-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
smiti
addikt
Sziasztok Szakik!
Szeretnék egy kis segítséget kérni:
Egyik napról a másikra elkezdte játszani az Octi, ( O1 facelift 2006 1.6 BFQ )hogy nem zárja be az autót a távirányítóval, vagy éppen nem nyitja ki. Értelemszerűen ha kikulcsolom akkor riaszt utána. Hol kezdjem keresgélni a hibát? Természetesen elemet már cseréltem mindkét távirányítóban.😓
Nem mindig lép fel a hibajelenség, hanem teljesen random mód jön elő.
-
-
-
-
ga_-bor
tag
válasz didros #140487 üzenetére
Én most cseréltettem vezérlést 1.6 tdi-ben (77kw, de nagyjából ugyanaz) 160e km környékén. Vízpumpa engedett, így ha már ott jártak akkor vezérlést is cseréltük. Az magán szervízben 130-ból úsztam meg. Ezen felül volt még 40ért egy olaj + összesszűrő cserém. Ezen felül nem tudom mit kell 210nél még cserélni, de ez a kettő sem kevés összeg összeadva
-
do3om
addikt
válasz bitpork #140515 üzenetére
Nem akarok hülyeséget írni de ha jól emlékszem Mágus is írta hogy ebben az esetben nem annyira nagy gáz. Tehát ha annyit hajtják hogy hiába a 30 ezres cser még így is évente 2 jön ki.
Az már más kérdés hogy az is lett említve: vitte mindenki. Na de hogy vezették? Inkább ez ami miatt aggódhat, de minden használta igaz.Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
lenko
aktív tag
válasz zzz03 #140496 üzenetére
Ez is elfutott valahogy 435e km-t....
Ha normális tulaja volt nincs semmi probléma vele. Vezérlést minden 150e km után cserélni kell kb. ennyi.
(Persze elfut többet is, de jobb a békesség)[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Doki16
addikt
válasz simonjoe #140498 üzenetére
Igen RNS510 van benne. Ez az FW van rajta. Neked ami gy jelez bármit a vilagitasrol vissza műszerben.
Az enyém egy 2013-as CFFB motorral szerelt 2.0CRTdi comfortline.Hol állítod be automatara, tudsz lőni róla egy képet?
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Morris
veterán
Utolért a végzet.
130-nál nem ment jobban a vas. Átment szívó dízelbe.
Újraindítás után minden ok. Sőt utána is.Ez mi a tököm volt?
[ Szerkesztve ]
-
-
BUZZLGHTYR
senior tag
Hali, adott egy 2001-es a4, sedan, projektoros lampaval. Kerdesem az, hogy led szinu, azaz feher szinure szeretnem cserelni a regi sargat, csak izzo cserevel megleget oldani? Ha igen nem lesz nagyon szar?
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Speeedfire #140444 üzenetére
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Integrale
veterán
"Bad reklám is reklám too"
-
válasz Integrale #140537 üzenetére
Azzal az 1.6-tal nagyon vérszegény. Pályán szereti az olajat is, és a gyújtótrafók is tudnak gyorsan és párban cserélődni
A vizet arrafelé nehéz beazonosítani a blokkon, de próbáld meg megnézni h nem-e kifelé dolgozódik. Nem jellemző rá a hengerfejesedés tudtommal, de kizárni ugye...A klíma ott is kell, mert a rendes párátlanítást csak azzal lehet megcsinálni - szerintem.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Morris
veterán
válasz bitpork #140530 üzenetére
Újraindítás után volt füst. De akkor már ment is.
Igazából azt nem tudom, hogy geo vagy vákuum. Remélem többet nem csinálja. Mondjuk utána meg is lett hajtva.
Éreztem ma egész nap, hogy valahogy később jön meg a nyomás. Mintha sokkal nagyobb lett volna a turbó lyuk.
Aztán este negyedikben 4000-nél megállt. Onnan nem gyorsult.Mági: sejtettem. Csak izgulok, nehogy turbó legyen.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz bitpork #140538 üzenetére
110 a max, ide elég az 1.6, szóval ilyen jellegű aggodalmam nincs, nem vagyok versenyző, két személyre és két bringára elégnek kell lennie, emelkedő kevés van.
Ma esett először egy hét után, pont amikor odaértünk, gyújtótrafót akkor belekalkulálom, ez szépen járt, azonnal indult, jól húzott.Nevetni fogsz, de otthon sem használtam a klímát, főleg nem párátlanításra, mindkét olasznál leszedte a párát ventit maxra állítva, szélvédőre nyomatva.
Napokban még ránézek erre a víz kérdésre, hátha vízpumpa, vagy valahol szivárgás.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Morris #140543 üzenetére
Tudom nagyon jól, de az 50-80-110, állandó záróvonal és kanyargós utak egyébként sem teszik lehetővé az előzést. Otthon elvoltam egy 1.4-es Alfával, ha azt a dinamikát hozza 1-2 személlyel, akkor nincs gondom. Pörgetni kellett azt is, ezt is, ez van, papíron ráadásul jobban is megy mint az Alfa.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
-
Integrale
veterán
válasz bitpork #140545 üzenetére
Az Alfa 70kg-mal nehezebb mint ez az A3, többi dimenziója megegyezik, hátul kicsit szűkösebb az Audi, de oda nem fog ülni senki, 3 bringa befér a 145-be első kerekek nélkül, ebbe is be kell, hogy férjen legalább kettőnek.
Nem esik nehezemre visszaváltani, ha a szükség úgy hozza. Viszont 600 euró egy régebbi ismerőstől az autó, feleslegessé vált, eladják, még nincs hirdetve, terveim szerint fél évet kell kihúznom ezzel a "vérszegény" 1.6-tal."Bad reklám is reklám too"
-