Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bad Pritt

    félisten

    válasz l.skywalker #242179 üzenetére

    Ezért is fordítottak szerintem annyi figyelmet a nehézségi szintekre, hogy ne csak több/kevesebb hp és sebzés alapon módosuljon a játékmenet, hanem ténylegesen elemek láncolatából tevődik össze a nehézség. Elkezded a legkönnyebben, mire a végére érsz, már Jedi Masteren nyomod és így hiába lesz a karaktered félisten, a játék nehézségét te állítod be, hogy legyen kihívás. Ez sokaknak nem jött át és nem használták ki a lehetőséget, pedig szerintem az egésznek ez lett volna a lényege, magadnak kreálsz egy megfelelő élményt, ha csak a sztori érdekel sima ügy story nehézségen, ha viszont elhitted, hogy ez egy From-like játék, akkor ott a Jedi Grandmaster és máris elpicsáztak az első kanyarban.

    A térkép mondjuk tényleg agyrák, egy teljesen felfedezett bolygót én sem láttam át, de annyiszor mész össze-vissza, hogy egy idő után kitapasztalod, mi merre hány méter. Láttam benne a koncepciót, a From-féle összekötött pályadizájnt, de nekem nem volt meg az a nagy "HÁH, most kinyílt ez az ajtó és megvan a shortcut" érzésem, csak néhány esetben. Viszont cserébe nem éreztem olyan frusztrálónak végigmenni többször ugyanazon a részen.

    Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés