Új hozzászólás Aktív témák

  • Madwe

    nagyúr

    válasz echterion #75338 üzenetére

    Régi jó sneses idők, ahol még a hupikék törpikék játék is iszonyatosan nehéz volt, menteni nem lehetett uh előlről indult mindig, kevés életed volt s keményen büntetett, azok voltak a szép idők :) S mint a címből is kiderül nem épp a tizen+ éves "prokra" volt tervezve, ez csak egy könnyedebb cím volt. Egy Aladin már könnyebb volt, ott bizonyos helyeken kaptál "kódot", ami a karaketerek portréjából ált. Még mindig emlékszem a papírcetlinkre ahol fel volt írva a mentés, pl Abu jaffa aladin abu abu s az betöltött eg bizonyos állást :D

    Mai játékokban egyáltalán nincs annyi kihívás, amiben esetleg van azt meg senki nem fogja megvenni mert rögtön kell a jutalom, mentés, autosave, mi az hogy már 60x kezdtem előlről a játékot s 10 óra után ugyanannál a bossnál elbukok mert nem értem a mechanikát? nanee. pedig régen ez volt, volt pár kazettám amit 4-5 év után vittem végig, ma még a multi játékok is ritkán élnek addig. Mondjuk időm se lenne rá...

    Ettől függetlenül a Bloodborn nehéz, olyan értelemben h nem lehet rendesen menteni, csak bizonyos helyeken, sokszor kell megpróbálni bizonyos ellenfeleket, mire kitanulod s tökéletesre fejleszted a mozgásod is. Ha felidegesít h egy ellenfél csak nagyon sokadjára lesz meg (s eleve az odavezető úton van még pár sima ellenfél, aki amugy simán meg tud szintén szivatni) akkor nem a te játékod. Mindenki meg tudja csinálni, kérdés akarja e :D

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák