-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
macilaci78
nagyúr
B5 Passat kombin hátsó lököst mekkora munka cserélni?
Van a közelben egy tetszetős darab, színben passzol, 10k, a mostani viharvert helyett jobban tetszene.
Van valami szerelési videó róla?Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz macilaci78 #167951 üzenetére
-
MunezXBK
nagyúr
válasz macilaci78 #167951 üzenetére
Kb. 5 perc lekapni, felrakni ugyanannyi.
-
i-sti
senior tag
Izzítógyertyából mi az ajánlott márka?
CAYD Caddy Maxi 2014
Ilyen kell?
OE VW 059963319M
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
macilaci78
nagyúr
válasz molnarpeter #167952 üzenetére
A lámpa a lökös miatt volt kivéve?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz macilaci78 #167956 üzenetére
Modorban ilyen nem volt, én csak a gyűrűket vágom nagyjából...
Ha takar vmi csavart, a lámpát is csak néhány anya tartja, Golf 4 esetén 3db rémlik, nem nagy ügy.
-
rob210
nagyúr
Szöveges ítélet.
A fékkopásjelző kiírva vcds-el, így persze nem jelez
Csak amikor már az kopik, az nem annyira jó.
Az EGR konkrétan le volt tapadva, vákumpumpával megszivattam és meg se mozdult a rudazat.
Most teszi a dolgát és a motor is egészségesebben jár, ezt a tulaj is elismerte.
Lenne még mit csinálni az autón illetve én tudnék törekedni a tökéletes felé, de egyenlőre ennyi.Renault power
-
Lacess
tag
válasz rob210 #167964 üzenetére
Köszönjük a képeket és a tapasztalatokat!
Az EGR nem rossz, az enyém 200k környékén ennél jóval tisztább volt, azóta még egyszer volt tisztítva a szívósorral és a turbógeometriával karöltve. A mester azt mondta, hogy volt már nála olyan szívósor is amin egy ceruzát nem lehetett átdugni.
Az üzemanyagcső érdekes, én nem vettem észre hasonlót. Azért holnap megnézem mert mozgat a dolog... Viszont az enyémen a felső coolercsövön vannak apró karcok a vezérműburkolat mellett, ahol jön a cső a szűrőből. A karcokat a fémlemez csinálja ami összefogja a két csövet, gondolom szintén motor rezgése miatt.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Zizmand
aktív tag
válasz macilaci78 #167956 üzenetére
Én vettem már le hátsó lököst, igaz b5.5 kombiról, tolatóradart szerettem volna belefúrkálni. (Aztán végül máshogy oldottam meg.)
Kb. 10 perc az egész. Ha jól emlékszem a hátsó lámpákat nem kellett kivenni a leszedéshez. -
addikt
Sziasztok!
Látom másnál is problémás az EGR.
Nekem olajfojás látszik a tömítés mellett. Elvileg cserésnek lett megállapítva. Szerelőm szerint vegyek valami kiváltót. Magam részéről úgy voltam vele, hogy veszek bele újat, nem kellene a környezetet jobban szennyezni.
Aztán megláttam az árakat és elbizonytalanodtam.1.9TDI ASV 110LE 2003
Látszódni fog a műszerfalon, ha a kiváltót választom? Teljesítményre van valamilyen mérhető hatással?
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
tibbike01
őstag
válasz kleinguru #167971 üzenetére
EGR szelep koszólódásának mik a jelei?
Azt tudom, hogy koszos fojtószelep egyenletlen alapjáratot okoz, de a koszos EGR mit okoz?
Ha már takarítva lesz a fojtószelep, érdemes az EGR-t is kipucolni?
1.6 bcb motornál nálam még sosem volt tisztítva egyik szelep sem és most kezdi a rángatózást alapjáraton.
[ Szerkesztve ]
-
-
i-sti
senior tag
válasz rob210 #167974 üzenetére
Más lenne a világ ha mindenki így gondolkodna.
Tegnap megadta magát az egyik izzítógyertya a Caddyben (élt 125 ezret)
Szerelő kiolvasta a hibát, törölte is (így csak azt tudom mondani amit ő) azt javasolta, hogy ne foglalkozzunk vele, mert hárommal is megy és jó lesz az még ígyKifogjuk cserélni az összeset, kíváncsi vagyok mit fog belerakni ilyen hozzáállással
Novum Forum Siculorum
-
addikt
válasz rob210 #167974 üzenetére
Nem erről van szó.
Ha mondasz nekem egy olyat, ami ki fog bírni legalább 200 ezer km-t, tehát megbízható, akkor kifizetem. A problémám, hogy 50K-s ár mellett nem valami csodás minőségről híresek.
Sokkal több pénzt költök autóra üzemszerű működés címszó alatt, mint 50K
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
rob210
nagyúr
válasz i-sti #167976 üzenetére
Pedig a modern dieselek már utánizzítást is végeznek a kedvezőbb károsanyag kibocsátás és a csendesebb üzem érdekében.
Szerintem az ilyen szerelőkkel van a baj, nem beindulni kell a kocsinak, hanem működnie, megfelelően.
Most csináltam pont egy típusidegen kocsin 4 izzítócserét.
A srác már 6 szerelőnél volt, hog zakatol a motor és nem ilyen volt.
NAgynyomásútól kezdve már mindent ki akartak vele cseréltetni.
Rátettem a diagot, mondom halihó nem megy az izzítás.
Kicseréltük az izzító relét a 4 gyertyát és lám a zakatolás megszűnt.
Lényegesen olcsóbban mint egy nagynyomású csere, ami nem is oldotta volna meg a gondot ráadásul.Sajnos egy jó diesel beindul izzítógyertya nélkül is.
Ha nem így lenne, mindenki foglalkozna vele és kicserélné időben.Renault power
-
Vassili
tag
Sziasztok!
Audi A3 1.9 TDI (AHF 99-es) autóról lenne szó. Olyan hibát csinál véletlenszerűen, hogy menet közben lefullad a motor. Néha alapjáraton de 120-nál autópályán is előfordult már. Látszólag mindegy, hogy hideg vagy meleg -e a motor. Néha könnyebben, néha többszöri önidnítózásra hibajelzés nélkül újraindul, és megy tovább mintha semmi sem történt volna. Amúgy se furcsa hang, se olajfogyás. Erő is van. Olyan amilyennek lenni kell. Levegős üzemanyagra gyanakodtam, múlt héten volt olajcsere, kapott új szűrőket. A gázolajszűrőben lévő t-csati is rendben, tömítéseket is cseréltük. kicsit még mindig levegősnek tűnik.
Azóta nem állt le, de még csak 800 km-ert mentem vasárnap óta. Ma reggel viszont mentem vele első indítás után ~2 km-ert, majd járt 4-5 percet, amíg bementem a boltba, és lefulladt ahogy mellé értem a boltból kifelé jövet. Kulcs ki gyújtás rá és pöccre indult, majd 70 km autópálya melóba és ismét semmi hiba. Ötlet? Üzemanyag szivattyú esetleg teljesen más? Pl olajnyomás, piros kanna szimbólum, meg izzitást jelző narancssárga is világított már, de volt hogy csak az akksi szimbólum. Bocs ha zavaros kicsit amit írtam, de általában elég váratlanul ér a dolog, pl forgalomban és nehéz megfigyelni mi világít pár pillanatra és mi nem.
Gondoltam már sok mindenre ez a két vonal tűnik számomra a legvalószínűbbnek, vagy üzemanyagellátás vagy valami olajnyomás érzékeléssel esetleg olajpumpa (de ez lehet inkább túlgondolás már) ?
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz bull84ghia #167995 üzenetére
De, ott születtem és éltem közel 40 évig.
-
c00per
tag
Viszont nekem is lenne egy kerdesem izzitogyertyaval kapcsolatban,mert cseresek.
2.0 TDI BRD az aldozat.Beirtam a gyariszamot keresobe.Gyarilag NGK van benne, de Beru-t neztem bele.Viszont NGK-nal az van irva keramia a beru-nal nem talaltam infot.Tegyuk fel ha sima fem mehet bele vagy csak keramia?
Új hozzászólás Aktív témák
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000