-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
e-SATA, SATA lényegében ugyan az, csak a kábelcsatit kell megnyesni.
De ja, elférne mellette a tápcsati is. Mondjuk akkor rögtön csomagolhatnának egybeépített e-SATA---SATA és tápkábelt, hogy dugd a TV-n valami öszvér csatiba meg a winyóra és szia.TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Igen, egyszerűbb lenne és kényelmesebb is, ha jönne mellette a táp is és még rack/dock se lenne kötelező.
Egyébként pedig gyorsabb lehetne az átvitel, ami esetleg akkor jönne szóba, ha a csatlakoztatott háttértár megjelenne hálózati meghajtóként (mondjuk ezt az USB3 is megoldaná, de a tápot és a közvetlen csatlakozást nem).
Akár csavarfurar is lehetne a hátán, hogy felfogasd a winyót.
Jómagam kb. heti 10-20 perc TV adást nézek (átkapcsolom néha, ha pakolászok a szobában, szóval azt is inkább háttérzajnak), így PVR-re sincs szükségem és eszembe sem jut a beépített lejátszót használni (Samun elment volna, de ezen a Panán tényleg gáz a kép is ha egyáltalán van...), csak belegondoltam, hogy ha komolyan vennék ezt az integrált lejátszó dolgot (ha már létezni létezik, akár jó is lehetne...), akkor mit szeretnék.
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
A lényeges momentum az, hogy míg mi csak bizonyosan tudjuk, hogy nincs, addig ők látják is, hogy van, és ezzel nem tudsz egy síkra szállni...
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Pedig szerintem ha pontosan megmérnéd vászonról ANSI sakktáblán a kontrasztot "akármilyen" (de nem kifejezetten sötét) falak közt, majd ideiglenesen lefedve mindent fekete anyaggal (akár ipari méretű szemeteszsákok ), akkor rögtön falfeketére szeretnéd mázoltatni a falaidat a projektoros szobában! (Még talán te magad sem ülnél elé fehér öltözetben.
(Már persze ha elég nagy a projektor lencséből mért kontrasztaránya...)
Még az sem mindegy (legalább is számszerűen, még ha azt már nem is veszi észre a közönség), hogy hány vészkijárat jel pislákol egy moziteremben.
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
A konklúzióval (avagy ilyen formán javaslatnak is felfogható) nem értek egyet.
Én, ha már milliókat költenék egy DLP chipekkel szerelt projektorra és egy ehhez illő vászonra, akkor már véletlenül sem hagynám veszni a kontrasztot azzal, hogy nem festek minden falat feketére. (Illetve javasolnám, hogy aki teheti, az igen is fesse feketére. Akkor is, ha az asszony nem akarja engedi még a dedikált projektor szobában sem!)
Akkor is, ha ebben a tartományban már nem olyan látványos a különbség és egyéb szempontokból is jobb a kép, mint bármilyen mai plazmán.Szerintem az szabály, hogy ha projektor, akkor fekete (na jó, nagyon sötét, szinte fekete...) falak. Nem pazaroljuk a kontrasztot, ha nem muszáj!
Ez szerintem nagyobb kérdés, mint hogy 20 vagy 200k-ért veszel HDMI kábelt.
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Aki naponta 8 órát "vetítőzik", azt elmegyógyintézetbe vagy pszichiátriára kell vitetni, addiktológiai osztályra.
Miért?
Én simán el tudnám képzelni a (majdani) dolgozószobámat úgy, hogy több, viszonylag olcsó projektor vetít egy nem is olyan hatalmas és drága vászonra (jó a magas DPI is) egymás mellé egy összerakva NAGY felbontású képet, amin hatalmas a munkatér, és át lehet látni a nagy CAD rajzokat ahelyett, hogy folyton panolgatok és zoomolgatok.
Jobban hangzik, mint egymás nyakába tolt LCD-kből kifalazni a dolgot. (Főleg a kávák miatt.)
De tudom, engem már azért is hülyének néznek, hogy mikor itt van egy professzionális LCD monitor a szobában, akkor inkább a plazma TV-n rajzolgatok, mert nekem jobban esik így.
- Rajzolsz? Képleteket pötyögsz be? Akkor tessék csak belebújni a 24"-os LCD-be, azt úgy kell!
Még csak nem is azon akadnak ki, hogy órákig van kvázi-statikus képnek kitéve a plazma. (Ami köszöni jól van, csak néha kirakok rá 10-20 percre egy fehér képet, aztán volt IR, nincs IR.)
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Ez most nem vicc, bár nem is ez a legnyomósabb érv, hogy miért esik jobban így, de mióta szoktam plazmán CAD-ezgetni, azóta idegesít ahogy csóváznak a vonalak az LCD-ken, mikor panolok/zoomolok. (Pedig volt idő, mikor PVA monitoron még játszottam is, nem hogy vonalakat lett volna fura blur mentén tologatni.)
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Nem egészen egyértelmű számomra a mondat, de a játékot inkább a plazmán űzd!
Még a kontraszt is számít játékokban is, de a mozgókép megjelenítés (főleg eleinte, ha LCD-ről váltasz) ég és föld különbségének érzetét adja.
Nem is csak a mozgókép felbontás, hanem maga az a képfrissítési jelleg, ami a folyamatosan világító LCD és a pulzáló PDP közt különbözik, és érződik. Ez a diszkrét időpillanatokra renderelt képeknél (mint a játékok) még jobban érződik, mint filmeknél, ahol rajta lehet egy-egy képkockán blur formájában az 1/24 másodpernyi mozgás.Például LCD-n nyugodtan eljátszottam attól, ha időnként leesett az FPS, de plazmán igénylem hogy fixen 60 legyen, mert rögtön érezni, ha kevesebb. Viszont mikor megvan a stabil 60, akkor nagyságrendileg jobb a játékélmény, mint LCD-n.
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Hogy a játékot is az LCD-hez sorolod, vagy ott visszakanyarodik a kör a mondat elejére, hogy "ja és persze játék ... is a plazmán".
Nekem semmilyen, tesztelésre szoktam kapni mostanában mindenfélét. (Most épp egy NEC PA231W van itt.)
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Igen.
Amivel találkozni fogsz, az átmeneti panel inhomogenitás, amit az okoz, hogy a panel különböző sub-pixelei egymáshoz képest jelentősen eltérő ideig pulzálnak hosszú időn át.
Nyilván ha letekered a kontrasztot, akkor minden pixel rövidebb ideig pulzál (mj.: a plamán attól függ a fényerő, hogy hányszor sül ki a cella egy frissítés alatt), így ez a relatív hatás is kisebb elváltozást okoz.Ha parázol, akkor az első 200 órában csinálhatsz szintetikus bejáratást homogén képekkel. De nem fontos.
Azt viszont nem javaslom, hogy a szemedet kínozd!
Nem egy embert ismerek, akinek úgy romlott el a szeme, hogy este tompa kislámpa mellett próbált sokat írni/olvasni (egyetemi kollégisták, ahol valaki már aludni, más még tanulni próbált).TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Nekem esztétikailag is tetszenek a fekete házimozi szobák.
Megvan a saját kis mozis hangulatuk.Egyszer láttam egy olyat, hogy: fekete fal itt-ott sötétszürke sávokkal díszítve, fekete bőrfotelek, kávézóasztalka fekete lábakkal füst-szürke üveggel. Sötétszürke műkő padló.
A tulaj is úgy gondolkodott, hogy a képnek is jót tesz és még hangulata is lesz.
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Az üveg nekem fel sem ötlött a műkő mellett. Arra én is rákérdeztem, hogy legalább rakott-e alá hanglágy anyagot.
A padlófűtés volt a kulcsszó, nyáron elvileg terített rá padlószőnyeget.TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
válasz GeneraL_XTX #7566 üzenetére
látom a horizontális csíkozódását a panelnak
A Pana plazmán nem láttad a vízszintes csíkokat sötét jeleneteknél?
Ezek is csinálnak hasonlót. Ha közel hajolsz hozzá vagy fel-le mozgatod a fejedet egy Pana PDP előtt, amin sötét jelenet van, már látni, hogy széthullik a kép mint ha csak interlace scan-line-okat látnál egy CRT-n.
Nekem a VT30 0% feketéjén mutatták meg először. Aztán az itthoni G30-on szúrtam ki, hogy nem csak feketén, de sötét képekkel is csinálja, csak még nehezebb látni. Később David Mackenzie mondta, hogy már a 2010-es szérián is látta a feketén, de sötét képeken még nem. Viszont 3D-nél már megint látja, mert ott feltűnőbb.
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
De.
Te láttad sötét jeleneteken is, hogy ott sem csak a fekete területek, de az egész kép elcsíkozódik?
Nekem akkor tűnik fel, ha sötét jelenet van egy filmben és előre hajolok egy pohárért. Akkor közelebb is kerülök hozzá és a fejem is mozog függőlegesen.
Korábbi kérdésre: Én inkább a 65ST50-el próbálkoznék.
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
-
válasz #54715584 #7640 üzenetére
Pedig nagyon úgy hangzik, hogy az RGB range vagy RGB<->YCC lesz a probléma.
Azokhoz a régi TV-khez én nem értek. De már a kártya sem mai darab.
Az nvidia driver szerintem azokkal a kártyákkal még csak 0-255 RGB-t tud kiküldeni, és amit találsz az nv control panelben, az csak a videókra érvényesül, nem az összes kimenetre, YCC-hez pedig HDMI kimenet kéne.
Így a TV-t kéne megpróbálni úgy beállítani, hogy jól vagy a lehető legelfogadhatóbban működjön 0-255 RGB bemenettel. (Rgéi TV-t lehet, hogy nehéz.)
Azért tegyél egy próbát az AVSHD 709 disc Black és White Clipping videóival és a TV Contrast és Brightness beállításaival.
Esetleg megpróbálhatod lecserélni a VGA-t valamire, amin van HDMI kimenet és (fake)YCC formátum támogatás.
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
válasz #54715584 #7647 üzenetére
Nem is azt mondtam hogy rohanj a boltba egy HD7970-ért, vagy GTX680-ért, valami kisebb de natív HDMI-vel ellátott HD4xxx-re gondoltam az apróhirdetésekből ahol eladod a mostanit és pár ezresből kijöhet a csere...
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Én a HDTVtest cikkét várom. Az AVforums-nál susmusoltak egy kicsit a VT50 MLL méréseivel.
És ebben nem is annyira maga a szám a lényeg, hanem a "miért?"...[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Egyszer, kétszer (teljesen egyetértek Dwayne-el).
Elvileg ugye egy Klein K-10-et használnak a tesztekhez, amit egy KRP-500 sem hoz zavarba, ők mégis arra panaszkodtak, hogy túl zajos volt a mérés, ezért nem tekintették megbízhatónak és ezért nem közöltek full field black számokat, csak ANSI black értéket.
A másik gond ezzel, hogy hacsak nincs durva fluktuáció a feketeszintben fekete képernyő és ANSI tábla közt, akkor nem szabadna akkora különbözetnek lennie, hogy épp ki-be lépkedjen egy műszer használható tartományából.
Már pedig ha ugrál a fekete, azt szabad szemmel is látni és akkor talán illene megemlíteni a cikkben.
Aztán jött a mentegetőzés, hogy a feketét nem is a Klen K-10-el mérték (mivan? Ott ülnek egy K-10-en, azt mondják hogy azzal készül a cikk, de mégse?), hanem egy i1d3-al.
De ezzel még mindig lóg a lába a dögnek, mert az i1d3 is elboldogul a Kuro-k feketéjével is.*
*Mondjuk azt hozzátenném, hogy én is szitkozódtam pár kört, mire megtaláltam az integration time beállítást CalMan-ben, hogy pontosan és ne gyorsan mérjen az i1d3. De erre már megint csak alkalmazható az, amit Dwain mondott.
Ha ennyire nagy a káosz, akkor inkább ne is írjon be oda számokat. Vagy ha mégis, legalább rendes megjegyzéseket írjon mellél arról, hogy miért és mennyire megbízhatóak.Helyette hagytak nekünk egy olyan megjegyzést, hogy "annyira fekete, hogy a műszer már meg se tudja mérni" (a műszer, amiről ráadásul azt hittük, hogy egy K-10), amiből arra asszociál az ember, hogy kib@aszott sötét lehet és
Na vajon miért volt ez jó? (Reklám?)
De a GT50-en is folytatódik a móka.
Ott írja, hogy mennyire ugrálnak a számok, tehát most vagy a GT50-en ingadozik a fekete (amúgy simán el tudom képzelni amiatt a csíkozódás miatt, amiről beszéltünk itt lentebb - de ők ezt tagadják), vagy megint valami olyannal mértek, ami nem egy Klein K-10, de még csak nem is egy jól beállított i1d3.[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
1080p Pure Direct that promises to pass a full 4:4:4 video signal over HDMI, allowing for slightly enhanced chromatic resolution
Annyira slightly, hogy a duplájára.
(Azt nem mondom, hogy ettől kétszer szebb lesz a kép, vagy hogy akár az emberek fele észreveszi, de szerintem a duplázás akkor sem jellemezendő úgy, mint kis lépés...)and a more even distribution of light through the sub-field phases
Ez meg nem igaz. Időben összébb tömörítik a fényt, nem jobban szétosztják! (Ez ki lett egyszer tárgyalva egy fórumon, ahol egy Panasonic alkalmazott is irkál.)
És ezen a képen csak én látom az IR-t, amit ők sohasem láttak a teszt alatt? (Azért gondolom, hogy ez az, mert a szomszéd képen is rajta vannak azok a sávok, de nem mindegyiken.)
Ez nem azért baj, mert van Ir a TV-n, hanem mert írják hogy ők olyat nem láttak...[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Gondolom az AR bevonat.
Ez most nem javaslat, de én szerintem úgy próbálnék megoldani magamnak egy ilyen problémát, hogy szétkapom a készüléket és lehámozom az egészet. (Nem egyszerű feladat, szóval ismétlem hogy ez nem javaslat.)
Persze lehet hogy megrepedt az üveg is, csak nem látod a felpúposodott/szakadt fólián át.
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
LCD-nél van, aki azért csinálja, mert zavarja a szemcsés hatás, amit az LG agresszív IPS bevonatai keltenek: [link].
Nem lehetetlen, bár kétségtelenül veszélyes művelet.TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
-
válasz dgyuri0123 #7989 üzenetére
Nem teljesen FullHD, az aktuális kép fényerejétől is függ az effektív felbontás. De ez 2D-ben is igaz, csak kevésbé látni (és nem csak a Panasonic-ra igaz ez).
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Én kötelezőnek érezném a 4:4:4-et, de nem így (RGB-ből nem megy, ha pedig a HDMI kábel másik oldalán kell az RGB-ből YCC-t csinálni, akkor az is van kb. olyan fájdalmas, mint eldobni a chroma pixelek felét) és jó dolog ha vannak ezek az extra CMS funkciók, de szerintem annyit nem érnek ezek, mint amennyivel drágább lesz a GT az ST-hez képest.
Az még egy jó kérdés (és ritkán térnek rá ki a tesztek), hogy a precizitással és színszámítással (nem csak a színeket egy ponton és a szürkéket 10 ponton mérve, hanem a teljes gradienseket és a kevert színeket nézve) mi a helyzet. De az alapján, amit írnak a tesztek, már ez is jónak tűnik az ST-n is.
A mozgókép kezelésről ódákat zengtek már az ST-n is (bár ezt mindenkinek magának kéne megeznie, hogy neki bejön-e, vagy még jobban vibrál pedig már a G14 paneleket se bírta...), a kontraszt növekmény látványos a számok alapján, de megvan az ST-n is. Ezek lehetnek az nyomós érvek a mérlegen.
Így szerintem ezek alapján az ST lesz idén a best-buy, és inkább nagyobb ST, mint kisebb GT; ha már nem is fér a nagyobb, de van pénz, akkor esetleg GT/VT, de szerintem többet ér félretenni a különbözetet és hamarabb cserélni újabbra (lehet hogy jövőre már az ST60-on is alap lesz a 4:4:4 és nem is kell végre a 10p szürke).
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
válasz slick-adam #7998 üzenetére
2009-ben még ezek a tesztoldalak sem engedhettek meg maguknak olyan műszereket, amik megbízhatóan mérték a feketét a KURO-kon. Ma már egy bárki számára megfizethető i1d3 is elég jó közelítést ad és az említett tesztelők már Klein K-10-el is fel vannak szerelve, ami sokkal komolyabb műszer, de nem frissítik visszamenőleg a régi cikkjeiket új mérési eredményekkel. Akinek már akkor is volt hozzá felszerelése, az közölt is itt-ott számokat, de ma már tényleg nehéz őket előtúrni google-el. De a VT50 fekete még mindig többszöröse egy 9G KURO-nak.
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
válasz M@trixfan #7995 üzenetére
Még mindig?
Az idei az első széria, amihez már volt köze az ex-Pioneer Panasonic mérnököknek. És ez sem ekte KURO-tech, nem ahhoz tartanak, inkább hasonló mérnöki gondolkodásmóddal tett lépés a Panasonic által kikövezett úton (ha úgy tetszik, a következő Panasonic cucc, amihez olyanok is adtak ötletet, akik a KURO-t is kiötlötték, de nem copy-paste, vagy igazi „szintézis”, csak pár trükk, amit a KROK-k is csináltak, de a Panasonic alap panelstruktúrával is erőfeszítések nélkül működik - amit szintén simogattak most, de nem a CEL irányába, csak Panasonic NeoPDP módra).TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
válasz M@trixfan #8012 üzenetére
Pár éven belül átállnak más (olcsóbb) anyagokra. Lehet, hogy ha amiatt alaposabban át kell építeni a gyártósorokat, akkor egyben belelopnak majd valami Pio CEL szerű technológiát a dologba (bár ezzel meg az lehet probléma, hogy a Pio féle CEL nem is biztos, hogy kivetelezhető az új anyaggal is, vagy ha igen akkor megint melós a dolog, ha nem lehet vele 1:1 használni a Pio fejlesztéseit. És lehet, hogy az új anyaggal ez nem is olyan kedvező megoldás... Úgy megint csak nem éri meg nekik... Szóval a Kuro szerintem most már halott mindörökre).
Ja, és az olcsóbb anyag a profit miatt, nem az olcsóbb TV-k miatt kell. Azt csak az árverseny oldhatja meg (bár segít, ha van miből engedni).
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Egyforma. A PCM tömörítetlen, a TrueHD veszteségmentesen tömörített.
De SPDIF optikain csak PCM 2.0, vagy veszteségesen tömörített DTS 5.1, illetve AC3 5.1 megy át. És nem hiszem hogy túl sok asztali lejátszó hajlandó valós időben az utóbbi kettőbe konvertálni HD hangból, ilyenkor jó a DTS-core vagy a sima AC3 hangsáv a lemezről, ami kimegy SPDIF-en.TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Még szép, a lossless HD hang dekódolásából gyakorlatilag LPCM-et kapsz.
Az LPCM-ben csak az a jó, hogy nem license köteles, tehát az encode oldalon sem perkálnak mondjuk a Dolby-nak, és olyan eszköz is megérti, aminek szintén nincs hozzá pénzért licenselt dekódere.
Bár a TrueHD-hez van ingyenes dekóder, a DTS-HD-hez nincs, de encoder szerintem egyikhez sem erhető el ingyen (max „szürkén”, de az otthon, nem kiadványokhoz...).
Azont túl viszont helypazarló, hogy a hang még még lossless sincs tömörítve, a kép pedig keményen (huhh, hány BD korong kéne a lossless tömörített filmekhez, LOL, és akkor ha nem lenne chroma subsample és lossless tömörítés se, húúú... 10-bit/channelt még kérhetek? Ajaj...).
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
-
válasz dgyuri0123 #8176 üzenetére
Egyáltalán nem kötelező visszavenni a fényerőt 0 és x üzemóra közt. De hakarod, akkor THX-ben is visszaveheted a kontraszt csúszkával. A THX a gyárilag legpontosabb mód, én továbbra is azt javaslom 0 és párszáz óra közt és utána vagy egy műszerrel kalibrált Prof módot, vagy továbbra is THX.
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Ha nem költöztél azóta, akkor tuti nem elég egy 65GT50?
(Te tudod, de szerintem oda 55"-tól sem igazán kívánkozott nagyobb, ahol a VT30-at láttam.)TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
A kontraszt és a precizitás növekmények miatt piszkál egy G30->ST50 gondolat. Bár max ha estek egyet az árak, de idén talán inkább a hangba piszkálok.
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Igaz. De azt hiszem a GT50 és VT50 közt már nincs akkora árrés, mint az ST és GT közt (annyi az 50ST, mint az 42GT, így szerintem necces hogy megéri-e az utóbbi ha ekkora a keret...)
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Azt nem tudom, hogy vajon suttyomban hozzányúl-e a digitális hanghoz bárhogy állítod be, de nem valószínű. Egy D->A->D átalakításnak szerintem semmi értelme nem lenne. Miért pakolnának bele feleslegesen AD és DA konvertereket? Drágább és rosszabb, mint kivitelezni egy passthrouhg-t.
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Ja, csak valakinek egyszer ki kell hoznia a boltból (*akár kis/nagy ker vagy disztribútor...) mielőtt használt piaci termék lehet. Rögtön a gyárból csak úgy megy, ha kilopja valaki.
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
válasz nightking #8262 üzenetére
Nem biztos.
Engem eddig csak a Skyrim-ben zavart kifejezetten, ott is azért volt emlékezetes, mert Morkhartban volt a lakásom és mindig halál foszforlag volt a kép ott, ahol felsétáltam a lépcsőn. Azon kívül véletlenszerűen csak néha néha.
De a Mass Effekt-nél már sohasem zavart, pedig itt is voltak nagy kontrasztú mozgó elemek.
Valószínűleg csak a szemem szokott hozzá, de még az is lehet, hogy kicsit változik a dolog az üzemórákkal (a Skyrim-et kb. akkor kezdtem, mikor a hazajött a G30 és a fekete már nem ugrál, de még mindig vannak életciklusok, elvileg kb. 1500 óránál áll be „véglegesre” - hah, sokan nem is használják addig, nekem sincs még meg, pedig igyekszem ), holnap majd felsétálok megint nosztalgiából Morkhart lépcsőin, aztán meglesem.TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
válasz M_AND_Ms #8275 üzenetére
Nem csak a Digi-nél van DigisportHD, itt vidéken is van egy PR-es csomagban. (Nekem nincs előfizetve, de egy időben bejött minden, ami csak a hálón van, akkor végignéztem és eléggé rendben voltak a HD csatornák - mondjuk a HBO-n csak akkor, mikor a ToyStory 3 ment, rendes filmeknél kicsit gáz volt, ahogy a digitális SD csatik is gyengébbek voltak a plazmán, mint az analóg CRT-n az analóg jelből).
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
válasz Viktor81 #8495 üzenetére
Látom a geeks-nél alaposan átolvasták a HDTVtest.co.uk irományát, mielőtt nekiültek pötyögni valamit. Egy része annak a szabadfordítása.
Legjobban az tetszik, hogy még mindig a Lacie software-el bohóckodnak, amiből ilyesmi nem derül ki, mégis sokszor hivatkoznak műszeres mérésekre. De ha használtak értelmesebb software-t, amivel használhatóbb méréseket végeztek, akkor annak az eredményeit miért nem közölték...?
Az mondjuk érdekes, hogy ők láttak említésre méltó különbséget az ST50 és GT50 közt a ditherelés minőségét illetően (mozgás közben).
Jó lenne tudni, hogy ez tényleg látható-e, vagy csak onnan szívták elő, hogy papíron kétszeres a precizitása?
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Szinte már cseng a fülemben, hogy mit reagálna erre a Samsung call centeres ügyintéző:
Próbálta már kóreai akcentusú angol szavakkal és Blure Li-s kungfu mozdulatokkal?
Samu tulajoknak kötelező látnivaló lesz az IP Man
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Ja, de próbáltad már a TV előtt állva utánozni Yip mestert?
Várom az első törött TV-t, csak most már repkedő Wii kontroller helyett szimpla pohár, sörösüveg, öngyújtó, stb is szóba jöhet, ha sokadszorra sem akart csatornát váltani a TV.
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
1: Minden további nélkül.
2: Csatorna, aktuális adás és szolgáltató függő. Van hogy rosszabb, van hogy jobb. (Bár ebben nekem elég felületesek a tapasztalataim.)
3: A plazma másképp, de talán jobban vibrál, mint a PWM-es LED, de egyéni érzékenység és modellfüggő (mindkét oldalon).
4: Mennyiből? (Hány kecskét adsz érte? )
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
A beégés nem attól függ miből jön a jel, hanem hogy mi az a képtartalom. A Blu-Ray lejátszó menüje is be tud égni, ha úgy esik, nekem a webböngésző sem ég be.
Én szerintem most egy 50ST50-re pályáznék, ha belefér még, de az még friss modell lévén most elég drága magához képest (induló ár).
Bár azt hiszem az nincs eleresztve tunerekkel. Talán az 50GT30-ben van DVB-S, de lehet hogy csak a német verzióban...?
Meg kell nézegetni a gyártói specifikációit (abban regióban ahol veszed, mert úgy látom ismeretlen nem magyar...), de ilyesmikben nézelődj, hogy 50 ST50, GT30, VT30 (VT-ben azt hiszem van sat tuner minden régióban, de még kifutó modell életkorában is elég drága, de ha modjuk megfelel a használt, akkor talán beleférhet).Ilyen távra kell az 50, ne aprózd el 46-ra!
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Engem zavar kicsit a hossztorzítás amit a merőlegestől eltérő szög okoz. (Kis szögben csak a szélső éleken észlelhető, de az is elég.)
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Ilyenkor olyan olyan szívesen összeültetném az itteni szakikat egy HDMI kábel vaktesztre, ha meg tudnám szervezni.
Addig nyugodtan használom a 700k-s professzionális monitorokat is a hozzájuk való OME DisplayPort kábelekkel, amikből szerencsére tudtommal még senkinek sem jutott eszébe több 10k/méter kiviteleket gyártani, mert profi fotósoknak és nyomdászoknak ez maximálisan megfelel.
Csinálni kéne egyszer itthon is egy VE HDTV Shootout” jellegű összeröffenést.
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
Új hozzászólás Aktív témák
- A topik plazma televíziókkal foglalkozik.
- hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- HÁZIMOZI, HIFI, TV beárazás topic
- LED / LCD TV topic topic
- Projektor topic topic
- Házimozi erősítő és minden, ami hozzá csatlakoztatható topic
- Házimozi belépőszinten topic
- Milyen asztali médialejátszót? topic
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest