-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Primary92
senior tag
Sziasztok!
Lecserélném az 1U5 Octaviám valami újabbra. Két dolog miatt maradnék a konszernnél: Bevált szerelő, nagy példányszám.
A mostani kocsival sincs óriási probléma (motorilag), de hol az ablak romlik el, hol ez, hol az. A kora miatt ilyen hibából egyre több lesz.
Mindenképpen kombi kellene. Alapvetően Passat, Octavia, esetleg Exeo jöhet szóba méretileg. Mindenképpen nagy csomagtartót szeretnék, illetve tisztességes felszereltséget.
Most egy 110 lovas 1.9 TDI van, de sokszor kevésnek érzem, szóval mindenképpen valami erősebbet keresek. Az Octaviáknál sajnos ritkább a nagy motor, pedig nagyon praktikus autó.
Átírással, mindennel együtt szűk 3 milliót szánunk rá fél éven belül. Évente 20000-ret megyünk nagyrészt országúton. Ettől csak több lehet a jövőben, kevesebb nem igen.
Benzines is szóba jöhet, sőt nem is bánnám, csak vagy nem takarékos, vagy gyenge. Viszont a másik oldalon meg ott a költséges DPF. Mi a véleményetek?
Milyen motorral nézegessem? -
nagyúr
Sziasztok. Golf V 2008: A gyári rádióhoz(1din-es, nem találok most google-n olyat) nincs valami BT modul? Nem szeretném cserélni a rádiót ezekre a világítós csicsás szarokra. Köszi.
-
válasz KaiotEch #140902 üzenetére
Ahogy látod, ez több mint egy kékfog modul: ehhez gyárilag jár külön telefonantenna meg mifszom. Uh a rövid válasz az , hogy gyári nincs. Nem beszélve a kötött modelleket, és a szándékosan kékfogasított felső kategóriásnak kikiáltott navis oem fejeket.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
tresh
addikt
-
-
-
-
Kiskokó
veterán
Mágus mester!!!
VAS - PC hez még mindig nem tudsz segítséget nyújtani ?
Megint kicsit fejembe állt, hogy talán talán mégse megy úgy a kocsi ahogy kellene.Milyen élő adatokat kellene ellenőriznem? Honnan tudom meg hogy az az adat jó e vagy sem?
Eddig csak légtömegmérőt néztem meg alap dolgokat... motor nyomaték, váltónál a nyomaték meg hőfokok stb.
Vagy VAS-al ne is várjak többet ?Köszi
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kiskokó #140915 üzenetére
Log kell élő adatból, nem tudom VAS-al lehet-e és hogy kell, nem is akaródzik keresni, mert nincs ilyen ketyerém itthon.
Turbó nyomás elvárt és mért érték, Légtömegmérő elvárt és mért. Ha a DPF még benne van, akkor szerintem az van eltömődve és fojtja.
Minden élő adaot menet közbem üzemmelegen, padlógázon kell gyűjteni, egyébként nem releváns.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Primary92 #140909 üzenetére
Octi 3 1.4 TSI?
3 M-be belefér; nyomatékos és pörgős motor; 9,5s gyorsul, 200+ a vége -> minden normális elvárásnak megfelel, sőt.
Országúton 5-6 literből simán elvan.
Octi3-ban már szíjas - nincs vezérlés para. Kokszolódás se tragédia.Nagyon praktikus autó. Vagy ugyanez Golf 7 Variantban.
[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
válasz Mágus2 #140917 üzenetére
Na ez az pl pont, hogy ahol az élő adatokat lehet kiíratni ott a kis pöcsöm hőmérsékletétől kezdve a gázpedál álláson át a váltó fokozattól kezdve minden francot ki lehet íratni. De egy rohadt turbó nyomást nem találok benne... csak a légtömegmérőt.
:S
Ja és nincs DPF, de lassan az EGR-t is ki akarom íratni amíg tönkre nem megy mert elvielg nagyon meg tud szopatni ha elmegy.
Sőt EGR hűtője szokott átszakadni és olaj megy a vízbe ha jól emlékszem (vagy valami nagyon keverek? )Köszi azért.
Persze az alap hogy padlógáz - üzem meleg a releváns érték.
Köszi[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kiskokó #140921 üzenetére
Az üzemmeleg azért fontos, hogy lehessen félelem nélkül padlózni. Amúgy hidegen is azonos értékeket mutat, csak semminek nem tesz jót, ha hidegen gyilkolják.
DPF csak kiírva vagy ki is véve? Megint él a kérdés, a DPF-el levették az ABT chipet, vagy abból írták ki? Mert gondolom nekik van adott motorkódra módosított szoft, azt egyszerűbb feltölteni, mint az ABT szoftját piszkálni. Ennek járj utána, aztán lehet méricskélni...
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Primary92 #140924 üzenetére
Jogos; 2 hónapja több Golf 7 1.4 TSI-t is találtam 3 m. környékén/alatt, 180-200 k km-rel. Most az első szimpatikus darab 3,45-re van kiírva, tippre 3,3-ért odaadják. Amúgy ez egy megbízható kereskedés, rengeteg szervizelt, flottás autóval.
-
Kiskokó
veterán
válasz Mágus2 #140922 üzenetére
Persze értem én, sejtetem hogy hidegen is jó értéket mutatna
Ki van írva és ki is van szedve a DPF rendesen, hozzáértő csinálta jó pár éve. 1 éve körülbelül újra felhívtam és megkérdeztem tőle és ő lementette az én ABTs motorvezérlőmet és abból írta ki a DPF-et.
Tuti hogy nem egy simát töltött fel mert már akkor is felhívtam a figyelmét rá, meg mint írtam meg is kérdeztem azóta még egyszer és utána nézett a gépén és megtalálta és ott is ABT-s ként van neki lementve.Köszi
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
zolnagy
őstag
Új Fabián gondolkodom, főleg, mert most akcióban elég jó áron megkapnám. Elsősorban városi autó lenne, ezért (na meg a tetemes felár miatt) benzineset szeretnék. Most viszont itt is az új hülye divat szerinti kis turbós motorok vannak csak...
Kicsit tartok ettől az 1,0 TSI-től. Nemcsak a 3 henger miatt, hanem a sok drága meghibásodásra hajlamos alkatrész miatt (turbo, HD pumpa...stb).
Miért nem tudnak itt is olyan szívó benzinest gyártani, mint a Suzuki...
Most ezzel az akcióval ugyanannyiba kerülne, mint egy Suzuki Swift. A motor miatt mégis a suzuki felé hajlok.
Van valakinek tapasztalata ezzel az új kismotorral? -
-
zsolt19900
őstag
egy dolgot segítsetek nekem megmagyarázni -nem trollkodásból csak nem értem
bent van a kamera az autóban, addig stimm -kap áramot, vagy épp akksiról megy az most mellékes
meglökik az autót 12óra48perc49másocpercében na most ez bekapcsol és max az elhajtó autót látja? vagy ez szépen "altatásban" is folyamatosan rögzít, szóval visszakereshető pl. a 12óra48perc29másocperc is amikor épp tolat az autómra?
ezzel nem vagyok tisztában, lehet hogy butuska kérdés csak én is gondolkoztam ilyen kamera beszerzésén és ez a kérdéseim közül az egyik ami megfogalmazódott bennem
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
intelMMX
senior tag
válasz Magnum_ #140937 üzenetére
Nekem az ajtót nyitották rá. Nem nagyobb egy kavicsfelverődésnél, de azért ott van.
Persze úgy vettem, hogy az előző tulajnál már szerzett a parkolóban egy aranyos "kis" karcot
Persze egyből le lett javítva az egész elem. Úgy is volt rajta elég durva felpattogzódás, szóval nem várhattunk vele. -
MunezXBK
nagyúr
válasz zsolt19900 #140936 üzenetére
Ha mozgást lát, akkor kapcsol.
-
zzz03
őstag
válasz Mágus2 #140928 üzenetére
parhuzamos parkolas. mogottem 2vel hely. mercis be probal allni 3. probalkozasnal csatt. nezem tukorbol. 4. proba beteszi. sajatjat megnezi majd megy a dolgara. 5perc mulva visszajon be a kocsiba majd szepen el mint aki jol vegezte a dolgat. neki a lampaja banta a vetlen autosnak meg a lokosen a fenyezes. papirt nem hagyott mer minek. en meg ugyis raertem odasetaltam aztan nyomtam ra egy cetlit a merci rendszamaval illetve h nap mint nap a varos mely reszen szokott parkolni estenkent az illeto.
-
válasz ACAB95 #140942 üzenetére
Ne vedd magadra kérlek, de: annyit tudunk, hogy vettél egy A4-t. Nem mondtad még meg semmilyen adatát, felszereltségét , semmit. Hogy a túróba tudjunk segíteni? Másik dolog: láttad a tiéden működni a kijelzőn a rádió infókat már, vagy mi alapján vagy biztos benne hogy meg tudja jeleníteni?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
zsolt19900
őstag
válasz MunezXBK #140939 üzenetére
jójó, nem volt világos, mert ugye van a giroszenzoros kapcsolás amikor elindulsz az autóval akkor kezd el venni pl. de akkor így pl. a gyalogosra is bekapcsol ha mozgásra végzi a dolgot? nem gond csak nem voltam tisztában ilyesmivel
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
válasz zsolt19900 #140944 üzenetére
Egyébként erre kíváncsi vagyok. Már csak azért, mert ugyí az elektronika figyeli az akksit. Lekapcsol mindent cca 20 percen belül. Hogy lehet ezt bekötni úgy, hogy ne kergüljön meg a hibatároló? Feltételezem - mert nem értek hozzá és nem ösmerem- hogy az emberalak felismeréséhez nem állhat le a kamera.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Acheron
őstag
válasz Acheron #140229 üzenetére
Futottam pár kört még a konkurenciánál, de nagyon úgy néz ki, hogy ha valami alkalmi vétel be nem esik hirtelen, akkor A4 - A6 lesz a vége. Ma megint körbenéztem, egymás mellett az A4 - A6 méreteket. Az ideális továbbra is az A4, de az A6... Must have. Hihetetlen, mekkora hely van benne...
A kérdés lassan már csak a motorizáltság. A4 benzinesben nagyon tetszik pl ez a példány, de sajnos a 2.0 tfsi motorokról nagyon ambivalens véleményeket olvasok, egyrészt nagyon jó teljesítmény - fogyasztás aránnyal bírnak, másrészt a közvetlen befecskendezést jellemző minden nyűgön túl még az olajfogyasztásban is tudnak remekelni.
Mérlegelem a 3.0 TFSI motort egy A6 -ban is, de még ez sem győzött meg, a kisebb (pl 2.0) motorokhoz hasonló véleményekkel találkozom. Mentségére szóljon, nagyon szép hangja van...
A végén lehet bevállalok egy 3.0 TDI -t tiptronic váltóval - ráköltöm, amit kell, és használom az elektromos korszak eljöveteléig. Ha egy modern benzinesben épp úgy vagyonokat kell elkölteni egy magasnyomású benzin (!) pumpára, a benzin (!) injektorokra, és épp úgy problémás pl a vezérlés, akkor ugyanezt egy dízelnél is be lehet vállalni. A quattro meghajtás csak bónusz.
Hogy kérdés is legyen: a 3.0 A6 eseten gyakran elhangzik, hogy a vezérlés csere komoly költség, mert a váltó oldal felőli megoldás miatt ki kell venni a motort. Magyarországi árakkal számolva egy ilyen csere mit kóstál? (csak remélem, hogy ha megveszem az autót, nem ezzel kell kezdeni, de mivel 3 - 5 évre tervezek vele, szinte biztos, hogy nálam jelentkezik a költsége.
Légrúgó: érdemes benne gondolkodni? Tudom az egyszeri felújítás költsége nem kicsi, de a haza utak - nos, enyhén szólva lehet előnye.
A közelben van egy A6 Allroad is. Ennél milyen plusz költségekkel érdemes számolni egy "sima" A6 -hoz képest?
Pl egy ilyen példánnyal nagyon el tudnék lenni. (Az előző verda miatt rengeteg bőrápolóm maradt, így muszáj bőröst venni )[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
válasz bitpork #140945 üzenetére
ez érdekel engem is, hogy hogyan és miként kapcsol be
lehetséges, hogy közvetlen 12v van bevezetékelve, biztosítékolva és akkor arról megy ahogy jónak látja.... és szerintem nem is eszik oly' nagy mértékben, hogy lehúzná az akksit pl. egy éjszaka alatt + ha nincsen mozgás talán nem is rögzít -vagy én nem tudom-Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
válasz bitpork #140945 üzenetére
szivargyújtó fixre 12v-ra kötve? Nekem a BMW-ben megy zárt autónál is, a másik kettőben nem. Nem tudom mennyire gyári. Ford C-Maxban sem kapcsolt ki soha, de bármelyik villamossági átköti amire akarod, ha kell távirányítós is lehet.
De még ezeket is kilőve ott a beépített akksi, amelyiknek van.
[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
válasz Acheron #140946 üzenetére
Hello
Nézd vissza pár oldallal előbb pont tettem be egy képet amin a B7 A4 és a 4F A6 egymás mellett áll!
Én A6ot választanám de te tudod.Amit írsz az meg teljesen igaz. A mai benzinesek és az azoknál is fentálló vezérlés és egyéb problémák mellett szinte már mind1 hogy dízellel ülsz e fel egy szopórollerre vagy sem
Ha hosszú távra tervezel simán bevállalhatsz egy egy 3.0 TDI....
Nálam van lassan 6 éve, eddig + ráköltés az autóra (pont nem rég számoltam) 1,3Millió lett költve amiben egy 450 ezer ft komplett váltó felújítás is benne van és kb az összes típushibája. Egyedül a vezérlést nem cseréltem még én.
Légrugó hasznos és jó , szerintem így legjobb a futóműve az A6-nak. De ha behal akkor sok pénz. Eddig én 2 hátsó légrugót cseréltem, egyedül ez nem gyári alkatrész. 120ezer ft volt.
Allroad meg sima között kb semmi különbség sincs, az Allroad +4cmvel feljebb emelhető aminek én pl nem látom értelmét.Ha van kérdésed keress nyugodtan.
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
Új hozzászólás Aktív témák
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban