-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
tresh
addikt
válasz prannk #131076 üzenetére
Attól függ kitől és mit szeretnél? Szar kínai belsőset ami lehullik akár 1000km után, 100körül biztos kapsz.. a normális gyári új 200k körül lesz.
kk831228: Talán legmegbízhatóbb az adagolós 81 kw-os mocival de azokba már millió km van.
Hazudol há nézd már meg a használt autót max 200k van bennük
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz prannk #131919 üzenetére
A csavarokra felül a fejre, de másképp van fordtva és más csövek mennek rá, más az alsó tartója.
#131021Egyik sem megy fel olyan simán. a bajonet miatt, amihez a töltőcső csatlakozik.
#131025Mivel akarod megetetni a vb-t? Van hozzá 11-12mm adagoló elosztó, meg rendes verseny csúcsok is? Ha nincs mivel megetetni, feledleges a vb.
#131027Ha ebből nincs affinitásod és vagy hozzáértésed a témához, akkor nincs mit hozzáfűznöm. Elég sok alap infót kaptál, erre visszamész a legelejére a kérdésnek.
-
Brumi˘
addikt
válasz prannk #137424 üzenetére
Én akkor már 1549gtc/bv43/1756 trióból válogatnék. De ha pd elem csere nincs tervben akkor va is elég bőven.
Más: végre egr is ismét működik, ki volt szakadva a vákuumlabdája.
@Mágus: értem már miér kell a dízli felétek. (tegnap voltunk Kassán az állatkertben, asszony Beetleje ki lett kormolva )
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz prannk #137428 üzenetére
Add el és vegyél erősebbet, vagy ha tuningolni akarsz, csináld rendesen...fék, IC, csövezés, kipu, csúcsok, chip.
+30 lóig jó minden, ami most van benne, csak chip kell. Ha rendes, begbzható autót szeretnél a kínai középrészes turbókat felejtsd el. Rendes angol Garett legyen a közepe... HA a turbód már most szar, akkor azzal kell kezdeni, de akkor döntened kell, mit szeretnél és mennyit vagy hajlandó invesztálni. Ezzel kitárgyaltank tekintem az ügyet, remélem nem kérded meg egy hónap múlva.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
Mágus2
Közösségépítő
-
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz prannk #142926 üzenetére
Az a kérdés, van-e benne kettőstömegű, és ha van, milyen állapotban van. Egy jó kettőstömegű elvisel 200 lovat is, egy szar meg a gyári 100-al is rázni fog. A kettőstömegű miatt csúszni nem fog, csak remegni. Akkor derül ki, ha leveszik a váltót. Kezd szopóroller lenni a sok paci....
[ Szerkesztve ]
-
Speeedfire
nagyúr
válasz prannk #143761 üzenetére
Én nemrég a leon-omban lévő első gátlók színkódjára voltam kíváncsi, meg még 1-2 apróságra. Végül az egyik márkaszervíz visszajelzett és segítőkészek voltak. Leírták levélben, hogy mik voltak benne, gyári számokkal együtt.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz prannk #147460 üzenetére
És a betét szorult a tartón? Annak ott könnyen kell járnia. Ha valami gagyi betétet vettél, előfordulhat, hogy tőj sok festéket kentek arra arészre, ahol a betét azzal a lemezzel érintkezik. Ott meg kell csiszolni a betétet és jó lesz. Ki volt takarítva rendesen a lemez alatt?