- Aliens: Dark Descent beszámoló
- Escape from Tarkov
- EAFC 24
- VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
- World of Tanks - MMO
- GTA VI
- PlayStation 5
- Hosszú idő után újabb előzetest kapott a Gothic Remake
- Hivatalosan is bemutatkozott a Kingdom Come Deliverance 2
- Rövid teaser trailert kapott a Dragon Age: Dreadwolf
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Acheron #127585 üzenetére
Kicsit off: a hibrid vonal jutott eszembe a Toyotáról, mobile.de-n rákeresve Jetta Hybrid (1.4 TSI-vel) is készült, illetve Golf GTE €25k-tól van. Nem is javasolni akarom őket, mert nem ismerem a technikát, csupán újdonság a sima hybrid létezése, GTE-t már volt szerencsém élőben megpillantani.
-
Kiskokó
veterán
válasz Acheron #127583 üzenetére
Hát sajnos és szánalomra méltó módon a VW konszern benzines motorja nagyon rosszak!
Megkívánják a jobb benzint mert hibát dobálhat. Eszi az olajat... de én hallottam már 1L/1000km fogyásról is.
Én 1-2 éven belül gondoltam cserélni a 3.0 TDI-t (2006) egy 3.0 TFSI -re cserélni (2012-től)
De a szerelőm minden alkalommal lebeszél róla. Az is eszi az olajat, azt mondja 100ezer km-ként motor generál, gyűrűzés, dugattyúk..., folyik az olaj belőlük...Bár az újabb 3.0TDI-től sem vagyok elragadtatva már...
nem értem én már ezt... ahogy fejlődik a technika ugy lesz egyre szarabb meg szarabb minőségű minden?
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
veterán
válasz Acheron #127607 üzenetére
Az előző autóm 1.4 TSI volt, 15 ezrenként cseréltem olajat - 2 csere közt 0,5 liter töltöttem utána (4 literes kannával veszem az olajat, 3,5-3,6 kell a cseréhez, a maradékot töltöttem bele). Abban 160+ k km volt.
Nem akarlak meggyőzni, csak az általánosító kényszerképzeteket szeretném oszlatni. Itt a topikban is volt/van egy olajzabáló A4 2.0TFSI (TFSI = TSI).
A gyári olajcsere-intervallum long life olajjal elvileg max. 30 000 km, én 15 ezrenként cseréltetem.
Legközelebb amúgy V6 dízelt (használtban) tervezek venni, amíg még van olyan.
Tesla nekem is jöhetne, egyelőre qva drága használtan is.
Mondjuk amikor az első lakásomat vettem 1998-ban, az kb. egy jobban felszerelt zsír új Astra ára volt. Ma egy épkézláb használt bp-i lakás tippre 15-20 milliónál indul; annyiért már akár használt Tesla is akad.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Acheron #127598 üzenetére
DSG mellett van a villany technika, nem tudom, mennyire sikerült jól Csak eszembe jutott, hogy rákeressek, és újdonság volt, hogy Jetta is volt ilyen. Mindenesetre a GTE nagyon jól sikerült, csak azok gondolom kereten felül vannak. Ha már a Tesla szóbajött, egyébként tudok egy céget itthon, akik átalakítással foglalkoznak - Volvo V60-ból és Porsche 911-ből is csináltak elektromos autót, teljesen hivatalos átalakítással, de gondolom inkább megválasz a Toyotától (plusz még fel is emésztené kb. a keretedet). Csupa irreleváns dolog jut eszembe, de ha egyszer azt a néhány jó VAG benzinmotort úgyis felsorolták a többiek.
Kiskokó: fogyasztással kapcsolatban egyetértek - ha egyszer ott tart valaki, hogy belefér egy adott árkategóriájú autó, még órabérre kalkulálva is simán megéri a kevesebbet fogyasztó autó, mert pl. feleannyi időt kell töltenie tankolással, ebbe nem gondolnak bele sokan szvsz. Törött Model S javításon én is gondolkoztam (persze nagyon elméleti síkon), mennyire ropiról szokta helyrehozni? Ugyebár az alut nehezebb javítani, bontott elemekre cserél? Szervizek elfogadják a munkáját?
focvis: nincs kedved A6 Avant & A8 V6 TDI, E350 CDI menetpróbára valamikor (ha nem kelt még el valamelyik), vagy már eldőlt, milyen márka lesz?
FoLey-v: mérni kell szerintem is, nekünk pl zárnyelv miatt nem világított, és csak kulccsal volt nyitható.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Acheron #140002 üzenetére
Szia!
A rövid válasz h igen. A legtöbb ilyen Merkel-országból jön, ott meg évente 30-50k kmt caccarászva mennek a sok pályázással. Itthoni példányt nem is néznék ha én lennék vásárlás közepin.
A többit elég jól összeszedted.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Kiskokó
veterán
válasz Acheron #140002 üzenetére
Röviden tömören mert megyek el.
A6-ot keress Quattro , tiptronicot.
Picit nagy de egyáltalán nem vészes! Parkradar van úgyis körbe stb.
4 milláért nagyjából 2008-2010 körül ki is tudsz fogni nem csak roncsot. De meg kell nézni azért, drágán is lehet szart venni.
Viszonyításként az enyém 2006 -3.0TDI ABT és kb gyári TV-n kívül full. 280ezer Km valóban karbantartott, megkímélt autó.
Amennyiért én eladnám az 3.5M körül van de ha papírformát nézzük kb 3-3.2M a reális ár. De 2006-os van már 2,2M tól is.. (bár mostanság mintha menne fel minden használtautó ára)Keress rá hozzászólásaimra, sokszor írtam én is ás Bitpork is 3.0 TDI motorról.
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz Acheron #140010 üzenetére
Amik már megint egy fokkal szarabbak azok a 4G A6-ban a 245-Le 2011 év végétől.
Ami nekem van BMK motorkódú, az újabbaknak elvileg nincs már meg pár korabeli típus hibája bár pont 2010 ben volt egy 4betűs motorkódú széria amit Győrben gyártottak és gyári hibás a blokk.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
-
válasz Acheron #140215 üzenetére
Most mondhatnám h van - és nem is hazudnék, mert pl az autós topikban legalább 1 mindenhez is értőt találsz - , de használt autónál ez megjósolhatatlan. Multinál ha megfő az elektronika lehet akár 1500 € anyagban. Tipnél szintén lehet ennyi, de megállhat 800€-nál is ha elég citromot birizgálni. Stronicnál a kettőstömegű is egy összeg, meg a mechanika is, de szükségszerűen és feltétel nélkül nem muszáj cserélni mindkettőt. Szóval lutri a felújítás költségének jóslata.
A futása szintén, mert nagyban függ attól, milyen stílusban, körülmények között és szerviz mellett volt hajtva. Ha nincs az adott váltóval tapasztalatod vigyél magaddal vkit aki már legalább régóta vezeti az adott fajtát, ki fogja szúrni amit ki lehet. Én tiptronic hívő vagyok.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz Acheron #140217 üzenetére
2000 € magassága és/vagy váltócsere a worst scenario. Talán jelent neked is valamit, de volt ismeretlen futású c6 allroadom tiptronickal és ugyanúgy nem kellett hozzányúlni a kötelező olajcserén kívül, mint most a tippre 500k km magasságában tartó touaregeméhez, vagy az előtte volt szintén ismeretlen futású c5 allroadom és b5 passatoméhoz.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Acheron
őstag
válasz Acheron #140229 üzenetére
Futottam pár kört még a konkurenciánál, de nagyon úgy néz ki, hogy ha valami alkalmi vétel be nem esik hirtelen, akkor A4 - A6 lesz a vége. Ma megint körbenéztem, egymás mellett az A4 - A6 méreteket. Az ideális továbbra is az A4, de az A6... Must have. Hihetetlen, mekkora hely van benne...
A kérdés lassan már csak a motorizáltság. A4 benzinesben nagyon tetszik pl ez a példány, de sajnos a 2.0 tfsi motorokról nagyon ambivalens véleményeket olvasok, egyrészt nagyon jó teljesítmény - fogyasztás aránnyal bírnak, másrészt a közvetlen befecskendezést jellemző minden nyűgön túl még az olajfogyasztásban is tudnak remekelni.
Mérlegelem a 3.0 TFSI motort egy A6 -ban is, de még ez sem győzött meg, a kisebb (pl 2.0) motorokhoz hasonló véleményekkel találkozom. Mentségére szóljon, nagyon szép hangja van...
A végén lehet bevállalok egy 3.0 TDI -t tiptronic váltóval - ráköltöm, amit kell, és használom az elektromos korszak eljöveteléig. Ha egy modern benzinesben épp úgy vagyonokat kell elkölteni egy magasnyomású benzin (!) pumpára, a benzin (!) injektorokra, és épp úgy problémás pl a vezérlés, akkor ugyanezt egy dízelnél is be lehet vállalni. A quattro meghajtás csak bónusz.
Hogy kérdés is legyen: a 3.0 A6 eseten gyakran elhangzik, hogy a vezérlés csere komoly költség, mert a váltó oldal felőli megoldás miatt ki kell venni a motort. Magyarországi árakkal számolva egy ilyen csere mit kóstál? (csak remélem, hogy ha megveszem az autót, nem ezzel kell kezdeni, de mivel 3 - 5 évre tervezek vele, szinte biztos, hogy nálam jelentkezik a költsége.
Légrúgó: érdemes benne gondolkodni? Tudom az egyszeri felújítás költsége nem kicsi, de a haza utak - nos, enyhén szólva lehet előnye.
A közelben van egy A6 Allroad is. Ennél milyen plusz költségekkel érdemes számolni egy "sima" A6 -hoz képest?
Pl egy ilyen példánnyal nagyon el tudnék lenni. (Az előző verda miatt rengeteg bőrápolóm maradt, így muszáj bőröst venni )[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
válasz Acheron #140946 üzenetére
Hello
Nézd vissza pár oldallal előbb pont tettem be egy képet amin a B7 A4 és a 4F A6 egymás mellett áll!
Én A6ot választanám de te tudod.Amit írsz az meg teljesen igaz. A mai benzinesek és az azoknál is fentálló vezérlés és egyéb problémák mellett szinte már mind1 hogy dízellel ülsz e fel egy szopórollerre vagy sem
Ha hosszú távra tervezel simán bevállalhatsz egy egy 3.0 TDI....
Nálam van lassan 6 éve, eddig + ráköltés az autóra (pont nem rég számoltam) 1,3Millió lett költve amiben egy 450 ezer ft komplett váltó felújítás is benne van és kb az összes típushibája. Egyedül a vezérlést nem cseréltem még én.
Légrugó hasznos és jó , szerintem így legjobb a futóműve az A6-nak. De ha behal akkor sok pénz. Eddig én 2 hátsó légrugót cseréltem, egyedül ez nem gyári alkatrész. 120ezer ft volt.
Allroad meg sima között kb semmi különbség sincs, az Allroad +4cmvel feljebb emelhető aminek én pl nem látom értelmét.Ha van kérdésed keress nyugodtan.
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
veterán
válasz Acheron #140946 üzenetére
Tegnap voltam Skoda/VW márkaszervizben; 2 db Phaeton V6 TDI-n dolgoztak, az egyik épp elkészült, megkérdeztem mi volt a gond - vezérléscsere, mekkora meló - 5 napig dolgozott rajta egy jó szerelő, de volt vmi gebasz az alkatrésszel amit az ügyfél hozott. Rezsióradíj Golfra 9500+Áfa.
Eladtad a Toyota 2.2 D-CAT-ot mert gond* volt vele; elég lenne az A4, de az eggyel nagyobb és összetettebb A6-ot vágyod, még inkább az Allroadot ; elég lenne a 2.0T, de csak a V6 kell.
* közismereten elbaltázott konstrukcióErről a vadászos vicc jut eszembe.
Igyekszem két lábbal a Földön állni ÉS imádom az autókat; ez a racionálisabb énem véleménye.
[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
válasz Acheron #140946 üzenetére
B8-om van.
Hely épphogy elégséges. Nem vagyunk elájulva a hely kínálattól de keresztapám Superbjének a helykínálatától igen.125 kw fosdízel van. Itt a sprit. [6,72 l/100km]
Minőségileg jobbat vártam volna a 4 karikától.
Sok a kopogos műanyag.
Illesztések az igazi német minőség de az anyaghasználat hagy maga után kivánni valót.
Az autó új ára ~60k euró volt német földön.[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
válasz Acheron #140990 üzenetére
Az általad linkelt Allroad, már 2013 óta valamilyen formában hirdetés alatt áll. Folyamatosan csökken az ára, de nem elég lassan ahhoz, h eladható legyen. Az elején még céges autókén csak ÁFA-s számlával hirdették.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Kiskokó
veterán
válasz Acheron #140990 üzenetére
Hát igen, az a baj A4 méretben nincs értelmes váltó... multitronic nem rossz váltó csak rohad igényes és sokkal drágább javítani mint egy Tiptronicot illetvez ahhoz nincs csak első kerék hajtás.
Van még a DSG amit én szintén nem szeretek annyira. Abból is sok szar van (S-Tronic az Audi neve)
4G A6 ban is 150ezer km után mechatronica hibás stb.. elvileg szériahibásak. (nem tudom melyik pontosan)[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
-
Lacess
tag
válasz Acheron #141009 üzenetére
Én nem nagyon szeretnék beleugatni, nagyon nem is szeretek más autóvásárlásába, max ha kérdeznek. Annyit jegyeznék meg talán, hogy egy volt kollégámnak van A4 B8-a 170pacis kormossal és S-Troniccal, elsőkerekes. Bőven 200k fölötti futással és állítása szerint nagyon vegyes használattal semmi gondja nem volt vele. Ő is azt vallotta amit itt is sokan: 60ezrenként olaj és szűrőcsere a váltóban. Utasként szerintem is finoman működött a szerkezet, bár nem volt sok dolgom automatával, az én megítélésem nagyon nem mérvadó.
A pár hsz.-szel korábban linkelt fekete B8-at meg ugye te sem gondolod komolyan? Az én 16éves klozetem vezetőülésének az abban lévő csak köszönni tudna. És ez csak egy észrevétel.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
-
Kiskokó
veterán
válasz Acheron #141026 üzenetére
Én az A6 felé terelnélek, már csak azért is mert nem olyan túl nagy az az autó. Főleg a mai világban mikor már egy sima Ford Mondeo meg egy B8-as Passat is "akkora mint a dög..."
Nem olyan hatalmas autó ez, én nem éreztem még soha hátrányát hogy nagy lett volna a kocsi.
Sőt... 4 ember cuccait még az A6ba is sakkozni kell hogy faszán beférjen pedig nekem Avant.Az A4 nél viszont simán fogod érezni belül hogy kicsi.
De te tudodTérjünk a lényegre? mennyi a keret?
B7 ből például van 200L körüli 3.0 TDI Tiptroniccal !| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
válasz Acheron #141030 üzenetére
Nézd: találtam rakat beszerz forrást neten. Pl hivatalos bosch szerviz elad nekem 66k/db ért magasnyomású befecsit. Ez cirka 396'000 Ft. Állítja h új, de le kell adnom a régit Nomost. Néztem, telefonáltam, 600€-t itt van a teljes szett ugyanúgy leadva a régit, és 1 év garanciával, e-bayről, több mint 5 éves múlttal és 99%+ értékelésű cégtől. Kérdés?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
Octi
aktív tag
válasz Acheron #141541 üzenetére
ha lesz konkrét kiszemelt, irány a legközelebbi márkakereskedés egy állapotfelmérés erejéig
Semmit nem ér (legalábbis annyit biztos nem, mint ahogy sokan gondolják).
Olvasd el a TC-on a cikket, amiben leírják, hogy egy pár éves VW-t vitt be a srác, és azt állapították meg, hogy sérülés mentes. Szegény meg is vette.
Pár hét múlva talált egy cikket, amiben ott volt az új autója pár hónappal korábbról, gazdasági totálkárosan.
Most pereskedik az eladóval, és a márkaszervízzel is.Megpróbáltam leszokni a sexről és a drogról. Életem legkeményebb 1 órája volt! PSN ID: Octi_18T
-
Acheron
őstag
válasz Acheron #141525 üzenetére
Elmentem, megnéztem. Az állapota szép, nincs lelakva. A festés szemlézve rendben van, a motorháztetőn néhány kisebb kőfelverődés nyoma van - javító festékkel ezt is lekenték. A kereskedő szerint a mérésük alapján három elem volt fújva (motorháztető, egy hátsó sárvédőív és egy ajtó, egyik sem egymás melletti). A bal hátsó ablaknál az ezüst díszléc kissé elállt. 16 -os felniken nem márkás, de 2016 -os nyári gumik voltak rajta (téliről nem esett szó) Az oldalablakok ugyanolyan kódszámúak (Audi logó mindegyiken), így feltételezem nem voltak cserélve. Az alja végig burkolt. A motor alsó burkolat egyik sarka fel volt szakadva, ahogy elnéztem, tolatás közben akadhatott fenn valamin (hátulról előre volt meghajolva kissé). Nagyon nem láttam alá csak amennyire térdelve be tudtam hajolni. Belülről is rendben van, igaz, ezzel a szövet kárpittal nem túl izgalmas. Az ülések nyilván manuálisak. Hátul nincs szellőző, sem középen, sem oldalt, ez nagyon nagy minusz .Az Extrák egy közepes szint, elektromos ablakok + tükörállítás, elöl hátul parkradar, elöl ülésfűtés, klíma, tempomat, navi. A motor szépen jár (amennyire én értek hozzá) bentről egész halk, kicsit felpörgetve nagyon jó a hangja, a motort biztos is tudnám szeretni. Azt nem sikerült viszont kideríteni, hogy mi a váltókód (néztem a pót (mankó) kerék mellett, de ott nem volt semmilyen címke, a szervizkönyvében sem láttam olyat, amit váltókódnak néztem volna Holnapra kiderítik, visszahívom a kereskedőt.
Esetleg motor vagy alvázszámból ez megtudható?
Jah, ugye szervizkönyv van, 206 ezerig vezetve Németországban (tavaly nyárig), így a ~220 akár valós is lehet - már ha elfogadjuk valósnak. Egyébként a kereskedő olyan kereskedős volt - meglátott, kérdezett, mindenre válaszolt, nagyon nem akarta tukmálni az autót, nem volt negatív benyomásom.
Belülről valóban nem túl nagy (kívülről sem, szemre azt mondtam volna a mellette álló Octavia -val összevetve, hogy egyforma, bár arról nem tudom, milyen évjárat) Elférni azért elférek, a ki -be szállás sem nehéz, nem a padlólemezen kell ülni benne. Összenéztem a jelenlegivel, kényelmesen elhelyezkedve mekkora táv van a térdeim között (ajtónak és középkonzolnak támasztva) - az Auris cirka 10 cm -el nagyobb terpeszt enged. Szóval tényleg nem nagy.
A váltó nagy kérdés, a színe és a beltér pedig nem annyira adja a pasis feelinget, nem győzött meg. Ezzel a színnel, szemből nekem kifejezetten "csajos autó" volt az első gondolatom - persze a motort nézve jó vadóc csajszi...
Szerelem még mindig nincs, próbakörre pedig nem akartam menni (ajánlották), az S60 -ba is akkor szerettem bele, amikor az első padlógázas élmény meglepett...[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
Acheron
őstag
válasz Acheron #141611 üzenetére
Nos, megkaptam az adatok oldalának a fényképét, de matrica / kód nem látszik rajta
Gyártó, Kulcs szám, típus, alvázszám, "hivatalos jelzés" (rendszám? ez volt a PA-ML...) gyártási év van feltüntetve + a vevő neve és címe.
Délután nem tudtam beszélni a kereskedővel, voltak nála, nem hívott vissza.
Holnap még megpróbálom, kapott -e adatot az Auditól motor- / alvázszám alapján. -
-
Lacess
tag
válasz Acheron #141804 üzenetére
Szerintem nem rossz, egy megnnézést mindenképp megér.
A klímán azért leesett az állam, nem is gondoltam volna hogy ilyen autót egyáltalán rendelni lehetett nem automata ill. digitális klímával...
Valamint az a fejtámlás "déjvéjdé", az nekem nagyon nem. Bár ha van kisgyerek akkor jól jöhet.A matricákkal kapcsolatban meg ha német lenne akkor jobb alul lenne "pötty", ha osztrák akkor meg elvileg jobb felül a műszakis matrica. Lehet itthoni...
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék