-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
c00per
tag
válasz juan72 #167199 üzenetére
Magi jol irja!en is trafo+kabel parosra tippelek, de akkor mar gyertyakat is cserelni.Ilyen gepben csereltem havernak nem reg, neki sokszor csak ket henger ment,meg gyorsitasnal rangatott.fogyasztas csillagos eg ilyenkor.20ezer korul volt az anyagkoltseg
[ Szerkesztve ]
-
KTTech
veterán
válasz aero. #167200 üzenetére
Igazából nem zavaró a sebessége, sose hallottam, hogy lassítva játszaná le a zenét mást meg vezetés közben nem szoktam vele csinálni (nem keresgetek albumot a filerendszerben vagy hasonló). A DAB+ jól működik, hozza a rengeteg csatornát amit kell, a Wazet is ki lehet rá tenni, bár ez nem annyira kényelmes, mert mennie kell a telón is a kijelzőnek közben. A hangminősége jó, főleg ha veszi az ember a fáradtságot és mérőmikrofonnal állítja be, a Flac-ot szépen játsza, amire nekem szükségem volt. Sajnos a BT az nem APTX, de az sajnos még nem eléggé elterjedt codec, viszont gyorsan párosodott és hibátlanul működik a Huawei Note 8-al, ami azért nem egy mainstream teló. Budget megoldásnak szerintem jó kompromisszum (ellentétben a kínai izékkel, amik olcsók, gyorsak és nagyon vacakul tudnak szólni a tartósságuk pedig esetleges).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
1stVikman
senior tag
Sziasztok!
Lassan esedékes megint az olajcsere a szűrőkkel. Legutóbb Mann olajszűrő, és Purflux levegő és gázolajszűrő került a kocsiba. Mehet ismét ez az együttes?
Olaj Mobil1 ESP formula 5w30.
Golf MK7, 2014, 2.0TDI, CRBC, 110kWMásik delikvens anyum Fabia II-je. 2011, 1,2 TSI, CZBZ, 77kW.
Az mindenből Mann-t kapott (olaj, levegő, benzinszűrő). Benzinszűrőben 2 év és ~25k Km van, így azt most nem cserélem, csak a többit. Olaj maradna a Mann, levegővel váltanék Purfluxra. Szabad?
Itt az olaj Mannol OEM Skoda VW 5w30.Bosch van még a nagyobb nevek közül, ahonnan rendelnék, meg Filtron.
-
mufi
senior tag
Sziasztok, az uj octaviam (7 honapos, cca 50 000 km) tegnap alig akart berobbani, 2 literes 150 hp dizeles, alig alig, csak porgette, de nem akart berobbani, csak 4-5 probalkozas utan megegy 30 perc szenvedest kovetoen. Aztan most ez a jelzolapmpa vilagit, ez tudomasom szerint a fekekkel kapcsolatos. Mit gondolotok mi lehet a gond? Rendesen fekez a kocsi, nem vettem eszre semmit. Eltekerem a kulcsot, majd ez a lampa zolden vilagit, ha lenyomom a fekpedalt akkor nem vilagit. Ja es automata valtos... Koszi elore is.
Creed Aventus 500 ml splashre keresek jelentkezőket.
-
molnarpeter
nagyúr
1. Hidegen vagy melegen jelentkezett a probléma? Mik voltak a körülmények? Mindenesetre szerviz, és jelezd nekik a tapasztalatokat
2. Indítás problémától független, kesztyűtartóban található cellulóz alapú alkatrész segít (lapozz bele a használatiba, gondolom első automatád)[ Szerkesztve ]
-
mufi
senior tag
Hidegen jelentkezett. A szervizkonyv erre semmit nem ir. Mar megneztem. Az akksi sem gyenge. Hogyan lehet bekapcsolva a tempomat inditaskor?
Creed Aventus 500 ml splashre keresek jelentkezőket.
-
mufi
senior tag
válasz molnarpeter #167212 üzenetére
En is ennyit de ez eddig nem tortent meg marmint, 50000 km van a kocsiban es ezt tegnap ota csinalja.
Creed Aventus 500 ml splashre keresek jelentkezőket.
-
válasz KTTech #167202 üzenetére
Jaja lejatszassal nem volt gond, csak a menu, scrollozas ilyen laggolos, meg az animok az en szememnek, de lehet csak ilyenre sikerult az animacio. Nekem 3 androidos fejem van (1g ram 4.4, 2g ram 7.1, 4g ram 8.1), a kozepso kombo picit gondolkozos (az 1 gigas nem sokkal rosszabb) , de szaggatni nem szaggat csak neha varni kell, ha pl navirol valtasz at spotifyra, a 4gb memorias az popec, azt kell mondjam. 👌🏻
[ Szerkesztve ]
-
KTTech
veterán
válasz CharlieDrop #167203 üzenetére
Semmi kedvem konvertálgatni - még akkor sem ha egy album megvan 15-30mp alatt... szóval egyszerűbb rádobni (és az MP3 meg 320-ban is néha zavaró számomra, még autóban is).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
nagyúr
Sziasztok, 2010-es CBBB motorkódos B6 Passat Highline bi-xenonjában, ha a belsők (kanyarkövető + DLR asszem) megkotlanak, azt lehet vhogy cserélni, vagy csak egyben az egészet? A külsők működnek rendben, szal tompított, refi, magasságállítás okés.
Ott, belül:
Ilyet látok csak eladót:
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Mágus2 #167219 üzenetére
Jam, asszony elmegy holnap beszerezni párat, nekem is kell egy H7 a Subiba.
Egyébként a kanyarkövető izé már régebben megkotlott, először az egyik oldalon, aztán a másikon is, és aztán darabidővel később elkezdett nem világítani - szintén elébb az egyik oldalon, aztán a másik oldalon is. Szal, ha a kanyart nem is követi, legalább világítson. (Ez a játszós/bevásárlós/kutyasétáltatós autó, azért kap kicsivel kevesebb törődést.)
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
golfvariant
aktív tag
Most lesz 3 éves az autónk és azt írja hogy ellenőrző szervizbe kell vinnem.
2 évben megvolt a kötelező szerviz, azt hittem utána már csak 4. évben kell vinnem...Itt csak ellenőrzik, vagy csinálnak is valamit az autóval is? Esetleg tudja valaki mennyibe kerül? Ha nem vinném el akkor elveszítem a garit?
[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
válasz golfvariant #167221 üzenetére
Először 2 évesen, utána évente van a kötelező szervíz.
Először 3 évesen, majd 2 évente cserés a fékfolyadék. Lesz még szvsz: pollenszűrő, fékellenőrzés, esetleg gyújtógyertya, mobilitás garancia hosszabbítás. Gyújtógyertya nélkül kb. 40 ezer forint.Ha nem viszed, elveszíti a garanciát; bár túl sokat nem ér a +2 év, mindenre húzzák a szájukat.
-
veterán
válasz golfvariant #167226 üzenetére
Mióta hozzájuk hordom az autót, már a 3. munkafelvevővel van dolgom; az első kettő szimpatikusabb volt.
De nem tudok jobbat; a július végén esedékes éves szervizre ismét hozzájuk megyek, vagy Zalaegerszegre. -
-
negyedes
addikt
válasz c00per #167194 üzenetére
tegnap volt egy kis dolgom kint a varosbol, kitapostam ami kifert a csovon(4000/5000 kornyeken) es lass csodat, nem remeg a motor, pedig volt tobb rovid ut, hideg-meleg inditas stb.
en ezt mar nem ertem. 3 napig megint bent lesz a varosban az auto meglatom most mit produkal.
Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor
-
atos19881101
senior tag
Ebay-ről rendelt már valaki turbót?
Ez vajon valóban eredeti lehet? Ha még a +100 eurós árral is számolok, akkor is olcsó.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz atos19881101 #167231 üzenetére
Németből jön, semmilyen plusz költséged nincs. 225 + 20 vagyis 245 €-ból itthon van.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #167231 üzenetére
Felújított.
-
Brumi˘
addikt
válasz atos19881101 #167231 üzenetére
Melett középrészt szoktunk rendelni ebayről, ha a turbó többi része rendben van. Eddig nem volt vele gond VA-ba. (pedig van ami kapja)
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #167233 üzenetére
Ja közben ráleltem én is a sorok között.
(#167234) Brumi˘
Melett azt mondod megbízható? Itt Győrben van egy kolléga, aki 90ért adna melett-el felújítottat. Viszont beépítésre 3-5napot mond + olajcsere, szűrőcsere, olajozó cső csere. Eddig nem tudom félrerakni a szekeret. Hosszmotoron könnyen hozzáférni, sztem 2-3 óra alatt max elvégezhető egy ilyen művelet.(#167232) DJ. Ru$y
Igen. Csak azt hittem gyári új. De sajna újított.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Brumi˘
addikt
válasz atos19881101 #167236 üzenetére
Nekünk bejött, 55 körül van a középrész ebay-ről. Szerintem a szerelés se igényel doktorit. A turbó ki-be még ha elsőre is csinálod megvan 1 nap alatt kényelmesen. Persze ha nem töröd el a felső olajzót. Olajcsere alap ilyenkor szerintem, olajzócsövet nem feltétlen cserélném, de nem vagyok autószerelő.
-
atos19881101
senior tag
-
atos19881101
senior tag
Kaptam boltban (van készleten, vajon miért ) turbócsövet, ami megadta magát. (14-es)
Alul a cooler-nél van még egy kisebb, ami olajos ahogy néztem. Tömítése már volt cserélve, de még mindig nyomja az olajat valahol. Ezek is el szoktak durranni? Cseréljem inkább őt is? (8-as)[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Brumi˘
addikt
válasz atos19881101 #167238 üzenetére
Én cseréltem már párat, de van körülöttem pár ember aki "autóépítésből" él, így van kihez fordulni azonnal ha nem adja ki a matek + elég jól vagyunk szerszámozva is.
-
#53366784
törölt tag
Sziasztok!
2005 év végi Seat Toledot kívánok vásárolni, meg is van a kinézett autó.
130e km, a kettős tömegű lendkerék még nem lett cserélve, DSG váltós.
Van erre általános km előírás, vagy az elhasználódás mértékétől függ a csere időpontja?
(A szervizben átnézték, annak még nincs baja).Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
#53366784
törölt tag
válasz molnarpeter #167243 üzenetére
2.0 PD TDI
-
i-sti
senior tag
válasz 1stVikman #167204 üzenetére
Dacia: Eredeti Renault olajszűrőn ott a Purflux logó.
Audi: Eredeti német VW jeles olajszűrőn ott volt a Purflux logó. *
Honda: Eredeti Honda jeles olajszűrőn ott volt a Purflux logó. ***: Most is VW jeles olajszűrőt vásároltam és Mann volt rajta. Purflux sokkal komolyabb szűrűnek tűnik. Alól/felül műanyag takaró elem és zikk-zakkos a szűrő papír. Mann semmi műanyag védelem + normál egyenes papír.
**: Jazz csoportban szaki is állítja hogy Purflux a beszállító, de a sima Purflux szűrő sokkal gyengébb mint a Honda jeles. Több utángyártott Purfux szűrő is szét esett, de eredeti még egysem.
Gondolom nem másolhatja le egy az egyben a terveket. Ezért is vettem most VW jeles olajszűrőt (gondolván valamivel jobb minőséget kapok), de legközelebb vissza térek a Purfluxra Audiban.
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
Motion_Blur
félisten
válasz 1stVikman #167204 üzenetére
Ugyanez a motorom van, 1.2 TSI CBZB
Olajszűrőből 2,5k a Mann (kauffer), én azt venném, vagy 3,5k a gyári (filterabc).
A kettő teljes mértékben ugyanaz, még a cikkszáma is. Csak színbeli eltérés van.
Levegő, pollen nekem Filtron, de jó a Purflux is.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
bandi0000
nagyúr
Sziasztok
Abba kérnék egy kis segítséget, hogy B5.5 passat vásárlás után mire kell figyelni, amit ajánlott kapásból cserélni?
Valszeg 131 Le 1.9 lesz, ha jól tévedek ezek mind PD-sek
Amúgy ezek mennyire jól szerelhetőek? Mármint nem nagy gond rajta megcsinálni a dolgokat a munkadíj miatt kérdezném
Xbox One: bandymnc
-
1stVikman
senior tag
válasz Motion_Blur #167246 üzenetére
Köszi, olajszűrőt Mann-t tettem a kosárba, illetve utoljára minden az volt, de akkor most purflux megy bele.
+i-sti
Én is úgy tudtam, hogy Purflux és Mann a gyári beszállítók, úgyhogy jó lesz az a Purflux.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz 1stVikman #167248 üzenetére
A Kauffer az alábbiakat hozza "prémium minőségre":
Hengst
Mann
BoschA Purfluxot csak "jó minőségként" értékeli.
Természetesen nem tudom, hogy mennyire lehet erre alapozni. Golf VII 2.0 TSI-hez ezeket hozza. Van amit kiváló minőségként értékel, a linken most nincs olyan.
Részemről Mann vagy Hengst légszűrőt vettem eddig a Golfhoz, ránézésre nincs köztük érdemi különbség; a gyári Mann volt benne és szerepelt rajta a VW és a Mann cikkszám is.
[ Szerkesztve ]
-
freaghill
őstag
Érdekelne a véleményetek.
Milyen Volkswagent, Audit vagy Skodát ajánlanátok a következő feltételekkel:
- dízel, hosszú távok (évi ~40k km)
- klíma
- fűthető ülés
- plusz pont ha tempomat
- plusz pont ha kérhető volt az állófűtésNézegettem a BKD-s A3-asokat, de nincs túl sok, és azok sincsenek túlextrázva illetve idővel ha eladnám nekem sem lenne egyszerű eladni mert ami van az rég óta fenn van.
Bogarásztam 2010-es Passat-ok közt, de az már sok lenne pénzben, ha nem lelakott, kínálat aljáról szeretnék venni.Ár az 2 millió a plafon, feljebb nem igen mehet az összeg amit a vásárlásra fordítanék.
Kíváncsi lennék milyen konstrukcióval mit ajánlanátok.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen notebookot vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Automata kávégépek
- Cyberpunk 2077
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Mesterséges Intelligencia topik
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban