-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Primary92
senior tag
válasz MPeter87 #167348 üzenetére
Az 1,5 fölött nem mind tűnik vállalhatatlannak.
A BMM (8v 140 Ló), BMN (16v 170 ló) kódosak voltak Siemens PD elemesek, ha jól tudom. Ha Conti (?) elemekre csere megtörtént, akkor kell valamitől tartani?
A DPF nagy rizikó faktor? Ezekben úgy tudom van.Olvastam, hogy a BKD-t csak a "C" hemgerfejjel szabad megvenni. A többinél van ilyen?
-
K Norbi
addikt
válasz 1stVikman #167350 üzenetére
Azt tudom..
De rádiusz csavaron belül vannak e eltérések.
Méret azonos persze.
[link]
Szóvak miben tér el a rádiusz 13, 14, már látok 12 őt is.
Meg a gyári pontosan melyik? 13?
vagy tök mindegy, csak gömbfej legyen?Van még egy méret
R14
Ez érdekelneMagán a gömbfej részén is mintha lennének eltérések. [link]
[ Szerkesztve ]
-
MPeter87
őstag
válasz Primary92 #167354 üzenetére
Ezeket nem tudom sajna, többiek segítenek majd.
BKD tud hengerfejes lenni, ezt olvastam én is. Nem tudom mennyi lehet a javítása.
Passat VI-t BKP motorkóddal nézegettem, ott 7 éves korig gariban cserélték a Siemens elemeket Contira, de csak 2t láttam eddig fent, amiben igazolhatóan (vagy legalábbis említve volt), hogy megtörtént a csere, de azokat el is vitték gyorsan. Octavia-ban nem láttam még, azokat annyira nem néztem. Passatklub link a PD elemekről.
Én a DPF-et inkább kerülném, nem tudom mennyire nyűgös, viszont drága. -
AllTheBest
senior tag
Köszönöm a segítséget a csavarral kapcsolatban, a felni tüv papírja is lehet, hogy jól fog majd jönni El is mentettem
Esetleges elírásokért elnézést kérek, kevesebb ujjal nehezebb pontosan írni :) ---> Xiaomi Mi 9T 128gb
-
gzbotii
veterán
Srácok,
Adott egy 81 kW 110Le 1.9 TDI G4. 50.000+ km mentem en vele az elmúlt közel három évben, ebből két éve 80%-ban pálya+országúton került bele a méter, 9-11.000km volt olaj cserélve benne - 5W40 505.00. Ügyelve, hosszú utak után visszahűtve.
Utóbbi időben a turbónak lett egy hangja ha terhelés van rajta - pl pályán ellepek, 2200rpm->3000rpm gyorsítok vagy nagyobb emelkedőn folyamatos 2200-2300rpm-en megyek. Nem baglyos, vonyító hang, hanem az, amit a versenygépeknél hallani.. szerintem egészség turbó hang, viszont eddig nem tűnt fel, hogy ennyire hangos lett volna.Talán az egy hónapja történt olajcsere után kezdtem észrevenni, de nem hinném, hogy összefüggne.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Winchester95
őstag
Sziasztok!
Valakinek van tapasztalata elektromos üléssel kapcsolatban?
Nem a memóriás ülésre gondolok, hanem a sima fel-le, előre hátra elektromos mozgatósra.
Seat Toledo-ról lenne szó. (Leon).1M karosszéria.
Talán audinál és golf 4 nél is ugyan az.
Bekötésről kérdeznék, ha lenne olyan ember aki csinált ilyet.Az oldal légzsák kábel (sárga) mellett Csak 1DB piros csatlakozó megy valamerre. Két szálon (Piros/Fehér és barna).
Ha ez valakinek ismerős írjon légyszi.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #167364 üzenetére
Már kérdezted és már meg lett válaszolva:[link]
[ Szerkesztve ]
-
tomy_cz
senior tag
Sziasztok!
Más Skodás fórumban is kérdeztem, itt is feltenném kérdésem:
Előzetesen: Nem "távgyógyítást" kérek, azonban nem hagy nyugodni.Csináltam egy videót amin hallatszik az 1.6 CRTDI Octavia 3 (CXXB, 81KW, 110LE, EURO6)-m autóm hangja menet közben. 3.,4. és 5. sebességi fokozatban nagyobb fordulatnál "süvítő" vagy "búgó" hangot hallani, nekem "buszhang"-ra emlékeztet, főként akkor amikor visszaveszem a lábam a gázról majd kicsi gázt adok. VIDEÓ
Alacsonyabb fordulaton is hallani, de ilyenkor lassabb, mintha valamiféle lendkerék súrlódó, zakatoló hangja lenne, a videó végén talán hallható.Nincs sok viszonyítási alapom, ismerősöm 1.6 CR passatjában nem hallottam ilyen hangot, és egy 2.0 CR Octaviában sem.
Szerelőm szerint a váltónak van ilyen hangja, de az funkciójában normálisan működik, nincs igazából vele teendő, "ez ilyen".
Szóval előre is köszönöm, hátha hozzáértő fülekre találok.
[ Szerkesztve ]
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=tomy_cz
-
gzbotii
veterán
válasz gzbotii #167361 üzenetére
Mivel saját felvételen semmi nem hallatszott, így próbáltam keresni egy videót, amin kb. az hallható, mint amit az en autóm produkál: [link]
Mint írtam, csak az a fura, hogy most erősebb ez a hang, jobban észrevehetőbb mint eddig.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
1stVikman
senior tag
Sziasztok!
Használ itt valaki ledes h11 vagy h7 fényforrasokat bármiben?
A hibamentesség és a megbízhatóság érdekelne. Régebben tudom, hogy a nagy hőtermelés miatt hamar megsültek, illetve zavarták a canbust. De mi a helyzet a most kaphatókkal? -
1stVikman
senior tag
válasz DJ. Ru$y #167372 üzenetére
Tolatólámpába tettem már w5w ledet, arra nem dob hibát, illetve külföldi fórumokon találtam hibakód mentes h11-et is.
Tehát van error free.
A legalitás már nehezebb téma, de nem tompítottba kell, tehát vakítás veszélye nem áll fenn.
A kanyarfény csak alacsony sebesség él, kanyarodáskor ég, rövid ideig, a ködlámpa meg csak ködben használható. És azt is illik lekapcsolni, ha utolérsz valakit. A CH-LH meg álló helyzetben, parkoló ám világít, ott szintén nem lehet belekötni.
De nyitott vagyok emberi áron hideg fehéren világító, halogén izzókra is.[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
válasz focvis #167376 üzenetére
Hát ez az. Hogy a felhasználás módja és az ár megkérdőjelezi a csere fontosságát.
Ali-n kb. 5 termékre szűkítettem eddig a nagy választékot, 12-20$ között. Ha ennyiért kapnék boltban emelt fényerejű és hideg fehér izzót, akkor nem gondolkoznék. De annyiért nincs sajnos.
Most nézem milyen szépen átjavítgatta a telefon az előző hsz-t.[ Szerkesztve ]
-
c00per
tag
Nekem a6 c5-be volt h7 led illetve cimboramnak tettunk a4 b6-ba tavolsaginak illetve tompitottnak is.Tompitott lokott hibat,de ellenallassal meg lett oldva.Kokany kinai xenontol sokkal tobbet er egy ertelmes led izzo.Persze ezekbol is van gagyi meg jo minoseg.4-5ezertol lehet jokat venni.
-
-
-
válasz F_Zolee #167379 üzenetére
Ezt en sem ertem, akinel a led vakit, annal a halogen is szarul van beallitva. En valtottam, senkit nem vakit, fel ev alatt soha senki nem villogott, de elotte meg is neztuk este rendesen. Inkabb az a borzaszto mennyi szarul beallitott lampas fut. A hyundai meg a nissan gyari ledjeirol ne is beszeljunk, borzaszto modon vakitanak, nem tudom gyarilag ekkora fos, vagy keson veszi le az automata refit az gep.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz F_Zolee #167379 üzenetére
Szerintem lehet, csak ujra neki kell futni a tipusengedelyeztetesnek, vagy egyedit kerni.
#167384) aero.: Azert az, hogy este megnezted, meg sokat nem jelent. Erre vannak a muszeres ellenorzesek, mert azok megbizhatoak. Amugy nagyon egyszeru a problema: Az izzo kb. gombsugarzo, a led pedig baromira nem, max felgomb, de igazabol az sem. Egy sima csere soran az eltero sugarzasi karakterisztika nincs kompenzalva.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz golfvariant #167389 üzenetére
60x0,02=1,2L
-
veterán
válasz golfvariant #167389 üzenetére
Végösszegnek egész jól tippeltem a 40 ezer Ft környékét. Igaz én beleszámoltam a pollenszűrő cseréjét is; ellenben a kuplung-légtelenítéssel (az enyém DSG-s) és a segédanyaggal nem kalkuláltam.
Melyik szervizbe vitted végül?
-
Primary92
senior tag
válasz Mágus2 #167388 üzenetére
Akkor a Contival is felejtős.
Az 1.9PD-vel az a bajom, hogy jóval gyengébb. A 11,6 s 0-100-es gyorsulástól azért messze sokkal jobb a 9,6 s vagy a 8,6 s. Nem versenyautót keresek, de azért elfordul, hogy odalépek neki. -
MPeter87
őstag
válasz Primary92 #167392 üzenetére
Ezzel én is így vagyok. Az Octavia 2.0 BKD volt 140 lóval, azt élveztem (most bánom is, h eladtam, de akkor úgy kellett lennie..), persze többet is el tudtam volna viselni, de ~101 lovasra nem váltanék semmiképp, max golf méretben, talán azt valamivel jobban mozgatja, de nagyon drágán akarják adni a jobb példányokat..
-
macilaci78
nagyúr
válasz Winchester95 #167367 üzenetére
Nekem a válaszból az jött le, hogy hozzáértő meg tudja csinálni és ha magyarul lenne leírva, nekem akkor se menne önerőből, keresnék egy szakit.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
-
VIBO
őstag
Hali
Ha szeretném kicsit tuningolni a verdát, akkor hogy kezdjek neki?
Külföldi fórumokon olvastam, hogy Cold Air Intake-el érdemes kezdeni. Sztetek?
2015 mk7 gti
S21 Ultra, Buds Pro, WatchActive 2, MK7 GTI, Zenbook i7
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Hálózati / IP kamera
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Android szakmai topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Formula-1
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Renpho talpmasszírozó
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm