-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reggie0
félisten
válasz macilaci78 #179152 üzenetére
Dehogynem tudsz, csak nem mindegy hol es mikor. M0-an kivuli reszeken eleg tartosan lehet. M5/M6 eleg kis fogalmu, foleg az utobbi, M1 a szivas egyedul.
-
Reggie0
félisten
válasz Doki16 #179171 üzenetére
Viszont hidegen nem mindegy, hogy meddig nyomod, ahhoz pedig fordulatszammero es homero kell. Azt, hogy mikor kapcsolja a benzinmotort a pedalallasbol is konnyu kideriteni, nem kell mutatnia.
(#179176) macilaci78: Nem csak azert allt meg hirtelen, mert birta a fa, hanem mert lerepult az utrol egy elore nem lattot szennyezodes miatt. Ezt konnyu elkerulni azzal, hogy a sebesseget ugy valasztod meg, hogy a fektavot teljesen belatod es esetleg kanyarban nem szaguldozol ugy mint egyenesben. Gyorshajtani lehet esszel is es esz nelkul is, de csak az utobbi veszelyes.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
-
Reggie0
félisten
válasz i-sti #179525 üzenetére
Nekem is csinalja, ne foglalkozz vele, nincs vele gond. Meg nem talaltam olyan betetet, aminel ne fordult volna elo. Nekem meg kocsimosas utan es esos idoben is produkalja. Minel tovabb all az auto, annal inkabb. Siman csak ratapad a szennyezodes, ami a felnin es kornyeken van felhalmozodva, a felvert viz a betet korul folyik le es odahordja. Viszont hamar lekopik, ha neked nem, akkor nem fekezel eleget
[ Szerkesztve ]
-
-
Reggie0
félisten
válasz Doki16 #179843 üzenetére
Persze, csak azt mondom, hogy nem igazan szamit. Par 100W fogyaszton az nincs 1kW a tengelyen. Egy motor meg 50kW csucsban legalabb, de ha csak docogsz a varosban az nagyjabol 10kW terhelest jelent. Ehhez kepest elhanyagolhato teljesen, boven 10% alatt van.
(#179873) atos19881101 : Lehet tulkimeled, az sem tesz jot.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz i-sti #179875 üzenetére
Pl. az sem biztos, hogy jot tesz neki, ha tul keveset valt, nem kap rendes termikus ciklust, stb stb.. Ha mindig ugyan ott kopik(pl. sokat varosozol es 1-3 kozott valtogat csak), akkor azok sokkal kopottabbak lesznek ugyanannyi kilometernel, mig a 4+ fokozatoknal nem kopnak ugy az alkatreszek. Azaz nem egyutt kopik a rendszer. Ezen felul pl. az intenziv hoterheleseknek is lehetnek elonyos hatasai, pl. lerakodasok es azok levalasa mas lehet, mint atlaghomersekleten, vagy ugyan igy maxfordulaton eleg valoszinu, hogy mashogy aramlik az olaj egyes reszeken, ezert, stb.. Persze ezek konstrukcio es tipusfuggo dolgok.
Lasd szivosoros lerakodas a motorknal, ami alacsony fordulatszamon sokkal nagyobb merteku.[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz atos19881101 #179889 üzenetére
Sokfele kimeles van, nem csak egy. Ha mindig lassan mesz kimeles cimszoval akkor sosem valt fel.
-
Reggie0
félisten
válasz atos19881101 #179891 üzenetére
Csak pelda volt. Sokfele kimeles van. Pl. van aki 5-10 percig melegiti a motort telen, pedig az sem tesz jot. Ha valaki azt irja, hogy o kimeli a gepet, az kb. barmit jelenthet. De sokszor jot nem
-
Reggie0
félisten
válasz macilaci78 #179909 üzenetére
Ha vissza is akarod rakni a tapados gumireteget, akkor talan a plasti dip-et erdemes megprobalni. A szorost, nem a kenost. De elobb csinalj vele probat. En a kenoset hasznaltam es egesz jo gumiszeru tapintast ad.
-
Reggie0
félisten
válasz lord_devil #179976 üzenetére
Ez csak a 2.0-as B8-at erinti gondolom.
-
Reggie0
félisten
válasz zsolt19900 #180249 üzenetére
Csaladban is volt egy ilyen 1.6-os dizel octavia. Azert nem volt rossz, teljesen elheto. No meg eleg jol fogyasztott.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz LurkerSheik #180252 üzenetére
BMW-nel a motorkod nagyon szamit, van belole par hiresen szar tipus, lasd: totalcar. Ezen kivul a gyulladosak is vannak szinten ebben a szeriaban.
Az A5 nem tudom, de igy tippre lanc nyulas, feszitok es nagynyomasu szivattyu amire figyelni kellhet. Majd kijavit egy szaki.[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz bitpork #180263 üzenetére
Biztos? En allitom a xenon csavarjat es akkor ott lesz a referenciaja, pedig automata szintezos. A szintezest ehhez kepest vegzi. ('11 A4 B8)
(#180283) PeTeR_33 : Sajnos ezek a szamitott parameterek sokat nem mondanak, no meg a kilometer is keves, ennyinel valoban nem fogsz nagy kulonbseget erzekelni. Azt is nezd meg, hogy autopalyan hany km-enkent regeneral, illetve hogyan valtozik a telitettsege a kilometerek elteltevel. Ha a telitettseg ugrandozik palyazas kozben, akkor az nem jo(de nem is halalos). De csak hogy peldalozzak: en inkabb autopalyazni szoktam,varosban alig hasznalom es most van a kocsiban 325Mm, az oil ash 0.13L. Masnak volt 0.19L is 95Mm-nel ugyan ezzel a motorral...
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
Ha voltam olyan hulye, hogy a galvant elbarmoltam a kasznin, akkor azt hogyan tudom helyreallitani? Ezek a cink szprék ernek valamit esetleg van ajanlott termek? Vagy valami egyeb bevalt eljaras?
-
Reggie0
félisten
válasz bulikavagyok #180531 üzenetére
Szerintem meg barmilyen belsoeegesu motoros auto szentsegtores a lovaskocsikkal szemben...
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz bulikavagyok #180579 üzenetére
Hogy jon ide barmilyen szentsegtores? Az egy buta berogzodes, hogy X kocsinak Y motorral kell lennie, mert csak/mert igy szoktuk meg/mert az autopapa igy mondta.
-
Reggie0
félisten
válasz bulikavagyok #180581 üzenetére
Mindegy hogy meggyozodes vagy berogzodes vagy akarminek nevezzuk. Vallasi dolgokkal nehez vitatkozni.
-
Reggie0
félisten
-
Reggie0
félisten
válasz bulikavagyok #180599 üzenetére
Mar felig kuka, mert menet kozben beutott az euro 6d temp. De a koncepcio szerintem marad, azert az latszik, hogy dizelesednek, igy szerintem varhato, hogy a 450 lo kornyeki dizeljuket nagyobb autoban akarjak elsutni, mert ennel nem fognak nagyobb teljesitmenyt kicsikarni egyhamar. Mert ugye az uj S4 motornak sincs nagyobb hengerenkenti teljesitmenye, mint az SQ7-nek volt, plusz a normak is szoritjak.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz bulikavagyok #180606 üzenetére
Miota lolo szaguld a magyaroknak atlag netto 27 millas megtakaritasa van
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz bulikavagyok #180627 üzenetére
Hat, eleg szegyen hogy ilyen gyengusz. Mondjuk a kozel-keleti kiadas 2.9-es V6 TFSI-t kapott, ami szinten szegyen.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz bulikavagyok #180632 üzenetére
A dizelre irtam, hogy gyengusz a 350 koruli lovaval az S7-be. De aztan most kiderult, hogy elneztem, valoban 440 koruli.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
Hallottatok az uj RS6-nak milyen kotlany sipolo hangja van menet kozben? YT: [link]
-
Reggie0
félisten
válasz bulikavagyok #180784 üzenetére
Szerintem ez szelzaj volt. Szar a kasztni valahol esetleg tukor/ablaktorlo.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz macilaci78 #180878 üzenetére
Vidd el szerelohoz, terhelovillaval megnezik, hogy mennyire birja.
-
Reggie0
félisten
válasz atos19881101 #180880 üzenetére
Fogyasztok ki vannak kapcsolva? Vilagitas, klima deciket dob ra.
-
Reggie0
félisten
Audis kerdes: A4 B8-nal az MMI-nek van olyan tipikus hibaja, ami miatt veletlenszeruen kikapcsol, kesleltetve kapcsol be vagy ujraindul?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest