"NM-en akarsz kezdeni egy 50es karakterrel full gearben"
Mindegy persze, csak egy gügye játék, csak hihetetlen, hogy ilyen alapvető dolgok nem lehet felfogni... Olvass vissza, most pont egy más lehetséges megoldást említettem: lehessen nehezített normált választani. Nyilván azzal is lesz valami óriási gondotok, hogy akkor én mit tudom én mit akarok amit soha nem mondtam... Na nem mintha az NM-en kezdés, átlag alatti (D2 esetén mondjuk 25) szinten és valami alap "kék" szereléssel ne lenne jobb, mint 0 kihívásos tutorialra kényszeríteni az embert (mi értelme!), de még csak nem is azt mondtam.
[ Szerkesztve ]
-
ddekany
veterán
válasz Sirandrish #44 üzenetére
"Nehezített normal vagy Nightmare...mi a különbség?"
Vajon mi?
"Úgy nevezed ahogy akarod, a lényegen nem változtat...plussz egy nehézségi fokozat."
Eltekintve az egész céljától, hogy 0 nehézségi fokozat mind a két esetben kimarad... De tudod mit, hagyjuk. Úgyis az lesz mint az előző 2 részben, Mert Csak, ez van.
-
válasz Sirandrish #44 üzenetére
sacred2ben volt nehezített normál. bronze kb noob fok volt, silveren már meg lehetett izzadni, de sokkal jobb volt a drop. első kari kivételével általában bronzot ki is szokták hagyni.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz Sirandrish #50 üzenetére
a nevük mindegy. a lényeg annyi, hogy az első nehézségi fokozatot ki is lehetett hagyni, és direkt lehetett a másodikkal kezdeni. cuccot az ember nem kapott jobbat (szintet se), viszont a fejlődési görbe sokkal meredekebb volt. nincs az, mint pl egy summoner nekróval post1.10ben, hogy normalt diablo és durial kivételével kb az ember végigásítozza (előbbi summon resist nélkül 1hitkilleli az összes csontvázat, utóbbit meg közelharcos gearrel kell szétverni, ami nekróval eléggé sok ideig tart). másképp: a diablo kezdeti pár szintjéhez képest mérföldekkel jobban volt megoldva.
arra szerintem Te is emlékszel, hogy még a skill újraosztás előtt (pl 1.10ben) pár buildel normal kb vicc kategória és ásítozás volt, másikakkal meg az ember szívott, mert nem voltak meg a skillek. hammerdin, pure FO sorc, PSN nova nekró, ezek mind nagyon lassan indultak be.
"Az meg szerintem nonszensz hogy te elvárod hogy nulla gameplay-el kapj egy 25ös karit olyan itemekkel amik kapásból bírják a Nightmaret..."
nem ezt mondta. azt mondta had lehessen később kezdeni, mert az eleje irritáló és unalmas. legalábbis én nem azért szoktam sorcot csinálni, hogy utánna 5 órán át gyakorlatilag egy törött karddal kergetőzzek. sacred2ben ezt megoldották.a helyzet az, hogy öregszünk és eltolódik a tűrésküszöbünk. ami 10 éve elfogadható volt, ma már nem. ismerősi körben többen próbáltuk újra elővenni a final fantasy 7et, és meglepődve tapasztaltuk, hogy baromi lassú, idegesítőek a menük, grinding grinding hátán és úgy összességében pár óránál tovább senki nem bírta. pedig tíz éve emlékszem mennyire imádtuk. el kéne már felejteni azt a régi paradigmát még az adnds időkből, hogy varázsló karakterrel az első 5-10 órában varázslás helyett kardozni kell. a diablo2ben pedig eszméletlenül hullámzott a nehézségi szint, még ha az ember a felszerelést kapásból rá is adta a karakterre, amikor elérhetővé vált.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
ddekany
veterán
válasz Sirandrish #50 üzenetére
"+1 nehézségi fok és ennyi...a neve mint olyan tök8.."
Látom akkor nem én beszélek kínaiul, más hozzászólását sem érted...
-
ddekany
veterán
válasz Sirandrish #55 üzenetére
ÚRISTEN! ÁÁÁ!!! A különbség, hogy a nehezebb fokozat eléréséhez nem kell végigunatkoznod a normálnak nevezett fokozatot.
-
válasz Sirandrish #53 üzenetére
először azt hittem bennem van a hiba, de Te a negyedik ember vagy, aki megerősítette a tapasztalatokat.
ddekany: szerintem volt benne némi hullám, bár az sem minden karakterrel. alapvetően hell szinte minden karakterrel nehéz volt (kivéve amikor a lvl72-75 közel fullos hammerrel/enigmás summonerrel mentem át hellre, és végigjátszás helyett kb teleportból és runokból állt hell... bár vicces pillanatok voltak ott is, pl kurast templek hammerrel és az immun jetikkel, illetve egész act4 summonerrel a sok épségű, de keveset sebző ellenfelek miatt).
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz Sirandrish #60 üzenetére
jaja, pár játék nem öregszik, másikak eszméletlenül.
nekem pl a system shock 2 az, amit folyamatosan próbálok bepótolni, de 5 óra játék után még mindig nem igazán értem, hogy mi miért és hogyan. a ronda grafikát még túlélném, node az interface olyan szinten van feleslegesen túlbonyolítva... érdekes módon viszont a picit fiatalabb Deus Ex a mai napig van olyan jó, mint először. csak mindig meglepődök, hogy mennyivel szebbre emlékszem
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
ddekany
veterán
válasz Sirandrish #58 üzenetére
Nekem az értetlen emberek okoznak fájdalmat, amúgy csak reagáltam a cikkre. Látom azóta sem sikerült felfogni amit mondtam... elolvasod egyáltalán amit mások írnak?