-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz brumi1024 #140699 üzenetére
Kora reggel hívtam a Mobilitás Garanciát, egyből csereautót akartak adni, velük egyeztetve elvittem a helyi Skodába, megnézték VCDS-sel: 1-es henger égéskimaradás, nincs raktáron alkatrész 2.0 TSI-hez; beszéltem a saját szervizemmel is, szerintük is trafó vagy gyertya.
Megpróbálok óvatosan hazamenni vasárnap, hétfőn Bara, Érd.Hibakódot törölve (biztonsági okból, a gari VS. lábon hazavitel miatt), mentem finoman 8 km-t, nem jött vissza.
-
K Norbi
addikt
válasz focvis #140701 üzenetére
Ahogy egyre idősebb a golfom jönnek a rémálmok, pl elmegyek hosszabb útra és a kúton nem fog kinyílni a tankajtóm. Képzem magam [link] ha történik egy ilyen tudjam mit hogy. Helyszínen kell megoldani.
Ráadásul ebből gatyamadzag se lóg.
Pótkulcsot zsebbe, mert megeshet hogy lezárja magát az autó a kulccsal együtt. -
Pcm
tag
válasz focvis #140703 üzenetére
2013-as Tiguan 2.0TSI, 124.000 km, két héttel ezelőtt ugyan ez a hiba.
VCDS: 4-es henger égéskimaradás.
A szerelő megcserélte a 3-as és 4-es henger trafóit, a hiba átvándorolt a 3-as hengerbe, tehát trafó.
Kapott 4 új BERU /Made in Germany/ trafót a biztonság kedvéért, mert előbb-utóbb az összes gyári Bosch beszarik.
Kifogástalan.[ Szerkesztve ]
-
mamboo
tag
Skoda octavia 2007-es, elektromos ablakok leengedesenel eleg nagy nyikorgas hallhato, foleg ilyen nagy melegben. Cserelni kell valamit vagy van mas megoldas?
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz K Norbi #140711 üzenetére
Kis terhelésen egyelőre normálisan működik az autó. Gyári gyertyát kapott, 2.0 tsi-be valót, nem tudom hogy Bosch vagy NGK gyártmány-e. A másik lehetőség, hogy a gyertya hibás.
De az is lehet, hogy az OMV MM95 nem tetszett neki, ma teletankoltam a szokásos MOL 95 puruttyával. Finoman hajtom egyelőre, majd ha hazaértem, akkor kap egy padlót.
-
cool13
őstag
Beletöltve a liqui moly diesel purge, + cserélve az üzemanyag szűrő is egyben. Szerintem tényleg simább lett a járása, és a kipufogó gáznak is kellemesebb lett az illata. Remélem nem csak bebeszélem magamnak.
-
kkdesign
senior tag
Sziasztok!
Győrben egy autóhifisnél kicseréltettem a 2000es évjáratú Leonomban a gyári rádiót egy új Pioneer mvt 390Bt-re, viszont amit tudott a Gyári, hogy középen a fordulatszám mérő és km óra közt kiírja a rádió nevét, az most nem működik, valamint a gyárival ment tovább a rádió ha gyujtásról levettem a kocsit. Most viszont ahogy leveszem gyujtásról kikapcsol a rádió. Tudja valaki hogy ez miért lehet? Átvághattak valamivel? vagy rosszul kötötték be? (Kezdő vezető vagyok, és nem is értek hozzá sajnos. az informatikai része az teljesen más téma lenne )
[ Szerkesztve ]
-
kkdesign
senior tag
válasz MunezXBK #140716 üzenetére
hmm, hát nekem valahogy így fura az eredeti megoldása jobban tetszett. kérdezgettem ismerősi körben is, az a gond hogy már nem tudom, hogy a gyári az pontosan hogy volt. de sztem úgy hogy induláskor kellett neki gyújtás, utána már nem, viszont nem tudom, hogy a kulcs kihúzására kikapcsolt-e vagy sem, mert egyszer sem felejtettem el. Direktbe meg nem teszteltem mert nem tudtam hogy kéne.
Haveromék Opeljében olyan, hogy a kulcs kihúzásáig szól. Speciel az is jólenne számomra, de pl azt sem tudom, hogy előre kellett-e volna szólnom bármi ilyesmiért, vagy ez olyan, hogy a garancia kizárólag ilyen bekötés esetén él-e vagy hogy egyáltalán lehetséges-e.
[ Szerkesztve ]
-
válasz kkdesign #140717 üzenetére
Szia.
A központi kijelzőn csak gyári fejegység v céleszköz (jellemzően harmadik eszköz hernyó árban) tudja kijelezni amit hiányolsz. Be lehet a rádiót úgy is kötni, hogy gyújtásra ne hallgasson el, de akkor a rádió mindig áram alatt lesz, és le tudja szlopálni az akksit. MOD A VAG autókban CAN Bus-on adja a vezérlő a jelet a részegységeknek. Amint lemegy a gyújtás, kimegy egy S-state jel h OFF, minden olyan eszköznek amiben nincs késleltetés. Az utólagos fejek nem kommunikálnak CAN_Bus-on, vagy max venni tudják a jelét.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Lacess
tag
válasz kkdesign #140717 üzenetére
Nekem a Bordában a gyári rádió a kulcs kihúzásáig szólt. A mostanit (Alpine 9887R) mikor a szakműhelyben berakattam (esélyes hogy sikerült volna nekem is de ha valamihez nem értünk ugye...) direkt kértem a szakit hogy amennyiben megoldható, akkor ez is a kulcs kihúzására hallgasson el. Megoldható volt ezáltal így is működik, nekem így tökéletes.
Szerintem ez a Te esetedben is megoldható, lévén a 2000-es Leon és a 2001-es Bora "messziről rokonok". Esetleg menj vissza és kérdezd meg, annyit megér.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Speeedfire
nagyúr
Ez mennyire egészséges, hogy a feszítő így jár?
Elvileg 2 éve, és 30k km-el ezelőtt volt cserélve a vezérlés. Kimaradt volna ez?Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
MunezXBK
nagyúr
Eladva.
-
-
veterán
Ha valaki G6 GTI vásárláson gondolkozik, ez egész ígéretes darab. Aztán élőben ki tudja...
-
perecKING
senior tag
válasz perecKING #140682 üzenetére
Gondoltam megosztom a megoldast hatha a jovoben valakinek hasonlo gondja lenne.
Nem vagyok szerelo! 2 szervizben jartam tegnap ahol igen okosan tudtak nezni. A hibat nem sikerult kiolvasni, tehat torolni sem. Igy azt tanacsoltak, hogy jojjek vissza par nap mulva....igy magam vettem kezelesbe a dolgot.Touran 1, (ha a kulfoldi forumokon hem hazudnak akkor mas tipusoknal is hasonlo a dolog pl.mk5)
Aksi kivetele utan sipolas az utasterben.
Csomagter bal oldali panel alatt van a riasztonak valami kiegeszito eleme, az sipol. Egy 2x2x5cm doboz. Ez en esetemben egy rajta talalhato gombot kellett megnyomi, de gyanitom nem gyari volt a megoldas, lehet csak un. riaszto kulcsal lehet hatastalanitani, vagy a hangszorojanak lekotesevel. Az egyseg eltavolitasat nem ajanlanam, kb 40 vezetek megy at rajta!ES NE VEGYETEK KI SOHA AZ AKSIT.
Egy masik autoson segitettem, es mivel nem volt bikakabel egy ninja aksicserevel keltettuk eletre az autojat..az enyem latta karat.
Mobilrol -
-
veterán
válasz Luck Dragon #140729 üzenetére
Én mindenféle Golfot szeretek.
A tudásom viszont korlátozott; az 1.5 TSI-ről azt lehetett olvasni, hogy részecskeszűrős lesz - á la DPF, de ez benzines - a mai fejemmel az 1.4 TSI-t választanám helyette.
Szerk
Egyes direkt befecskendezős benzines Mercedesekben már ma is van részecskeszűrő, talán az S500-ban.Nagyon anno a 90-es évek végén autópályán mentem egy akkor új Mitsubishi Carisma GDI mögött, leesett az állam, hogy mekkorát kormolt egy nagy gázadásra. Nem értettem akkor az okát. TSI-t egyszer sem láttam kormolni, csak a polírozott kipufogóvégen látszik némi retek.
[ Szerkesztve ]
-
-
diablo1984
veterán
válasz Luck Dragon #140729 üzenetére
ASmit lehet olvasni róla, az az, hogy talán nagyobb kompresszióval működik mint az 1,4 tsi, ez által jobb hatásfokú, valamint alapjáraton csak 2 hengert hajt, ilyen trabis hangja van tőle! A főnököm 1,4 tsi touranjából 100ezernél kidőlt a motor(dugattyúból letört egy darab) és az 1,5 tsi-t rakták garis cserébe helyette! Szerinte jobban húz, de a hülye alapjárati hangjára a 2 hengerezés a válasz!
-
válasz diablo1984 #140732 üzenetére
Nem tudom melyik a rosszabb a kettő henger vagy a start/stop rendszer. Mennyivel ehet kevesebbet alapjáraton mint a négy henger, mert ha mind a négy megy 0,7 vagy 1L .Kettő henger szerintem mínusz 0,3 lehet kevesebb, ellenben több a meghibásodás lehetősége mind amellett hogy a nosztalgia hangok vesznek körül.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
diablo1984
veterán
válasz Luck Dragon #140737 üzenetére
De legalább nem 2 ütemű. Fura hangján kívül más nem èrződött, főnököm èszre sem vette a 2 hengeres módot!
-
válasz diablo1984 #140738 üzenetére
Akkor nem lehet olyan vészes a dolog, már mint hangra. De akkor sem tetszik hogy változtatja a hengereket. Bár tudom hogy az Audinál" talán" nem új keletű a dolog.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
brumi1024
veterán
válasz Luck Dragon #140739 üzenetére
Nem újkeletű, a V8-ak régóta 4 hengereznek.
Egyébként több szigetelés, persze, de az A3-nál egyáltalán nem lehet hallani bent az alapjáratot (az 1.4-nél). Kikapcsolt klímával sem, csendes környezetben. Nekem egyébként jobban bejön az 1.4.
[ Szerkesztve ]
-
BUZZLGHTYR
senior tag
végre fel lett szerelve a lefújó, mocskos jó hangja van, tetszik, imádom
-
kk831228
addikt
válasz BUZZLGHTYR #140742 üzenetére
Mennyi lòerőt dob rajta..?🤔
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
Magnum_
nagyúr
-
MPowerPH
félisten
válasz BUZZLGHTYR #140742 üzenetére
Hany lovas az autod, hogy kellett bele az a lefujoszelep? Itt a kornyeken jarkal egy ST-3 Focus, moddolt miss firing system -el, es lefujoval, jofele Mongoose kipuffal, meg ugy 300+ loval, de annak tenyleg eleg jol all, passzol az auto rendeltetesehez.
Don't Tread On Me
-
akooos
veterán
Sziasztok!
DSG váltó mennyire viseli el a chip tuningolást? Nem a brutális mértékűt, hanem ilyen 20-25%-os teljesítménynövelést. 2.0 PD TDI-ről van szó egyébként 140 pacival.
-
FoLey-v
addikt
Hát a váltóolajcsere is megtörtént ennyi maradt amikor le lett eresztve az olaj.
Most már friss váltóolaj beleöntve.• Opel Astra H 1.6 2005 Optima Z16XEP Caravan 105 LE • OnePlus 8 Pro 12/256GB • Google Pixel 6 Pro 12/128GB •
Új hozzászólás Aktív témák
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban