-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
tibbike01 #211059 üzenetére
Csak ne idegeld magad feleslegesen.
Persze, hogy cseréltem G12 Evora, mert 8 éves, 114 K km és még a gyári volt benne. Akkor pedig az optimális fagyálló kerüljön bele. Elvittem cserére, de már picit gyanús volt a nyáron, hogy a termosztát vagy a vízpumpa kezd elfáradni - után kellett tölteni kb. 0,5-1 deci közötti mennyiséget, előtte nem fogyott a víz.
Ennek úgy tűnik, tényleg gyenge pontja a termosztát, ami valójában egy "thermal management unit" (TMM), elektronikusan szabályozza a hűtővíz hőmérsékletét (óvatos tempónál melegebbre engedi a vizet, ha tiprod akkor pedig alacsonyabbra hozza le).
- A 2013. végi gyártású autómban 4 évesen, 80 ezer km-nél adta fel, de ott teljesen elromlott, szélsőségesen hullámzott a hőmérséklet. F végű cikkszám volt.
- A 2015. szeptemberi gyártású, jelenlegi autómban 8 évesen, 114 ezer km-nél történt most a csere, kiszerelés után látható, hogy hol eresztett a TMM. H végű cikkszám. Most INA került bele, ő készíti a gyári alkatrészt is.A G8-ot ugyanezzel a TMM-mel szerelik. A vízpumpa a TMM része, nem olcsó cucc.
A kiegyenlítő tartály cseréjét Rbalint88 fórumtárs ötletelte ki, pusztán esztétikai nyereséget érzek miatta
, de nem volt vészes az ára.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Óra topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Autós topik
- Elemlámpa, zseblámpa
- Meghozta az RTXMG és RTXNTC fejlesztőkörnyezetét az NVIDIA
- Visszafogott árazású, 300 Hz-es monitor az AOC gondozásában
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- Karcsúak a Galaxy S25 Edge várható specifikációi
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest