-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
simonjoe
senior tag
Sziasztok!!
2008-as dízel Passat CC-vel jöttünk ma haza, és az autópályán kigyulladt, pontosabban villogni kezdett az izzítás jelző. Majd itthon beálltam a garázsba, leállít újraindít (rövid indítás után kialszik a visszajelző), majd egy kis idő múlva ismét villog az izzítást jelző lámpa a "check engine, service now" felirattal, de már a motorhiba lámpa is világít folyamatosan.
Szerintetek mi lehet a gond, és lehet így közlekedni vele? Valahogy a szervizig el kellene mennem.THX&Üdv: Joe
Joe
-
simonjoe
senior tag
-
simonjoe
senior tag
válasz molnarpeter #127955 üzenetére
.."sajnos" az jó. Nem tudom mi lehet, és kétségbe is vagyok esve. 100-as tempóval jöttem haza az M1-es pályán, arra lettem figyelmes, h villog a "spirál". Kb. 10km-t jöttem így mire hazaértem. Beálltam a garázsba, leállítottam, majd gondoltam, h újra kipróbálom, a kocsi azonnal indul, az izzítás jelző is kialszik. Ellenben olyan 1km megtétele után újra villogni kezdett az izzítás, és ezzel egy időben a motor ellenőrző is folyamatosan világít. Remélem a szervizig még el tudok vele menni. A legközelebbi cc 2km-re van, a köztes 5, és a legtávolabbi pedig 10. Itt csak az a kérdés, h hol tudják fogadni.
Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz molnarpeter #127959 üzenetére
nekem ez egy kicsit sok , a felét nem értem. Inkább azt írjátok le, h mi a legdurvább, legdrágább hiba így karácsony előtt, és mi lehet a legkisebb??
Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz Mágus2 #127966 üzenetére
...nagyon jól megy, 110000km-el került hozzám, alig használta előző gazdája. 10ezrenként volt olaj és szűrő csere, bár a vezérlést még nem cserélték, arról semmi infóm nincs. Szerintem azt is be kellene terveznem, h más meglepetés ne legyen. Olyan az autó mintha szalonból hoztuk volna ki, alkalmi vétel volt, és az előző autómat nem is akartam eladni, csak "beleszerelmesedtem". Félek nagyon, h a látszat ellenére nem csináltam jó vásárt.
Joe
-
simonjoe
senior tag
Sziasztok!!
Boldog karácsonyt és gondtalan autózást kívánok mindenkinek!!
Valaki meg tudná írni, h milyen típusú xenon izzó lehet a 2008-as B6-os Passat CC-be??
THX!!
Joe
-
simonjoe
senior tag
-
simonjoe
senior tag
válasz Mágus2 #128269 üzenetére
..mire gondolsz?? Miért problémás? Nekem a Passat-om 2008-as és még nem volt vele gond,(már nem a "pump düse") pontosabban most egy folytószelep csere, de, h lekopogjam, azóta csak olaj és szűrő csere, no meg fék. Ez szerintem nem tartozik a problémás motorok közé. Vagy csak nekem volt szerencsém??
Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz Mágus2 #128273 üzenetére
Ok, remélem soká lesz. De, ha sokat szarakodik akkor hamar túl adok rajta, nem xarozok!
Köszönöm a kiigazítást foj(ly)tás ügyben.
A motorkódja csak ennyi: CBA, pontosabban ez áll a forgalmiban. Olvasok itt CBAA-t meg CBAC-t, hát a ló sem tudja a mienk milyen! Talán pont a CBAB lehet, mert 140L-s.
Azért megvigasztaltál, tényleg ennyire fos????Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz molnarpeter #128311 üzenetére
THX!
A brossúrát a Zasszony elrakta, me köll a hely a kesztyűtartóban a makeup cuccnak.
De, a csomagtartó alját a átvizsgálom.Joe
-
simonjoe
senior tag
Sziasztok!!
Mágus2 kolléga felsrófolta a Zagyam . Tud valaki olyan megbízható szervizt akik foglalkoznak 2.0 TDi olajszivattyú átépítésével javításával??
Ennek a hiba orvoslásáról lenne szó:
http://totalcar.hu/kozosseg/rsvptc/2014/12/28/igy_megy_gajra_a_szuper_vw-_skoda-_audi-_2.0_tdi-d/Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz molnarpeter #128366 üzenetére
Már léptem egy pici lépést ebben az ügyben mert a VW módosította a tengelyt és csinált edzett anyagból (03G-115-281-F) ami elméletileg már bírja a strapát. Ennek ára 1600HUF, ma megyek érte és kicserélni sem vészes dolog. Viszont azt még nem tudom, h láncos vagy fogaskerekes-e a szivattyú. Ha láncos azzal is lehet gond, akkor sajnos kell keresnem egy átépített pumpát annak az ára húzósabb. Nem sokat használtuk idáig a kocsit, 8 éves elmúlt és 114e km van benne, bizakodom, h még időben sikerült "megfogni" a problémát hála Mágus2 kollégának!!!!
Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz Mágus2 #128378 üzenetére
...igazán kedves vagy, de nem kitolni, sokkal inkább megoldani szeretném a problémát. Mivel Q...vára nem tudok csehül, és úgy is állok a kocsival. Annyira, h ma kellett volna külföldre utaznom, de nem mertem bevállalni. Így a lehetőségeim között kell keresgélnem. A bay-en találtam angol-szász ból származó módosított kiegyenlítő tengelyt ezzel a b@...ás hexagon pálcával:
http://www.ebay.com/itm/Audi-A4-A6-VW-Sharan-alhambra-Skoda-Seat-2-0-TDI-oil-pump-balance-shaft-exchange-/192063058688?hash=item2cb7d9b300:g:b7gAAOSw7NNUFtxM&vxp=mtr
Vagy itthon:
http://racingbazar.hu/alkatresz/motor/vw_2.0td_uj_balanc_modul_olajpumpa_cr_pdtdiNos?? Akkor lécci segíteni!!
Melyik legyen??
Van még cc. 4000km-em a következő olajcseréig, akkor kicseréljük a pálcát, remélem addig kibírja, (ha, nem akkor a kardomba dőlök), majd megrendelem a fentiek közül az egyiket, pontosabban amelyiket mondod, írod. A cseh nyelv hiányában ez maradt.
Természetesen hálás vagyok és köszönettel tartozom az eddigi segítséged is, ha Te nem lennél!! ......brrrrrrr!!
Erről meg majd később ha rendbe lesz a talicska.Joe
-
simonjoe
senior tag
Sziasztok és szép reggelt mindenkinek!!
Az olajpumpás izgalmi állapotomra még azért némi adalék.
Tegnap lettem figyelmes, h az utastérben valami "búgó" hang hallatszik. Ez igazán akkor szignifikáns ha áll az autó és nem jár a motor, mert akkor már szinte zavaró ez a hang. Valami ventilátor lehet?? Az RNS-510-nem van aktív hűtése, de az a hang akkor is van, h a fejegység ki van kapcsolva. Tudjátok mi lehet ez, és mit kellene cserélnem, h ez megszűnjön??THX& üvd
Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz Mágus2 #128427 üzenetére
..ha leveszem a gyújtást akkor is megy, hallom egy darabig. Még valami eszembe jutott. Van ebben valami levegő "mintavételezési" eszköz. Az előző autómban (Mitsubishi) volt egy pici propelleres xar ami beszívta a levegőt és mögötte volt egy szenzor, ahhoz állította a termosztát a belső hőfokot. Valami ilyesmi ebben a talicskában?? Én azért az RNS coolerére gyanaxom, persze ez nem biztos, ami szinte az, h ez egy ventilátor szerű hang. Az a helyzet, h zavar.
Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz harcikoca #128792 üzenetére
..én most állok előtte, a gépben alig van 120e km, de nem várok tovább. Mágus2 Mester esküszik egy Cseh manufaktúrára, ahol olyan 50-60 ezer körül van a javítása, természetesen garanciával. Ő nekem készségesen felajánlotta a javíttatás levezénylését. Viszont találtam itthon is egy gépészt aki ugyan ennyiért, Ő is garanciával megcsinálja, módosítja a balansz tengelyt is, és a hexagont is. Így nem kell mást (Mágus2) terhelnem, nincs posta és egyéb. Van más alternatíva is, Angolba is van aki foglalkozik ezzel, Ő is ebben az árfekvésben, és itthon is találtam kassza 120-160 ezer között teljes egész olajpumpa szerkezetet a már módosított elemekkel. Persze ehhez még add hozzá azt a szervizköltséget ahol ezt kiszerelik, beszerelik, no meg akkor már egy olajcserét is. Én a módosítással, a szereléssel, és a teljes szűrők, motor-váltóolaj cserével cc. 150-re számítok, ez szerintem az alsó határ, de ha 170-180 lesz sem dőlök a kardomba, inkább most ennyi mint később a többszöröse, megspékelve egy pszichiátriai kezeléssel. Ha konkrét infó kell, szívesen elküldöm privátba.
Joe
-
simonjoe
senior tag
Sziasztok!! Olajcserés dolgon agyalgom.
2008-as B6-os CR TDI-s motorban lehet 30 ezrenként és 15 ezrenként is olajat cserélni. Mi határozza meg, h melyiket alkalmazzam. Netovább van értelme annak, h óvatosságból, 10 ezrenként cseréljek olajat? Persze szerviz szemszögéből üdvözlendő a tízezres cirkusz. De, a motor szempontjából indifferens, h 10 vs. 15? Az autó egy átlagos felhasználású. Hétközben a Zasszony kergeti olyan 50km-es napi távval, időnként talán több is mint ötven. 7végén hosszabb távok, itthon és külföldön. Szerintetek??Joe
-
simonjoe
senior tag
Na, neeeee! Novemberben cseréltem akkut a Passat-ban, ezek szerint még "leveleznem " is kellett volna a kocsival, h kapott új batteryt????
Joe
-
simonjoe
senior tag
Sziasztok!
Szerintetek mennyibe kerülhet a gyári VW váltóolaj a 2008-as kézi váltós Passat-ba??????? No, és hol lehet beszerezni??
Joe
-
simonjoe
senior tag
Azért annyira gyogylinak ne nézzetek, h ne tudjam, h cipőt a cipőboltból!!
A UNIX oldala pl. nem adja a gyári olajat csak Castroll-t meg Valvolin-t. Szóval?? Igazából az ára érdekelt volna, mert ajánlottak 13,5eHUF/l, amit egy kicsit soknak találok. Én csak nyomozok, Ti meg jót röhögtök.Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz Mágus2 #129125 üzenetére
Pontosan én is e miatt keresem a gyárit. A szerelőm mondta, h lehet "kompatibilis" olajat venni, de az a tapasztalata a saját autóján okulva, h a gyárival simább a váltás, főleg hidegebb időben. Szóval ez a lényeg. Mondjuk azt sem értem, h a VW tuti nem gyárt olajat, akkor vajon ki az elkövető, és miért nem lehet pont ugyan olyat kapni, csak éppen VW-Seat-Audi logó nélkül??
Joe
-
simonjoe
senior tag
Sziasztok!
Megvettem a szűrőket a Passat B6 CC-be, Knecht-et ajánlottak a bótba (üza, olaj, luft) viszont nem volt ebből aktívszenes pollen, csak UFI. Azt nem mertem megvenni. Gondoltam, jövök ide "hozzátok", h megkérdezzem, h használható-e, mert bevallom férfiasan azért nem mertem vállalni, mert még a nevét sem hallottam sose.
Joe
-
simonjoe
senior tag
Hi Mágus2!!
Sajnos továbbra is hallatszik a "ventilátor" hang a kocsi belsejében. Gyanítom, h a 510-es coolere lehet, de nem esküdnék meg rá. Ez 1értelmű, h nem valamelyik levegő terelő mozgató motor beragadása. Talán az is volt, de megmozgattam, kapcsolgattam egy kicsit minden felé, és az műxik rendesen. Ez a hang akkor is van ha az RNS-510 nincs bekapcsolva. Van valami ötleted??
valami hasonló dologról lehet esetleg szó:
http://www.golfmkv.com/forums/showthread.php?t=84315THX!!
[ Szerkesztve ]
Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz Mágus2 #129304 üzenetére
..háá mikor mennyi, most majdnem tele. De, most tényleg komolyan! Olvasgatok itt más fórumokat is és más is panaszkodik erre a "bugos" fejegységre. Az a gáz, h ha ki van kapcsolva akkor is csinálja. Se navi, se rádió, és ennek ellenére megy az a xar. Ha, tudnám a méretét a ventinek talán rendelnék is egy komolyabb darabot (pl. Papst), de így először szét kell szednem, rendelni, majd újra szét, vagy addig megyünk 510-es nélkül. Neked nincs az 510-ről rajzod??
[ Szerkesztve ]
Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz Mágus2 #129374 üzenetére
Köszönöm szépen! Azt hiszem kiszedni nem lesz gond. Viszont ha az tényleg nem a rádió ventije, és igazad van, én biz' Isten kezdeményezem a Vatikánban a szentté avatásod!! Szívesen megmutatnám, de talán 1x míg ilyen xar idő van meglátogatlak, h Te magad is halld. Azt hiszem, egy cooler hangot felismerek, bár ha öregszik az ember hajlamos bolondságokat, hallani, csinálni. Leállításkor egy pillanatra intezívebb is. Ha leállítom a kocsit, és kuka csend(nek kellene lennie, ha nem zúgna az a valami) van, akkor tisztán kivehető ez a hang. Megvárom a tavaszt, mert ebben a zergeb@...ó hidegben nem szerencsés a műa elemeket sokkolni. Közben a venti mérete is megvan: 40x40x20-as. Addig van időm tudományosan kutaxkodni és keresni egy ultra szájlent pörgőt. Remélem nem kell kiutaznom a Szent Atyához ügyedben.
Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz Mágus2 #129386 üzenetére
NEEEEEEEM!!! Így már határozottan kijelenthetem, h ami én hallok az cooler hang. Hogy tudnám ezt felvenni neked??? Ha hallanád Te is ezt mondanád. Ebben amit küldtél, azt hallom amit akkor "csinál" a kocsi, ha nyomkodom a gombokat, h hova fújja a luftot. Szignifikáns a különbség a két zaj között. Valahogy megpróbálom ezt Neked prezentálni. Annyiból viszont örülök, és köszönöm, mert ez csak megerősített!
Joe
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Android szakmai topik
- Dacia topic
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Revolut
- Honor 90 - modellalkat
- További aktív témák...