- Friss előzetesen a Dune Awakening
- Free Play Days 6. hét: NBA 2K25, Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutants Unleashed
- Ingyenes az Epic Store-ban a HUMANKIND
- Idő előtt kiszivárgott a METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER megjelenési dátuma
- Nintendo Direct - Pontosították a Switch 2 játékok bemutójának dátumát
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
jah, min 15, de abból is csak az egyenes küllösök vagy amik kifele hajlanak (elsők, idéglenes kerékkel, pont elfér a súly meg a nyereg)
300le-t egy tömör szilentes futóművel, baromi feszes speer-el még kordába lehet tartani G2 alatt, persze ha nem hátba baszos progi van a kocsin hanem értelmes.
kardánt nem kell cserélni hanem a visco-t kell torsen-re cserélni, bár egy ismerős a g3-as VRT-je alatt a gyári 3-as syncro motyo van 650le körül van most a kocsi, egy dolog, nincs kuplung rárugás, meg kell mozdulni vele utána lehet dundizni.
2,8 VR6 egy csigával, hát azzal jár dolgozni, meg M3-asokat bűntetni, meg hasonló kocsikat...
60e km van már turbosítás óta a motorba kb.
vagy nagyon tirpák a stilusom, vagy nem tudom össze hozni a gondolataim elégé, vagy fáradt vagyok, vagy nyenye, egyszóval lusta vagyok hozzá, meg kitudja milyen igény lenne rá...
régen se volt rossz a skodri a maga nemében
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Új hozzászólás Aktív témák
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Google Pixel 9a: ez a várható EU-s ár és színválaszték
- Milyen kompakt digitális fényképezőgépet?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Autós topik
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest