-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
válasz t72killer #139917 üzenetére
Itt minden 100€-tól indul anyagárban. Egy belsőtéri műanyag 100-350€. Ha motorhoz kell nyúlni pl egy EGR takarítás, akkor Magyarországon 20'000Ft. Egy hibás EGR 400€ plusz csere. Ezek mind olyan költségek amik bármikor befigyelhetnek a kocsi használt mivolta miatt. Ha itthon v pl Mágus2nál csináltatod akkor sokat lehet spórolni a hozzáadott értéken - viszont lesz üzemanyag költséged.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz t72killer #139927 üzenetére
(+egy kisebb értékű kocsit nem feltétlen kaszkózna már az ember, ez ugyebár évi 3-400EUR többletktg, ami csak akkor lenne felhasználva, ha betörik a szélvédőmet vagy a lesz@rom szintet meghaladóan húzzák meg a kocsi oldalát. Enyveskezű országokba ritkán járok...)
[ Szerkesztve ]
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
zsolt19900
őstag
válasz t72killer #139928 üzenetére
nagyon jól jön a casco elég sok esetben azért és vannak rugalmas javítóműhelyek is akik tudnak csodákat csinálni
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
válasz t72killer #139956 üzenetére
A légrugóban alapvető hiba, hogy nem takarítják. A gyári rugót érdemes évente portalanítani, mert ha beleszorul és kidörzsöli akkor kuka. De nekem ez a harmadik légrugós autóm, és mind használt volt. Egyszer nem kellett nekem légrugót cserélnem. Kompresszort viszont igen. Lehet most is az lesz mert hangosodok.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
válasz t72killer #139997 üzenetére
Közben váltó témában találtam választ, a touareg-fórumon nagyon kedvenc az újabb Aisin váltó. Persze még így is kell pár indok, hogy miért a ~6-8kEUR-val drágább, fiatalabb példányok között nézelődjek, de egy indoknak jó
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
-
veterán
válasz t72killer #140023 üzenetére
A "maintenance-free"-nek nem szabad hinni váltónál sem, azért van kitalálva, hogy aztán komplett cseréld 500+-ért a belét. Mivel a 2. automatát nyúzom - kényszerből, ezt dobta a gép - elég sokat olvastam a témában és az jött le, hogy tessék 60 ezrenként olajat cserélni benne, akkor vélhetően nem szopat meg orvul.
-
válasz t72killer #140023 üzenetére
Ha elhiszed h gondozásmentes egy automata, akkor sokba fog neked kerülni a kocsi váltás
A manuálisra mennyit is lehet költeni? (DMFW, rudazat, olaj, stb - akkor ne vicceljünk már hogy egy automatához nem kell nyúlni)https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
veterán
válasz t72killer #140037 üzenetére
Magyarországon 500 ezerrel nyugodtan lehet számolni. Első körben cserélik majd a szeleptömböt 200-250-ért, aztán egyből kiderül, hogy megégtek a szalagok és a tárcsák is, az még 300 ezer lesz. Amit olvastam, hallottam itt-ott abból az jött le, hogy "sose" ússza meg az ember a szeleptömb cseréjével, mindig jön a második fejezet.
Viszont ha becsülettel karbantartották = cserélték benne az olajat, akkor nagyon tartós a klasszikus automata.BTW: Valaki tudja, hogy VW-be az olajos 6 gangos DSG-t ki gyártja, az is ZF?
[ Szerkesztve ]
-
-
-
válasz t72killer #140060 üzenetére
Nekem ilyen Merkel nyelvet ne linkelj, mert nem értem Viszont egy 2500 Ft-s átalakítóval nálam hibátlanul mentek az itthoni vontatmányok.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz t72killer #140384 üzenetére
Miénken is frissítették, nem vettem észre semmi különbséget sem fogyiban sem teljesítményben. Lehet tesztpadon kijönne valamennyi difi...
Nézem a fogyit is eddig 8,5-9,3 között evett városban normál használatban most a legutóbbi az új szofttal 9,1 lett szóval eddig ok.
#nincsbennetarcsi
-
-
-
válasz t72killer #188141 üzenetére
Nem tudom h mennyire igaz, de 2012 után már azt mondják hogy az eredeti vcds kábel sem biztosíték semmire. Most voltam kocsit nézegetni és 2016-s audit már csak az ODIS (A gyári szoft) tudta kiolvasni - még a hibatárolót törölni sem lehetett 20.xx legál kábellel.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
macilaci78
nagyúr
válasz t72killer #207934 üzenetére
Nem minden esetben. Engem legalábbis marhára zavar az anyósülésen a szélvédő felső sarkában lévő kosz, amit nem ér el a törlőlapát. Gondolom, a jobb kormányoson szimmetrikusan vannak a lapátok.
Na, ha van egy szélterelős lapát jobbos szárra, akkor fordítva lesz a baloson.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!