-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
szilchi
őstag
Szép estét.Hétfőn ha minden igaz megyek megnézni egy 2000-s évjáratú Volkswagen Bora 1,4-es,( 75 LE-s) Trendline típusú autót.Külsőre nagyon jól néz ki.Esetleg tudnátok tanácsot adni mire kellene figyelni?Nem biztos,hogy tudok valamilyen szerelőt magammal vinni .Más műszak,más elfoglaltság ,stb...
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
válasz tomcsi23 #130769 üzenetére
Nem egy izomgép ez igaz.De mivel ma van kerek egy hónapja hogy megvan a jogsim és egy hasonló teljesítményű autóban vezettem így egyenlőre nem túl nagyok az igényeim.Kezdésnek tökéletesen megfelel a 75 LE .Népítéletes beszámolók szerint nagyon sok a pozitív élmény.A negatívoknál sokan,ha jól emlékszem, a váltót ,a gyújtó trafókat és a lambda szondákat említik hibaforrásként.Valaki meg tudja ezt erősíteni vagy cáfolni ?
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
válasz molnarpeter #130784 üzenetére
Köszönöm.Ez nagy segítség
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
Szép napot.Pár hónapon belül autót szándékozok cserélni,és felmerült lehetőségként egy ilyen 2009-es Octavia RS is.Erős,benzines motor és jól,nagyon jól,pakolható.Nem pont ezt a példánt venném,bár ez se lenne rossz.Mire kell ezeknél az autóknál figyelni?Az a terv,hogy Németországból hoznám be,mivel itt nem nagy a választék.Így szerelőt nem nagyon tudok vinni.Max kint bevinném egy közeli szervizbe.Esetleg egy párezres hibakód olvasót érdemes lenne beszerezni?
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
válasz molnarpeter #149617 üzenetére
Köszönöm. Kokszosodásra, kezdeti vagy előrehaladott állapotban,adhat az autó valamilyen hibakódokat? Vagy ezt csak endoszkópos vizsgálattal lehetne nagyobb szétszedés nélkül megnézni? Itt esetleg nincs valami része a karosszériának,ami szeret rozsdásodni?
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
-
szilchi
őstag
Jó estét.Továbbra is keresem a következő autót és a Skoda Octaviak mellett egy ilyen Audin is megakadt a szemem.Ezeknél a szintén TFSI motor mellett figyelni kellene valamire?Az ADAC szerint nagyon megbízható a B7-es széria,dehát ugye ADAC vélemény .
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
válasz Mágus2 #149953 üzenetére
Hmmm....nálam a 14 éves Ford 5000 km után se kér nagyon fél liternél több olajat .Akkor melyik motorral lenne ajánlott?Annyit közben találtam még,hogy inkább tiptronic mint multitronik.Mert utóbbi talán megbízhatatlanabb meg drágább javítani mint előbbi.Meg esetleg inkább osztrák/német oldalt nézzek ha ilyeneket szeretnék?
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
válasz Csaby25 #150149 üzenetére
Üdv.Én is keresem erre a kérdésre a választ.Nézek pár német fórumot és ott az Audi A4-nél a 3 úgymond ajánlott motornak az 1.6-os benzines,1.8-as turbó benzines és a TDI motorokat adják meg.A 2 literes TFSI-ről bár vegyesek a vélemények,de túlnyomórészt pozitívak.Még nézek pár oldalt/fórumot,hogy 1.8-as vagy 2.0-s a jobb.De eddig az 1.8-s vezet.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
-
szilchi
őstag
Szép napot.Egy 2006-os A3-as Audi DSG váltója mennyire lehet problémás?
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
Hmm...ez kérdéses.Amit ír a hirdetés,hogy városi autó és 160K km van benne.De mivel import autó,lehet akár 100-al több.Írják a rendszeres karbantartást,de nem említik a váltót.
Viszont el lehet vinni átvizsgáltatni és volna is a közelben Audi márkaszerviz.Ők meg tudnák mondani esetleg,nagyobb szétbontás nélkül,hogy mennyire leharcolt a váltó?
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
Köszönöm a válaszokat ,töröltem a parkolóból .Keresés folytatódik.
Ez lett volna.
[ Szerkesztve ]
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
Szép estét.Ismét volna egy kérdésem,most a 3.2-s V6-os motorral kapcsolatban.Pontosabban annak lehetséges hibáiról.Amit én találtam,az az hogy szeret megnyúlni a vezérműlánc.És mivel fsi,itt is van kokszosodás.Viszont nincsen turbó.Ja és szereti a benzint,két pofára tömi.Ezen kívül van még valami kritikus?
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
Köszönöm ismét a válaszokat.Német fórumokat nézve 120 ezer és 250 ezer km-t írnak láncnyúlásra.Talán ez nem is lenne olyan veszélyes,viszont a motor felépítéséből adódóan a csere elég bonyolult=drága mulatság.Hát nem tudom,picivel jobbnak tűnik mint a már sokat emlegetett 2.0 tfsi motor.Azért nézem tovább a lehetőségeket.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
Szép napot.Egy ennyi kilométert futott Audi A6 TDI-nél főképp mire kell figyelni ?
Viccet félretéve.Néztem ezeket az A6 TDI motoros autókat is.De csak azokat,ahol nem írták,hogy DPF-s.A preferált ársávban több száz db-ot hirdetnek Németországban,van köztük pár 200K km körüli példány is.Persze ha nem tekerték.Mert a többi inkább 300K+ km-s.Úgy látszik nagyon akarnak szabadulni a diesel-s járművektől.Mindenesetre ezek a motorok mennyire megbízhatóak?A leírásokat nézve egyenlőre csak annyit találtam,hogy sok km-s motorok szeretik csipegetni az olajat.Na meg imádják a gázolajat,akár 7-8 L-t is le tudnak nyelni 100-on. Utóbbi nem lenne annyira gond ha cserébe a szervizt ritkán/ritkábban kellene felkeresni.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
válasz bitpork #151268 üzenetére
Köszönöm a választ.Akkor szerintem ez is törölve a listáról .
molnarpeter : Neked is köszi.Sztem eddig multitronicrol nem is hallottam/olvastam semmi jót .Bár megjegyezném,a fentebb linkelt 2,5 millió km-s(biztos elírták..) A6 is multitronic-os .És ami többször is megjárta a Föld-Hold közti távot az azért annyira rossz nem lehet
[ Szerkesztve ]
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
-
szilchi
őstag
válasz Gyula84 #151284 üzenetére
Tuti visszatekerték .De ahogy néztem a 2.7-s se rossz.És még egy fél literrel kevesebbet is eszik mint a 3.0-s .Mondjuk mindkettőről jókat írnak,de összességében nem biztos,hogy ezek lennének a jó választás.Így továbbra is csak 1 diesel járgány van a lehetséges következő autós listámon.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
válasz Reggie0 #151293 üzenetére
Vidéken lakom,városi forgalmat ritkán látok,havonta 1-2 alkalommal.Mondjuk így nézve lehet tudnám hozni egy A6 TDI-vel a jelenlegi benzines Focusom 7,5 literes átlafogyiját .Gázolajba.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
válasz Mágus2 #151295 üzenetére
Annyira nem,írtam is ha mondjuk ez egy megbízhatóbb motor lenne mint az általam sokat emlegetett benzines TFSI/FSI motorcsalád,akkor nem zavarna a 7-8-9 literes átlagfogyasztás sem .
MunezXBK : Pálya sincs a közelben erre felé .Az elmúlt évben 20.000 km-t tettem meg,abból kb. 19.000-t közúton 90-s tempóval.A többi város+gyorsforgalmi 110-s tempóval.
[ Szerkesztve ]
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
válasz i-sti #151302 üzenetére
Ránéztem a Spritmonitorra is,ott a 2.7-s tdi-re 7-8 litert írnak a legtöbben közútra/pályára és 12 körül városra.Az még szvsz vállalható.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
Jó estét.Tegnap munkában egyik kolléga mondta hogy ő is cserélne autót és ő a VW Passat CC modelljét nézegette.Nosza én is szemügyre vettem egy TDI CC-t ,és mit mondjak tetszik.De persze megnéztem az 1.8-as TSI változatot is.Viszont diesel motoroknál wikipedia mindegyik alá azt írta,hogy DPF-s.Ez lehet?Hirdetésekben eddig sehol sem láttam,hogy írták volna hogy DPF-s.A 2.0 CRTDI-k mennyire tartósak?Az 1.8 TSI adott.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
válasz Mágus2 #151346 üzenetére
Köszönöm a választ.Valahogy az az érzésem,hogy az általam preferált VAG csoport járműveiből (évjárat és ársáv) gyk. csak a diesel-s modellek azok,amikre azt lehet mondani,hogy ajánlott.Meg talán a 3.2-s V6-os turbó nélküli benzines motor.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
válasz Vincsaba #151350 üzenetére
Olcsó,meg ahogy nézem el is vitték már.Volt több CC Passat is ennyiért.Vagy még olcsóbb is van,de sokkal több km-l.Hahu-n is találtam egy olcsóbb Passat-ot,hasonló árban business felszereltséggel.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
válasz Vincsaba #151362 üzenetére
Én meg pont ezért nézek egyre inkább Németországban kocsikat.Ott talán jobb eséllyel fogok ki valami normálisabbat.Lehet kiutazással+honosítással együtt többe lesz,de végül kicsivel több pénzért valamivel jobb állapotban lévő autóm lehet.Meg én sem az ársáv aljából szemezgetek főképp hanem inkább a másik végéből .Az alja az általában olyan is,még külföldön is.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
Olvastam én is pár kereskedőnél,hogy csak exportra árulnak a garancia miatt. Akkor ott biztos bele lehetne nyúlni a tutiba.
De ez az Audi A4 2.0 TDI is tetszene,csak nincs írva hogy tiptronic vagy multitronic.Ráadásul az Audi szülővárosában árulják .Na nem mintha ez ezt jelentené,hogy nem baxnának át.Bár a kereskedő 110 értékelés után 5-ből 4,8-ra áll értékelésben az azért nem rossz.Ezt lehet érdemes lenne megnézni.
BTW!Találtam ezt a céget .Kisebb összeg ellenében,asszem 150 Euro körül,elmennek Németországon belül bárhova és megnézik a vásárolni kívánt autót.Már csak az a kérdés,mennyire alaposak ill. hatékonyak.Vagy mennyire vesztegethetőek
Die PrüferHonda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
válasz MunezXBK #151429 üzenetére
Ezért is bízok abban,hogy ott jobb állapotú autót tudnék szerezni.Még ha többe is fog valamivel kerülni.Bár néhány fórumban olvastam,hogy a Mustafa, Yildiri és hasonló nevű kereskedéseket kerüljem,ha lehet .Szerencsére Mobile.de-n van értékelés és látszik melyik kereskedésnél érdemes körülnézni.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
válasz MunezXBK #151432 üzenetére
Igaz,mind a kettő.Vagyis lemaradt az "m" betű a név végén .Meg hogy nem mind tróger.Értékeléseket nézve van nekik is 4-4,5 csillagos.De több a 2-3 ....Lényeg,hogy azért kint is résen kell lenni,de azért nem annyira lehetetlen küldetés jó autót kifogni mint idehaza.Itt is lehet,de több utánjárást igényelhet.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
-
szilchi
őstag
Szép napot.Német fórumokat nézegetve azt tapasztaltam,hogy arra felé szinte senki sem szidja a multitronic váltókat mint errefelé.Sőt,szerintük egy jó és tartós váltó ha persze megfelelően karban van tartva.A karbantartásra pedig a Tim Eckart-módszert ajánlották mindenkinek.Ezzel szerintük örökéletű lesz egy CVT/multitronic váltó.Sőt,olyan ami már nehezen váltja a sebességeket és csúszik azt is helyre lehet hozni ezzel az átmosással.Ja és 100K kilométerenként meg kell (ajánlott) ismételni.
Ez alapján érdemes lehet ilyen váltóval szerelt autót nézni Németeknél?Idehaza valaki végez ilyen tisztítást egyáltalán?Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
válasz CharlieDrop #151650 üzenetére
Ez a jó kérdés.Ha nem,akkor Ausztriába kéne kijárnom 350 €-ért megcsináltatni.Azt meg nem biztos,hogy akarnám.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
De az is lehet .Ha már automata,akkor inkább tiptronic vagy dsg.De ha létezik olyan hogy tartós Multitronic,akkor érdekelne hogy az lehetséges e.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
Akkor úgy nézem,itt tényleg halott ügy a multitronic .Akkor hanyagolom a továbbiakban.Amúgy tényleg 100k-s átmosási periódust írtak.Ez még nekem laikusnak is furcsa,mert automata váltó olajcserére is 60K körülre emlékszem.Na de mindegy,multi téma lezárva.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
Rendeltem egy VAG diag kábelt is,majd kelleni fog,lehet pár héten belül.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
Szép napot.Ismét némi információra lenne szükségem.Most a 2.0-s PD-TDI motorról (125 KW).Azt láttam,hogy DPF-s.Meg hogy van ennek egy Common Rail változata is.Melyik lenne
jobbmegbízhatóbb?[ Szerkesztve ]
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
Köszönöm a válaszokat .Ez a Skoda Superb 20 km-re van tőlem.Esetleg érdemes lenne megnézni?Mondjuk a futásteljesítménye diesel-hez méltó.
De akkor a 2.0-s PD-TDI se betegágy akkor,annyira?Kicsivel odébb lenne egy olyan is,igaz nem tudom (még) milyen motorkóddal.De 2007-s és cserélve volt rajt a teljes kuplung/DPF/PD elemek.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
válasz bitpork #151746 üzenetére
De miért? . Ennyire rossz lenne? Hajtókarcsapágy készlet nem vészes,40 K.Bár nem tudom mennyibe kerül kicserélni,de 100-150-be biztos megáll,ami nem olyan vészes.
Ja és mint mindig a viszonyítási alap a TFSI motor .Ami annál megbízhatóbb,az már plusz pontHonda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
válasz cool13 #151749 üzenetére
Igen,ezt sem ártana használnom .
Mágus2 (2012.január):Ez nem mondható le a 2.0TDI PD ről, akár a 103 akár a 125Kw-os verziót nézem. Na az a aVW szégyene. 200 000km után meghal, de akkor rendesen. Ha valakit érdekel a téma, szivesen kifejtem bővebben
Az első találat már lelombozott,akkorCSAK A
benzinesCR TDI .Akkor lehet inkább meg kéne néznem azt a Superb-t.Az CR-TDI.Vagy esetleg van valami,ami miatt ne?Köszönöm!
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
Szép napot.Tegnap délután sikerült átvennem az új járművemet,egy 2010-s Skoda Octavia 1.9 TDI,BXE motorkód (már néztem mennyi egy hajtókarcsapágy készlet ).Hazafelé menet (kb. 180 km) volt szerencsém ismerkedni vele.Kicsit más a karakterisztikája mint egy benzines autónak,de majd megszokom.Talán a traktoros hangját is .Szép méretes,kényelmesebb mint az MK1-s Focusom.Még nincs lemosva,de teszek fel pár képet,meg lenne pár kérdésem is.
A 6-s képen látszik a váltókar,kicsit megkopott már.Néztem Vaterán egy Váltókart szoknyával, ez jó lenne hozzá?Meg az egyik képen a jobb első ajtó alja látszik,ami rátapadt meg valami vas darab,mivel ahogy néztem mágneses az az rész.Az valamilyen célt szolgál?Csak fura.Meg haza felé néztem a fedélzeti kompjúteren a fogyasztást.De volt hogy menet közben a 8-s úton 110-l hajtva 0L fogyasztást mutatott.Ezek szerint ez az autó termeli a gázolajat ?Vagy éppen ingadozott 3 liter és 6,5 liter között,folyamatos 110-s tempó mellett.Meg a Fordban volt tolatóradar,ebben nincs.Mivel sztem nem rossz utólag rakatnék bele.Gyárit mindenképp vagy jó a kínai is?
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
válasz tomcsi23 #152430 üzenetére
Nem,csak valahogy ilyenek lettek=béna vagyok.Pedig nem is volt bekapcsolva az ultra-hyper HDR .Majd ha le lesz mozsva próbálok jobbakat csinálni.Mondjuk becsületesen sütött a nap.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
-
szilchi
őstag
válasz Mágus2 #152434 üzenetére
Ok,köszönöm .Akkor a kart megrendelem,aztán jövő héten olaj meg szűrőcsere alkalmával kicseréltetem azt is.Javítófényezést kapott.Csak furcsa volt,hogy ilyen vonzó ez az ajtó .
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
válasz molnarpeter #152437 üzenetére
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
-
szilchi
őstag
Jó reggelt.Ma reggel munka után haza felé menet észrevettem,hogy nem aludt ki a "check engine" lámpa.Hazaérve,az autón semmi változást még nem vettem észre,rátettem az OBD-t majd megnéztem a hibakódot..Ezt dta
P0401-Erőátvitel.Exhaust Gas Recirculation flow insufficient detected
vagyis valami olyasminek fordítom,hogy EGR-n átáramló gáz kevés?Megakadt a szelep?Vagy tönkre is ment?Vagy biztos diagnózishoz szét kellene szedn(szedetni)i?
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
Szép napot.Egy munkatársam keres magának kevés pénzért valami használható munkába járós autót.Napi 2x25 km lenne a táv+1 km az óvoda meg esetle bevásárolni menni.Így gondoltam,hogy dízel is szóba jöhet.Évi olyan 30.000km-t megy autóval.Kombi vagy ferdehátú mindegy,de ne 3 ajtós.Amire én gondoltam a 700 K-s keretből,az egy Golf 4-es lenne.Mondjuk egy
ilyen 1.9TDI.Esetleg ez az 1.6-os benzine .Vagy a 4-es Golfból mi lenne az ajánlott kategória.Én 600 körül nézegetek,hogy maradjon egy 100-as legalább első szervizre.Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
Köszönöm a válaszokat .Nála a megbízhatóságon van a nagyobb hangsúly mint a fogyasztáson.És falusi környezetben használná,a munkahely egy kisvárosban van.Az általam linket dízel meg biztos kapott egy km felezőt .Amúgy kicsit visszaolvasva a 4-es Golfnál benzinesben jobban ajánlott az 1.6-os mint az 1.4-es.De mi a helyzet az 1.9 TDI-vel?Annak szokott lenni valami nyűgje?
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
válasz gzbotii #165605 üzenetére
Igen,én is egy ekkora távra használok már 1 éve dízelt a legnagyobb megelégedéselAkkor talán ezeknél a dízeleknél nincs semmi extra hibaforrás,csak a szokásos.
Amit korábban linkeltem 230K km-es TDI-nek meg lekértem gorsan az adatait.A jármű idén február 23-n járt 252 ezernél,a 230 ezer az olyan 2016 körül volt.Az autó 2014-ben lett honosítva,AHF motorkódos.És jelenleg második tulajánál van.Ezt a TDI-t sztem ki is lehet húzni.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
válasz freaghill #167250 üzenetére
Üdv.Én egy 2-es Skoda Octavia-t ajánlanék,nekem is az van.Egy 2010-es,BXE kódos 1.9-es TDI motorral.Az általad felsorolt dolgokból az állófűttésen kívül megvan a többi.Egy év és közel 30.000 km után továbbra is elégedett vagyok az autóval,nagyon jól teszi a dolgát.Árban is beleférne,én is kb. annyiért vettem.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
Új hozzászólás Aktív témák
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- Milyen NAS-t vegyek?
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Házimozi belépő szinten
- PlayStation 5
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban