-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
szilchi
őstag
válasz freaghill #167250 üzenetére
Üdv.Én egy 2-es Skoda Octavia-t ajánlanék,nekem is az van.Egy 2010-es,BXE kódos 1.9-es TDI motorral.Az általad felsorolt dolgokból az állófűttésen kívül megvan a többi.Egy év és közel 30.000 km után továbbra is elégedett vagyok az autóval,nagyon jól teszi a dolgát.Árban is beleférne,én is kb. annyiért vettem.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
K Norbi
addikt
Na mi ez a szűrő téma hölgyeim..
-
atos19881101
senior tag
válasz bandi0000 #167247 üzenetére
Szia,
Attól függ, mennyire gondos gazdától veszed. Van pár sarkalatos pontja.
Amikre érdemes figyelni
Ajtók
- zárak
- ablakemelők
- gumi tömítések
- van még egyáltalán más egy ajtóban?Karosszéria
- ha nem volt törve, nagy gond nem lehetMotor
- PD elemek
- PD kábelköteg
- turbó
- turbócsövek
- vákuumcsövek
- tandem pumpa
- vezérmű tengely
- hidrotőke
- megfelelően beállított vezérlésBeltér
- máló műanyagok (értsd gumi borítás leválik)
- kárpitok lógása
- ha ülésfűtéses, akkor elszakadó ülésfűtés szálErőátvitel
- féltengelyek
- ha automata, akkor wandler, olajpumpa, olaj, olaj, olajFelfüggesztés
- sok-sok lengőkar/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
bandi0000
nagyúr
válasz atos19881101 #167256 üzenetére
Köszi, gyári PD elemek ha nem voltak cserélve akkor azt kapásból érdemes cserélni, vagy csak akkor ha beszarik?
Nyilván nem az a fórum, de németből megéri behozni? inkább az ár-km-gondosság szempontjából kérdezem, mert ami fiatalabb azokat itthon millió fölött árulják
Xbox One: bandymnc
-
98bja
senior tag
Ahogy nézem a 2010 után vásárolt minden VW konszern autóra 4 év garancia van. Ha mondjuk a vásárlás után két évvel balesetes az autó, és az ki lett javítva márkaszervízben, a garancia elveszik? Vagy még abban a maradék 2 évben igénybe vehető a jótállás ha esetleg olyan meghibásodás jön elő?
[ Szerkesztve ]
-
atos19881101
senior tag
válasz bandi0000 #167257 üzenetére
Attól függ. Ha szarok az elemek, azt észreveszed füstölésből, motor egyenletlen járásából, nehezen indulásból. VCDS-el rá tudsz nézni, de az nem mond semmit nagyon. Attól még lehet kaka, hogy az értékek látszólag jók.
Sok függ a tankolt üzemanyag minőségétől, de ezt ember mondja meg utólag, hogy mivel futott.
Azzal azért számolj, hogy ezek már közelebb vannak a 20-hoz, mint a 10-hez. Így bármi IS előjöhet. Patikát ne keress, inkább lottózz.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
bandi0000
nagyúr
válasz atos19881101 #167259 üzenetére
Nyilván tudom, hogy nem új autók, őrlődök is kicsit hogy jó e nekem ez
De am meg ha karban van tartva, akkor nem egy nyűgös fajták nem?
Mi lehet az a határ aminél álljak meg? Hiába vennék 1,5 millióért szipi szupit, gondolom annál is ugyan annyi az esély, hogy elromoljon valami ,mint egy olcsóbban
Xbox One: bandymnc
-
c00per
tag
válasz bandi0000 #167261 üzenetére
Sajat tapasztalat: sok 15 koruli gepben meg gyari futomu cuccok vannak.Foleg ha vegig autopalyan futottak mielott behoztak.Ha hosszu tavra tervezel, akkor azt ne nagyon nezd,hogy amit kiprobalsz a futomu zorog,log stb hanem a motor es valto hogyan muzsikal illetve a bode legyen egybe.A futomuvet pedig alkudd le.A fek ugyan csak kopo dolog ha latod hogy necces a betet,tarcsa ismet emlitsd meg.Kb 2-300ezret ra kell sok gepre vagni,hogy ujra rendbe legyen.
[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
veterán
válasz negyedes #167230 üzenetére
Nekem ilyen volt a Corsa. Sok város (150-200) után kezdett rakoncatlankodni a motor (állítólag egyik injektor ragadt be). Utánna egy 200km-es úton megkergetve sokkal jobb lett.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
bul07
nagyúr
Touran 1T1 és 1T2 esetén is annyi cserélni a lengéscsillapítót mint ebben a videóban 1T3 esetén?
Ezt még lehet én is bevállalnám itthon, bár én egy magasabb fával gondoltam a felfüggesztés alátámasztását, macerásabb hajolósabb de működhet
Felemelem emelővel kicsit magasabbra majd egy rönköt alá teszek és arra engedem rá egy kicsit hogy a rugónak ellentartson( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
-
d3lete
aktív tag
Sziasztok!
Van egy CR dízel autóm egr off dpf off eu4. Olyan bajom van vele hogy IFA szaga van. Hengerfej fel van újítva porlasztók újak turbó új. Hidegen kék pamacs és kéken ködöl. Ha meghajtom eltunik. Lehet többletgazolaj a dpf fűtés miatt? -
KTTech
veterán
Sziasztok!
Seat leon mk2 2006, BKD motorkód, 2.0 TDi, 140Le, 6 sebességes DSG-vel. 107559 mérföld van az órában, kettőstömegű volt cserélve kb 900km-el ezelőtt (melegen, alapjáraton csörömpölt), vezérlés kb 3-4000km-el ezelőtt az előző tulajnál.
A következő problémával állok szemben, sajnos:
Hidegen gond nélkül indul az autó, melegen nagyon nehezen, és amikor elindul néhány mp-ig olyan mintha nem menne az összes henger, aztán kisimul és szépen jár.
Amit még észrevettem, hogy nagy gázadásra füstöl (illetve egy nagy puffot csinál, aztán rendben van), de ezt csak sötétben láttam meg, amikor megvilágítottak hátulról.
Természetesen nincs hibakód eltárolva.Merre tapogatózzak vajon? A szerelő a coolant temp szenzort mondta, ennek cseréje vasárnap fog megtörténni (5 font volt egy új, gyári szenzor), de van egy olyan érzésem, hogy nem ezzel lesz a gond... mivel kiolvasva szépen változik az érték.
Köszönöm!
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
diablo1984
veterán
válasz atos19881101 #167273 üzenetére
Dettó, elég ha egy állva elengedi a nyomást és behugyozik a hengerbe, akkor kék füsttel indul hidegen és pár percig kéken füstöl. Én is most faterék lassan eladó telepjáróját nyüstölöm, az is ilyen pontosan, melegen semmi nyoma, hidegen első induláskor tolja a kéket, igaz ebben gyárilag is csak egy katalizátor van, olajfogyasztás nincs. Tehát itt is az injektorok ki, beméretni mindet, tömítések cseréje és csak a jókat visszarakni. Ha a DPF benne lenne, az megfogná a kék füstöt.....
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz KTTech #167272 üzenetére
Mindenki temeti itt a befecskendezőket. Melegen milyen gyorsan forgat az indítómotor? Exakt szám érdekel. Diaggal lehet nézni motorfordulatot indítózás közben. Nézze meg a szerelő hidegen-melegen. Ha melegen 250 fordulat/perc értéket nehezen éri el, pontosan ilyen tüneteket produkál. Ha ez rendben van, akkor lehet injektor tömítés után néelődni, vizsgálni a pd elemek állapotát.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
Renault power
-
KTTech
veterán
válasz Mágus2 #167277 üzenetére
Nincs kéznél VCDS jelenleg, de megnézetem (akitől vettem, annak műhelye van, de épp költözteti a következő 2.5 hétben másik városba...). A füstölés szépen lassan jött elő, most már induláskor is pöffent. Még van kb. 1.5 hónap "garancia" a kocsin, megnéztem, elvileg nem zárja ki a befecskendezőket - 1000 fontos limitig - (de pl. az indítómotor már nincs benne). Bolondok ezek az angolok.
(és sikerült belenyúlnom a kocsiba: szépen megnéztem, nem füstölt a próbaúton rendben volt... ehhez képest 3 héten belül 415 fontért cserélték a kettős tömegűt, a jobb első abs szenzort és a jobb hátsó féknyerget, igaz a kettős tömegű árát, illetve munkadíját feleztem az eladóval. A vásárlás napján még cseréltek rajta egy bal első stabilizátor összekötőt, mert a próbaúton semmi zaja nem volt, de elég szar az út az utcában - visszasírom néha a magyar utakat , itt sokszor a pálya is kritikán aluli - és előjött a hangja...).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
-
-
Jimmy66
senior tag
Sziasztok! Izzítás lámpa villog, hibakód füstgáz visszavezető. Mit lehet tenni?
2011, CFFB Passat -
DJ. Ru$y
félisten
Tanácsot szeretnék kérni...
Audi A4 B7 2006, sosem volt még Xenonos autóm, pályáztunk vele 1000 km-t, nyilván mostam ablakot, (alacsonyan szálltak a bombázók), mikor kiszálltunk a kocsiból azt vettem észre, hogy a sofőr oldali lámpamosó 1 centire kint maradt és hiába próbáltam újra rámosni, kijött, de ugyanúgy 1 centire kint maradt. Kézzel visszatoltam, hátha nem csinálok nagy problémát, nem is lett nagyobb baja, mert azóta is kijön, de sajnos kint is marad 1 centire.
Ezt egy rugó húzza vissza? Elgyengülhetett vagy mi lehet a kínja? Gondolom bármit akarok vele kezdeni első lökhárító le. Vagy elég kivenni a balos dobbetétet?
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
c00per
tag
Udv
Kerdesem lenne: cink spray-t hasznalt mar valaki?van ertelme?
koszi a valaszt!
-
zuchy
őstag
válasz c00per #167295 üzenetére
Én már használtam, hátsó tárcsákat fújtam le vele, hogy ne legyen rozsdás a felni mögött ha benéz az ember. Előtte sima fekete spay-t használtam, de az nem bírta. Egyenlőre még nem jött le, eddig meg vagyok vele elégedve. De alaposan elő kell készíteni a felületet.
PC-STYLE.hu
-
c00per
tag
koszonom!
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vírusirtó topic
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- MIUI / HyperOS topik
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- EAFC 24
- Retro teló rajongók OFF topicja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban