-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Winchester95
őstag
válasz macilaci78 #167396 üzenetére
Igen, én is ezt tenném, de úgy néz ki megoldódott, mágus segített.
Holnapi nap kiderül. -
válasz bitpork #167401 üzenetére
Ok megtaláltam az okot. Mindenki szeretne ennyi nyomatékot
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
tomy_cz
senior tag
válasz Mágus2 #167395 üzenetére
Kb. 1000km-rel ezelőtt volt benne cserélve olaj, fémszemcséket nem talált a szerelő a leengedettben.
Nem volt porszáraz maga a sebvalto test, de gyöngyözést én nem láttam, amennyire tudtam hogy mit is nezzek. Kerdeztem is hogy ez normalis-e, szerelom szerint nincs problema.
Szűk 2L olaj volt a váltóban. Elvileg ennyi a töltettartalma.http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=tomy_cz
-
tomy_cz
senior tag
válasz Mágus2 #167406 üzenetére
Most értem éppen haza vele,
Bal kanyarban, pl körforgóban, alacsony fordulaton erőteljesebb a hang, kelepelős hangnak mondanám. Magasabb fordulaton 3.4.5 fokozatba a gázról visszavéve a lábam, majd újra kicsi gázt adva kelepelő a hang. Motorféknél plusszbar búgó hang is hallatszik, mint a videóban 1perctől hallgatva.http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=tomy_cz
-
VIBO
őstag
válasz bitpork #167401 üzenetére
Igen pont olyan mint focvis-é
Csak ez fekete és még van rá gariElég mindenre, csak hát bennem van a bugi, hogy ha kicsit még jobban menne, esetleg kicsit összébb lenne hangolva és kevesebbet enne az se lenne baj.
Nem feltétlenül ragaszkodok hozzá, csak gondolkodom, hogy lehetne-e valamit optimalizálni még jobban és esetleg ha jobban menne az se lenne baj
Szétbaszni se akarom a verdát persze
S21 Ultra, Buds Pro, WatchActive 2, MK7 GTI, Zenbook i7
-
Coyot
őstag
Csókolom'
Passat b5.5 1.9PD AVB még mindig. Lengéscsillapítóból Bilstein B4 vagy Sachs sima kékje - típust nem találtam éppen? Hátha van valakinek tapasztalata mostanában ezekkel.
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
zsolt19900
őstag
válasz Coyot #167411 üzenetére
blistein mehet, nekem hátul kyb van az is teljesen jó
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
macilaci78
nagyúr
Passat B5 kombi, guminyomás rendben (minden kerékben 2,3 bar), mégis enyhén jobbra húz a kocsi. Nem paddog, oldalszél is mindegy neki.
M5-ön szoktam menni Budapest-Csanádpalota távon, Szegednél van pár kanyar, ahol az úttest dőlésszöge megváltozik, ott is érezni, hogy jobbra húz, holott az úttest balra lejt.
Téli gumival nem volt ilyen gond. A téli és nyári garnitúra külön felnin van, sima acél lemezfelni, 195/65 R15.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz macilaci78 #167413 üzenetére
Forgásirányos a gumi?
-
Coyot
őstag
válasz macilaci78 #167413 üzenetére
Nálam is volt már ilyen, szálszakadásos volt a gumi, amin a csere segít.
zsolt19900
Köszi, szerintem sem lesz vele gond, de gondoltam bedobom hátha van valami aktuális tudnivaló róluk. Cserélem az egész garnitúrát megérett már rá.[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
Attix82
őstag
válasz macilaci78 #167413 üzenetére
Elsőket rakd hátra és kiderül.
-
VIBO
őstag
válasz focvis #167410 üzenetére
Airride nincs. Volt egy ültető szett, de visszacseréltettem a gyári rúgókra. SZép volt meg minden, csak szét rázott ezeken a pöpec pesti utakon. Most sokkal jobb, igaz magasabb....MInd1.
Amúgy az Air ride miért jó?
Egyedi szoftvert hol csináltatnád?
S21 Ultra, Buds Pro, WatchActive 2, MK7 GTI, Zenbook i7
-
-
veterán
Egyedi szoftverem még nem volt (1x volt EDS Motorsport "konzerv" sw dízel Opelhez - ez szuperállat volt; ill. most a Superchips a Golfhoz - sajnos sokat evett, módosítottak rajta, utána már nem evett sokat, de érzésre nem ment jobban a gyári setup-nál, végül sztornóztam és a gyárinál maradtam).
Továbbá 1x elvittem az Astra F GSi 16V-t az ATC-hez még 2000-ben egyedire, sikeresen szétbarmolták az ECU-t miközben szerelték ki az autóból, megjavíttatták, de végül azt mondtam, hogy inkább ne piszkálják tovább az autómat.Szóval egyedi sw. tapasztalatom szinte zéró; de akihez első körben fordulnék, az az AET Tuning Táton .
-
-
moddingR
aktív tag
Sziasztok!
2003-2005-ös SEAT Ibiza 1.4 PD TDI-hez keresek felhasználói kézikönyvet magyarul. A netet áttúrtam már, nem találtam sehol Ha vki tud segíteni, azt megköszönném
-
K Norbi
addikt
Csak a Benzines!!
-
atos19881101
senior tag
Jó reggelt,
Mágus, bitpork
3.0TDi, A6 2006
Mit érdemes megnézni, megfülelni rajta vétel előtt? VCDS-t is viszek. Illetve valóban volt ez DPF nélkül?/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz atos19881101 #167432 üzenetére
ASB motorkód
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #167432 üzenetére
Legjobb lenne, ha hidegen indíthatnás reggel. A vezérlánc csere kb. 1000 euró. Mindent nézz meg rajta. Befecskendezőket, dpf-et ha van. Olajfolyás, hibakódok. Apróságnak tűnő hibakódok is tudnak drágák lenni. Olyan felszereltséget vegyél, amiben minden van, amit szeretnél. Utólagosan minden drága bele. Futóművét is jól meg kell nézni, ha légrugós, akkor meg duplán.
-
Killer01
őstag
Mági, CFHC motor 210 ezres szerviznél miket kell cseréltetni (tudtommal vezérlést is kell), milyen márkák ajánlottak és kb milyen költséggel kell számolnom?
-
-
atika88
senior tag
Sziasztok!
Fékfolyadék/olaj téma.
A napokban lesz szokásos 10ezres/1éves motorolajcserém a 2010-es VW Golf 6 1.4Tsi 160Le CAVD autómban.
Na de kiszúrtam egy szimpla szemrevételezéskor, hogy a fékfolyadék/olaj szintem nemhogy a Minimumon/alatta, de még csak nem is látszik! Számomra ez új, már csak azért is, mert a kocsi nem jelzi, hogy kevés lenni. Pláne nem érzem menet közben a hátrányát. Pedig dinamikusan közlekedem, harapósak a fékék.
Most vagy az autó fékfolyadék érzékelője rossz? Vagy a Minimum jelzés csak dísznek van?
A folyadék nyilván akad még benne, hiszen ha nem lenne, gondolom a fékhatás is közel a nullával lenne egyenlő.Arra jutottam, ha már nem is látszik a szintjelzőnél, egy teljes új fékfolyadék cserét is megérdemel. Egyrészt óvatosságból, másrészt egyértelműen a biztonság miatt. Az ide vonatkozó kérdés: milyen olajat vegyek bele? Castrol Brake Fluid DOT4 1L néztem bele.
Köszönöm az infókat és a segítséget!
[ Szerkesztve ]
-
válasz atos19881101 #167433 üzenetére
2008ban volt belőle DPF nélküli ha minden igaz de csak a matricán fogod látni a kódokból!
-A befecskendezőknél nézd meg hog olajos-e a töve.
-Hogy mennyire hangosan csattogva jár és hogy érződik-e kipufogószag (tűzgyűrűk).
-Az olajszűrőt fogd meg és kézzel mozgasd meg - ha mozog és netán olajos az alja akkor minimum egy O gyűrű csere kinéz de ha megtépték akkor a teljes műanyag házat is cserélni kellhet.
-Elől a szíj görgőit nézd meg alapjáraton hogy egyenletesen és szabályosan járjanak.
-Az elején van a magasnyomású uh nézd meg a műanyag burkolatát hogy nem-e olajos.
-Vigyél egy multimétert és az indító +alapjárati feszültséget ill annak ingadozását.
-A motortartó bakok elektromosan keményíthetőek voltak asszem így annak szakadása látszik a vcds-ben.
-Ha flap motor hibát dob akkor nem kell azonnal a 180k/oldal darabért rohanni, foglalkoznak a felújítással is.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
atika88
senior tag
válasz Mágus2 #167438 üzenetére
Betojok, valóban illett volna bele (is) nézni és nem csak rá Köszönöm a tippet!
Gyakorlatilag csurig van maxig és szép áttetsző a színe, egyértelműen csalóka kívülről nézve.4 éve van nálam a kocsi és azóta ezzel bevallom nem is foglalkoztam, mert egész egyszerűen elkerülte a figyelmem. A fékek meg hát: jók voltak, így nem pörögtem rá.
Ennek ellenére szerinted foglalkozzak hamarosan a cserével most? Vagy hagyjam jövőre, amikor úgyis komplett tárcsa/fékpofa csere lesz a kocsin!?[ Szerkesztve ]
-
c00per
tag
válasz Primary92 #167441 üzenetére
Nekem is A6-ban meg a mostani A4-ben a motortarto bakban van egy solenoid tekercs es az olajban levo anyagnak tudja valtoztatni a viszkozitasat,amivel valtozik a csillapitas(lagyabb-kemenyebb).Dizeleknel ezzel probaljak a finomjarast megoldani minden korulmeny kozott.A6 2.5-nel mind a ket oldalt olyan volt, A4 2.0 asszem csak a balos.Valami ilyesmit olvastam rola,de lehet hulyeseget irtam.
[ Szerkesztve ]
-
c00per
tag
válasz c00per #167443 üzenetére
Megtalaltam.
"the way the mounts work is that there is a fluid chamber with a plastic body in the middle of it, with small channel cut through it. this allows fluid from the top chamber, through the plastic body, to the bottom chamber. the bottom chamber is rubber lined and can deform under pressure. there is also an airway vented to atmosphere, with a rubber membrane separating the fluid from the atmosphere. a solenoid valve, controlled by the motronic, can open or close the airway.below 1100 rpm (i.e idle), the engine vibrations are not enough to force fluid from the top chamber, through the passageway to the bottom chamber. the airway is open (solenoid valve open). the rubber membrane creates a soft cushion which absorbs the high frequency vibrations.
above 1100 rpm the soleniod valve is closed which blocks the airway and so "hardens" the mount (the fluid has nowhere to go). thus the mount is effectively solid.
the high frequency vibrations at speed are absorbed by the membrane (as in the idle case), while the more damaging low frequency vibrations cause the fluid to force itself through the chamber in the plastic body to the lower chamber, forcing the (lower) rubber chamber to distort - effectively absorbing the vibrations."
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #167434 üzenetére
és (#167439) bitpork
Köszi szépen nektek! Most értem haza. A benyomások:
Autószerelő árulja, így jó párszor megkaptam a fejemhez, hogy szerelő vagyok? Ha nem értek hozzá, mit magyarázok? Azaz a kolléga stílusa kicsit fura volt... de ez mellékes.
Sajnos nem sikerült elsőnek beindítani, mert már érkezés előtt odébb állt vele. Indításnál ami fura volt számomra, hogy nem első fordulatra röffent be, hanem forgatott 2-3at az indítómotor és csak utána indult el. Lánc csörgést nem hallottam, bár mivel nem első indítás volt ezért ez bukta. A motor járása szép volt, gázadásra nem nyomott füstöt. Amit megjegyeztem neki, hogy a turbónál olaj-sáros volt minden. A szívó rész felől, azaz vagy a karter cső felől jön (Magas kartergáz? erre kaptam az ívet, mikor feltettem ezt a kérdést. Vagy pedig turbó gond?). Ami még fura volt, hogy próbaúton hallani lehetett a turbó töltését (súrlódó hang szerűség).
Futómű volt rajta cserélve (lengőkarok, lengéscsillapítók), illetve kormánymű is, mert folyatott. Nem tudom ennek a 200lovacskának mennyire kellene mennie ebben a bódéban, de nem volt az a hú de megy érzésem.
Amikor rákérdeztem, hogy VCDS-el ránézhetek e, akkor kaptam a választ, h nem. A fedélzeti kiír minden?? hibát. Elengedtem a témát ...
Sok mindent nem cserélt az autón az elmondottak alapján úgy, hogy 2 évesen vette. 200k-t mutatott az óra.Összességében nem volt annyira rossz, de a kolléga hozzáállása hagyott némi kivetni valót.
Egy érdekes dolgot mondott még. A gázolajhoz szokott tölteni 2T olajat. Azt mondja ez jót tesz a befecskendezőknek. Valóban így van?
Ja nem nekem lenne, hanem egy kollégámnak. Én csak lelkes tudatlanként mentem vele.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/