-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
prannk
őstag
Hali. Holnap megyek nézni egy audi a4 2014 crtdi 150le
Mire érdemes odafigyelni? Mit kell jól megnézni?
Galaxy s7 akksit és hátlapot vennék
-
-
-
KTTech
veterán
válasz aero. #167904 üzenetére
40 éves (de jogsim csak 4-5 éve van, és még nem konvertáltam GB-re), 2 jogosult sofőr, Bedford, legolcsóbb biztosító amit feldobott a net (még a 2003-as Seatra, azt cseréltem a biztosításban - de még az is megvan, csak a road tax fut rajta, nincs használva).
A hivatalos türelmi idő egyébként itt is 6 hónap/év, eredetileg annyira is terveztem kint tartani a kocsit, csak aztán máshogy lett.
[ Szerkesztve ]
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Winchester95
őstag
Sziasztok!
Seat Toledo 1M jobb első sárvédőt szeretném leszedni otthon.Leszedésnél van valami amire oda kellene figyelnem?
Valami leírást vagy gyári cikkszám keresőt robbantott ábrákkal nem tudtok?
Minimális rozsda felütötte a fejét, na és így nem tudom feltenni a top sport küszöböket.
[ Szerkesztve ]
-
zzz03
őstag
octavia 1-bol kivennem a vezeto ulest ami legzsakos. (gondolom) elso lepes h vegyem le az akku sarukat ez utan nekiallhatok kivenni es nem fog eldurranni a legzsak. jol gondoltam?
-
-
prannk
őstag
Milyen olajat érdemes rakni AUDI A4 2.0 crtdi be? manuális váltó 180e km.
Galaxy s7 akksit és hátlapot vennék
-
rob210
nagyúr
Sziasztok.
Ismét egy golf landolt nálam.
Kérdésem lenne, ha 2001 ASV motorkódnál, az egr szelep tengelye köpi az olajat akkor attól lehet hangosabb a motor járása?
Illetve ez csak cserével orvosolható, vagy van hozzá felújító szett? (vagy nem éri meg szarakodni vele? )Renault power
-
Coyot
őstag
Urak,
akinek van etelkája megnézé-e nekem hogy mi a gyári cikkszáma a két felső lengőkart összekötő csavarnak Passat b5.5 1.9PD AVB 2001 autón? Nem igazán akar lejönni a helyéről és biztos hogy új csavar kell majd így előre beszerezném - márha sikerül leszedni.Má' nem
-
Coyot
őstag
válasz molnarpeter #167921 üzenetére
oemepc.com mióta vírusos volt tiltottam a tűzfalamon. 7zap meg nem volt meg, az jónak látszik így elsőre, köszi!
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
-
KTTech
veterán
válasz rob210 #167919 üzenetére
A 2003-as Seatomban is ez a motor van... halkan még nem járt (még csak 327700km van benne, ebből 43000 az enyém, és 450Fontos bekerülési költség után költöttem rá 3000-t, de mindig tud új hibát felmutatni, most épp egy a szerelők által 1 éve keresett - eddig 600 fontba került - koppanási hiba a soros) és az üzemanyag mindig bubis...
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Lacess
tag
válasz rob210 #167932 üzenetére
A bubikat kergetheted nyugodtan, sosem fogod elkapni...
Nekem nem sikerült. Új gyári szívókosár a tankban, csövek végignézve, új gyári thermoszelep, bilincsek "tuningolva", minden cső átnézve (a résolajcsövek is). Minden por száraz, de mégis. Egy adagolós azt mondta hogy esetleg! az adagoló visszafolyó ágának a szelepe, mert olyanhoz már volt szerencséje ami emiatt levegősödött. De nem tudja garantálni hogy ez a megoldás. Jó, gondoltam ennek még adok egy esélyt, gyári új Bosch szelep, ~15rongy, nem nyert...
A legviccesebb mégis az, hogy nem mindig vannak bubik. A meglétük független a tankban lévő üzemanyag mennyiségétől is.
Mára ott tartok, hogy a beindításkor meg tudom mondani, hogy ma "bubis" nap van, vagy " mentes".
Ezek mellett persze az autó nagyon jól megy és valami nevetségesen keveset fogyaszt.Kérlek oszd meg velem ha megtalálnád az okot!
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
rob210
nagyúr
válasz Lacess #167933 üzenetére
Ha megtaláltam feltétlen jelzem, de ezek után nem sok reményt látok rá.
Viszont arra mi a megoldás, hogy az üzemanyagcsövet a motorburkokat ne nyiszálja el? Ez már a sokadik 1.9 ahol megdöbbenve tapasztalom, hogy ki van kezdve a cső, mert a motorburkolat pont hozzáér a szélével és a dieseles remegés miatt kidörzsöli. ez hülye megoldás.
Renault power
-
rob210
nagyúr
Oké köszi eddig textil bandázzyal oldottam meg, de ez a cső darab nem rossz gondokat nem is értem miért nem jutott eddig eszembe.
Renault power
-
bull84ghia
őstag
Következő kérdésem lenne: bora 2001-es 1.4 benzin oljaproblémához kapcsolódva. Írtam előzményben hogy villog az olajnyomás lámpa, olvastam hogy órában lévő elektronikus hiba is okozhatja. Kivettem az órát hátha látok benne valami hibát a nyáklapon de semmi. Vissza téve jött az érdekes jelenség. Minden jó csak a km mutató nem megy és az alatta lévő napi számláló. Ez mitől lehet?
Hazámat szolgálom...............ameddig tart a cérna :
-
válasz bull84ghia #167942 üzenetére
Nincs rendesen visszanyomva a kábel vagy halódik az óracsoport.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
L1ZRRR
senior tag
Szét szedtem belülről, a motorháztető nyitó karnál lévő műanyagot, hogy megnézzem honnnan folyik a víz.... de semmi.
Körbe öntöztem kannával az autót, és faszán lefolyt az egész víz, 1 kurva csepp sem volt bent, nemtudom honnan a víz... holnap biztos ami ziher alapon kifújatom sűrített levegővel a napfénytető lefolyókat, hátha ott nem fasza valami vagy nem nem tudom..
You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.
-
GasBang
csendes tag
Üdv
Olyan kérdésem lenne, hogy ha behúzom az elektronikus kéziféket néha nem akar kioldani és kiírja a hibát. Néhány próbálkozás után kiold. Valamikor viszont teljesen jól működik. Mi okozhatja a problémát? Köszönöm"Ravaszabb csak akkor leszel, ha ravaszabb ellenféllel játszol."
-
MunezXBK
nagyúr
válasz bull84ghia #167949 üzenetére
Az immo ott van.
Új hozzászólás Aktív témák
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Milyen NAS-t vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Windows 11
- Hobby rádiós topik
- Politika
- Futás, futópályák
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- További aktív témák...