-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reggie0
félisten
válasz #89874944 #147866 üzenetére
Szerintem vidd el az akksidat egy terhelovillas meresre. A leirtak alapjan kb. halott megnott a belso ellenallasa. Esetleg annyit megtehetsz, ha sok idod van, hogy kiveszed a kocsibol, 11V-ra lemerited egy-ket izzo segitsegevel, majd utana labortaprol feltoltod 2A-rel 13.8V-ig (ha meg tobb idod van 1A-rel). Ezzel valamennyire tudod regeneralni. A nagyaramu tultes hatranya, hogy a toltes melysege joval kisebb es a passzivalodott feluletek nem regeneralodnak a cellakban. Egy ilyen regeneralast minden veletlen tulmerites utan, rovid idon belul erdemes megcsinalni. Ha tul sokat varsz, akkor a passzivalodott feluleteken a szulfatok kristalyszerkezete megvaltozik es tobbet nem lehet visszahozni.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
Juteszembe. Engem azzal kerget oruletbe a kocsi, hogy ha bekapcsolom a belso keringetest, akkor automatikusan bekapcsolja melle a legkondit. Persze tudom ez a parasodas miatt van, csak hat en egeszen jol tudom detektalni a parasodast es magam is bekapcsolnam amikor szukseges. Szoval a kerdes, VCDS-el valahogy le lehet tiltani a klima automatikus bekapcsolasat? (A4B8K2)
-
Reggie0
félisten
válasz Kiskokó #147922 üzenetére
a) mert kezzel kell kinyomni
b) mert nem szeretem ha a minusz x fokos motorterben hidegen indul be a klima
c) ha hideg a motor es allo helyzetben melegitem, akkor nem kell felesleges extra terheles
d) mert szar a legkezeles es a 21 fokra allitott befuvas ellenere hidegebb levego jon be az utasterbe, ha megy a klima, igy ez hideg motor mellett extran kellemetlen
e) az auto az enyem es nem en vagyok az autoe, tehat az autonak kell azt csinalnia amit en akarok
f) (#147924) focvis elso pontja, ha egyszer beindult a klima, akkor nehez megszabadulni a hocserelon lecsapodott extra nedvessegtol, ugy hogy az ne az ablakokon kosson ki. Hidegben ablakot lehuzni meg meg plane kellemetlen.[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Kiskokó #147931 üzenetére
Enyemben sajnos nincs allofutes, de gondolkodom az utolagos beszereltetesen. Eroben enyem se igazan erzi menet kozben(175kW dizel), de amikor reggel csont hideg a motor, akkor nem hinnem, hogy hasznalna neki barmilyen extra terheles, amig az olaj fel nem melegszik valamennyire. Egyszeruen nincs rendes kenes es csak jobban kopik tole.
A masik problema, hogy mar annyira megszoktam, hogy a belso keringtetes bekapcsolasa utan kinyomom, hogy neha gyorsabb vagyok es tul koran probalom kinyomni a klimat, ami igy bekapcsolva marad es jon a paras kuzdelem.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
A klimas problemarol jut eszembe: A masik hasonlo gondom az Audi Drive Select-el van. Minden inditas utan visszaall Auto-ra es nem oda, ahova utoljara allitottam. Erre esetleg valami otlet? VCDS van itthon.
-
Reggie0
félisten
-
-
Reggie0
félisten
válasz Cirmos #148193 üzenetére
Hat. Ez azert nem feltetlen van igy, en megkerdeznek a helyedben egy masik szerelot is, de leginkabb olyat, aki kifejezetten ezekkel a tipusokkal foglalkozik.
A 2-3 sec az mar baromi sok, eleg hamar fog allando kattogasba atfordulni, ott meg kb. barmikor szakadhat es kuka az egesz motor. Amikor friss a problema 0.2-0.5 sec utan elmulik. Tehat ugysem uszod meg, en a helyedben elvinnem.
Esetleg megkerdezheted, hogy van-e szoftverfrissitesben ilyesmi problema, ha jol emlekszem a 2.7/3.0 (talan CAPA kodu es testverei?) dizeleknel modositottak az olajpumpa szabalyozasat, hogy inditaskor ne okozzon olyan nagy terhelest a lancnak, igy a recsegesek egy resze elmult. De azok nem masodpercekig tartottak.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Cirmos #148195 üzenetére
Hat te tudod, hogy neked mennyire faj ez a penz es azert mennyi torturat vagy hajlando felvallalni. En csak azt irtam le, hogy szamit-e az, hogy az elado tud-e rola.
Videot varom, enyem is most kezdi, de meg eleg nehez elcsipni/reprodukalni. Viszont en mar elore eszrevettem, hogy megvaltozott a hangja, minthogy a kattogast elkedte, igy a szerelom mar tud rola, hogy menni fogok nemsokara
(#148200) havri1: Nem az a kerdes, hogy milyen allapotra van penze, hanem az, hogy ha azt mondta az elado, hogy nem tud vezerleshibarol, tehat tudomasaval vezerleshiba nelkuli autot elad X fabatkaert, akkor nyilvanvaloan ugyan az az auto X fabatka-az uj vezerles ara koruli erteken kell legyen. Ha nem tudott rola, az se gond, csak nem olyan autot adott el mint amilyet gondolt, tehat a kulonbseget korrigalni kell.
(#148218) bitpork: PTK alapok, sajnalom, de igy van. Javaslom a rejtett hibanak olvassal utana. De kezdheted itt is: [link]
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz havri1 #148251 üzenetére
Vezerles es vezerles kozott is van kulonbseg. Egy szijas nem ugyan az, mint a lancos. Az utobbi elvileg orok eletu(=addig tart amig a motor), nem kopo alkatresz es jellemzoven joval dragabb is cserestul. Ezzel a lendulettel a kuplungot, kettos tomegut es a valtot is cserelhetned, az a biztos. Vagy a dugattyukat.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz havri1 #148253 üzenetére
Hat attol fugg. Az enyemben pl. ki kell emelni a komplett motort, hogy a lancokat cserelni tudjak es mellette meg nehany mas alkatreszt is kotelezoen cserelni kell(pl. feszitok), szoval azert nem olyan egyszeru, mint egy szij csere. Emiatt >300k mire megvan az egesz. De majd megmutatom a munkalapot ha meglesz.
(#148254) bitpork: Ok, az a gyakorlat amit irsz, viszont az Audi azt allitja, hogy a lanc orokke kitart. Nyilvan a gari utan meg nem is erdekli oket.
(#148259) Cirmos: A legjobb olaj az, amit nem hamisitanak, a szabvanyok meg vannak annyira szigoruak, hogy nem lesznek nagy kulonbsegek. Castrol ebbol a szempontbol szivas, mert igen kedvelt dolog hamisitani.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz molnarpeter #148264 üzenetére
0W30-rol nem talaltam osszehasonlito tablazatot, csak topcijai vannak az egyes termekeknek.
-
Reggie0
félisten
válasz Winchester95 #148285 üzenetére
Nekem van egy tippem, mivel ezzel kudzott a csaladban levo toledo is: A beazas oka az, hogy az ajtoban levo folia, ami a vizelvezetest hivatott szolgalni megserul, delaminalodik illetve nehany furatnal eltomodik es emiatt masfele csorog az ablak mellett befolyo viz. Az ajto aljaban csak a folia egyik oldalan van kivezeto furat, ami miatt a masik oldalon lefolyo viz nem tud tavozni.
-
Reggie0
félisten
válasz bitpork #148579 üzenetére
Messze nem az. Itt nem arrol van szo, hogy egy termek alapveto tulajdonsagait akarja befolyasolni, hanem egy hosszu eletciklusu tartos fogyasztasi eszkoz sokadik tulajdonosakent egy piti mellekfunkciot akar megvaltoztatni, amit a szerviz meg penzert se lenne hajlando. Raadasul olyan gyartorol van szo, amelyik ott cseszik ki a vevokkel, ahol csak tud, pl. a visszahivasokat is lekorlatozzak teruletileg,kihasznalva hogy helyenkent nem eleg jo az erdekervenyesito kepesseguk a vevoknek es igy megkulonbozteti a vasarloit is. Szoval lelkiismeretfurdalasa ilyen kis piti ugyekben senkinek se legyen.
Majd ha szoftveresen atalakitja a v6-os motorjat v12-re, akkor lehet erdemes elgondolkodni rajta.
[ Szerkesztve ]
-
-
Reggie0
félisten
Mágus2: 2011 A4B8 CCWA (3.0tdi) motor. Ha teljesen meleg motor 1.5-2 ora allas utan lehul 50--70 fok koze es inditom, akkor fel(<1) marsodpercig adja a lancos hangot. Ismet inditasnal mar nem. Gondolom ez ennel a tipusnal/evjaratnal mar nem normalis. Mennyire surgosen kell szervizbe rohannom lanccserere?
Hideg inditasnal sosem csinalta, hideg ujrainditasnal se, illetve uzemmelegen ujrainditasnal se.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz bitpork #148829 üzenetére
Most 1/3 korul van az olaj. Friss olajcserenel meg nem hallottam, de eleg nehez elkapni a hangot, mert nem mindig csinalja. Telefonra egyszer sikerult felvennem, Olajat 5-10ezer km-enkent cserelek, egyszer volt csak 11ezer.
Viszont en ugy hallom, mintha mashogy csilingelnenek a szelepek, mint regen, amikor vettem. De figyelembe kell venni, hogy ilyen temakban paranoid vagyok es most mar tudom mire kell figyelni, anno meg nem Szerelom meg azt mondja olyan a hangja a motornak, mintha harmad annyi kilometer lenne benne, de hat akusztikus temaban egy velemeny nem velemeny.
[ Szerkesztve ]
-
-
Reggie0
félisten
válasz #89874944 #148879 üzenetére
Na ja, de a hidegvago sokkal farasztobb, jobb ha a gep dolgozik az ember helyett Igy csak ido es kitartas kerdese.
Sajnos nem vagyok kepben, hogy milyen fureszek vannak, meg ilyen gepem sincs. Csak a kep alapjan eleg keves hely van, igy korongos geppel macera barmit is csinalni, igy jott ez az otlet.
-
Reggie0
félisten
válasz sirszevenap #148915 üzenetére
Majdnem ennyiert mar gyarit kapsz szerintem.
-
Reggie0
félisten
válasz sirszevenap #148921 üzenetére
Pedig hasznaltan 400-500 euroert siman mennek a gyariak, de ha szerencsed van fele ennyiert kifogsz olyan szettet amiben van 1-2 enyhen serult es azt jobban megeri megjavittatni. Ha a fele kuka akkor is ott tartasz, mintha vettel volna 2 hibatlan hasznaltat. Porgetes es a festek maratasa utan hamar kiderul melyik volt javitva regebben.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz #89874944 #148958 üzenetére
Nekem a 240LE-es van, de az alapjarat vcds szerint <660 koruli, muszerfal szerint majdnem 600 es ugy emlekszem baratom A4 B6-osaban is kb ennyi volt a 200 lovas alapjarata. Nem mondom, hogy a 770 nem realis, de nekem gyanus. Aztan siman tevedhetek.Szerk: BMK-ra 800 korulit irnak a tulajok.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Winchester95 #148996 üzenetére
Ha nem aktivan akarod csinalni, akkor par kilo kalcium-kloridot nagyobb elohivo talca(k)ban teritsel szet es rakd be a kocsiba. Ha mar megtelt(nedvesnek, folyosnak latszik a kristaly) sutoben 120-140 fokon kiszarithatod es ismet mehet vissza a kocsiba. Igy be tudod gyujteni a parat. 1kg 70g vizet tud megkotni. Ertelemszeruen vizmenteset kell venni, vagy szaritassal kell kezdeni.
Sajnos a hidegben a parolgas nem valami gyors, de nem nulla, celszeru lehet valami melegebb ingyenes melygarazsba beallni, pl. az arena plaza legalso szintjere.
Aztan, ha kesz vagy, utszoro so helyett is jo lehet, a novenyzetet kimeli.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
Nem tud valaki olyan boltot, ahol Motul Specific 504-507 van vagy lehetseges, hogy van raktaron?
-
Reggie0
félisten
válasz cool13 #148998 üzenetére
Juteszembe a max futes+klima is sokat dobhat rajta belso keringtetessel.
Kalcium kloridot el kell felejteni, magneziumszulfat kell ide. 2x annyiba kerul de kiloja 875g vizet tud megkotni. Mivel a vizes anyaggal nincs kapcsolatban, az magatol parolog, igy nem szamit, hogy a magneziumszulfat kisebb vizelvono hatasu.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
Na, visszatoltottem az olajat 1/3-rol 3/3-ra, es tenyleg halkabbak lettek a szelepek.
Viszont a lanccsorges inditaskor(es egyszer hallottam leallitaskor) kezd determinisztikusabba valni.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz zolikaDB #149055 üzenetére
Mintha fent lenne az a motor ezen a listan AKE koddal: [link]
AFB - 150 bhp ( 1998 - 2000)
AKN - 150 bhp (1999 - 2000)
AYM - 155 bhp (2002 only)
BCZ - 163 bhp (2003 on)
BFC - 163 bhp (2003 - 2004)
BDG - 163 BHP (2004 on)
AKE - 180 bhp (2000 - 2004)
BAU - 180bhp (2003 on)
BDH - 180 bhp (2003 on)Majd a szakik kijavitanak mennyire veszes a konkret tipus
-
Reggie0
félisten
válasz #89874944 #149082 üzenetére
Video van, de telefon mikrofonja egy rakat sz@r, de majd felrakom, ha lesz idom.
Markafuggetlen, kis csak VAG-os szakszerviz, VW-nel regisztralt, toltik is fel az adatokat a szerelesekrol stb..
Szerviz nekem relative sok, mert minden* gyari az auton, az utolso pollenszuroig bezarolag.
Olaj: Motul Specific 504-507. (Majd lehet hozok franciatol Redline Euro Seriest, ott van viszonylag olcson 16eur/quart. Usaban csak $12/q lenne)*Azaz most egyedul a pollenszuro utangyartott, mert ma voltam klimat tisztittatni es ez volt hirtelen raktaron, de 3000km-et kibirok vele. Meg a felni eltero, mert gyari, de az A5-os 19-es felnie.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Cirmos #149149 üzenetére
Nekem akkor adja a lancnyulasra utalo hangokat, amikor par orat allt es 50-70 fok kozott van a motor, szoval a hideg motoros teszt meg nem mond el mindent. Az enyemre azt mondta a szerelo, hogy ha nagy a tengelyek kozotti offszet arra ugy is lesz motorhiba, szoval azert tulaggodni se kell a dolgot. En mindenesetben megcsinaltatom a lancot a kocsiban, most annak semmi ertelme nincs, hogy megyek 150Mm-t a kocsival es az elso 100Mm utan cserelem ki a lancot, majd a kovetkezo vevonek lesz egy majdnem uj lanca. Akkor mar inkabb megcsinaltatom es en hasznalom a lancot amit kifizettem Es aludni is jobban fogok.
(#149161) havri1: "Ettől függetlenül érdekelne, hogy ha nincs hang, más módon ki lehet deríteni, hogy mennyire van megnyúlva a lánc?"
En megkertem szerelomet, hogy jarjon utana a gyar fele, mert a szervizkonyvben van vmi "lancfeszesseg meres" a 60e km-es ellenorzesek kozott, bar nemetrol forditottamGondolom a megnyulasnak koze lehet ahhoz is, hogy milyen gyorsan valtozik a fordulatszam.
(#149165) Cirmos: A nyulast is merik valahogy? Mi a hivatalos neve a szakszervizben az eljarasnak? Vagy a szamlara mit irtak, ha azt nem tudod?
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Alkoholista nevelde
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Jövedelem
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Milyen videókártyát?
- Milyen egeret válasszak?
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban