Új hozzászólás Aktív témák

  • Kalandor

    HÁZIGAZDA

    válasz Kalandor #159288 üzenetére

    365.000-t hagytam ma a szervizben :/

    - az indításkori rángás megoldása: önindító-generál volt (a szerelő szerint a csapágy kuka volt, valami műanyag lekopott, a szénkefe szinte maradék nélkül eltűnt, ezért is rángatott, amikor elkapta végre), most pöccre indul, semmi rángatás, a motortartó bakokat nem cserélték ki, azt mondta a szerelő, hogy nincs értelme még
    - 60000 km óta éreztem egy klattyanást a hajtáslánc megfeszülésekor, utóbbi időben egyre zavaróbban, mivel most szét lett kapva rendesen, a szerelő a féltengelyek belső csapágyára tippelt, azt cseréltük ki, az eredmény szinte mesés, feszes, azonnali kapcsolódás, azt hiszem, hogy 300.000-hez közel ennél szebben nem fog hajtani. Eredeti porsches alkatrész lett beépítve, nem volt olcsó.
    - teljes hátsó futóműcsere: mindent lebontottak (minden csavar berohadva), mindent cseréltek, amit kellett
    - teljes olaj és szűrőcsere
    - plusz fékek szétszedése-átnézése, fékolajcsere, meg néhány apróság, meg ha már ott volt, kerékcsere és futómű-állítás a szomszéd futóművesnél

    Az indítás végre nem egy nagy ugrás, hanem finom morajlás mint régen, az úton úgy siklik mint egy bálna, úthibák hátul semmi, cserébe az eddigi tökéletes első futómű finom hibái előjöttek, ahogy hátul csend lett.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák