Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
''Akik szeretik a minőségi versenyjátékokat, azok jegyezzék meg a Race Driver One-t. A jelenleg még munkacímen futó autós őrület a Dirt-ből már jól ismert Neon-motorra épül, de a fejlesztők a törésmodellre további hónapokat szánnak, hogy a monitorunkon valóban élethűen törjenek a gépek. A Race Driver One-ban a Földet bejárva különféle versenyeken veszünk részt, tovább növelve ismertségünket, duzzasztva pénztárcánkat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-76-
tag
Akkor mindegy milyen autót veszel ebayen?
-
eszgé100
őstag
gyerekek ez nagyon gyatrán megy
. bocs, de még csak nagyon kezdő vagyok
-
Neoteric
addikt
eltudná mondani nekem vki hogy mégis mik a hátrányai az 1.3as patchnek?
mert mondátok itt multkor hogy nem valami jó, de hogy mért nem azt már nem sikerült megtudnom.
-
Jamby18
senior tag
Nah gyűljön a nép 18.00-ra,legyünk sokan,remélem 1indulatoktól mentes PHs race lesz.
-
-STIKE-
csendes tag
Ceru és VViktor!
Bocsánat nem vettem észre, hogy írtatok privátba!
VViktor nem igazán tudok mit írni, én csak bedugtam és játszom!
A véremben van!
Ceru már nem emlékszem, hogy milyen voltam! -
eszgé100
őstag
válasz
Syrius XIX #9489 üzenetére
köszönöm, tegnap már sikerült kipróbálni.
még kezdő vagyok, úgyhogy az esetleges balesetekért már most előre elnézést kérek
de persze a korrektség egyértelmű online társaságban -
Neoteric
addikt
billentyűn én meg jobbkézzel kanyarodok és nyomom a gázt is féket is, ballal csak a spacet ütöm ha kell a kézifék.
most vettem egy xbox360 kontrollert, ott ballal irányítok jobbal adok gáz, ballal fékezek.
amúgy balkezes vagyok.
-
zodo
nagyúr
Furi.
" a jobb kezesek a jobb kezüket használják kanyarodásra és a balt pedig gázra/fékre. "
Jobb kezes vagyok, de ezekszerint valami hibryd.
Életembe még meg se mertem probálni, jobb kézzel írányítani.
Mindig is a Ball kézzé volt az írányítás, abban valahogy jobb a Ball.