-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz VGYke #167098 üzenetére
Van itt minden, csak VAG nincs lassan Eco gumi, nem kell tőle sokat várni - Energy Xavér volt egy olyan szett, amibe belement úgy 50k, de csak öregedés miatt kellett cserélni, már elfelejtett tapadni. Kornel új SX4-ről viszont mintha pont Contit dobott volna le, mert az újonnan sem akart különösebben ízlésének megfelelően kanyarodni-megállni... és még a négyévszakos is sokkal jobb lett. Szóval végső soron azt kérdezem, csak a fogyasztás számítana? (Címkét nem elég nézni, tesztek sokkal pontosabbak.)
U.i. Gumis topikMi ez, VP3 klub? Ide is megérkezett a garnitúra, auto-stop.hu ajánlott olcsó forrás, DOT miatt külön telefonáltak.
[ Szerkesztve ]
-
MPeter87
őstag
válasz molnarpeter #167101 üzenetére
Én tesztek alapján vettem Kinergy Eco-t az O2-re és egy rakás sz@r volt, azt hittem leesek vele az útról. A téli már nem emlékszem milyen volt, de mivel akkor már el akartam adni az autót, nem vettem új gumit, inkább visszaváltottam a télire.
-
-
csabi324
tag
Sziasztok.
VW Golf3 1992 évjárat 1.9 TD
Az automata kuplung bowdent kiakasztás előtt hogyan lehet a gyári állapotára vissza állítani?
Vagy van módszer arra hogy kiakasztás nélkül lehessen állítani?
Mert a műanyag részénél két irányba is lehet forgatni. -
válasz Kalandor #159288 üzenetére
365.000-t hagytam ma a szervizben :/
- az indításkori rángás megoldása: önindító-generál volt (a szerelő szerint a csapágy kuka volt, valami műanyag lekopott, a szénkefe szinte maradék nélkül eltűnt, ezért is rángatott, amikor elkapta végre), most pöccre indul, semmi rángatás, a motortartó bakokat nem cserélték ki, azt mondta a szerelő, hogy nincs értelme még
- 60000 km óta éreztem egy klattyanást a hajtáslánc megfeszülésekor, utóbbi időben egyre zavaróbban, mivel most szét lett kapva rendesen, a szerelő a féltengelyek belső csapágyára tippelt, azt cseréltük ki, az eredmény szinte mesés, feszes, azonnali kapcsolódás, azt hiszem, hogy 300.000-hez közel ennél szebben nem fog hajtani. Eredeti porsches alkatrész lett beépítve, nem volt olcsó.
- teljes hátsó futóműcsere: mindent lebontottak (minden csavar berohadva), mindent cseréltek, amit kellett
- teljes olaj és szűrőcsere
- plusz fékek szétszedése-átnézése, fékolajcsere, meg néhány apróság, meg ha már ott volt, kerékcsere és futómű-állítás a szomszéd futóművesnélAz indítás végre nem egy nagy ugrás, hanem finom morajlás mint régen, az úton úgy siklik mint egy bálna, úthibák hátul semmi, cserébe az eddigi tökéletes első futómű finom hibái előjöttek, ahogy hátul csend lett.
[ Szerkesztve ]
-
-
Motion_Blur
félisten
Én is írok egy kis szervíztapasztalatot:
VW Jetta 5C6 1.2 TSI 105 Le CBZB 2011
147e km-nél preventív jellegel vezérlést cseréltettem (lánc, feszítő, fogaskerék, stb szal full szett), mivel nem voltam biztos benne hogy amit hallok az normál hang a motorból, vagy már meg van nyúlva a lánc és senki nem tudott erre megnyugtató választ adni (valszeg nem is lehet), a lánc szakadást vagy átugrást pedig mindenképpen el akartam kerülni.
Amikor mentem az elkészült autóért akkor a szerelővel átnéztük a kiszerelt alkatrészeket és azt mondta hogy a lánc nem volt megnyúlva, egymás mellé rakták az újjal és szemmel látható különbség nem volt. Valszeg inkább a feszítővel lehetett probléma, de ezt se lehet egyértelműen kijelenteni.
Nagyon sok rémtörténetet olvastam a bicikliláncról (mert amúgy tényleg az ), hogy már 5000 km után csörög, majd 30000-nél ugrik vagy szakad, de ezek szerint a kíméletes használat itt is kifizetődik. Kevés hidegindítás, hosszú utak, fűtött garázs, talán ezek mind-mind számítanak ilyen esetben. Meg persze a felezett csereperiódusok.
Megkérdeztem hogy az olajteknőben találtak-e valamilyen rendellenességre utaló jelet, de megmosolygott a srác, és azzal küldött el hogy becsüljem meg az autót mert kivételesen jó állapotban van (amíg ott volt 3 napot átnézték fékeket, futóművet stb is).
Mágusnak köszönöm a segítséget, Saint_nak pedig hogy megvigyázta az autót
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Csabadi
tag
Azért lett kicserélve mert a tandem és a devander közötti összekötő cső kidörzsölődött.. Volt rajta gyárilag valami szivacs de annak nyoma veszett... Lett véve bontott cső és kicseréltem a tűzfalnál a gumi toldót meg itt a devandernél.. Csak formára nem egyezett azt hittem rosszat rendeltek... Azért kérdeztem itt...az újak(gumi kütyük) belső átmérője jóval szűkebb
[ Szerkesztve ]
-
taylorp
senior tag
Sziasztok!
2005-ös 1.4 75 LE benzines Polo-ban a kartergáz szűrőnél szivárog az olaj. Melyik gyártmányű szűrők ajánlottak és kerülendők?Ez kizárt dolog, mer nemtudom. XBOX Gamertag:taylorp79
-
Dave Crank
senior tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.
1.4 2000 Skoda Fabia 100le-be milyen szervóolajat ajánlott venni?
Keresek B-Sensual | BK Style | Disco*s Hit kiadatlan dalokat... pü!
-
L1ZRRR
senior tag
válasz Dave Crank #167117 üzenetére
gyarit
You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.
-
Gabor901127
tag
Sziasztok!
Végül ezt a felnit választottam
a vw nyomás a belső felén rendben volt, de az egyetlen dolog ami aggaszt, hogy "Made in Turkey" volt beleírva. Nem tudom ez számít e valamit.
még ezzel szemezek továbbra is, sajnos kicsit drágább
és persze jó sok küllő is.Még ezt a gumit ajánlották ugyan itt
elvileg 205/55 nek jónak kell lennie
vagy lehet eztSzerintetek inkább nézzek máshol gumit?
Szombaton mennék vissza és kéne aznap vezetni vagy 200km et is szóval jó lenne addig megszerezni valamit
Köszi mindenkinek a segítséget
Gábor -
molnarpeter
nagyúr
válasz Dave Crank #167117 üzenetére
Csere vagy utántöltés?
-
gzbotii
veterán
Sziasztok,
Golf 4-en, melyik biztosíték felel a helyzetjelzőért?
Jobb oldalt (sofőr szemszögéből) sem elől sem hátul nem ég. Ez alapján, úgy néztem, hogy a 20-ast kellene cserélni, de semmi változás
Izzót néztem, a filament szép, ezüst színű, szakadást nem láttam, így azt nem is cseréltem (még), de az nem is magyarázná, hogy elől is miért nem világít semmi.[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
gzbotii
veterán
válasz Mágus2 #167122 üzenetére
Elakadásjelző megy. Az elakadásjelző reléje (ami a gombba van integrálva), az 2017 nyarán lett cserélve, akkor sz index ment el (de az elakadásjelző az működött).
Most látom a szerkesztést: akkor az indexkar lenne a hunyó? Helyzetjelző/pozició, nem irányjelzőre gondoltam. Vagy rosszul értelmezem, és az indexkarnak van ezzel összefüggése?
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
1stVikman
senior tag
válasz Gabor901127 #167119 üzenetére
Az első felni(5 ágú) szebb, kocsin is jobban fest. Szerintem.
Gumi témában sokan hankook ventus prime 3 - at vettek (én is), ez most a legjobb ár /érték arányú gumi. Ha lehet drágább, akkor Continental PC, Michelin Primacy 4, Falken Azenis FK510 stb. De gumis topikban erre konkrétabb választ adnak.[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
veterán
válasz Mágus2 #167126 üzenetére
Ezt letesztelem majd reggel, most már értem.
Amit jelenleg tudok, hogy ha az indexkar alapállásban van, nyitott ajtónál sípol, és bal oldalon oké minden. Ha a tompított vagy a hosszú van a kapcsolva, a jobb oldalon akkor sincs semmi.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Mágus2 #167128 üzenetére
22-est biztosítékot (is) cseréltem.
Ha lekapcsolt világítás mellett az index kart jobbra kapcsolom, nem gyul semmi, nem csipog.
Akkor továbbra is az indexkar lesz szerinted?
(Se tompított se hosszú fényénél nincs semmi élet abban a két izzoban)When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Reggie0
félisten
https://totalcar.hu/magazin/hirek/2019/04/17/dizelmotort_kapnak_az_audi_s5-ok/
Lehet lesz dizel-sport kategoria.
-
Reggie0
félisten
válasz CharlieDrop #167132 üzenetére
Mint irjak, nagyobb a hatasfoka, mint a benzinesnek.
-
Lacess
tag
válasz Reggie0 #167130 üzenetére
Még az S6 és S7 is gázolajos lesz.
Az oka kicsit vicces számomra a cikk első bekezdésében...Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
fagylalt
senior tag
Sziasztok!
Adott egy VW Caddy 2 1.9 SDI (AYQ) 2002 autó, amivel kapcsolatosan segítséget szeretnék kérni tőletek. A válaszokat előre is köszönöm!
- Motorolajból másik topicba VW 505.01-et írtak, viszont itt az összefoglalóba azt a PD-be ajánljátok, míg az adagolósba 505.00-át. Melyik a számomra megfelelő? Viszkozitásra milyen lehet benne? Utánajártam és kiderült, hogy 10W40 van benne, ezt mindenképpen szeretném vékonyabbra cserélni.
- Milyen fagyállót ajánlanátok bele? A tartályon G12 felirat van, de én hajlanék a G13-as felé. Ahogy utánaolvastam elvileg a G13-as visszafelé kompatibilis a G12-vel, tehát mehetne bele az is, de egy megerősítést szeretnék kérni ez ügyben. Márkából mit szabad? Mannol vagy inkább Febi Bilstein, esetleg más?
- Ablaktörlő lapátokból mit javasoltok? Keret nélküli Bosoko-n vagy Valeo-n gondkodom, de itt sem zárok ki mást sem.
- Fékolajból mik az ajánlott márkák? Motul mehet?
- Vezérlést hány km után érdemes cserélni? 60ekm vagy 4 év?[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
-
molnarpeter
nagyúr
válasz fagylalt #167137 üzenetére
Itt 1.9 SDI AQM (Golf 4)
"Milyen olajat vegyek a TDI motorba?
Adagolós: VW505 00" van 5W40 meg 0W40 is akár, ön dönt, nekünk pl. múltkor Elf Evolution 900 volt benne és nem kellett rátölteni, most épp Mogul 5W40-et kapott.
10-15k km (használat függvényében) vagy 12 hónap, és csere, nyilván olajszűrővel együtt.G12, desztillált víz, nem kell cifrázni. Márka mindegy, minősítés számít, nameg a csere 2 évente
Bosoko ablaktörlő bevált többeknek.
Fékfolyadék lásd tartály kupak (DOT 3-4), márka lényegtelen, vehetsz olcsót nyugodtan, de azt is 2 évente dobasd le.
Vezérlés szettől függ, 90k/4 év vagy némelyik 150k/8 év. Pattintsd le a borítást és nézd meg a gyártót, cikkszámot
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz CharlieDrop #167136 üzenetére
Hobbiautonak persze. Aztan a keleti blokkban ugyis viszik majd hasznaltan.
-
Habsteve
tag
Sziasztok. Kocsicsere előtt állok és a mostani 2es Octaviat helyett a kövi generációs modell néztem ki, 1.2 vagy 1.4 benzines motorral, kombi valtozatban. Mi az átlagos tapasztalat, előnyök hátrányok?
-
Habsteve
tag
válasz molnarpeter #167143 üzenetére
Igen mk3 de nem az osztott lámpás. Köszi
-
apple87
senior tag
Sziasztok!
Nézegettem az audi A4 2012 facelift autókat .
Melyik motor lenne a jobb választás? 1.8 tfsi vs 2.0tdi illetve melyik diesel motor típus a jobb?
Napi 30km, vidékről bejárni városba, de van olyan hogy csak városba használom hétig.
Van valamilyen tipus hibája az autónak? A diesel olcsóbb mint a benzines. Még ha kéne cserélni rajta 1-3 dolgot akkor is megérné a fogyasztás miatt, főleg hogy ha hosszabb kirándulásra mennék vele.[ Szerkesztve ]
-
fagylalt
senior tag
válasz molnarpeter #167140 üzenetére
Febi G12-nél maradok akkor. Kérdés, hogy mennyire lesz szükségem? 2db 1,5 literes koncentrátum elég (ugyanennyi ioncserélt vízzel)? Illetve átöblíteni mivel szokták a hűtő- és a fékrendszert? Az új folyadékokból egy keveset átfolyatnak a rendszeren, mert akkor többet veszek mindenből.
Vezérlést megnézem, mert kíváncsi vagyok rá.
Az olaj kérdéssel még visszatérek, még nem volt nagyon időm nézelődni.
Más:
Az utasoldali légzsák visszajelző nem alszik el lámpa nem alszik el, folyamatosan világít. Tudtommal ez VW betegség, általában mit érdemes ilyenkor ellenőrizni vagy cserélni?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- LEGO klub
- Magisk
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Hálózati / IP kamera
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Hordozható monitor azoknak, akik igénylik a megnövelt méretű munkaterületet
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Synology NAS
- OLED TV topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen