-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
freaghill
őstag
válasz Speeedfire #103588 üzenetére
Gyári kábel ami benne van az nem jó?
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Speeedfire #103588 üzenetére
Kiscsibéket akarsz bekötni?
-
freaghill
őstag
válasz Speeedfire #103591 üzenetére
Nekem utólag lett beszerelve, de mi úgy csináltuk, hogy anyós ülésnél levettük a kesztyűtartót, és úgy vezettük el. Egy próbát megér. De ha tévedek, Mágus kijavít.
[ Szerkesztve ]
-
freaghill
őstag
válasz Speeedfire #103593 üzenetére
Van itthon német szerelési könyvem. Belenézek, hátha.
-
freaghill
őstag
válasz Speeedfire #103593 üzenetére
-
freaghill
őstag
válasz Speeedfire #103608 üzenetére
Csipogók?
-
rihi1
tag
válasz Speeedfire #103608 üzenetére
Hogy bírod idegekkel?
-
Ace owner
addikt
válasz Speeedfire #103612 üzenetére
Hát a fogyasztás nem az.. De neked tényleg elég a 165 széles gumi az biztos Meg a szervizelés is olcsóbb gondolom mint egy dízelnek.
Galaxy Fold 4
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Speeedfire #103610 üzenetére
Pénteken szétszedtem és hát eléggé mákom volt, mert a gyári csipogóknál volt tovább vezetve az ajtók felé a kábelezés. A csipogók mellé meg befért még bőven a hangváltó is. Szóval teljesen jó.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Speeedfire #104966 üzenetére
Nem ötletelni kell, vidd el szervizbe, hogy javítsák meg a motort. A hidrotőkét sem cseréltetted még, pedig arra is rámehet a hengerfej,szelepek és a vezérmű tengely.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Speeedfire #104968 üzenetére
Hanyag a tulaj. valami görgő vagy a generátor vonyít.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Speeedfire #104970 üzenetére
Ha benyomod a kuplungot,változik a hang?
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Speeedfire #104974 üzenetére
Ma vittem szerelőhöz, azt mondja szerinte a kipufógósornál (vagy valami ilyesmi) van valami gáz. Illetve szerinte nincs hidrotőke hangja, ezek ilyenek alapjáraton.
Jövő héten már okosabb leszek.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
freaghill
őstag
válasz Speeedfire #116897 üzenetére
Szia!
Kábelhez kapott CD-vel próbáld.
-
Brumi˘
addikt
válasz Speeedfire #116897 üzenetére
Az autó obd csatijába is be volt dugva mikor próbáltad?
-
MPeter87
őstag
válasz Speeedfire #116897 üzenetére
A kkl-es kábellel én is kínlódtam egy darabig, mire felismerte. Persze nekem nem volt jó arra, amire kellett volna, úgyhogy jött a vcds-es, ami ment egyből.
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Speeedfire #116905 üzenetére
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Speeedfire #116906 üzenetére
Baszki és tényleg. Xp mód saját cuccok és kocsira kötve így már felismerte. De úgy látom, hogy limitált a program. Viszont fél siker, mert talált egy hibát. Elvileg az oxigén szenzor rossz benne.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Speeedfire #123768 üzenetére
[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Speeedfire #123809 üzenetére
Ma hívott a szerelő, hogy valami kapcsoló szállt el/szakadt szét benne.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
brumi1024
veterán
válasz Speeedfire #129732 üzenetére
TFSI. Turbocharged Fuel Injection hülyén hangzik.
A3 akkora mint a korabeli Golf, az A4 pedig a hosszmotor miatt tűnhet kisebbnek. Az A3 viszont keresztmotoros. A G3-nál tehát pont annyival nagyobb az A3, mint a G5.
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
-
Magnum_
nagyúr
-
i-sti
senior tag
-
i-sti
senior tag
-
Danex
addikt
válasz Speeedfire #129732 üzenetére
DSG váltó jó, de ismeretlen előélet nélkül veszélyes lehet beleugrani (pl lespórolták a 60k-s olajcserét).
-
Brumi˘
addikt
válasz Speeedfire #129741 üzenetére
4mo / quattro ugyan az csak az egyik a vw elnevezése másik az audié. Kereszt motor esetén haldex, hossz motornál torsen.
-
i-sti
senior tag
válasz Speeedfire #129744 üzenetére
Ha jól tévedek a Torsen az állandó összkerékhajtás.
Haldex esetében pedig alapból első tengely húzz és ha kipörögne kapcsolja a hátát.
De nem vagyok biztos ebben.Novum Forum Siculorum
-
brumi1024
veterán
válasz Speeedfire #129744 üzenetére
Nem bonyolultabb, sokkal egyszerűbb. A Quattro/4motion tényleg csak annyit jelent, hogy az autó összkerék hajtású. Ezen belül pedig hosszmotorhoz a Torsen valamelyik verziója jár, keresztmotorhoz Haldex, középmotorhoz (R8, Huracan) pedig viszkókuplungos megoldás.
(#129745) I-sty: A modern Haldexek akkor kapcsolnak, amikor éppen úgy látják, hogy jó. Ehhez nem kell kerékkipörgés, elég egy dinamikus elindulás, vagy akár egy kanyar.
Illetve nem sokáig marad a Torsen, mert jön a Haldex-szerű megoldás a hosszmotorokhoz.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Speeedfire #129741 üzenetére
Nem rossz, ha nem mész terepre vagy extrém körülmények között bőven elég egy haldexes rendszer. Ha jól van megírva a program hozzá akkor semmi gond nincs vele, teszi a dolgát.
DSG: Vannak buktatók, ha nem volt cserélve benne rendszeresen az olaj (már ha olajos verzió) akkor nagy szopó tud lenni. Illetve a dsg-ben van kettőstömegű aminek a cseréje nem olcsó ellenben k. drága.
De amúgy kényelmes és jó váltó, a miénkben is az van.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Speeedfire #129748 üzenetére
Arra bőven elég. Sárdagasztásra már inkább torsen de műútra bőven elég a haldex.
Nem tragédia persze csak egy olyan költség amivel számolni kell/érdemes. Ez olyan mint a turbó. Az is sokat kibír de eljön egy idő amikor elköszön... Tehát a várható fenntartási költségek közé fel kell venni. Ezek kopó cuccok, nem az a kérdés, hogy elromlik-e vagy sem hanem az hogy mikor.
Kicseréled és semmi gáz, újabb 250k km-t kibír. De ha 249k km-el veszed akkor sanszos, hogy nálad fog becarni tehár érdemes számolni vele költségként.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Speeedfire #129750 üzenetére
Esetleg az FSI/TFSI motorokról nincs infód?
Több olajat esznek, mint benzint... Meg nézd meg a youtube-on, minden második videó komplett motor felújítás.
-
lenko
aktív tag
válasz Speeedfire #129750 üzenetére
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz Speeedfire #129754 üzenetére
A 2.8-hoz van minden autósboltban is. Lehet kicsit többet kell kutatni az eladónak a rendszerben, de kb. ennyi. Már kérdés, hogy ez már nem kimondottan város barát autó a fogyasztás miatt.
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz Speeedfire #129756 üzenetére
Akkor a 10l simán hozható.
Kevés km-eset kell venni első tulajtól szervízkönyvvel, nem lenne ezzel több gond 5 év alatt, mint bármelyik más autóval...Az embereknek fáj az igazság!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Speeedfire #129752 üzenetére
Ez a koxosodáson kívül.
-
lenko
aktív tag
válasz Speeedfire #129758 üzenetére
Max. 2. tulajtól, ki lehet fogni 6e Eur környékén, csak nézni kell naponta a hirdetéseket, mondjuk mire itthon van papírozva az is 2.2M...
(Ennyiért inkább én E46 328/330-at választanék több extrával... )(#129763) Speeedfire
Semmi baj nincsen az alkatrészellátással. Nekem 2.3 V5 van, vezérlést is cseréltettem már benne.
Gond nélkül kaptam.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
tresh
addikt
válasz Speeedfire #129767 üzenetére
Egy jó kis optimalizálós progival egész más lesz a kocsi. Nem rögtön fogod ezt meglépni majd egy 3-4 hónap után
-
VR6-Fan
veterán
válasz Speeedfire #129771 üzenetére
biztos hogy G4 éra kocsijai választanám még, valami nagyon patent példányt, ha hosszú távra tervezel :-)
2,8 is jó (legalább egy kis turbóval), a 1.8 20vt is jó, de mindenképpen teljes értékű me7,5-öst vegyél szélessávú szondást.
gyáriba lusta fostartály mind a kettő egyik 10-től másik 8-tól eszik, kb 15ig, tuning útán meg illik ccm/percben számolni a fogyasztást bárminél :-)
2.8-at drágább fent tartani valamivel, ennyi kb ami elmondható, szerintem nem tudnának annyit fizetni hogy használt első generációs tsi/tfsi-t vegyek.
tresh:és kivel chipeltetsz ilyet itthon, már hanem konzervet óhajtasz? (amivel semmi gond sincs, álltalába egy JÓL működő GYÁRI kocsin)
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Speeedfire #129775 üzenetére
G5 platform és fiatalabb, sokkal inkább eldobható műanyag szemét, G4 még csak csak....
Me7.5?
motorvezérlő fajtájaUtólag biztos nem tennék rá túrbót, azzal szopjon az aki nagyon akar turbót.
pedig a vr6-ok csak úgy bulikákMi az ami miatt drágább a 2.8-as?
pl hogy mindenből +2 +drágább a vezérlés csere és kivetetted a motorváltót, magasabb fajlagos fogyasztás
a segéd berendezésia pont ugyan azok mint a tibiknek (maf, pl drágább hozzá, csak egy tipik alkatrész ami a 85% szar már mind két tipusnál), dmf pipa, pcv-pcr rendszer pipa, 2,8 4db lambda szonda van 2 szélessávúval (90e darabja, teli áron, de ha a 4-ből 3-at kell cserélned és van kedvesség úgy is 100+)és chipel egy 150le-s AUM motorkodos mitom én G4 gti röhögve körbe autózza fajlagosan alacsonyabb fogyival.
jó pofa dolog az a 2,8, de szvsz gyáriba nincs létjogosúltsága.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
lenko
aktív tag
válasz Speeedfire #129775 üzenetére
"egy G4 szerű is lassan veri a 20-ast."
Azért kell 2003-as évjáratot venni, az még elég távol van a 20tól, enyém is aug.-ban lesz 14éves.
(#129777) VR6-Fan
"+drágább a vezérlés csere és kivetetted a motorváltót"
Ellenben 1x kell kicserélni, aztán soha többet. 200k-ból megúszható.
Olcsóbb fenntartani az 1.8T-t, csippel picit jobban is megy talán, a röhögve körbeautózást szerintem nem gondoltad komolyan, a lényeg, hogy mindenkinek az van, minek járjon az ember olyannal mint bárki más?[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz Speeedfire #129789 üzenetére
Lambdát stb. mind 1x cseréled, nem kell ettől megilyedni...
Szerintem elég az autó sokmindenre, ettől erősebb nem igazán indokolt a magyar utakra.(tuning nélkül)(#129790) Mágus2
Meg lehet ezeket jól csinálni, meg szedi a lábát, de mivel viszonylag olcsó, így mindenki ehhez nyúl.
Nekem ez az egy bajom vele. Szomszédnak is GTI 1.8T G4-e van. Jól néznénk ki, ha beállítok egy ugyanolyannal mellé.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
VR6-Fan
veterán
válasz Speeedfire #129808 üzenetére
Ha van kiszemelt dobd be ide meg csamcsogjak a tobbiek, ha meg talalsz egyet ami szimpi es el akarsz menni megnezni, feltetlen vigyel magaddal egy tenyleg tipus specifikus hozza ertet.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
lenko
aktív tag
válasz Speeedfire #129808 üzenetére
Ha jót akarsz venni akár 1.8T-ből is ki kell menni érte. Itthon nincs eladó egy értelmes darab sem.
Az embereknek fáj az igazság!
-
VR6-Fan
veterán
válasz Speeedfire #129813 üzenetére
milyen szagszervizbe?
ahol annyit se értenek hozzá mint Pista bá a fogyihoz, vagy ahol ember átnézi kifizeted a kasszánál a 10-20e-t majd ember oda megy hozzád, hogy figyelj du hozd el hozzám a magán praszisba, 15 átnézem, ahogy kell.hát utobbi jobb :-)
elég bonyolult motorok ezek(legalább is a legtöbb szerelő hozzá nem értéséből ezt szűrőm le, hogy nekik az, tudom lenko neked nem!), olyat keress akinek jók a referenciáé, és hidd el nem biztos hogy azok a jók akik pl egy forumon egyből felmerülnek
de ahogy kolléga javasolta, érdeklődj nála.
én eddig két ilyen 98%-os 1,8T láttam életembe, v6-ot egyet se, igaz abból tán egy nagyság renddel kevesebbet láttam!
Üdv!
tresh:dobj egy privit hogy mire vagy kikre vagy kiváncsi.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Speeedfire #129835 üzenetére
azé nem csak a forumosokat ismerem
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Speeedfire #129847 üzenetére
04 van a forgalmiba csak?
mert az euro2 ám :-)M@nH.:volt erről fb-n egy irományom hogy kb lehessen tájolni, a témát, de lettem hurrogva hogy fasz vagyok, amugy euro2 vagy 3 max.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
lenko
aktív tag
-
tomcsi23
veterán
válasz Speeedfire #130891 üzenetére
Fékezgetős diffizár van benne, ja.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Háztartási gépek
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Filmvilág
- E-roller topik
- Villanyszerelés
- Sorozatok
- AI generálja majd a képeket a Photoshopban
- További aktív témák...